معرفی و دانلود کتاب صوتی خانواده شبیه کیک است: کودکان و احساس تعلق به خانواده

عکس جلد کتاب صوتی خانواده شبیه کیک است: کودکان و احساس تعلق به خانواده
قیمت:
۱۰,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی خانواده شبیه کیک است و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی خانواده شبیه کیک است و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی خانواده شبیه کیک است: کودکان و احساس تعلق به خانواده

کتاب صوتی خانواده شبیه کیک است با زبانی ساده و صمیمی مفهوم خانواده را برای بچه‌ها توضیح می‌دهد و ویژگی‌های مختلف خانواده را تشریح می‌کند. این کتاب آموزنده را شونا آینز، نویسنده‌ی محبوب کودکان، به رشته‌ی تحریر درآورده است تا کودکان را با احساس تعلق به خانواده‌شان آشنا کند و احساس قدردانی نسبت به خانواده را در آن‌ها برانگیزد.

درباره‌ی کتاب صوتی خانواده شبیه کیک است

خانواده داشتن چه حسی دارد؟ بخشی از یک خانواده بودن یعنی چه؟ بچه‌ها از همان ابتدا پدر و مادرشان را از دیگران تشخیص می‌دهند، اما مفهوم خانواده را به سادگی درک نمی‌کنند و نسبت به احساس تعلق به یک خانواده آگاهی چندانی ندارند. کتاب صوتی خانواده شبیه کیک است (A Family is Like a Cake) بچه‌ها را با خانواده آشنا می‌کند و ویژگی‌های مختلف آن را برایشان شرح می‌دهد. شونا آینز (Shona Innes) نویسنده‌ی اثر حاضر، با نثری بچگانه و صمیمی به بچه‌ها می‌آموزد که خانواده از چه افرادی تشکیل شده است، بچه‌ها کدام بخش از خانواده به حساب می‌آیند و به این ترتیب تصویری کلی از وجود خانواده برایشان ترسیم می‌کند.

شاید اوقات زیادی پیش بیاید که بچه‌ها درک نکنند قوانین خانواده به چه منظوری وضع می‌شوند و نتوانند با این قوانین کنار بیایند. کتاب صوتی خانواده شبیه کیک است این مسئله را برای بچه‌ها روشن می‌کند و به آن‌ها یاد می‌دهد که قوانین فقط برای مراقبت از شادی‌های آن‌هاست و وجودشان ضرورت دارد. همانطور که از عنوان کتاب پیداست، این کتاب خانواده را به یک کیک تشبیه می‌کند. هر خانواده شکل و اندازه‌ی خاص خودش را دارد و همانطور که همه‌ی کیک‌ها را می‌شود خورد، همه‌ی خانواده‌ها را هم می‌شود دوست داشت. پس باید قدر خانواده را دانست و به آن‌ها عشق ورزید تا بهترین کیک ممکن را ساخت.

معرفی و دانلود کتاب صوتی خانواده شبیه کیک است

احمد تصویری کتاب صوتی خانواده شبیه کیک است را به فارسی برگردانده است. انتشارات مهرسا این کتاب را ذیل مجموعه چی شبیه چیه منتشر کرده و در اختیار بچه‌های فارسی زبان قرار داده. نسخه‌ی صوتی آن را نیز با صداگذاری جذاب برای کودکان و گویندگی سارا عرب پوریان به انتشار رسانده است.

مجموعه چی شبیه چیه

مجموعه چی شبیه چیه (The Big Hug Collection) مجموعه‌ای ده جلدی از کتاب‌های داستانی آموزنده است که به قلم شونا آینز و برای کودکان نوشته شده است. کتاب‌های این مجموعه داستان حیوانات دوست داشتنی مختلف را می‌گوید و با زبانی لطیف، به مشکلات و مسائل عاطفی کودکان می‌پردازد و بستری می‌سازد برای اینکه والدین و مربیان بتوانند به راحتی مفاهیم عمیق را با بچه‌ها به بحث بگذارند. شونا آینز سال‌ها به عنوان روانشناس بالینی با تخصص کودکان به کودکانی که در شرایط سخت زندگی می‌کنند یاری می‌رساند. بنابراین به خوبی با مشکلات بچه‌های مختلف آشنایی دارد و تا اعماق احساسات آن‌ها را می‌شناسد. کتاب خانواده شبیه کیک است، کتاب عشق شبیه درخت است و تو فقط شبیه خودت هستی از جمله عناوین این مجموعه هستند که در سایت کتابراه نیز به انتشار رسیده‌اند. مجموعه‌ی حاضر را احمد تصویری به فارسی برگردانده و انتشارات مهرسا روانه‌ی بازار کتاب ایران کرده است.

کتاب صوتی خانواده شبیه کیک است برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب صوتی برای بچه‌های 3 تا 8 سال مناسب است.

در بخشی از کتاب صوتی خانواده شبیه کیک است: کودکان و احساس تعلق به خانواده می‌شنویم

وقتی افراد خانواده دست به دست هم می‌دهند، هیچ چیز نمی‌تواند ناراحتشان کند؛ نه جایی که زندگی می‌کنند و نه اندازه و شکل و شمایلشان.

تو در کیک خانواده بخش خیلی مهمی هستی. هر کدام از ما ممکن است بعضی چیزهای خانواده‌مان را بیشتر از چیزهای دیگرش دوست داشته باشیم. کیک پختن بدون صبر و حوصله‌ی زیاد خوب از کار در نمی‌آید.

وقتی دست تنها باشیم، اوضاع کمی به هم ریخته می‌شود. ما برای بزرگ شدن به کمک و مراقبت دیگران نیاز داریم. خانواده بیشتر از هر کس دیگری حواسش به ماست.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
7 دقیقه
خانواده شبیه کیک است

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی خانواده شبیه کیک است: کودکان و احساس تعلق به خانواده
نویسنده
مترجماحمد تصویری
راویسارا عرب پوریان
ناشر صوتیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی خانواده شبیه کیک است

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی خانواده شبیه کیک است

برای دریافت کتاب صوتی خانواده شبیه کیک است و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.