معرفی و دانلود کتاب صوتی هدیه‌ی مخصوص تو

عکس جلد کتاب صوتی هدیه‌ی مخصوص تو
قیمت:
۱۵,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی هدیه‌ی مخصوص تو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی هدیه‌ی مخصوص تو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی هدیه‌ی مخصوص تو

ومی‌کی‌ها نمی‌دانند خوشحال باشند یا ناراحت؛ آن‌ها یک‌عالمه هدیه دریافت کرده‌اند اما نمی‌دانند چه کسی این هدایا را برای آنان فرستاده است. کتاب صوتی هدیه‌ی مخصوص تو نوشته‌ی مکس لوکیدو، داستان اهالی یک دهکده‌ی کوچک و زیبا با اهالی مهربان خود است. این داستان صوتی به کودکان مهربانی، نوع‌دوستی و کمک به دیگران را می‌آموزد.

درباره‌ی کتاب صوتی هدیه‌ی مخصوص تو

ومی‌کی‌ها خوشبخت‌ترین آدم‌چوبی‌های روی زمین هستند. آن‌ها یک‌روز از خواب بیدار می‌شوند و وقتی صندوق نامه‌هایشان را باز می‌کنند با صحنه‌ی عجیبی روبه‌رو می‌شوند: یک عالمه هدیه‌ی رنگارنگ! هیچ‌کس نمی‌داند که چه‌کسی این هدیه‌ها را برای ومی‌کی‌ها فرستاده و از همه عجیب‌تر هم آن است که برای هرکسی در صندوق یک هدیه‌ی مخصوص گذاشته شده است. برای آشپزباشی ملاقه‌ی موردعلاقه‌اش، برای پانچلو یک تبر فوق‌العاده زیبا و برای نقاش هم یک قلم‌موی شگفت‌انگیز! مکس لوکیدو (Max Lucado) در داستان صوتی هدیه‌ی مخصوص تو (Your Special Gift) با ما از مهربانی، کمک به دیگران و نوع‌دوستی حرف می‌زند.

دندان‌های اسب پیشکش را نمی‌شمرند اما ومی‌کی‌ها کنار هم جمع می‌شوند تا باهم در این‌باره گفت‌وگو کنند که واقعا این هدیه‌ها را چه کسی برای آنان فرستاده است که ناگهان می‌بینند یک خانواده‌ی مسافر از دور به دهکده‌شان نزدیک می‌شود. آن‌ها بسیار خسته و بی‌جان و رمق هستند، هیچ غذایی برای خوردن ندارند و همه‌ی لباس‌هایشان هم خیس شده است. ومی‌کی‌ها با خودشان فکر می‌کنند که ما چطور می‌توانیم به این خانواده کمک کنیم اما فکری به سرشان نمی‌رسد برای همین تصمیم می‌گیرند تا به سراغ ایلای، نجار دانای دهکده بروند.

معرفی و دانلود کتاب صوتی هدیه‌ی مخصوص تو

همه‌ی ومکی‌ها را ایلای، نجار دانایی ساخته است که کارگاه نجاری‌اش درست بالای تپه قرار دارد. ایلای، نجار همه‌چیزدان و معتمد اهالی دهکده است و درست مثل الآن، هرموقع که ومی‌کی‌ها به مشکل بزرگی برمی‌خورند به سراغ او می‌روند تا از ایلای کمک بگیرند. به‌نظر شما ایلای قرار است چه پیشنهادی به ومی‌کی‌ها بدهد؟ ادامه‌ی این داستان صوتی جذاب را باهم بشنویم تا از پیشنهاد ایلای و تصمیم ومی‌کی‌ها باخبر شویم.

کتاب صوتی هدیه‌ی مخصوص تو توسط انتشارات مهرسا تولید شده است. وظیفه‌ی ترجمه‌ی این کتاب برعهده‌ی لیلا کاشانی وحید بوده است. شما می‌توانید این داستان صوتی آموزنده را با صدای خاطره‌انگیز گیتی خامنه بشنوید.

درباره‌ی مجموعه کتاب‌های پانچلو

مجموعه داستان‌های پانچلو (Max Lucado's Wemmicks) که تا به حال 6 جلد از آن توسط انتشارات مهرسا منتشر شده، داستان‌هایی کوتاه و خواندنی برای کودکان است. این مجموعه با زبانی ساده و در قالب داستان زندگی ومی‌کی‌ها، مفاهیم اخلاقی ارزشمندی مانند کمک به دیگران، مهربانی، عزت‌نفس و... را به بچه‌ها آموزش می‌دهد. تاکنون حدود 200 میلیون نسخه از مجموعه کتاب‌های پانچلو در سراسر جهان به فروش رسیده است.

کتاب صوتی هدیه‌ی مخصوص تو مناسب چه کسانی است؟

کودکان 6 تا 12 ساله می‌توانند با گوش دادن به این داستان صوتی آموزنده مفاهیمی هم‌چون مهربانی، نوع‌دوستی و کمک به دیگران را بیاموزند.

در بخشی از کتاب صوتی هدیه‌ی مخصوص تو می‌شنویم

لوسیا تاییدکنان گفت: «ااا... خب حالا باید چه‌کار کنیم؟» یه دفعه پانچلو سرش رو بلند کرد و درحالی‌که چشماش از خوشحالی برق می‌زد گفت: «می‌تونیم بریم از ایلای بپرسیم!» همه از فکر پانچلو استقبال کردند و دسته‌جمعی به سمت کارگاه ایلای به راه افتادند. پانچلو ضربه‌ای به در بزرگ چوبی کارگاه ایلای زد. ایلای در رو باز کرد، درحالی‌که پیش‌بند بزرگی بر تن و لبخند گرمی بر لب داشت. گفت: «سلام عزیزان من.» و بعد روی نیمکت نشست و گفت: «چه‌کاری می‌تونم برای شما انجام بدم؟» ومی‌کی‌ها ماجرای خانواده‌ی مسافر و شکستن درشکه و چرخ اون رو برای ایلای توضیح دادن و ایلای سرش رو به نشونه‌ی تایید تکون داد و گفت: «بله. می‌دونم.»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
20 دقیقه
هدیه‌ی مخصوص تو

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی هدیه‌ی مخصوص تو
نویسنده
مترجملیلا کاشانی وحید
راویگیتی خامنه
ناشر صوتیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۱۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب‌های داستان آموزنده کودک، کتاب‌های کودک 9 تا 12 سال
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی هدیه‌ی مخصوص تو

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی هدیه‌ی مخصوص تو

برای دریافت کتاب صوتی هدیه‌ی مخصوص تو و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.