معرفی و دانلود کتاب صوتی جنگ غذایی

عکس جلد کتاب صوتی جنگ غذایی
قیمت:
۱۰,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی جنگ غذایی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی جنگ غذایی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی جنگ غذایی

وقتی دوستانمان دعوا می‌کنند باید چه‌کار کنیم؟ شما هم می‌ترسید و گوشه‌کناری می‌ایستید؟ جوجو وسط جنگ غذایی دوستانش گیر افتاده است اما نقشه‌‌ای در سر دارد! او یک فیل کوچولوی بسیار باهوش است که از دعوای بین حیوانات جنگل ناراحت و غمگین شده است و می‌خواهد تا دوباره همه با هم دوست باشند. کتاب صوتی جنگ غذایی نوشته‌ی دیدیه لوی، به کودکان می‌آموزد که برای رفع کدورت‌ها گاهی تنها نیاز است که به یاد هم بیاوریم که چه‌قدر هم را دوست داریم و مهربان بودنمان با هم چه قدر بااهمیت است.

درباره‌ی کتاب صوتی جنگ غذایی

هیچ‌کسی دوست ندارد که دوستانش با هم دعوا کنند. اما گاهی هم پیش می‌آید که بین آدم‌های محبوبمان اختلاف و دعوا شکل می‌گیرد. این‌جا در جنگلی زیبا و سرسبز، همه چیز خوب خوب است تا این‌که یک روز حیوانات از دست هم ناراحت می‌شوند و شروع می‌کنند به دعوا کردن با هم. آن‌ها به سوی هم میوه پرت می‌کنند و با نگاه‌های اخمالو هم را می‌ترسانند. اما این درگیری نباید خیلی طولانی شود! خیلی حیف است که آدم‌های این جنگل زیبا با هم قهر باشند. به‌خاطر همین هم جوجوی باهوش دست به کار می‌شود. کتاب صوتی جنگ غذایی (Jojo and the Food Fight) نوشته‌ی دیدیه لوی (Didier Levy) یک یادآوری کوتاه است که اگر در جامعه با هم مهربان نباشیم، زندگی کردن چقدر می‌تواند برایمان سخت و طاقت‌فرسا شود.

معرفی و دانلود کتاب صوتی جنگ غذایی

جوجو با ترفندی خاص به حیوانات جنگل یادآوری می‌کند که قبل از اینکه تمام این ناراحتی‌ها شروع شود، آن‌ها همه با هم دوست بوده‌اند. اما چه اتفاقی افتاد؟ هرکسی انگشتش را به سمت دیگری می‌گیرد و اشاره می‌کند که مقصر دعوا کس دیگری بوده است. جوجو با آن‌ها صحبت می‌کند و خاطرات خوب و زیبای مشترکشان را به یاد آن‌ها می‌آورد. ناگهان اخم و ناراحتی آنان تبدیل به لبخند و شادی می‌شود. آن‌ها دوباره کنار هم می‌نشینند و به دوستان قدیمی هم تبدیل می‌شوند. جوجو با ترفند زیرکانه‌اش به تمام دوستانش می‌آموزد که دلخوری‌های کوچک نباید باعث شود آن‌ها از هم دور شوند و با هم بدرفتاری کنند؛ در غیر این صورت زندگی کردن در جامعه برای آن‌ها سخت‌تر و سخت‌تر می‌شود.

کتاب صوتی جنگ غذایی توسط نشر آوارسا تهیه و تولید شده است. وظیفه‌ی ترجمه‌ی این قصه‌ی کودکانه برعهده‌ی محمد قدم پور مقدم بوده است و گویندگی این داستان شنیدنی با صدای زیبا و گرم نرگس داغمه چی و محمد طالشیان در اختیار شما و کودکان عزیزتان قرار گرفته است.

در نکوداشت کتاب جنگ غذایی

  • یک فیل کوچولوی باهوش به دوستان خود در جامعه‌ی حیوانات کمک می‌کند تا دوباره با هم دوست باشند. داستانی دلنشین در مورد اهمیت دوستی و یکپارچگی در جامعه و پایان دادن به دعواها. (Kirkus Reviews)

کتاب صوتی جنگ غذایی برای چه کسانی مناسب است؟

کودکان 3 تا 8 ساله می‌توانند با شنیدن این داستان صوتی دلنشین بیاموزند که اگر در یک جامعه دعوای کوچکی رخ بدهد و همه با هم قهر باشند و دعوا کنند باید چه‌طور با این مسئله کنار بیایند و برای رفع کدورت‌ها چه کارهایی انجام دهند. جوجو در این داستان صوتی آموزنده به کودکان یاد می‌دهد که مهربانی برای رفع کدورت‌ها چه‌قدر مهم و اثرگذار است.

در بخشی از کتاب صوتی جنگ غذایی می‌شنویم

جوجو با ناراحتی سرش رو تکون داد: «موز؟ این اسمشه؟ نه نمیدونم چیه، باید به من یاد بدی.» شیر و میمون پرچم سفید تکون دادند و فریاد زدند: «توقف! آتش‌بس پنج دقیقه‌ای! ما باید به جوجو کمک کنیم! اونا به سمت جوجو رفتند». فیل کوچولو پرسید: «کمکم می‌کنید حافظه‌ام رو پیدا کنم؟» میمون موز رو برداشت، پوستش رو کند و به جوجو داد. «بیا این موز خوشمزه رو بخور، طعمش رو بچش!» جوجو گفت: «آه! باید این چیز بامزه رو بخوریم؟» بعد کروکودیل اومد و چتر صورتی جوجو رو توی زمین کاشت تا میز درست کنه. جوجو پشت میز چتری نشست و یه تیکه موز خورد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
9 دقیقه
جنگ غذایی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی جنگ غذایی
نویسنده
مترجممحمد قدم پور مقدم
راوینرگس داغمه چی، محمد طالشیان
ناشر صوتی آوارسا
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب‌های داستان آموزنده کودک، کتاب‌های کودک 6 تا 8 سال
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی جنگ غذایی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی جنگ غذایی

برای دریافت کتاب صوتی جنگ غذایی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.