معرفی و دانلود کتاب صوتی تبدیل دشمن به دوست: چگونه دیگران را با خودمان همراه کنیم

عکس جلد کتاب صوتی تبدیل دشمن به دوست: چگونه دیگران را با خودمان همراه کنیم
قیمت:
۸۷,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی تبدیل دشمن به دوست و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی تبدیل دشمن به دوست و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی تبدیل دشمن به دوست: چگونه دیگران را با خودمان همراه کنیم

مهارت در برقرار کردن ارتباط مثبت، اقناع دیگران و باقی گذاشتن تأثیر مثبت در ذهن آن‌ها، ازجمله مواردی است که باب برگ در کتاب صوتی تبدیل دشمن به دوست، به شما خواهد آموخت. روابط میان‌فردی از مهم‌ترین پایه‌های موفقیت برای هر انسانی هستند. اصولاً هر انسانی که روابط اجتماعی او بهتر است، امکانات بسیار بیشتری برای رسیدن به اهداف خود و گذر از موانع پیش رویش دارد. بنابراین آنچه در این کتاب خواهیم آموخت، نقش پررنگی در ارتقای حرفه‌ای و شخصی ما خواهد داشت.

درباره‌ی کتاب صوتی تبدیل دشمن به دوست

حتما شما هم در اطراف خودتان افراد بااستعداد و صاحب صلاحیتی را می‌شناسید که با خود می‌گویید اگر کمی روابط اجتماعی بهتری داشتند، بدون شک اکنون در جایگاهی بسیار بالاتر قرار می‌گرفتند و به چیزی که استحقاقش را داشتند، رسیده بودند. باب برگ (Bob Burg) در کتاب صوتی تبدیل دشمن به دوست (Adversaries into Allies)، درباره‌ی این مهارت سرنوشت‌ساز صحبت می‌کند. مهارتی که اکثر افراد موفق از آن برخوردار بوده‌اند.

باب برگ در کتاب صوتی تبدیل دشمن به دوست، اصول نفوذ در ذهن و قلب دیگران را آموزش می‌دهد. او به مخاطبانش توصیه می‌کند بر احساسات خود مسلط شوند و صرفاً براساس بی‌میلی، خشم یا هر احساس منفی دیگری، افراد دیگر را از خود نرنجانند و موقعیت‌های مناسب را دفع نکنند. باب برگ، شرایط لازم برای تبدیل دشمن به دوست را به‌صورت اصولی آموزش می‌دهد و توصیه‌هایش با ظاهرسازی و رفتارهای دروغین متفاوت است. او در بخشی از کتاب صوتی تبدیل دشمن به دوست، تلاش می‌کند تا اهمیت درک تفاوت‌ها و تعارض‌های فکری میان افراد را نشان دهد. این مهارت سبب می‌شود که اختلافات و درگیری‌هایی که بسیاری اوقات بر سر سوءتفاهم پیش می‎آیند، به حداقل برسند.

باب برگ در کتاب صوتی تبدیل دشمن به دوست، از مهارت شناسایی نیازها و خواسته‌های دیگران صحبت می‌کند. از این طریق قادر خواهیم شد، نگاه مثبت و اعتماد آن‌ها را به‌دست بیاوریم. در انتهای کتاب نیز به تحلیل و بررسی ویژگی‌ها و رفتارهای افراد بانفوذ می‌پردازد. کتاب صوتی تبدیل دشمن به دوست با عنوان فرعی چگونه دیگران را با خودمان همراه کنیم را نشر صوتی جیحون با صدای اشکان فتولی و براساس ترجمه‌ی نگار عربلو منتشر کرده است. نسخه‌ی متنی این کتاب را نیز انتشارات اژدهای طلایی به چاپ رسانده است.

نکوداشت‌های کتاب صوتی تبدیل دشمن به دوست

  • کتاب تبدیل دشمن به دوست، حاوی آموزه‌ها و پندهایی کاربردی برای تأثیرگذارتر ظاهر شدن بین دیگران، درعین پایبندی به چهارچوب‌های اخلاقی است. باب برگ، استاد دوست‌یابی و نفوذ داشتن در برخورد با مردم، کتابی به‌شدت مفید و لذت‌بخش نوشته است. (آدام گرانت، نویسنده و استاد دانشکده‌ی وارتون)

  • چطور می‌توانیم در این چالش که دشمنانمان را به دوستانمان تبدیل کنیم موفق ظاهر شویم؟ راستش می‌توانیم با ورق زدن کتاب تبدیل دشمن به دوست، کار خود را آغاز کنیم. (رابرت بی. چالدینی، نویسنده‌ی کتاب تأثیر)

  • ای‌کاش جدیدترین کتاب باب برگ را زودتر پیدا کرده بودم و در کارم از آن کمک گرفته بودم. آن موقع اوضاع خیلی فرق می‌کرد. خواندن این کتاب برای تمام کسانی که قصد دارند شرایط کاری خود را بهبود بخشند ضروری است. کتاب تبدیل دشمن به دوست، کتابی است که بارها آن را خواهید خواند. (سوزان سولوویچ، نویسنده)

کتاب صوتی تبدیل دشمن به دوست برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب صوتی تبدیل دشمن به دوست، برای تمام کسانی که در پی ارتقای مهارت‌های فردی، ویژگی‌های شخصیتی خود و پشرفت در کارشان هستند مناسب است. این کتاب حاوی توصیه‌های کاربردی و مفید برای موفقیت تمام افراد در زندگی حرفه‌ای و شخصی‌شان است.

با باب برگ بیشتر آشنا شویم

باب برگ یک سخنران انگیزشی، نویسنده و مشاور در حوزه‌ی کسب‌وکار و تجارت است. او در سطح بین‌المللی، برای کمپانی‌های مختلف، سخنرانی‌های انگیزشی و آموزشی در زمینه‌ی بازاریابی و کسب‌وکار دیجیتالی برگزار می‌کند.

کتاب‌های «بلندپرواز»، «هنر اقناع» و «فرمول موفقیت» ازجمله آثار منتشرشده از باب برگ هستند.

در بخشی از کتاب صوتی تبدیل دشمن به دوست: چگونه دیگران را با خودمان همراه کنیم می‌شنویم

تحسین، طبق تعریف فرهنگ لغت به معنای ساختن است. وقتی دیگران را تحسین می‌کنید، آن‌ها را در ذهن دیگران و شاید مهم‌تر از همه، در ذهن خودشان بزرگ می‌کنید. از مردم برای دیگران و برای خودشان تعریف کنید؛ حتی برای کارهایی که آرزو دارید آن‌ها انجام دهند. به‌زودی این بازخوردها را باور و شروع می‌کنند به اتخاذ صفات و رفتارهایی که برای آن‌ها مورد تمجید قرار می‌گیرند. هنگام تحسین افراد نزد یکدیگر، بین آن‌ها حسن‌نیت ایجاد می‌کنید و این احساسات خوب به شما به‌عنوان خالق این جامعه‌ی خیرخواهانه بازمی‌گردد.

تحسین افراد نزد یکدیگر، روشی که اغلب اوقات انجام می‌دهم، به‌عنوان غیبت معکوس اشاره می‌شود. چند نمونه:

«جیم مطمئناً در نحوه‌ی پر کردن گزارش‌هاش دقیقه». «ماری من عاشق طرز برخوردت با دیگران با چنین درایت بالایی هستم». «آقا و خانم جونز، استیو، نماینده‌ی خدمات مشتری‌مون فوق‌العاده‌س. اون به کارتون رسیدگی می‌کنه و تمام تلاشش رو می‌کنه که تو تمام این مدت آسوده‌خاطر باشین». «آقای استیو، تام و مری جونز به‌تازگی آخرین محصول ما رو خریداری کردن و ازت به‌خاطر رسیدگی به کارشون خیلی ممنونن». «همسرم حامی‌ترین شریک زندگی دنیاست». «قابلیت کتی تو سازمان‌دهی تیم، همیشه من رو متحیر می‌کنه».

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
شناسنامه
4 دقیقه
سخن ناشر
10 دقیقه
مقدمه
14 دقیقه
بخش اول: اصول پنج‌گانه‌ی اوج نفوذ - قسمت اول
26 دقیقه
اصول پنج‌گانه‌ی اوج نفوذ - قسمت دوم
20 دقیقه
اصول پنج‌گانه‌ی اوج نفوذ - قسمت سوم
19 دقیقه
بخش دوم: احساسات خود را کنترل کنید - قسمت اول
17 دقیقه
احساسات خود را کنترل کنید - قسمت دوم
15 دقیقه
احساسات خود را کنترل کنید - قسمت سوم
14 دقیقه
احساسات خود را کنترل کنید - قسمت چهارم
20 دقیقه
بخش سوم: تعارض نظام‌های اعتقادی را درک کنید - قسمت اول
17 دقیقه
تعارض نظام‌های اعتقادی را درک کنید - قسمت دوم
17 دقیقه
تعارض نظام‌های اعتقادی را درک کنید - قسمت سوم
20 دقیقه
بخش چهارم: نفس آن‌ها را تصدیق کنید - قسمت اول
21 دقیقه
نفس آن‌ها را تصدیق کنید - قسمت دوم
16 دقیقه
نفس آن‌ها را تصدیق کنید - قسمت سوم
21 دقیقه
بخش پنجم: قاب‌بندی مناسب انجام دهید - قسمت اول
17 دقیقه
قاب‌بندی مناسب انجام دهید - قسمت دوم
24 دقیقه
قاب‌بندی مناسب انجام دهید - قسمت سوم
21 دقیقه
بخش ششم: با درایت و همدلی ارتباط برقرار کنید - قسمت اول
17 دقیقه
با درایت و همدلی ارتباط برقرار کنید - قسمت دوم
21 دقیقه
با درایت و همدلی ارتباط برقرار کنید - قسمت سوم
21 دقیقه
با درایت و همدلی ارتباط برقرار کنید - قسمت چهارم
21 دقیقه
با درایت و همدلی ارتباط برقرار کنید - قسمت پنجم
16 دقیقه
با درایت و همدلی ارتباط برقرار کتید - قسمت ششم
15 دقیقه
با درایت و همدلی ارتباط برقرار کنید - قسمت هفتم
19 دقیقه
بخش هفتم: شخصیت افراد بی‌نهایت بانفوذ - قسمت اول
14 دقیقه
شخصیت افراد بی‌نهایت بانفوذ - قسمت دوم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی تبدیل دشمن به دوست: چگونه دیگران را با خودمان همراه کنیم
نویسنده
مترجمنگار عربلو
راویاشکان فتولی
ناشر چاپیانتشارات اژدهای طلایی
ناشر صوتیانتشارات جیحون
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۷ ساعت و ۵۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب‌های ارتباطات و روابط عمومی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی تبدیل دشمن به دوست

فائقه
۱۴۰۳/۵/۱۴
اول یه تشکر ویژه از کتابراه و بعدبا احترام به نویسنده من چندان راه کارهایی که داده بودن رو نمی پسندم چون از نظر من یه جور آموزش سازش بود تا تبدیل دشمن به دوست. بنده به عنوان یه شخص سازشگر عرض میکنم بعد یه جایی میبینی فقط تو با دیگران کنار اومدی و دیگران فقط ازت سو استفاده کردن. مثلا در بخش اول کتاب میگه اگه حقوقت کمه به کارفرما نگو که حقوقت رو افزایش بده بگو میتونم در فلان کار یا فلان پروژه با شما همکاری کنم؟ و ناخودآگاه بابت یه کار اضافه تر حقوقت افزایش پیدا میکنه و مشکل مال شما رفع میشه. بله درسته ولی نتیجه چی میشه؟ تایم بیشتر باید کار کنی کمتر کنار خانواده هستی استرس بیشتر باید تحمل کنی وخودت رو پیر میکنی وسودش رو یه نفر دیگه ببره؟ که چی؟ یه وقت کارفرما به خاطر درخواست حقوق بیشتراز من بدش نیاد تازه بهش پیشنهاد بدم میتونم بیشتر باهاتون همکاری کنم؟ بخدا من درک نمیکنم یعنی این کتاب داره همچین آموزش میده!
چوپان
۱۴۰۳/۵/۲۶
اول یه تشکر ویژه از کتابراه و بعد با احترام به نویسنده من چندان راه کارهایی که داده بودن رو نمی پسندم چون از نظر من یه جور آموزش سازش بود تا تبدیل دشمن به دوست. بنده به عنوان یه شخص سازشگر عرض میکنم بعد یه جایی میبینی فقط تو با دیگران کنار اومدی و دیگران فقط ازت سو استفاده کردن. مثلا در بخش اول اگه کتاب میگه حقوقت کمه به کارفرما نگو که حقوقت رو افزایش بده بگو میتونم در فلان کار یا فلان پروژه با شما همکاری کنم؟ و ناخودآگاه بابت یه کار اضافه تر حقوقت افزایش پیدا میکنه و مشکل مال شما رفع میشه. بله درسته ولی نتیجه چی میشه؟ تایم بیشتر باید کار کنی کمتر کنار خانواده هستی استرس بیشتر باید تحمل کنی وخودت رو پیر میکنی وسودش رو یه نفر دیگه ببره؟ که چی؟ یه وقت کارفرما به خاطر درخواست حقوق بیشتر از من بدش نیاد تازه بهش پیشنهاد بدم میتونم بیشتر باهاتون همکاری کنم؟ بخدا من درک نمیکنم یعنی این کتاب داره همچین آموزش میده! با زبان ساده و صمیمانه ای راهکارهایی برای بهبود روابط ارائه می دهد. برگ با استفاده از مثال های واقعی از زندگی خودش و دیگران، به ما نشان می دهد چطور می توانیم روابط منفی را به روابط مثبت تبدیل کنیم. او بر اهمیت همدلی و ارتباط موثر تاکید می کند و قدم به قدم ما را در به کارگیری این روش ها راهنمایی از می کند. یکی ویژگی های خوب کتاب، کاربردی بودن آن است؛ یعنی هر چیزی که یاد می گیریم، می توانیم در زندگی روزمره مان به کار ببریم. اما گاهی برگ مفاهیم را تکرار می کند که ممکن است کمی خسته کننده باشد. همچنین، برخی از مشکلات پیچیده را خیلی ساده بیان می کند که در واقعیت ممکن است به آن سادگی نباشند. در مجموع، "تبدیل دشمن به دوست" کتابی مفید و خواندنی است که می تواند به همه ما در بهبود
ساغر کاشانی
۱۴۰۳/۵/۱۵
با زبان ساده و صمیمانه‌ای راهکارهایی برای بهبود روابط ارائه می‌دهد. برگ با استفاده از مثال‌های واقعی از زندگی خودش و دیگران، به ما نشان می‌دهد چطور می‌توانیم روابط منفی را به روابط مثبت تبدیل کنیم. او بر اهمیت همدلی و ارتباط موثر تاکید می‌کند و قدم به قدم ما را در به کارگیری این روش‌ها راهنمایی از می‌کند.
یکی ویژگی‌های خوب کتاب، کاربردی بودن آن است؛ یعنی هر چیزی که یاد می‌گیریم، می‌توانیم در زندگی روزمره‌مان به کار ببریم. اما گاهی برگ مفاهیم را تکرار می‌کند که ممکن است کمی خسته‌کننده باشد. همچنین، برخی از مشکلات پیچیده را خیلی ساده بیان می‌کند که در واقعیت ممکن است به آن سادگی نباشند.
در مجموع، "تبدیل دشمن به دوست" کتابی مفید و خواندنی است که می‌تواند به همه ما در بهبود روابط و ایجاد ارتباطات مثبت کمک کند. اگر در محیط کار یا زندگی اجتماعی‌تان با مشکلات ارتباطی روبرو هستید، این کتاب حتماً به کارتان خواهد آمد.
javidan
۱۴۰۳/۵/۱۵
با سلام. بنده حدود دو سوم کتاب و کامل گوش کردم تا اینجا راهکارهای عالی ارائه شده ولی هر راهکاری با توجه به فرهنگ وشیوه تربیتی هر شخصی متفاوت به فرض امکان اجرا یک راهکار برای فردی که علنا دشمن ماست در محل کار یا در اقوام کارساز نیست دشمن به شخصی گفته میشه که هم خیر خواه ما نیست هم در صدد ضربه زدن به ما از هیچ کاری دریغ نمیکنه پس اگر مجبور به رفت وامد یا مراوده با اون فرد نیستید اصلا هیچ راهکاری وبرای بهبود روابط به کار نبرید. ولی اگر شخصی که مجبور به ایجاد ارتباط هستید و یا به اجبار باید تحملش کنید برای در امان ماندن خودتون راهکارهای عالی در این کتاب گفته شده. ضمنا موزیک و صدای گوینده کتاب بسیار عالی و دلنشین. من نسخه چاپی کتاب ودارم ولی صوتی واقعا هم خیلی عالی اجرا شده هم خسته کننده نیست. از تیم فوق العاده کتابراه وبخصوص از دوستانیکه نظر واقعی ارسال میکنند کمال تشکر را دارم چون باعث تصمیم گیری بهتر و ارزشیابی دقیق کتابها قبل از خرید ودانلود هستند. درودبر همگی
Wolf
۱۴۰۳/۵/۱۷
کتاب "تبدیل دشمن به دوست" توسط باب برگ نوشته شده است و تمرکز آن بر روی اهمیت ارتباطات موثر و روش های تبدیل شدن به یک فرد مؤثر در ایجاد ارتباطات سالم است. این کتاب به خوانندگان کمک می کند تا با استفاده از تکنیک های ارائه شده، بتوانند روابط خود را با دیگران بهبود بخشند و حتی دشمنان خود را به دوستان تبدیل کنند. تکنیک های ارتباطی: کتاب تکنیک های عملی و کاربردی برای ایجاد ارتباطات موثر را معرفی می کند. این تکنیک ها شامل راهکارهایی برای شروع گفتگو، مدیریت تعاملات، و ایجاد اعتماد بین افراد است. اهمیت همدلی: کتاب تأکید می کند که همدلی یکی از کلیدهای مهم در ایجاد ارتباطات موثر است. نویسنده توضیح می دهد که چگونه با نشان دادن درک و همدلی نسبت به احساسات دیگران، می توان ارتباطات سالم تر و موثرتری برقرار کرد.
ن د ا ز ر ن د ی
۱۴۰۳/۵/۲۱
تبدیل دشمن به دوست، کتابی است که دیگران را می خواهد به مدارا با شما برساند. این هم با سبک و تفکر باب برگ، نویسنده کتاب صوتی تبدیل دشمن به دوست. مدارا با دوستان عزیز و دشمنان عزیزتر، این نیست که خودت و باورهایتان را زیر دندان خود بکشید و خودتان را فراموش کنید که دیگران را راضی کنید. این کم کردن عزت نفس است. راستش زمان نوشتن این کتاب را نمی دانم و شناسنامه کتاب صوتی متأسفانه زده نمی شود اما تفکر خودآگاهی امروز و روان شناسی مثبت برای شما هم وقتی به این ترتیب در مورد نظر خود به سازش و دوستی گاهی و شاید بیشتر به دوستی با خود نیز اشاره دارد. اما احترام و دوست داشتن خود ابتدا و دیگران در درجه دوم، و فراموشی بار منفی دیگران، اصل جهان شمول است و کلی و همیشه نیز درست؛ مگه نه؟!
Feyzi Kami Kami
۱۴۰۳/۵/۱۴
راستش این کتاب رو اگه بخواهیم بدون شرایط مکانی و زمانی در نظر بگیریم کتاب خیلی خوبیه، کتابی که میگه باهر آدمی در محیطتون سازش کنید و درست هم میگه چون آدمی کاملا اجتماعیه و دوباره کار آدما به هم میفته اما اگه زمان و مکان رو بخواهیم لحاظ کنیم این کتاب زیادی مثبت اندیش نوشته شده حداقل برای کشور ما خدا زیادی مثبت اندیشه، کارگر بنده کلی کار کرده و به نون شبش محتاجه به یک کارفرمایی میخوره که تا ازش شکایت نکنی تا باهاش یقه به یقه نشی حقتو نمیده باز در ایران هم میشه به یک سری روابط خانوادگی و دوستانه با این کتاب پیش رفت ولی در خیلی جاها مباحث این کتاب حداقل در ایران جواب نمیده
داوود رضوی
۱۴۰۳/۱/۸
به عقیده بنده این کتاب بسیار روان و ساده است بخصوص در نقد و بررسی آگاهانه از ضمیر ناخودآگاه انسان که تمام مشکلات ناشی و از عمق درون آدمی است بیان میکند. در بخشی از کتاب جمله وجود دارد با بیان قاضی باش نه وکیل که به نظر من جزو تاثیرگذارترین جملاتی بود که من در کتاب شنیدم و چه بسا ما انسان‌ها بیشتر و در هر مواردی سعی در حالت جانبداری از اطرافیان بخصوص خود نسبت به دیگران و عقاید خود هستیم این جمله تاثیر شگفت انگیزی در برخورد با هر گونه رفتار یک طرفه و جانبدارانه با دیگران خواهد شد البته که تمامیت کتاب یک یک جمله خاص خلاصه نمیشود
محمدرضا مرزبان
۱۴۰۳/۳/۲۸
متن و محتوای کتاب عالی بود. شامل نکاتی بسیار صحیح و ظریف در مورد برقراری ارتباط، مثال چطور گفتن یا نگفتن یک کلمه، یک لحظه تفکر یا بی فکری، قضاوت اشتباه یا دفاع اشتباه و بی مورد، میتونه نتیجه یک رابطه را چه مذاکره ای تجاری چه گفتمانی دوستانه را کاملا تغییر بده. ارزش چندبار گوش دادن را داره. البته و مجبورم هستیم چندبار گوش بدیم چون گویندگی ضعیف حوصله سربر انجام شده. برای همین بجای پنج ستاره چهار ستاره دادم به این کتاب.
فاطمه بابایی
۱۴۰۳/۶/۵
کتاب تبدیل دشمن به دوست، همانطور که از اسمش مشخص هست، کتابی در مورد این هست که با کنترل احساساتمون و پاسخ دادن به روش درست، ادم های اطرافمون رو تبدیل به دوست کنیم. تنها با روش ها و راه حل های این کتاب میتونیم به این نتیجه برسیم. یکم سخته ولی نتیجه بعدش خیلی حس خوبی داره. اینکه بتونیم تو اون موقعیت و شرایط، خودمونو کنترل کنیم و حرفی نزنیم که بعدش پشیمون بشیم. بیشتر انسان ها این روش ها رو انجام نمیدن و نتیجه اش میشه دعوا و درگیری هایی که هر روز شاهد اون هستیم.
Fariba
۱۴۰۳/۶/۳۱
تبدیل دشمن به دوست بعضی از دوستان در مورد این کتاب گفتن که دشمن کسی هست که خیرخواه ما نیست در این کتاب منظور نویسنده کسی است که ما از قبل نمیسناسیم و برای اشنایی با طرف اون رو به دوست تبدیل کنیم ن کسی که از قبل دشمن ما بوده و این که این کتاب ایرادات خودش رو داشت اما بعضی بخش ها رو دوست داشتم جایی و که یک خانم بزرگ سال که ازمایششون اشتباه شده بود نیاز به این داشت که مسئول با اون همدردی کنه تا اروم بشه هر چند که تقصر اون نبود و این کار رو نکرد...
hasssn moossvi
۱۴۰۳/۵/۲۱
هر چند پراکنده ولی موثر پیام‌هایی رو دریافت کردم که رعایتشون کلی پیشرفتم داده و با تکرار گوش کردن درک‌های عمیق تر برام ایجاد میشه مثلا اونجا که در مورد سر موش مثال میزنه تفاوت دیدگاه رو یادآوری میکنه که درک این مطلب میتونه خیلی موثر باشه در تعاملمون با دیگران حتی افراد سخت یا دشمنان که به راحتی به تبدیل دست بشن و این اتفاق در درجه اول در ذهن ما ایجاد میشه و روی روابطمان اثر میزاره که خیلی حال خوب کن بود این قیمت برام
ممنون از کتابراه
الهام بهرامان
۱۴۰۳/۵/۱۹
ما بر اساس شرایط تصمیم می‌گیریم. و چون یک فصل به شرایط ما نمی‌خورد نمی‌توان کل کتاب را زیر سوال برد
در کل چون شرایط کنونی پر از استرس است و موارد دیگر این شرایط پر از پایین آمدن توان ذهنی ما است خواندن کتاب‌های خود یاری در طول هفته، ماه و... خوب است تا دائم به خود روش صحیح زندگی را یادآوری کنیم. کتاب خوبی است شنیدن آن را توصیه می‌کنم.
ممنون از کتابراه و راوی توانا آقای آشکان فتولی 🌻
ازیتا
۱۴۰۳/۵/۳۱
واقعا کتاب زیبایی بود و کتاب مهمی برای تمام مردم هست چون از بین بردن دشمن سخت است ولی تبدیل از به دوست اسان تر از ان است واقعا نویسنده ی این کتاب زیبا فکر و اندیشه ی زیبایی داشته و میخواست تمام مردم را با یکدیگر دوست نگهدارد نه دشمن کتابش بینظیر بود فوق العاده عالی بود ممنون از نویسنده ی گرامی و عزیز بابت ایت کتاب زیبا و ممنون از کتابراه عزیز بابت این اثر هنری و کتابی زیبا
Tarabaraz
۱۴۰۳/۵/۲۳
کتاب برای تمام مردم ایران و کشورهای کمتر توسعه یافته مفید است. صرفا یک کتاب روانشناسی زرد نیست. متاسفانه به دلیل شرایطی که داریم مردم به طرف تبدیل دوست به بیگانه و دشمن میروند. به خاطر بعضی شرایط مردم در مقابل هم قرار داده شده اند و شرایط اقتصادی هم به این موضوعات دامن زده. البته متاسفانه کسانی که به وجود آورنده این شرایط هستند چنین کتابها یی را مطالعه نمی کنند.
مشاهده همه نظرات 105

راهنمای مطالعه کتاب صوتی تبدیل دشمن به دوست

برای دریافت کتاب صوتی تبدیل دشمن به دوست و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.