معرفی و دانلود کتاب صوتی کلمات جادویی: راهنمایی جامع برای ارتباطات موثر و مهارت نفوذ بر دیگران

عکس جلد کتاب صوتی کلمات جادویی: راهنمایی جامع برای ارتباطات موثر و مهارت نفوذ بر دیگران
قیمت:
۴۸,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی کلمات جادویی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی کلمات جادویی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی کلمات جادویی: راهنمایی جامع برای ارتباطات موثر و مهارت نفوذ بر دیگران

جونا برگر، نویسنده‌ی پرفروش آمریکایی، در کتاب صوتی کلمات جادویی راهنمایی جامع برای برقراری ارتباطات موثر با دیگران آماده کرده است که با کمک آن می‌توانید راحت‌تر در دیگران نفوذ کنید و میزان تاثیرگذاری‌تان را بالا ببرید. کتاب حاضر در فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های سایت آمازون قرار دارد و حاصل تحقیقات وسیع نویسنده در حوزه‌ی مهارت‌های ارتباطی است.

درباره‌ی کتاب صوتی کلمات جادویی

چه بگویید تا به آنچه که می‌خواهید برسید؟ اینکه حرفتان درست باشد برای متقاعد کردن دیگران کافی نیست، باید بتوانید تاثیرگذار صحبت کنید تا درستی منظورتان را به مخاطب بفهمانید و به نتیجه‌ی مد نظرتان برسید. اوج این ضرورت را می‌توان در کار وکلا دید. وکیلی که می‌خواهد از بی‌گناهی دفاع کند، در کنار حق ایستاده است، اما اگر نتواند بر دیگران تاثیر بگذارد، در کارش موفق نخواهد شد. کتاب صوتی کلمات جادویی (Magic Words) به قلم جونا برگر (Jonah Berger) به نگارش درآمده است تا با گوش دادن به آن یاد بگیرید از کلمات استفاده‌ی استراتژیک داشته باشید و ارتباطات هدفمندتری با دیگران برقرار کنید. این کتاب یک راهنمای کاربردی از تکنیک‌های عملی برای تاثیرگذاری بر دیگران را در اختیارتان می‌گذارد.

نویسنده کتاب صوتی کلمات جادویی را در هفت فصل تهیه و تنظیم کرده است. شش فصل اول به طریقه‌ی استفاده از کلمات برای تاثیرگذاری بر مخاطب می‌پردازد و فصل آخر در رابطه‌ی میان کلمات و اجتماع دقیق می‌شود. نویسنده در ابتدا به موضوع زبان هویت و عاملیت می‌پردازد و می‌گوید کلمات نشان‌دهنده‌ی هویت ما نیز هستند و مقصر بودن یا حق داشتن ما را تعیین می‌کنند. سپس شش نوع از کلمات و تاثیراتشان را بررسی می‌کند. کلماتی که اعتماد به نفس را از طرف شما انتقال می‌دهند را در اختیار شما می‌گذارد و مواقع درست استفاده از کلمات را گوشزد می‌کند. بعد از آن به زبان سوال‌ها اشاره می‌کند و روش‌ها و زمان‌های درست مطرح کردن سوالات را نشان می‌دهد. طریقه‌ی استفاده از احساسات و اهمیت توجه به زمینه‌ی گفت وگو نیز مد نظر قرار می‌گیرد.

معرفی و دانلود کتاب صوتی کلمات جادویی

کتاب صوتی کلمات جادویی نشان می‌دهد که کلمات مناسب در زمان درست از قدرتی جادویی برخوردار است و در موارد مختلفی از حوزه‌های شخصی و روابط میان دوستان گرفته تا حوزه‌های کاری و برخورد با مشتریان، شرکا و رقیبان تاثیرگذار هستند.

گفتنی است که کتاب صوتی کلمات جادویی در فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های سایت آمازون در حوزه‌ی روابط شخصی قرار دارد. نشر بله کتاب صوتی کلمات جادویی را با ترجمه‌ی مهدی رضایی روانه‌ی بازار کتاب ایران کرده است. نشر صوتی رمانو نیز آن را با صدای امیررضا علی‌زاده به صورت صوتی درآورده و به سمع شما می‌رساند.

نکوداشت‌های کتاب کلمات جادویی

  • کلمات قدرت دارند. چگونگی استفاده از آن‌ها را یاد بگیرید و ببینید که چطور زندگی و کارتان متحول می‌شود. این کتاب توصیه‌های کاربردی را با جدیدترین پژوهش‌ها همراه می‌کند و راهنمایی است که با کمک آن می‌توانید کلامتان را تقویت کنید تا زندگی دلخواهتان را بسازید. (دکتر مارشال گلداسمیت، نویسنده‌ی پرفروش نیویورک تایمز)
  • این کتاب طرز حرف زدن من را عوض کرد. مطالعه‌ی پژوهش‌های علمی و داده‌های واقعی که راه‌های متقاعد کردن دیگران را به ما نشان می‌دهند، فوق العاده است. ترکیب سبک قصه‌گوی جونا برگر با پژوهش‌های نویسنده، از کتاب حاضر اثری باارزش در حوزه‌ی علوم رفتاری می‌سازد. (گای راز، مجری مشهور)
  • درست بودن و اثرگذاری با هم تفاوت دارد. چند کلمه‌ی ناقابل می‌تواند این تفاوت را ایجاد کند. اگر می‌خواهید تاثیرگذارتر باشید، این کتاب را بخوانید. (اسکات گالووی، نویسنده‌ی پرفروش کتاب چهار)
  • کتاب صوتی کلمات جادویی شگفت‌انگیز است. این کتاب نحوه‌ی حرف زدن، گوش دادن، نوشتن و تمام وجود شما را تغییر می‌دهد. (دنیل اچ. پینک، نویسنده‌ی پرفروش نیویورک تایمز)

کتاب صوتی کلمات جادویی برای چه کسانی مناسب است؟

مدیران، فروشندگان، معلمان، علاقه‌مندان به کتاب‌های موفقیت و خودسازی و هر کسی که نیاز به تقویت مهارت‌های ارتباطی خود دارد، مخاطب اصلی این کتاب است.

در بخشی از کتاب صوتی کلمات جادویی: راهنمایی جامع برای ارتباطات موثر و مهارت نفوذ بر دیگران می‌شنویم

وقتی مردم به سخنوران مشهور فکر می‌کنند، دونالد ترامپ اولین کسی نیست که به ذهنشان می‌رسد. به عنوان مثال، سخنورانی چون سیسرو از روم باستان، آبراهام لینکلن و وینستون چرچیل به خاطر توانایی‌های سخنرانی‌شان شامل استدلال منطقی، افکار قوی و ایده‌های منطقی شناخته شده‌اند. سیسرو سخنرانی عمومی را بالاترین شکل فعالیت فکری می‌دانست و معتقد بود که یک سخنران خوب باید با حکمت و بلاغت سخن بگوید. سخنرانی‌های ترامپ معمولا از نظر دستوری نامناسب، تکراری و با کلمات ساده هستند. به عنوان مثال، در اعلام نامزدی ریاست جمهوری‌اش او گفت: «من دیوار بزرگی می‌سازم و کسی مثل من دیوارهای خوب نمی‌سازد. باور کنید! من آن‌ها را خیلی ارزان خواهم ساخت». او افزود: «کشور ما در وضعیت بدی است. دیگر پیروزی نداریم. زمانی پیروزی داشتیم، اما الان نداریم. آخرین باری که ما چین را در یک معامله‌ی تجاری شکست دادیم، کی بود؟ من همیشه چین را شکست می‌دهم». این سخنرانی با تمسخر گسترده روبه‌رو شد. مردم به خاطر سادگی آن، او را مورد انتقاد قرار دادند. مجله ی تایم آن را بی‌محتوا نامید و دیگران آن را فقط لفاظی خنده‌دار دانستند. با این حال، کمتر از یک سال بعد ترامپ به عنوان رئیس جمهور ایالات متحده انتخاب شد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
3 دقیقه
معرفی کتاب
30 دقیقه
مقدمه
69 دقیقه
فصل اول: شناسه و نمایندگی را فعال کنید
54 دقیقه
فصل دوم: اعتماد به نفس را انتقال دهید
60 دقیقه
فصل سوم: سوالات درست بپرسید
43 دقیقه
فصل چهارم: اهرم بتن‌ریزی
64 دقیقه
فصل پنجم: از احساسات استفاده کنید
67 دقیقه
فصل ششم: مهار شباهت و تفاوت
47 دقیقه
فصل هفتم: آنچه زبان آشکار می‌کند
17 دقیقه
سخن پایانی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی کلمات جادویی: راهنمایی جامع برای ارتباطات موثر و مهارت نفوذ بر دیگران
نویسنده
مترجممهدی رضایی
راویامیررضا علی زاده
ناشر چاپیانتشارات بله
ناشر صوتیانتشارات رمانو
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۷ ساعت و ۳۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب‌های ارتباطات و روابط عمومی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی کلمات جادویی

الهام بهرامان
۱۴۰۳/۵/۳۰
کمی دقت کنیم به اطراف، آموزش مهارت زندگی و مهارت ارتباطی خیلی کم است و جالب اینکه همه در هر موقعیت اجتماعی به راحتی از نداشتن چنین مهارت هایی صحبت می کنند. هر کتابی در این زمینه ارزش یکبار گوش دادن یا خواندن را دارد. ممنون از کتابراه و راوی توانا آقای علیزاده
خدیجه سیاسرنزاد
۱۴۰۳/۵/۱۰
کتاب خوب و مفیدی بود اگه کسی بخواد کلمات و راهکارهایی رو که در این کتاب مطرح کرده استفاده کنه خیلی خیلی راه گشا خواهد بود هر چند سخته که بتونیم خودمون رو تغییر بدیم و کلماتی که سالیان سال در ذهن ماها نقش بسته رو جایگزین کنیم. انشالله که همه بتونیم به کار ببریم و موفق باشیم
س ل
۱۴۰۳/۵/۴
فصل اول رو گوش دادم به نظرم بیشتر ترجیح به ساده گویی تشویق می‌کنه و شفاف صحبت کردن رو ملاک کار قرار میده
الهام آذرنوش
۱۴۰۳/۶/۱۶
کتابی فوق العاده درخصوص استفاده هرچه بهتر از زبان در جهان ارتباطات وفناوری می‌باشد
سعید قاضی
۱۴۰۳/۵/۱۴
خیلی جالب و قابل فهم و روان و کاربردی، در هفته گذشته دومین باره مطالعش کردم 🌹🌹🌹
زهره خلجی
۱۴۰۳/۴/۲۱
خیلی روان ترجمه شده گویندگی خوبی هم داره
hamzeh beiraghian
۱۴۰۳/۷/۱
اصلا جایی برای انکار نیست که هر چی به فکر و به زبون اومد جاری میشه تو زندگیت
نازلی محمدی
۱۴۰۳/۵/۲۸
زیاد جالب نبود حقیقتا
کبیرسیدی قاضیجهانی
۱۴۰۳/۵/۱۶
کتاب کاربردی وعملیاتی نبود با فرهنگ ایرانی سازگار نبود.
Imantavakoli
۱۴۰۳/۵/۱۰
جالب نبود
مطالب مبهم می‌باشد
مشاهده همه نظرات 10

راهنمای مطالعه کتاب صوتی کلمات جادویی

برای دریافت کتاب صوتی کلمات جادویی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.