معرفی و دانلود کتاب صوتی از امید تا بالندگی: راهنمایی برای تبدیل چالش‌ها به فرصت

عکس جلد کتاب صوتی از امید تا بالندگی: راهنمایی برای تبدیل چالش‌ها به فرصت
قیمت:
۴۸۰۰۰ ۲۴,۰۰۰ تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی از امید تا بالندگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی از امید تا بالندگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی از امید تا بالندگی: راهنمایی برای تبدیل چالش‌ها به فرصت

کتاب صوتی از امید تا بالندگی نوشته‌ی گروه نویسندگان نشر ول‌بیینگ، به شما کمک می‌کند تا تاب‌آوری و انعطاف‌پذیری را در زندگی تمرین کنید. این کار اگر به بخشی از شخصیت شما تبدیل شود، کمک می‌کند تا هر چالشی را به فرصت تبدیل کنید و هیچ‌وقت در زندگی امیدتان را از دست ندهید.

درباره‌ی کتاب صوتی از امید تا بالندگی

بسیاری از آدم‌ها از مشکل نداشتن اعتمادبه‌نفس و عزت‌نفس شکایت دارند. اگر از آن‌ها بپرسید چه چیزی در زندگی مانع پیشرفتشان شده همه یک‌صدا نبود اعتمادبه‌نفس را دلیلش می‌دانند. از طرفی این آدم‌ها باور دارند که پتانسیل و ظرفیتی نهفته در خود دارند که آن‌ها را در بسیاری از جهات در زندگی پیشتاز و برنده خواهد کرد، اما چون اعتمادبه‌نفس ندارند، شیوه‌ی استفاده از این ظرفیت و فعال کردن این پتانسیل را نیز نمی‌دانند. کتاب صوتی از امید تا بالندگی که ترجمه‌ی مقاله‌ای با عنوان «From hope to thrive: transforming challenges into strength» از نویسندگان نشر ول‌بیینگ (Well-Being Publishing) است، شاید در ابتدا به موضوع متفاوتی بپردازد، اما کمبود اعتمادبه‌نفس را نیز چاره می‌کند.

معرفی و دانلود کتاب صوتی از امید تا بالندگی

کتاب صوتی از امید تا بالندگی، در اصل به آموزش مفهوم تاب‌آوری، انعطاف‌پذیری و سازگاری می‌پردازد. شاید زندگی در نگاه اول بسیار ناعادلانه به نظر برسد،‌ ولی هیچ‌کس از تیر مشکلات زندگی در امان نیست و هرکس سهم خودش را از مشکلات زندگی دریافت خواهد کرد. چیزی که در این میان تفاوت دارد نحوه‌ی مواجهه‌ی ما با این مشکلات است. بسیاری رنج می‌کشند، اما در نهایت راه خود را پیدا می‌کنند ولی هستند گروهی که رنج بیش‌ازحد می‌کشند و در نهایت نیز راه خود را پیدا نمی‌کنند. آن‌ها در گرداب ناامیدی بلعیده می‌شوند و از بابت همین احساسات منفی،‌ هزاران فرصتی را که در میانه‌ی راه در پیش پایشان ظاهر می‌شود را از دست می‌دهند. در اصل همین افراد هستند که اغلب از کمبود اعتمادبه‌نفس گله دارند؛ آن‌ها آموزش‌های لازم را برای مبارزه با مشکلات را ندیده‌اند و خود را به ابزارهای لازم مجهز نکرده‌اند، برای همین هم رنج زیادی می‌کشند و نمی‌توانند به خودشان به‌عنوان یک انسان قوی اتکا کنند.

برای بالا بردن اعتمادبه‌نفس، لازم است که خود را به ابزار تاب‌آوری و انعطاف‌پذیری مجهز کنیم. هر اتفاقی هم که بیفتد، انسان توانایی سازگار شدن با آن را دارد. در نهایت شما با هر اتفاقی کنار خواهید آمد، اما اینکه تا آن زمان، چقدر از عمر و انرژی حال خوبتان را برای این منظور خرج کرده باشید اهمیت دارد. انعطاف‌پذیری مانند یک میان‌بر، مسیر شما را به سمت سازگاری و ادامه دادن راه، کوتاه‌تر و آسان‌تر می‌کند.

کتاب صوتی از امید تا بالندگی کاری از نشر صوتی ترانه‌ی پدرام است که توسط ناهید رسولی به فارسی ترجمه شده و شما آن را با صدای سحر حمیدی می‌شنوید.

کتاب صوتی از امید تا بالندگی برای چه کسانی مناسب است؟

علاقه‌مندان به کتاب‌های خودسازی و توسعه‌ی فردی از شنیدن این کتاب لذت خواهند برد.

در بخشی از کتاب صوتی از امید تا بالندگی: راهنمایی برای تبدیل چالش‌ها به فرصت می‌شنویم

اکنون به میانه‌ی راه رسیده‌ایم و وقت آن است به بررسی چشم‌انداز درونی خود بپردازیم. در فصل قبل،‌ درباره‌ی ایجاد شبکه‌ی حمایتی صحبت کردیم، در فصل پیش رو، به تقویت مواد خام درونی یعنی توان ذهنی و هیجانی می‌پردازیم. ذهن همچون باغی حاصلخیز است. اما بدون مراقبت صحیح ممکن است علف‌های هرز ترس و تردید آن را به فنا دهند. نترسید، زیرا در همین خاک هم می‌توانید بذر تاب‌آوری بکارید. خودتان را حین مراقبت از این باغ حاصلخیز تصور کنید. فرض کنید مشغول کاشتن و هرس کردن بذر افکاری هستید که در نهایت به شکل هوش هیجانی و تاب‌آوری قدرتمند به بار خواهند نشست، و در برابر ناملایمات غیرقابل‌پیش‌بینی زندگی ایستادگی می‌کنند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
4 دقیقه
معرفی / پیشگفتار
21 دقیقه
فصل اول: ارکان تاب‌آوری
19 دقیقه
فصل دوم: پذیرش قدرت امید
21 دقیقه
فصل سوم: هنر تبدیل موانع به فرصت
20 دقیقه
فصل چهارم: ایجاد شبکه‌ی حمایتی
18 دقیقه
فصل پنجم: پرورش توان ذهنی و هیجانی
21 دقیقه
فصل ششم: نقش بدن طی مسیر بالندگی
18 دقیقه
فصل هفتم: تعیین اهداف و پرورش انگیزه
20 دقیقه
فصل هشتم: غلبه بر ترس و ایجاد اعتمادبه‌نفس
19 دقیقه
فصل نهم: ذهن‌آگاهی و آرامش درونی
20 دقیقه
فصل دهم: ذهنیت رشد در محل کار
19 دقیقه
فصل یازدهم: بالندگی از طریق تحولات زندگی
20 دقیقه
فصل دوازدهم: تقویت تاب‌آوری در دیگران
9 دقیقه
فصل سیزدهم: ادامه‌ی سفر بالندگی ورای مصائب
7 دقیقه
پیوست: تمرین‌هایی برای تاب‌آوری روزانه

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی از امید تا بالندگی: راهنمایی برای تبدیل چالش‌ها به فرصت
نویسنده
مترجمناهید رسولی
راویسحر حمیدی
ناشر صوتیانتشارات ترانه پدرام
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۴ ساعت و ۱۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۴۸۰۰۰ ۲۴,۰۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی از امید تا بالندگی

Hoori
۱۴۰۳/۶/۲۰
لطفاً مشخص کنید گروه نویسندگان یعنی چه کسانی؟!
من دوست دارم کتابی که میخونم، بدونم نویسنده یا نویسندگانش چه کسانی هستند
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب صوتی از امید تا بالندگی

برای دریافت کتاب صوتی از امید تا بالندگی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.