معرفی و دانلود کتاب تسلط بر موفقیت: راهنمای عملی پرورش اعتماد به نفس و ایجاد موفقیت واقعی

عکس جلد کتاب تسلط بر موفقیت: راهنمای عملی پرورش اعتماد به نفس و ایجاد موفقیت واقعی
قیمت:
۴۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب تسلط بر موفقیت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب تسلط بر موفقیت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب تسلط بر موفقیت: راهنمای عملی پرورش اعتماد به نفس و ایجاد موفقیت واقعی

نویسنده‌ی پرفروش آمازون، تیبو موریس، در آخرین مجلد از مجموعه‌ی Mastery یعنی کتاب تسلط بر موفقیت از شما می‌خواهد که درک شفافی از نحوه‌ی عملکرد موفقیت ایجاد کنید تا بتوانید به‌طور چشمگیری نتایج‌تان را در تمام زمینه‌های زندگی خود بهبود ببخشید. با مطالعه‌ی کتاب پیش رو، شما اصول کلیدی موفقیت را کشف خواهید کرد تا در رسیدن به موفقیتی که آرزویش را دارید، بهتر و سریع‌تر عمل کنید.

درباره‌ی کتاب تسلط بر موفقیت

آیا تابه‌حال برایتان پیش آمده که اتفاقی ناگواری در زندگی‌تان رخ دهد و شما با وجود اینکه می‌دانید، دلیل اصلی آن اتفاق، تصمیمات اشتباه خودتان بوده، باز هم دلتان نخواهد مسئولیت آن را بر عهده بگیرید؟ یا شاید هم چنین تجربه‌ای داشته باشید که دنیا و مافیها را مسئول اتفاقات بدی بدانید که برایتان می‌افتند. تیبو موریس (Thibaut Meurisse) نویسنده‌ی پرفروش آمازون در کتاب تسلط بر موفقیت (Master Your Success) به شما می‌گوید که چنین نگرشی از بیخ‌وبن اشتباه و غلط است و تنها با پذیرش مسئولیت خطاهایمان است که می‌توانیم از تکرار آن‌ها جلوگیری کنیم. چراکه همیشه اولین مرحله‌ی درمان، شناخت بیماری‌ست.

تصور کنید با درک یک‌سری اصول اساسی و ایجاد چند عادت ساده‌ی روزانه، بتوانید از نظر روحی، جسمی، مالی و معنوی ظرف چند سال آینده، به جایگاهی بسیار بالاتر از جایگاه فعلی خود برسید. هیجان‌انگیز نیست؟ حتی تصورش هم لذت‌بخش است. خیلی از افراد هستند که مسئله‌ی شانس را در موفقیت دخیل می‌دانند، اما آیا واقعاً چنین است؟ تیبو موریس در کتاب تسلط بر موفقیت به شما می‌گوید که بسیاری از افراد آرزو دارند بیشتر دیده شوند، مورد تأیید مشاهیر قرار بگیرند یا با فرد مناسبی ملاقات کنند، اما مشکل کجاست که تنها عده‌ی کمی از آن‌ها به آرزوهای خود می‌رسند؟ اگر تنها خواست افراد شرط بود و چیزی مثل شانس هم در رسیدن به موفقیت دخیل بود، شاید می‌شد ادعا کرد که در کار دنیا عدالتی وجود ندارد.

معرفی و دانلود کتاب تسلط بر موفقیت

کتاب تسلط بر موفقیت، ششمین و آخرین مجلد از مجموعه‌ کتاب تسلط (Mastery Series) است که صد اصل مهم را در اختیار شما می‌گذارد. این صد اصل به شما کمک می‌کنند که زندگی ایده‌آل خود را طراحی کنید. با استفاده از دستورالعمل‌های ساده‌ی تیبو موریس که در کتاب پیش رو خواهید خواند، یاد می‌گیرید که چگونه استراتژی‌های مؤثری برای رسیدن به موفقیت در تمامی سطوح ایجاد کنید. با مطالعه‌ی این کتاب می‌فهمید که:

  • چرا باید مسئولیت کامل اتفاقات زندگی خود را بپذیرید (و چگونه می‌توانید این کار را انجام دهید)؟
  • چگونه می‌توانید در زمینه‌های مختلف موفق باشید (و اصلاً چرا لازم است که موفق باشید)؟
  • موفقیت چیست و واقعاً چگونه کار می‌کند؟
  • چگونه می‌توان اعتمادبه‌نفس قوی ایجاد کرد و به چیزهایی بیش از آنچه فکر می‌کردید دست یافت؟
  • چگونه می‌توانید بهره‌وری خود را افزایش دهید؟
  • و... .

تیبو موریس کتاب راهنمای تسلط بر موفقیت را در ده قسمت به رشته‌ی تحریر درآورده که برخی از عناوین آن عبارتند از «قبول مسئولیت»، «خودتان را بشناسید»، «تصمیم‌گیری در مورد اینکه می‌خواهید چه کسی باشید»، «زندگی در یکپارچگی»، «پرورش اعتمادبه‌نفس»، «توسعه‌ی مدل دقیق واقعیت»، و «انجام کارها». کتاب پیش رو مرجع جامعی است که برای ایجاد موفقیت واقعی در زندگی به آن احتیاج پیدا خواهید کرد. چنانچه راهبردهای آسان برای فهم، تمرین‌های عملی و آموزش به‌صورت نکته‌ای را دوست داشته باشید، این کتاب برای شما کاربردی خواهد بود و می‌توانید به راحتی از آن استفاده کنید.

ساسان جعفرنیا کتاب تسلط بر موفقیت را به زبان فارسی برگردانده و انتشارات زمان تغییر آن را منتشر کرده و در اختیار مخاطبان قرار داده است.

نکوداشت‌های کتاب تسلط بر موفقیت

  • این کتاب می‌تواند ذهن فرد را به سمت درست اندیشیدن و رسیدن به تمام اهداف خود هدایت کند. کتابی الهام‌بخش با اطلاعات جامع. (برایان زوندی، نویسنده)
  • این کتاب بیش از آنچه انتظار داشتم به من آموخت. مدتی پس از خواندن این کتاب، حتی همسرم هم متوجه تغییراتی در من شد. (برندن برهمر، نویسنده)

کتاب تسلط بر موفقیت برای چه کسانی مناسب است؟

اگر می‌خواهید با به‌کارگیری اصول و طرز تفکر خاص، شانس خود را برای رسیدن به موفقیت در هر زمینه از زندگی به حداکثر برسانید، این کتاب برای شماست.

در بخشی از کتاب تسلط بر موفقیت: راهنمای عملی پرورش اعتماد به نفس و ایجاد موفقیت واقعی می‌خوانیم

آیا شما مسئولیت صددرصد زندگی تان را می‌پذیرید، یا دیگران و شرایط بیرونی را مقصر وضعیت فعلی خود می‌دانید؟

رمز موفقیت شما اجتناب‌ناپذیر است، مسئولیت کامل زندگی خود را به عهده بگیرید. این قدرتمندترین کاری است که می‌توانید برای تحول در زندگی خود انجام دهید. شما باید مسئولیت تمام اعمال خود را به عهده بگیرید و بپذیرید که دقیقاً همان جایی هستید که باید باشید، به دلیل اینکه چه کسی هستید و چه کاری انجام می‌دهید.

اگر می‌خواهید جای دیگری باشید، نحوه‌ی تفکر و نحوه‌ی عملکرد شما باید تغییر کند. باور اصلی شما باید تغییر کند. کاری که هر روز انجام می‌دهید باید تغییر کند. با شروع تفکر و عملکرد متفاوت، می‌توانید سرنوشت خود را تغییر دهید.به عهده گرفتن مسئولیت بسیار حیاتی است.

مردم دوست دارند اعمال دیگران یا بدشانسی را مقصر شرایط خود بدانند. بعضی اوقات، حداقل تا حدی غیرقابل‌انکار است که یک رویداد یا موقعیت ممکن است به دلیل عوامل خارجی ایجاد شده باشد. ممکن است انگار احساس کنید به شما ظلم شده است یا اینکه اتفاق بدی تقصیر شما نبوده است.

مسئولیت پذیرفتن، هیچ ارتباطی با تقسیم تقصیر یا درست بودن ندارد. مهم نیست که چه کسی در گذشته درست بود و چه کسی اشتباه می‌کرد. شما فقط در حال بررسی این هستید که چه کاری می‌توانید برای بهبود وضعیت فعلی خود انجام دهید.

برای رسیدن به جایی که می‌خواهید باشید، باید صددرصد مسئولیت زندگی خود را بر عهده بگیرید. با انجام این کار، کنترل مطلق زندگی‌تان را بازیابی خواهید کرد، که شانس شما را برای دستیابی به تمام اهداف و رویاهای آینده‌ی خود به حداکثر می‌رساند.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
قسمت اول: قبول مسئولیت
قسمت دوم: خودتان را بشناسید
قسمت سوم: تصمیم‌گیری در مورد اینکه می‌خواهید چه کسی باشید
قسمت چهارم: زندگی در یکپارچگی
قسمت پنجم: پرورش اعتمادبه‌نفس
قسمت ششم: توسعه‌ی مدل دقیق واقعیت
قسمت هفتم: انجام کارها
قسمت هشتم: داشتن ذهن باز
قسمت نهم: توسعه‌ی انعطاف‌پذیری هیجانی
قسمت دهم: تأثیر و الهام بخشیدن به دیگران
نتیجه

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب تسلط بر موفقیت: راهنمای عملی پرورش اعتماد به نفس و ایجاد موفقیت واقعی
نویسنده
مترجمساسان جعفرنیا
ناشر چاپیانتشارات زمان تغییر
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات232
زبانفارسی
شابک978-622-295-028-6
موضوع کتابکتاب‌های اعتماد به نفس
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب تسلط بر موفقیت

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب تسلط بر موفقیت

برای دریافت کتاب تسلط بر موفقیت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.