معرفی و دانلود کتاب با یک مشکل چه کار می‌توانم بکنم؟

عکس جلد کتاب با یک مشکل چه کار می‌توانم بکنم؟
قیمت:
۳۴,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب با یک مشکل چه کار می‌توانم بکنم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب با یک مشکل چه کار می‌توانم بکنم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب با یک مشکل چه کار می‌توانم بکنم؟

کتاب با یک مشکل چه کار می‌توانم بکنم؟ اثری سودمند و آموزنده برای کودکان است. کوبی یامادا، نویسنده‌ی کتاب، داستانی الهام‌بخش را با موضوع رویارویی با مشکلات و حل گرفتاری‌ها، پیش روی کودکانِ گروهِ سنی 3 تا 7 سال قرار داده‌ است. خواننده، پس از مطالعه‌ی این داستان، مهارت‌های حل مسئله، شجاعتِ رویارویی با گرفتاری‌ها و روش‌های افزایش اعتماد‌به‌نفس را فرا می‌گیرد.

درباره‌ی کتاب با یک مشکل چه کار می‌توانم بکنم؟

کتاب با یک مشکل چه کار می‌توانم بکنم؟ (What Do You Do With A Problem)، داستانی انگیزه‌بخش برای افزایش روحیه‌ی کودکان در حین رویارویی با مشکلات روایت می‌کند. کوبی یامادا (Kobi Yamada)، نویسنده‌ی کتاب، با زبانی کودکانه، خواننده‌ را با مفاهیم مهمی مانند شجاعت و اعتماد‌به‌نفس، آشنا می‌کند. داستان کتابِ با یک مشکل چه کار می‌توانم بکنم؟ کاوشی عمیق درباره‌ی کسب مهارت‌های مهمی مانند تاب‌آوری در زندگی و تحمل رنج است.

در این اثر، ماجرای کودکی را مطالعه می‌کنید که مشکلی بزرگ دارد. این کودک روش رویارویی با این مشکل را بلد نیست. در نتیجه به جای اینکه به آن نزدیک شود و راهکاری برای حل مشکلش پیدا کند، همواره از آن دورتر می‌شود. فرار کردن کودک باعث می‌شود تا مسئله بزرگ‌تر شود و کودک را بیشتر آزار دهد. کودکِ این داستان در نهایت جرئت رویارویی با مشکلش را پیدا می‌کند. پس از این رویارویی،‌ کودک متوجه می‌شود مشکلی که دشوار و حل‌نشدنی به‌نظر می‌رسید، چندان هم دشوار نیست و بی‌دلیل، نگران بوده‌ است. گرفتاری‌هایی که کودکِ این داستان با آن‌ها روبه‌رو می‌شود، درس بزرگی برای وی ارمغان می‌آورد. شخصیت اول کتاب متوجه می‌شود به‌جای شانه‌ خالی کردن از زیر بارِ مشکلات، باید آن‌ها را جزئی از زندگی بداند و به‌تنهایی و یا با کمک دیگران برای حل آن‌‌ها آستین بالا بزند.

معرفی و دانلود کتاب با یک مشکل چه کار می‌توانم بکنم؟

کوبی یامادا، کودکان را با قدرت تغییر دیدگاه‌ها آشنا می‌‌کند. شخصیت اول این داستان، یاد می‌گیرد که با نگاه‌ کردن به مشکلات از زوایای مختلف، می‌تواند به این نتیجه برسد که چالش‌های پیش روی وی نه‌تنها مانع نیستند، بلکه فرصتی برای یادگیری تجربه‌های جدید به‌حساب می‌آیند. یامادا، در این داستان به خواننده یاد می‌دهد تا پیش‌فرض‌های ذهنیِ خود درباره‌ی مشکلات را تغییر دهد و نگاهی جدید به حل مسائل داشته باشد.

کتاب با یک مشکل چه کار می‌توانم بکنم؟ اثری مصور است که نقاشی‌های زیبا و کودکانه‌‌ای در صفحه‌های آن خودنمایی می‌کند. وجود این نقاشی‌ها، مطالعه‌ی کتاب را به تجربه‌ای دلنشین و ماندگار در ذهن کودکان تبدیل می‌کند.

کتاب با یک مشکل چه کار می‌توانم بکنم؟ را انتشارات مهرسا، چاپ و روانه‌ی بازار کرده‌ است. احمد تصویری، ترجمه‌ی این اثر را بر عهده داشته.

جوایز و افتخارات کتاب با یک مشکل چه کار می‌توانم بکنم؟

  • برنده‌ی جایزه‌ی طلای Moonbeam در 2016؛
  • برنده‌ی جایزه‌ی طلای Mom’s Choice در 2016؛
  • برنده‌ی جایزه‌ی کریستوفِر در 2017؛
  • برنده‌ی جایزه‌ی ایندی در 2017؛
  • نامزد جایزه‌ی گودریدز برای بهترین کتاب تصویری در 2016؛
  • کتاب پرفروشِ نیویورک تایمز.

نکوداشت‌های کتاب با یک مشکل چه کار می‌توانم بکنم؟

  • با ترکیب فوق‌العاده‌ی متن و تصویر، گروه سازنده‌ی کتاب با یه ایده چه کار می‌کنی؟ (2016) با کتاب دیگری بازگشته‌اند که به کودکان کمک می‌کند احساس خوبی نسبت به خود داشته باشند. (Kirkus Reviews)

  • این کتاب با تصویرگریِ زیبای خود یادآور این واقعیت است که در برابر مشکلات نباید کوتاه آمد. (بوک‌لیست)

کتاب با یک مشکل چه کار می‌توانم بکنم؟ برای چه کسانی مناسب است؟

تمامی کودکان سنین 3 تا 7 سال، مخاطب‌های این کتاب هستند. هرچند مفاهیم ارزشمندی که در این اثر مطرح‌ شده، مطالعه‌ی کتاب با یک مشکل چه کار می‌توانم بکنم؟ را برای بزرگ‌سالان نیز جذاب کرده‌ است.

در بخشی از کتاب با یک مشکل چه کار می‌توانم بکنم؟ می‌خوانیم

دلم می‌خواست برای همیشه غیبش بزند. هر کاری می‌توانستم کردم تا پیدایم نکند. حتی قیافه‌ام را هم عوض کردم؛ اما باز دست از سرم برنداشت. هرچه بیشتر از مشکلم فرار می‌کردم، او را بیشتر دور و برم می‌دیدم. شب و روز به مشکلم فکر می‌کردم و حالم اصلاً خوب نبود.

تا اینکه صبرم تمام شد. با خودم گفتم: « باید جلویش را بگیرم!»

شاید داشتم با این کارها، مشکلم را بزرگ‌تر و ترسناک‌تر از چیزی می‌کردم که واقعاً بود. راستش را بخواهید،‌ مشکلم نه به من حمله کرد و نه قورتم داد.

بالاخره فهمیدم که باید با مشکلم روبه‌رو شوم.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب با یک مشکل چه کار می‌توانم بکنم؟
نویسنده
مترجماحمد تصویری
ناشر چاپیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات37
زبانفارسی
شابک978-600-9890-19-4
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب با یک مشکل چه کار می‌توانم بکنم؟

برای دریافت کتاب با یک مشکل چه کار می‌توانم بکنم؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.