معرفی و دانلود کتاب با یک فکر تازه چه کار می‌توانم بکنم؟

عکس جلد کتاب با یک فکر تازه چه کار می‌توانم بکنم؟
قیمت:
۳۴,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب با یک فکر تازه چه کار می‌توانم بکنم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب با یک فکر تازه چه کار می‌توانم بکنم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب با یک فکر تازه چه کار می‌توانم بکنم؟

اگر یک ایده یا فکر تازه داشتید، با آن چه می‌کردید؟ ارزش یک ایده در استفاده از آن نهفته است. کتاب با یک فکر تازه چه کار می‌توانم بکنم؟ اثری از کوبی یامادا روایت پسری ا‌ست که ایده‌ی خود را جدی می‌گیرد و با استقامت در برابر کسانی که خیال می‌کنند ایده‌ی او مضحک است، آن را پرورش می‌دهد و اتفاق مهمی را رقم می‌زند!

درباره‌ی کتاب با یک فکر تازه چه کار می‌توانم بکنم؟

وودی آلن می‌گوید: «اگر هر چند وقت یک بار شکست نمی‌خورید، پس نشانه‌ی این است که شما کارهای خلاقانه انجام نمی‌دهید. جهان به رویاپردازان نیاز دارد؛ اما مهم‌تراز آن به رویاپردازانی نیاز دارد که عمل می‌کنند.»

کتاب با یک فکر تازه چه کار می‌توانم بکنم؟ (?What Do You Do With an Idea) اثری از کوبی یامادا (Kobi Yamada) خوانندگان کوچک خود را به چالش می‌کشد تا نگاه خود را درباره‌ی افکار و ایده‌هایی که آن‌ها را ساده می‌پندارند، تغییر دهند. تصویری بودن کتاب این امکان را فراهم می‌آورد که خلاقیت قهرمان و رفتارهایش در طول داستان کتاب بهتر احساس شود. کتاب با یک فکر تازه چه کار می‌توانم بکنم؟ درباره پسربچه‌ی کوچکی است که یک ایده‌ی جدید دارد و آن یک تخم مرغ طلایی است که از زیرش پاهایی بیرون آمده! پسر ابتدا از تصویر دو پای طلایی عجیب‌وغریبی که تصور کرده است، تعجب می‌کند و هنگامی که به منشأ، هدف و جایگاه آن در جهان فکر می‌کند، ناامید می‌شود و احساس می‌کند که ایده‌ی خوبی نیست.

معرفی و دانلود کتاب با یک فکر تازه چه کار می‌توانم بکنم؟

کوبی یامادا نشان می‌دهد که چگونه آن پسر رفته‌رفته سعی می‌کند همان ایده‌ی ناواضح را که همه مسخره‌اش می‌کنند، ارتقا دهد. پسرک با اعتمادبه‌نفس بیشتری تصمیم می‌گیرد مخالفان خود را نادیده بگیرد و ایده‌اش را پرورش دهد و دوست داشته باشد، تا جایی که نمی‌تواند زندگی بدون آن را تصور کند. او کم‌کم متوجه می‌شود که ایده‌اش به او احساس زنده بودن می‌دهد و دیدگاه متفاوتی برای تماشای زندگی می‌بخشد. و در نهایت با همین ایده به سمت تغییر دنیا پیش می‌رود. پیشرفت رنگ‌های تصاویر کتاب نیز در همین حین، روش شگفت‌آوری برای نشان دادن تاثیرگذاری ایده در زندگی پسر است.

کوبی یامادا در کتاب با یک فکر تازه چه کار می‌توانم بکنم؟ می‌خواهد پیامی را به خواننده برساند. اینکه از ایده‌های کودکان و هر ایده‌ای استقبال کنید و با صبر و استقامت، افکار جدیدشان را پرورش دهید. مهم نیست چقدر بزرگ یا کوچک، مهم نیست چقدر منحصربه‌فرد یا محبوب هستند؛ آن‌ها می‌توانند رشد کنند و دنیا را تغییر دهند. این پیامی است که قبلاً توسط معلمان، رهبران مشاغل، والدین و مربیان به ما گفته شده است. چیزی که این پیام را بسیار منحصربه‌فرد می‌کند، روایت ساده و زیبای کوبی یامادا است.

کتاب با یک فکر تازه چه کار می‌توانم بکنم؟ اثر کوبی یامادا توسط احمد تصویری به فارسی ترجمه شده و انتشارات مهرسا آن را چاپ کرده است.

افتخارات کتاب با یک فکر تازه چه کار می‌توانم بکنم؟

  • بیش از 300 هزار نسخه فروش در جهان؛
  • برنده‌ی مدال طلای جایزه‌ی ناشران مستقل؛
  • بهترین کتاب مصور به انتخاب گودریدز در سال 2014؛
  • برنده‌ی جایزه کتاب ایالت واشنگتن؛
  • برنده‌ی جایزه‌ی کتاب کودکان؛
  • جزو لیست پرفروش‌ترین کتاب‌ ملی آمریکا؛
  • جزو لیست بهترین‌های نیویورک تایمز؛
  • جزو بهترین‌ پیشنهادات وال استریت ژورنال، یو‌اس‌ای تودی، و هفته‌نامه‌ی ناشران آمریکا.

نکوداشت‌های کتاب با یک فکر تازه چه کار می‌توانم بکنم؟

  • کتابی خواندنی برای همه‌ی سنین و گنجینه‌ای شگفت‌انگیز برای هر کتابخانه. (Michelle Nero)
  • نویسنده‌ی کتاب،‌ از طریق جلب توجه خوانندگان به قدرت ایده‌ها، آنان را مدیون خود خواهد کرد. (انجمن نویسندگان کودک)
  • تصاویر زیبا و جاندار این کتاب، آن را زنده می‌کند. مناسب برای هر کسی، در هر سنی که می‌خواهد فضای خاصی را برای شروع ایده‌هایش پیدا کند. (مجموعه کتاب کوچک)

کتاب با یک فکر تازه چه کار می‌توانم بکنم؟ مناسب چه کسانی است؟

این کتاب هر کسی را در هر سنی تشویق می‌کند تا ایده‌هایش را جدی بگیرد و به آن فضایی برای رشد بدهد. کودکان 3 تا 7 ساله می‌توانند از این کتاب لذت وافری ببرند.

در بخشی از کتاب با یک فکر تازه چه کار می‌توانم بکنم؟ می‌خوانیم

نگران بودم دیگران چه فکری می‌کنند. یعنی آن‌ها درباره‌اش چه می‌گفتند؟ برای همین،‌ فکرم را پیش خودم نگه داشتم. گوشه‌ای قایمش کردم و به هیچ‌کس چیزی نگفتم. طوری رفتار کردم که انگار همه‌چیز مثل روز اول است؛ روزی که هنوز سروکله‌اش پیدا نشده بود.

اما انگار فکر تازه‌ام جادویی بود. باید اعتراف کنم وقتی کنارم بود، خوشحال‌تر بودم. فکر تازه‌ام به مراقبت نیاز داشت؛ غذا می‌خواست و دوست داشت با هم بازی کنیم. راستش باید حسابی بهش توجه می‌کردم. فکر تازه‌ام روزبه‌روز بزرگ و بزرگ‌تر شد. بالاخره با هم دوست شدیم.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب با یک فکر تازه چه کار می‌توانم بکنم؟
نویسنده
مترجماحمد تصویری
ناشر چاپیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات37
زبانفارسی
شابک978-600-96050-0-2
موضوع کتابکتاب داستان کودک، کتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب با یک فکر تازه چه کار می‌توانم بکنم؟

برای دریافت کتاب با یک فکر تازه چه کار می‌توانم بکنم؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.