معرفی و دانلود کتاب صوتی من مهم هستم!

عکس جلد کتاب صوتی من مهم هستم!
قیمت:
۱۰,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی من مهم هستم! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی من مهم هستم! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی من مهم هستم!

کتاب صوتی من مهم هستم! نوشته‌ی لوری رایت، یکی دیگر از کتاب‌های مجموعه‌ی «زمزمه‌های مثبت ذهنی» است که به بچه‌ها یادآوری می‌کند آن‌ها و تمام کارهایی که انجام می‌دهند اهمیت دارند و هیچ‌وقت نباید خودشان را در زندگی دست کم بگیرند.

درباره‌ی کتاب صوتی من مهم هستم!

در کتاب صوتی من مهم هستم! (I Matter) اثر لوری رایت (Laurie Wright)، با «الیس» همراه می‌شویم تا ببینیم چه چیزهایی در زندگی مهم هستند. شاید بچه‌ها در ابتدا فکر کنند که چیزهایی مثل پول، کار کردن، مدرسه رفتن و درس خواندن، تنها چیزهای مهم و پراهمیت زندگی باشند، ولی الیس به آن‌ها نشان می‌دهد که تک‌تک کارهای آن‌ها، حتی چیزهایی که فکرش را نمی‌کنند، مهم است و تأثیر قابل توجهی در دنیا از خود به جای می‌گذارد.

الیس به بچه‌ها نشان می‌دهد که ابراز احساسات و فکر کردن به آن‌ها اهمیت دارد. مثلاً گاهی الیس دلش می‌خواهد شیرینی بخورد، اما مادر به او اجازه‌ی این کار را نمی‌دهد. الیس آن‌قدر ناراحت می‌شود که گریه می‌کند، اما می‌داند گوش دادن به حرف مامان مهم است. عیبی ندارد که او احساساتش را با گریه کردن نشان بدهد، چون حتی ابراز احساسات هم اهمیت دارد. تازه این نشان دادن احساسات باعث می‌شود برادرش برایش پتو بیاورد و محکم بغلش کند که این مراقبت کردن او هم بسیار اهمیت دارد!

معرفی و دانلود کتاب صوتی من مهم هستم!

الیس یک گربه‌ی کوچک و بازیگوش دارد. او وقتی می‌بیند ظرف آب و غذای گربه‌اش خالی شده، آن‌ها را برایش پر می‌کند. خوشحالی گربه برای الیس مهم است و مراقبت کردن الیس از او هم اهمیت دارد. تازه تنها این نیست! وقتی الیس از مدرسه برمی‌گردد و می‌بیند باغچه کم‌آب شده با آب‌پاش به گل‌ها آب می‌دهد. گل‌ها به خاطر مراقبت الیس شکوفا می‌شوند و این یعنی مراقبت‌های الیس مهم و اثرگذار بوده است.

بچه‌ها باید بدانند که هر کاری در این دنیا، حتی کارهای کوچک و به‌ظاهر بی‌اهمیت، از اهمیت ویژه‌ای برخوردارند و تأثیر خود را در این دنیا می‌گذارند. کتاب صوتی من مهم هستم! کاری از نشر صوتی مهرساست. این کتاب را با ترجمه‌ی شبنم حیدری‌پور و گویندگی نسا جابر ابن انصاری می‌شنوید.

درباره‌ی مجموعه‌ی زمزمه‌های مثبت ذهنی

سری کتا‌ب‌های زمزمه‌های مثبت ذهنی نوشته‌ی لوری رایت، مجموعه‌ای هشت‌جلدی از داستان‌های آموزشی کودکانه است. این کتاب‌های داستان شامل شعارهای ذهنی مثبتی هستند که ویژگی‌های اخلاقی سازنده‌ای را در ذهن در حال پرورش کودکان به وجود می‌آورند. بچه‌ها با انجام فعالیت‌های ذکرشده در این کتاب‌ها، به معنا و مفهوم جدیدی از زندگی دست پیدا می‌کنند.

کتاب صوتی من مهم هستم برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب را به کوچولوهای 3 تا 8 ساله پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب صوتی من مهم هستم! می‌شنویم

قبل از رفتن به مدرسه، گل و گیاه جلوی خانه را می‌بینم که خشک شده‌اند و آب می‌خواهند. برای همین آب‌پاش را می‌آورم و به آن‌ها آب می‌دهم. یک‌دفعه می‌بینم که شکوفه‌ها بزرگ‌تر و شاداب‌تر می‌شوند و احساس خوبی پیدا می‌کنم. وقتی به این فکر می‌کنم که چقدر به دنیای اطرافم اهمیت می‌دهم، می‌بینم چقدر مهم هستم!

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
7 دقیقه
من مهم هستم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی من مهم هستم!
نویسنده
مترجمشبنم حیدری پور
راوینسا جابر ابن انصاری
ناشر صوتیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی من مهم هستم!

عباس حسینی
۱۴۰۳/۶/۱
کتاب بشدت تصویری است و هیچ منطقی برای کتاب صوتی جدا خرید کردن براش وجود نداره و بشدت صوتش بدرد نخوره
ساینا پیلتن
۱۴۰۳/۶/۶
عالی هست اعتماد به نفس من رو بالا برد
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب صوتی من مهم هستم!

برای دریافت کتاب صوتی من مهم هستم! و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.