معرفی و دانلود کتاب صوتی سیسی عاشق علم است: آزمایش‌های خوشمزه

عکس جلد کتاب صوتی سیسی عاشق علم است: آزمایش‌های خوشمزه
قیمت:
۱۵,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی سیسی عاشق علم است: آزمایش‌های خوشمزه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی سیسی عاشق علم است: آزمایش‌های خوشمزه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی سیسی عاشق علم است: آزمایش‌های خوشمزه

سیسی دختر کوچولوی دوستدار علم است که همیشه سوالات زیادی دارد و از روش‌های مختلفی به جواب سوالاتش می‌رسد. کتاب صوتی سیسی عاشق علم است: آزمایش‌های خوشمزه نوشته‌ی کیمبرلی درتینگ و شلی ر. جوهانس از این دختر کوچولوی شیرین می‌گوید و به واسطه‌ی کنجکاوی‌های او بچه‌ها را نسبت به علم علاقه‌مند می‌کند.

درباره‌ی کتاب صوتی سیسی عاشق علم است: آزمایش‌های خوشمزه

سیسی عاشق علم است و همیشه به دنبال کشف چیزهای جدید می‌گردد. اصلا از همان اولین کلمه‌ای که بر زبان آورد، معلوم شد که سرش درد می‌کند برای علم و دانستن. اولین کلمه‌ای که سیسی بر زبان آورد چه بود؟ دو روایت درباره‌ی این موضوع تعریف می‌شود. به روایت مادرش او به جای اینکه مثل بچه‌های دیگر بگوید «مامان» یا «بابا»، گفت «چرا؟» و به روایت پدرش، گفت: «چطوری؟». به هر صورت لابد تا قبل از اینکه حرف زدن یاد بگیرد، سوالات زیادی در ذهن کوچولویش داشته و بی‌صبرانه منتظر ادا کردن این کلمات بوده است! معلم سیسی می‌گوید او حتما در آینده دانشمند خواهد شد، چون سوالات زیادی مطرح می‌کند و سوال پرسیدن اساس علم و دانش است! می‌خواهید بدانید او چه سوالاتی می‌پرسد و چه جواب‌هایی برای این سوالات پیدا می‌کند؟ کتاب صوتی سیسی عاشق علم است: آزمایش‌های خوشمزه (Cece Loves Science) را گوش بدهید تا با کنجکاوی‌های سیسی کوچولو همراه شوید.

کتاب صوتی سیسی عاشق علم است: آزمایش‌های خوشمزه داستانی آموزنده به قلم کیمبرلی درتینگ (Kimberly Derting) و شلی ر. جوهانس (Shelli R. Johannes) نوشته شده است. این کتاب بچه‌ها را با اسم دانشمندانی از جمله کارولینه هرشل و توماس ادیسون آشنا می‌کند و از علوم مختلفی مثل زمین‌شناسی و زیست‌شناسی می‌گوید تا بچه‌ها بدانند هر علم مربوط به مطالعه‌ی چه موضوعی است.

معرفی و دانلود کتاب صوتی سیسی عاشق علم است: آزمایش‌های خوشمزه

سیسی در این کتاب با دوستانش به مشاهده و تحقیق می‌پردازد و پله پله روش تحقیق کردن را به بچه‌ها یاد می‌دهد. این داستان با زبانی دلپذیر و کودکانه نکات علمی مختلف را با بچه‌های شما در میان می‌گذارد و آن‌ها را به علم و بازی‌های علمی علاقه‌مند می‌کند.

کتاب صوتی سیسی عاشق علم است: آزمایش‌های خوشمزه را محبوبه نجف خانی به فارسی برگردانده و انتشارات مهرسا ذیل مجموعه کتاب عاشقان علم به چاپ رسانده و در اختیار بچه‌های ایران قرار داده است. شما آن را با صدای آسیه گرجی می‌شنوید.

درباره‌ی مجموعه کتاب عاشقان علم

مجموعه عاشقان علم (The Loves Science) یک مجموعه کتاب چندجلدی از داستان‌های کودکانه و آموزنده است که شلی ر. جوهانس و کیمبرلی درتینگ آن را به رشته‌ی تحریر درآورده‌اند. هر جلد داستان یک دختر را روایت می‌کند که عاشق علم و اکتشاف است و طی ماجراجویی‌هایش به حقایق جذاب علمی می‌رسد. این کتاب‌ها از زنان الهام‌بخش جهان می‌گویند و به دخترهای کوچولو یاد می‌دهند که کنجکاوی‌هایشان را دنبال کنند و برای سوال‌هایشان جواب پیدا کنند. کتاب‌های این مجموعه از شخصیت‌های مختلفی می‌گوید. ویوی، سیسی و لیبی از جمله‌ی این دخترها هستند. کتاب سیسی عاشق علم است: آزمایش‌های خوشمزه و کتاب لیبی عاشق علم است از جمله عناوین این مجموعه هستند. نسخه‌ی متنی و صوتی این مجموعه را انتشارات مهرسا به انتشار رسانده و در دسترس بچه‌های دوستدار علم قرار داده است.

نکوداشت‌های کتاب سیسی عاشق علم است: آزمایش‌های خوشمزه

  • سیسی از اینکه معلمش به او ماموریت علمی محول کرده تا پاسخ پرسشی را پیدا کند، خوشحال است. بنابراین با یک همکار به نام آیساک همراه می‌شود و با هم ایده‌هایشان را به اشتراک می‌گذارند. این داستان در کلاس علمی جذاب می‌گذرد و از دانشمندان زن و مرد مختلف می‌گوید. کلمات و تصاویر در هم آمیخته‌اند تا آموزش و سرگرمی را با هم پیش ببرند. (اسکول لایبری ژورنال)
  • دعوتنامه‌ی خوبی به مشاهده، جمع‌آوری اطلاعات و پژوهش برای بچه‌ها. (کرکوس ریویوز)

کتاب صوتی سیسی عاشق علم است: آزمایش‌های خوشمزه برای چه کسانی مناسب است؟

کودکان 6 تا 12 سالی که عاشق علم‌اند مخاطبین اصلی این کتاب هستند. والدین و معلمان می‌توانند این کتاب صوتی را برای بچه‌ها بگذارند تا آن‌ها را با علم و کنجکاوی‌های علمی آشنا کنند.

در بخشی از کتاب صوتی سیسی عاشق علم است: آزمایش‌های خوشمزه می‌شنویم

یک روز خانم کوری از دانش‌آموزان خواست که هر دو نفر یک گروه تشکیل بدهند. گفت: «برای تحقیق بعدی‌مان، از شما می‌خواهم یکی از علومی را انتخاب کنید که کنجکاوید درباره‌اش بدانید. بعد سؤال طرح کنید و در مورد سوالتان تحقیق کنید». سیسی و بهترین دوستش، آیزاک، هم‌گروه شدند. هر دو عاشق علم جانورشناسی بودند که علم مطالعه‌ی جانوران است. حالا فقط باید یک سوال جالب طرح می‌کردند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
12 دقیقه
سیسی عاشق علم است: آزمایش‌های خوشمزه

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی سیسی عاشق علم است: آزمایش‌های خوشمزه
نویسنده،
مترجممحبوبه نجف خانی
راویآسیه گرجی
ناشر صوتیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۱۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب‌های داستان آموزنده کودک، کتاب‌های کودک 9 تا 12 سال
قیمت نسخه صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی سیسی عاشق علم است: آزمایش‌های خوشمزه

برای دریافت کتاب صوتی سیسی عاشق علم است: آزمایش‌های خوشمزه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.