معرفی و دانلود کتاب قانون شفا

عکس جلد کتاب قانون شفا
قیمت:
۲۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب قانون شفا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب قانون شفا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب قانون شفا

کاترین پاندر مربی دروس موفقیت و خودسازی در کتاب قانون شفا، شما را با قدرت‌ها و توانمندی‌های پنهان وجودی‌تان آشنایی می‌دهد. این کتاب موفق، شامل مجموعه‌ای از قوانین جهان‌شمولی‌ست که به تمامی افراد در پیشبرد بهتر مسیر زندگی و شادکامی واقعی کمک می‌کند. این اثر همچنین به شما یادآوری می‌کند که رمز حقیقی خوشبختی، در ذات تمامی انسان‌ها قرار گرفته و برای به‌کارگیری نیرو‌های شگفت‌انگیز آن، تنها کافی‌ست تا بار‌دیگر آگاهانه به درون خود نگاه بیاندازید.

درباره‌‌ی کتاب قانون شفا

شما درمورد قدرت‌های شفابخش درونی خود چه می‌دانید؟ آیا از ظرفیت‌های خارق‌العاده‌ی ذهن انسان خبر دارید؟ تا چه اندازه این نیرو و توانمندی‌های ویژه را در خود بازشناسی کرده‌اید؟ کاترین پاندر (Catherine Ponder) نویسنده‌ی کتاب‌های خودسازی در اثر تازه‌ی خود کتاب قانون شفا (The Dynamic Laws of Healing) به شما ثابت می‌کند که تمامی انسان‌های روی کره‌ی زمین از استعداد‌های ذاتی فوق‌العاده‌ای برای کمک به پیشرفت حال درونی خود برخودار‌ هستند. این درحالی‌ست که بسیاری از ما برای کمک به حال خود یا به دست آوردن شادی و آرامش پایدار، اغلب به سراغ راه‌حال‌هایی در بیرون از ذهن خود می‌رود.

نویسنده‌ی کتاب قانون شفا، یک‌بار و برای همیشه مسیر حقیقی برای رسیدن به سلامت روان، کامیابی و روابط رضایت‌بخش را به شما نشان خواهد داد. او در اثر خود، بسیاری از مشکلات روانی، عاطفی و جسمی‌ای که این‌روز‌ها بیشتر مردم به آن گرفتارند را ریشه‌یابی می‌کند و برای حل آن، راه‌کاری پایدار پیش پای مخاطبان خود می‌گذارد. نویسنده‌ی این کتاب، همچنین شما را از نیرو‌ی بی‌نظیر و خارق‌العاده‌ی افکار و تأثیر عمیق آن بر ابعاد مختلف زندگی خبردار می‌کند. او در کتاب پرفروش قانون شفا، به برخی الگو‌های فکری و رفتاری غلطی اشاره می‌کند که تمامی جنبه‌های حیاتی ما را به‌طرزی باورنکردنی در خود فرو می‌برد و دگرگون می‌سازد.

معرفی و دانلود کتاب قانون شفا

کاترین پاندر، با کمک سال‌ها مطالعه و تجربه‌ی درمانی خود به شما آموزش می‌دهد که با اصلاح این الگو‌های فکری غلط، جنبه‌های تازه‌ای از سعادت و شادکامی را تجربه کنید. شاید پیش از این تصور می‌کردید که به کار گرفتن نیرو‌ها و قدرت‌های شگرف ذهن، نیازمند داشتن استعدادی فرامادی و یا تخصصی طولانی در علوم روان‌شناختی باشد، اما نویسنده‌ی کتاب قانون شفا به شما نشان خواهد داد که توانمندی‌های بی‌نظیر ذهن، به‌طور یک‌سانی در اختیار تمامی افراد قرار گرفته و در پشت پرده‌ی قانون شفا، هیچ نکته‌ی مبهم و مرموزی وجود ندارد. این کتاب پرفایده همچنین به شما یادآوری می‌کند که قواعد رسیدن به سلامت و شفای درونی، درحقیقت ساده‌تر از چیزی هستند که تصور می‌کنیم و نکته‌ی طلایی رسیدن به آن، درک صحیح از این توانمندی و پرورش دادن مستمر آن است.

درنهایت، کتاب قانون شفا را می‌توان مربی شخصی و همراه شما در رشد و توسعه‌ی معنوی دانست؛ کتابی که آگاهی درونی شما را گسترش می‌دهد و درنهایت، یکایک مخاطبان خود را به شفابخشان حقیقی زندگی خود تبدیل می‌کند. این کتاب در سال 1972 به انتشار رسیده و نسخه‌ی فارسی آن نیز با تلاش انتشارات آپامهر و ترجمه‌ی ساقی اکبری به دست شما می‌رسد.

نکوداشت‌های کتاب قانون شفا

  • عنصری الهام بخش در روند مطالعاتی (دکتر کریستین نورتروپ، پزشک و نویسنده)
  • این نوشته از قواعدی پویا الهام گرفته شده و می‌تواند به‌عنوان یک منبع مرجع عالی برای روند شفابخشی هر فرد باشد. (فصلنامه اندیشه نو)

کتاب قانون شفا برای چه کسانی مناسب است؟

علاقه‌مندان به مباحث خودسازی، موفقیت و توسعه‌ی فردی مخاطبان اصلی این اثر آموزنده هستند.

در بخشی از کتاب قانون شفا می‌خوانیم

اغلب می‌خواهیم دیگران را واداریم تا مطابق میل ما رفتار کنند، و این تمایل را عشق می‌خوانیم، حال آنکه تملک خودخواهانه است. آنگاه حیرت می‌کنیم چرا آن‌ها از «کمک» ما قدردانی نمی‌کنند و واکنش منفی نشان می‌دهند.

خانمی نگران بیماری همسرش بود، هرچه بیشتر می‌کوشید به همسرش کمک کند تا بهبود یابد، او بیشتر به بیماری‌اش می‌چسبید. یک روز قانون شفابخش رهایی را شنید و در خفا و در سکوت دلش به همسرش گفت: «دوستت دارم، و با اینکه سلامت کامل تو را می‌خواهم، تو را به دست آزادی کامل می‌سپرم، تا هر آنچه که مصلحت توست انجام پذیرد.»

پیش از این هرگاه کوشیده بود از طریق تکرار عبارت‌های تأکیدی به همسرش کمک کند، ذهن نیمه‌هشیار همسرش مقاومت کرده بود. اما وقتی ذهناً او را رها کرد تا هرطور که خودش می‌خواهد شفا یابد، ناگهان بیماری او ناپدید شد.

در زمینه سلامت، قدرت رهایی چشمگیر است. البته در همه سطوح زندگی، لازم است رهایی را به کار گیریم. اغلب می‌اندیشیم که می‌خواهیم از شرّ مشکلات مان خلاص شویم، حال آنکه مشکلات ما می‌خواهند از شما خلاص شوند. اگر این آزادی را به آن‌ها بدهیم، خودشان رها و ناپدید می‌شوند.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
راز کهن شفا
فصل اول: حقیقت تکان‌دهنده درباره شفا
علت بیماری
شعور هر یاخته
جسم، جامد نیست
آفرینش شفا
خدا می‌خواهد که شفا یابید
تفاوت میان درمان و شفا
فصل دوم: قانون شفابخش «نه»
نخستین قانون شفا
مؤکد باشید
اقتدار شفابخش سکوت
فصل سوم: قانون «شگفتِ» شفا
شیوه عفو و بخشایش
قاعده عفو و بخشایش
فصل چهارم: قانون شفابخش رهایی
آزاد کردن دیگران، یعنی آزاد ساختن خودتان؟
رهایی اغلب بهبود می‌آورد، نه مرگ!
فصل پنجم: قانون شفابخش
فصل ششم: قانون شفابخش ستایش
فصل هفتم: قانون شفابخش محبت
فصل هشتم: شفا از طریق معجزه
فصل نهم: قانون مرموز شفا
فصل دهم: قانون شفابخش تجسم
فصل یازدهم: قانون عارفانه شفا
1. برای ارتباط با سنخ هیجان‌پرست
2. برای ارتباط با سنخ تلخ و شیرین
3. برای ارتباط با سنخ کناره‌جوی روشنفکر
4. برای ارتباط با سنخ پرشور و ستیزه‌جو
5. برای ارتباط با سنخ تن‌پرست ترسو
6. برای ارتباط با سنخ دوست‌دار امور خیریه
7. برای ارتباط با سنخ سرگردان بی‌ثبات
فصل دوازدهم: فعل و انفعال‌های فرایند شفا
واقعاً چه پیش آمده است؟
فصل سیزدهم: ایثار و بخشش شفابخش

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب قانون شفا
نویسنده
مترجمساقی اکبری
ناشر چاپیانتشارات آپامهر
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات144
زبانفارسی
شابک978-622-9780-23-7
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب قانون شفا

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب قانون شفا

برای دریافت کتاب قانون شفا و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.