معرفی و دانلود کتاب مردانه بازی کن، زنانه پیروز شو: چیزی که مردان درباره‌ی موفقیت می‌دانند، زنان باید بیاموزند

عکس جلد کتاب مردانه بازی کن، زنانه پیروز شو: چیزی که مردان درباره‌ی موفقیت می‌دانند، زنان باید بیاموزند
قیمت:
۳۰۰۰۰ ۱۵,۰۰۰ تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مردانه بازی کن، زنانه پیروز شو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مردانه بازی کن، زنانه پیروز شو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مردانه بازی کن، زنانه پیروز شو: چیزی که مردان درباره‌ی موفقیت می‌دانند، زنان باید بیاموزند

گیل ایوانز، فعال دنیای رسانه و حقوق زنان، در کتاب مردانه بازی کن، زنانه پیروز شو به شما خواهد آموخت تا چطور بهتر از همیشه از پس نقش‌های مختلف زندگی بربیایید و مسئولیت‌های حرفه‌ای خود را نیز به شیوه‌ی کارآمد‌تری مدیریت کنید. نویسنده‌ی این کتاب پرفروش، با تجربه‌ی سال‌ها کار در جهان سیاست، به زنان کمک می‌کند تا قدرت و ظرفیت‌های حقیقی خود را کشف کنند و در یک کلام، قواعد بازی در محیط کار را همچون یک مرد بیاموزند.

درباره‌‌ی کتاب مردانه بازی کن، زنانه پیروز شو

شما به عنوان یک‌ زن، تا چه اندازه از قابلیت‌ها و استعداد‌های مختلف خود باخبر هستید؟ آیا هنوز هم به عنوان یک همسر و یا یک مادر، تصور می‌کنید جایگاه اجتماعی محدود و ناکارآمدی دارید؟ یا به عنوان یک زن شاغل، در محیط شغلی خود احساس سرگردانی و بی‌لیاقتی می‌کنید؟ دیگر وقت آن است که رو‌به‌روی آینه بایستید، و شخصیت خارق‌العاده‌ و منحصر‌به‌فرد خود را یک‌بار برای همیشه و از نو بازتعریف کنید. گیل ایوانز (Gail Evans) نویسنده‌ی کتاب مردانه بازی کن، زنانه پیروز شو (Play Like a Man, Win Like a Woman) قبل‌تر مسیری شبیه به شما را پیموده و حالا آماده است تا با تمام توان، خوانندگان خود را در گسترش دادن ظرف شخصیت تازه‌ی خود همراهی کند.

کتاب مردانه بازی کن، زنانه پیروز شو، خلاصه‌ی تجربه‌ی چندین نسل از زنان توانمند و پرتلاش است که هر کدام در جایگاه و موقعیت‌های مختلف اجتماعی و خانوادگی، توانستند نهایت توانمندی‌های وجودی خود را کشف کنند و آن را در بهترین شرایط به کار ببندند. نویسنده‌ی مردانه بازی کن، زنانه پیروز شو، کتاب خود را با مثالی از شخصیت مادرش شروع می‌کند؛ زنی که باوجود مسئولیت‌های بسیار به‌عنوان یک همسر و وظیفه‌ی مراقبت از فرزندان کوچک خود، همچنان به عنوان یک معلم و امدادگر به فعالیت‌های انسان‌دوستانه‌ی خود ادامه می‌داد و البته اهداف و آرزو‌هایش برای کمک بهتر به جامعه‌ی بزه‌کاران جوان را نیز از یاد نمی‌برد. نویسنده با الگوگرفتن از شخصیت ویژه‌ی مادر خود، مسیر شگفت‌انگیزی را در زندگی آغاز می‌کند.

معرفی و دانلود کتاب مردانه بازی کن، زنانه پیروز شو

گیل هیرشورن ایوانز، حالا سابقه‌ی درخشانی در دنیای خبر، حقوق زنان و سیاست دارد و عنوان معاون ارشد ریاست جمهوری در آمریکا نیز در کارنامه‌ی حرفه‌ای خود ثبت کرده است. او پس از سال‌ها سخنرانی برای دانشجویان و علاقه‌مندان به حقوق زنان، حالا کلید طلایی سال‌ها موفقیت شغلی مستمر خود را با زبان ساده و بیانی خودمانی در کتاب مردانه بازی کن، زنانه پیروز شو با تمام خوانندگان درمیان می‌گذارد.

سرفصل‌های کتاب مردانه بازی کن، زنانه پیروز شو، پیش از هر چیز به شما کمک می‌کند تا به عنوان یک زن، قواعد بازی در دنیای کار و حرفه را بیاموزید تا دیگر پس از پایان یک روز کاری شلوغ و پرماجرا، احساس ناکارآمدی و ناتوانی را تجربه نکنید. کتاب مردانه بازی کن، زنانه پیروز شو به شما دیدگاه تازه‌ای درباره‌ی لیاقت‌های واقعی‌تان به عنوان یک زن می‌بخشد و قدم مهمی در مسیر بازیابی استعداد‌های پنهان یا فراموش‌شده‌ برمی‌دارد.

نویسنده‌ی این کتاب، قانون‌های اساسی ایفای نقش در محیط کار را که اکنون سال‌هاست توسط مردان اجرا می‌شود، برای خواننده‌ی خود مرور می‌کند و رمز پیروزی در چالش‌های حرفه‌ای را به دست او می‌دهد. همچنین نکته‌های بی‌نظیر کتاب مردانه بازی کن، زنانه پیروز شو به شما کمک می‌کند تا بتوانید امتیازات کاری خود را به‌طور مستمر حفظ کنید و ارتقا دهید؛ موفقیت‌ها کوچک و بزرگ خود را ارج بگذارید و بابت آن احساس افتخار کنید؛ از قدرت ویژه‌ی ریسک کردن برخوردار شوید و بدانید که در چه زمان و موقعیتی لازم است از محیط کاری خود دور شوید و یا آن را کنار بگذارید.

این کتاب پرفایده با انتشار در سال 2001 توانست به زنان بسیاری در سرتاسر دنیا زندگی باکیفیت‌تری ببخشد و همچنین برای کسانی که از امکانات کمی برای پیشرفت در مسیر حرفه‌ای خود برخوردارند، مجموعه‌ی کم‌نظیری از آموزه‌ها را هدیه دهد. نسخه‌ی فارسی این اثر با تلاش انتشارات آپامهر و گروهی از مترجمان، تقدیم نگاه شما می‌شود.

نکوداشت‌های کتاب مردانه بازی کن، زنانه پیروز شو

  • این کتاب، برای هر زنی که در جست‌وجوی راهنمای قدم‌به‌قدم برای موفقیت می‌گردد، فوق‌العاده است. (USA Today)
  • اثری پرکاربرد، که با زبانی صادقانه و گاهی طنزآمیز، برای موفقیت شغلی تهیه شده است؛ هر زن و حتی هر مردی باید آن را بخواند. با مرور این کتاب یاد بگیرید که چگونه بازی کنید و برنده شوید. (Press & Sun)

کتاب مردانه بازی کن، زنانه پیروز شو برای چه کسانی مناسب است؟

زنان علاقه‌مند به مباحث موفقیت، توسعه‌ی فردی و توسعه‌ی حرفه‌ای، مخاطبان اصلی این کتاب پرفایده هستند.

در بخشی از کتاب مردانه بازی کن، زنانه پیروز شو: چیزی که مردان درباره‌ی موفقیت می‌دانند، زنان باید بیاموزند می‌خوانیم

وضعیت: رئیس بزرگ در‌حال انجام بازدیدهای ماهانه در راهروها است. حرکت مرد: او از دفتر خود بیرون می‌رود، خود را معرفی می‌کند و از جدیدترین پروژه خود نام می‌برد. حرکت زن: با‌اطمینان از اینکه رئیس می‌داند او کیست، زیرا کارش عالی بوده است و با فرض اینکه عملکرد او مهم است، در دفتر کار خود باقی می‌ماند.

وقتی من بزرگ شدم، بیشتر دوستانم در خانه‌های خوبی زندگی می‌کردند و پدر و مادرهای مرفهی با ماشین‌های خوب داشتند. ما، افراد کمی را در خارج از حلقه نزدیک خود می‌شناختیم، اما، هر‌از‌گاهی با یک دختر دیگر بازی می‌کردیم که در شهر بعدی زندگی می‌کرد. او، درست مثل ما به نظر می‌رسید، اما یک‌روز، وقتی سرانجام به ملاقاتش رفتیم، متوجه شدیم خانه‌اش از همه ما بزرگتر است، حیاطش دو برابر بزرگتر از حیاط ما است، پدر و مادرش سه ماشین داشتند. کم‌کم به ذهن ما رسید که خانواده‌اش بسیار‌بسیار ثروتمند هستند.

او به‌وضوح برای پنهان‌کردن ثروتش زحمت کشیده بود، زیرا نمی‌خواست خودنمایی کند. از‌این‌گذشته، ما اعتقاد به برابری داشتیم و این بدان معنی بود که ما توجهات را سمت خودمان جلب نمی‌کردیم. اگر یکی از ما، خود را متمایز می‌کرد - اگر برنده جایزه‌ای در مدرسه می‌شدیم یا لباس جدید می‌گرفتیم - قرار بود دوستانمان بگویند که چقدر فوق‌العاده هستیم، چقدر زیبا هستیم. ما مجاز بودیم از این تعارفات لذت ببریم، اما نمی‌توانستیم مستقیماً آن‌ها را درخواست کنیم.

بازی‌های پسران به آن‌ها می‌آموزد که به هر طریقی که شده، برجسته شوند و جسورانه خود را نشان دهند. چگونه مربی متوجه آن‌ها خواهد شد؟ شما با اصرار از مربی وارد بازی نمی‌شوید و نمی‌گویید توانایی شما بسیار بیشتر از توانایی بچه‌های حاضر در زمین است. اما پسران اغراق می‌کنند، لاف می‌زنند، خودنمایی می‌کنند.

فهرست مطالب کتاب

دیباچه
مقدمه
1. هدف بازی
2. چهار قانون اساسی
1- شما همانی هستید که می‌گویید
2- یک جایزه برای همه مناسب نیست
3- محل کار، یک انجمن زنانه نیست
4- شما همیشه یک مادر، دختر، همسر یا معشوقه هستید
3. آماده شدن برای بازی
قوانین زمین بازی را بیاموزید
فرهنگ تیم را بررسی کنید
برای تیم انتخاب شوید
هدف درست را تعیین کنید
4. چگونه امتیاز را حفظ کنیم
5. اجرای بازی: چهارده قانون اساسی برای موفقیت
1- ارائه درخواست
2- با صدای بلند حرف بزن
3- بلند صحبت کنید
4- با افتخار از قابلیت خودتان صحبت کنید
5- انتظارِ دوست‌یابی ندارید
6- عدم قطعیت را بپذیرید
7- ریسک کنید
8- تحمیل کننده باشید
9- کوچک فکر کن
10- عصبانی نشو
11- از رهبر تیم تبعیت کنید
12- مسئولیت خود را بدون اختیار قبول نکنید
13- پشت میز بنشینید
14- خنده
6. شش چیزی که مردان می‌توانند در محل کار انجام دهند، اما زنان نمی‌توانند
1- آن‌ها می‌توانند گریه کنند. شما نمی‌توانید
2- آن‌ها می‌توانند رابطه جنسی برقرار کنند. شما نمی‌توانید
3- آن‌ها می‌توانند بی‌قرار باشند. شما نمی‌توانید
4- آن‌ها می‌توانند داد بزنند. شما نمی‌توانید
5- آن‌ها می‌توانند رفتار بد داشته باشند. شما نمی‌توانید
6- آن‌ها می‌توانند زشت باشند. شما نمی‌توانید
7. مرد می‌شنود، زن هم می‌شنود: ده کلمه واژه نامه جنسیتی
1- بله (دقیقاً به چه معناست)
2- نه (نه چیزی که به معنای آن است)
3- امید (بدترین کلمه در بازی)
4- گناه (به معنی دردسر است)
5- متأسفم (این یک کلمه تأسف است)
6- جسورانه (قاطعانه نیست)
7- مبارزه (این یک کلمه زیبا نیست)
8- بازی (معروف به سرگرمی)
9- سقف شیشه‌ای (عبارت آن‌ها، نه ما)
10- آینده (گاهی اوقات)
8. نحوه ورود و خروج از بازی
9. دو قانون نهایی
1- زن باش
2- خودت باش
تقدیر و تشکر
درباره‌ی نویسنده

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مردانه بازی کن، زنانه پیروز شو: چیزی که مردان درباره‌ی موفقیت می‌دانند، زنان باید بیاموزند
نویسنده
مترجمگروه مترجمان
ناشر چاپیانتشارات آپامهر
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات160
زبانفارسی
شابک978-622-9780-26-8
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی، کتاب‌های ارتباطات و روابط عمومی
قیمت نسخه الکترونیک
۳۰۰۰۰ ۱۵,۰۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب مردانه بازی کن، زنانه پیروز شو

نازنین براهوئی مقدم
۱۴۰۳/۳/۲۷
این کتاب برای من که عالی بود
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب مردانه بازی کن، زنانه پیروز شو

برای دریافت کتاب مردانه بازی کن، زنانه پیروز شو و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.