معرفی و دانلود کتاب آواز سوزانا

عکس جلد کتاب آواز سوزانا
قیمت:
۳۱۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آواز سوزانا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آواز سوزانا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آواز سوزانا

کتاب آواز سوزانا، ششمین کتاب از مجموعه داستان‌های برج تاریک، نوشته‌ی استیون کینگ است. در این نسخه، شخصیت سوزانا، نقش محوری دارد. ماجراهای رویارویی سوزانا با موجودی شیطانی، جستجوی گروه برای یافتن برج تاریک را پیچیده‌تر می‌کند و خواننده را به سفری پر از رمز و راز و خطر می‌برد. این کتاب نامزد جایزه‌ی لوکاس برای بهترین رمان فانتزی بوده است.

درباره‌ی کتاب آواز سوزانا

کتاب آواز سوزانا (Song of Susannah)، ششمین جلد از مجموعه داستان‌های برج تاریک به‌حساب می‌آید. استیون کینگ (Stephen King)، نویسنده‌ی داستان آواز سوزانا و خالق مجموعه‌ی تخیلی برج تاریک، ماجراهای هیجان‌انگیزی را در این کتاب پیش روی خواننده قرار داده‌ است. مجموعه‌ کتاب‌های برج تاریک، با دنیایی غنی و شخصیت‌هایی ماندگار، سال‌هاست که خوانندگان را مجذوب خود کرده‌ است. نویسنده‌‌، در کنار ادامه‌ی روایتِ ماجراهای شخصیت‌های اصلیِ برج تاریک، چالش‌های شخصی و ماجراجویی‌های جدیدی را پیش روی سوزانا، یکی دیگر از شخصیت‌های مهم این مجموعه قرار می‌دهد.

شخصیت سوزانا در این اثر، نقش محوری دارد. موجودی شیطانی سر راه او قرار می‌گیرد تا جستجوی گروه برای یافتن برج تاریک، پیچیده‌تر شود. این موجود شیطانی، بدن سوزانا را تسخیر می‌کند. به همین دلیل جِیک، برای آزادکردن سوزانا از شر این موجود شیطانی وارد عمل می‌شود. خواننده در ادامه‌ی مطالعه‌ی داستان آواز سوزانا با دنیای تاریک و خطرناکی آشنا می‌شود که در آن نیروهای شیطانی و موجودات ماورایی حضور دارند.

معرفی و دانلود کتاب آواز سوزانا

دنیایی که استیون کینگ در رمان آواز سوزانا خلق کرده، نسبت به دیگر کتاب‌های برج تاریک، مرموزتر است و نیروهای شیطانی خطرناک‌تری در آن و جود دارد. نویسنده با مهارت تمام، عناصر مختلفی از جمله فانتزی، وحشت، وسترن و حتی عناصر ماورایی را در داستان آواز سوزانا گنجانده تا با کتابی روبه‌رو باشیم که خواننده را به ادامه‌ی مطالعه‌ی مجموعه کتاب‌های برج تاریک، مشتاق می‌کند. شخصیت‌‌های پیچیده و چندبعدی در کتاب آواز سوزانا وجود دارند. این شخصیت‌ها در کنار رویارویی با نیروهای اهریمنی، با چالش‌های شخصیِ خود دست و پنجه نرم می‌کنند. این رویکرد باعث‌ شده تا در پسِ داستانی هیجان‌انگیز، پرسش‌های فلسفی و وجودی پیش روی خواننده قرار بگیرد. مفاهیمی مانند مرگ، رستگاری، خیر و شر و حقیقت در این کتاب بررسی شده‌اند. کینگ، از آن دسته نویسنده‌های خلاقی است که نشانه‌ها و سرنخ‌هایی را در آثار خود پنهان می‌کند. این نشانه‌ها با دیگر کتاب‌های این نویسنده ارتباط دارند. در کتاب آواز سوزانا نیز نشانه‌‌هایی برای سرگرم‌ نگه‌ داشتن خواننده‌های کنجکاو، گنجانده‌ شده‌ است. پیداکردن این نشانه‌‌ها و درکِ ارتباط آن‌ها با دیگر کتاب‌های مجموعه‌ی برج تاریک، مخاطب را به مطالعه‌ی تمامی آثار این مجموعه مشتاق می‌کند.

کتاب آواز سوزانا را انتشارات افراز، چاپ و روانه‌ی بازار کرده‌ است. سهیلا الله دوستی ترجمه‌ی این کتاب را بر عهده داشته.

درباره‌ی مجموعه‌ کتاب برج تاریک

استیون کینگ در مجموعه کتاب‌های برج تاریک، دنیایی گسترده و چندلایه را پیش روی مخاطب قرار می‌دهد. در این دنیای پیچیده، واقعیت و خیال، گذشته و آینده، و خیر و شر به هم آمیخته‌ شده‌اند. این دنیا ترکیبی است از عناصر مختلف، از جمله وسترن، فانتزی، علمی‌ تخیلی و حتی وحشت. برج تاریک، تأثیر شگرفی بر ادبیات فانتزی و وحشت داشته‌ است. این مجموعه، با دنیای گسترده، شخصیت‌های پیچیده و داستان‌گویی استادانه، به‌عنوان منبعی الهام‌بخش برای بسیاری از نویسندگان به‌حساب می‌آید. نخستین کتاب از مجموعه‌ کتاب‌های برج تاریک با نام هفت‌تیرکش در سال 1982 نگاشته شد. کینگ نگارش این مجموعه را در ۸ جلد کتاب خواندنی و هیجان‌انگیز به پایان رساند.

معرفی و دانلود کتاب آواز سوزانا

نکوداشت‌های کتاب آواز سوزانا

  • ششمین قسمت از این شاهکار ادبی با بزرگ‌ترین پایان نفس‌گیر در بین تمامی آثار استیون کینگ، خاتمه می‌یابد. (پابلیشِرز ویکلی)
  • احساس می‌شود که این داستان عظیم برای کینگ بسیار مهم به‌حساب می‌آمده. او تمام توان خود را برای آواز سوزانا گذاشته است. (سان‌فرانسیسکو کرانیکِل)
  • ترکیبی مسحورکننده از هیجان و احساسات. داستانی گسترده و پرماجرا از شیاطین، هیولاها، فرارهای نفس‌گیر و درگاه‌های جادویی. (نیویورک تایمز بوک‌ ریویو).

اقتباس‌ سینمایی از مجموعه کتاب‌های برج تاریک

  • فیلم سینمایی برج تاریک (The Dark Tower) با هنرنمایی ادریس آلبا و متیو مک‌کانهی، از این مجموعه کتاب اقتباس شده است.

کتاب آواز سوزانا برای چه کسانی مناسب است؟

افرادی که نسخه‌های قبلی مجموعه‌ی برج تاریک را مطالعه‌ کرده‌اند، مخاطب‌های اصلی کتاب آواز سوزانا هستند. مطالعه‌ی این کتاب همچنین برای علاقه‌مندان به داستان‌های ترسناک و هیجان‌انگیز و ژانر علمی - تخیلی سرشار از لذت و ماجراجویی خواهد بود.

در بخشی از کتاب آواز سوزانا می‌خوانیم

جناب علمه‌ی دهر و عاقل فرزانه، هنری دین، در اواخر زندگی نسبتاً و اغلب بی‌مصرف خود، از دو چیز بیشتر از همه لذت می‌برد: نئشه کردن با موا؛ و باز هم نئشه کردن و صحبت درباره اینکه چطور قرار بود در بازار بورس پول کلانی به جیب بزند. در مورد مسائل سرمایه گذاری، خودش را بانک سرمایه گذاری ای. اف هاتون فرض می‌کرد.

یکبار تابستان که روی پشت بام نئشه بودند، تقریباً قبل از سفر ادی به باهاما برای فروش کوکائین، به او گفته بود «می‌دونی داداش، یه چیزی که ممکن نیست یه روز روش سرمایه گذاری کنم، وهیچ‌وقت پولمو واسش هدر نمی‌دم، همین شرکت‌های کامپیوتری مزخرف و آت آشغاله، ماکروسافت، مکینتاش، سانیو، سانکیو، پنتیوم و خلاصه همشون از دم.»

ادی جسارت کرده بود و جواب داده بود «اما این روزا خیلی طرفدار پیدا کردن بین مردم.» این بحث آنقدرها هم برایش اهمیت نداشت، اما خب داشتند با هم حرف می‌زدند دیگر. «مخصوصاً شرکت ماکروسافت. که تازه اومده تو کار.»

هنری کلی خندیده بود و دستش را با بی‌تفاوتی پرت کرده بود و گفته بود «ای احمق من،»
«ولی...»
«می‌دونم، آره، آره، مردم خیلی به این آت آشغالا چسبیدن، و قیمتش روز به روز داره می‌ره بالا. اما من که بهش نگاه می‌کنم، می‌دونی چی می‌بینم؟»
«نه، چی؟»
«لِمون.»
«لمون!»
«آرره دیگه، شنیدی چی گفتم! لمون لعنتی مزخرف! تو این مدرسه مگه به تو هیچی یاد ندادن، داداش؟ لمون به یه مشت آت آشغال میگن. آت آشغال.»
ادی «آه، من فکر کردم منظورت همین لیموئه که باهاش لیمونات درست می‌کنیم.»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آواز سوزانا
نویسنده
مترجمسهیلا الله دوستی
ناشر چاپیانتشارات افراز
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات440
زبانفارسی
شابک978-600-326-762-6
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب آواز سوزانا

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب آواز سوزانا

برای دریافت کتاب آواز سوزانا و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.