معرفی و دانلود کتاب موش کور در خانه جدید و 15 قصه دیگر

عکس جلد کتاب موش کور در خانه جدید و 15 قصه دیگر
قیمت:
۴۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب موش کور در خانه جدید و 15 قصه دیگر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب موش کور در خانه جدید و 15 قصه دیگر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب موش کور در خانه جدید و 15 قصه دیگر

کتاب موش کور در خانه جدید و 15 قصه دیگر که کاری است از براون واتسون، مجموعه‌ای از قصه‌های دلنشین برای دختران دبستانی را روایت می‌کند که حتما از خواندن آن لذت می‌برند. شانزده قصه‌ی موجود در این کتاب درباره‌ی شاهزاده‌ها، پری‌ها و حیوانات دوست‌داشتنی دختران است که ماجراهای لطیف و پرکششی را پشت سر می‌گذارند.

درباره‌ی کتاب موش کور در خانه‌ی جدید و 15 قصه دیگر

دختران، همیشه از شنیدن قصه‌هایی درباره‌ی شاهزاده‌ها، پری‌های دوست داشتنی، عروسک‌ها، خرگوش‌ها، پیشی‌ها و... لذت می‌برند. آن‌ها عاشق این هستند که پریان در قصه‌ها با چوب‌دستی جادویی‌شان چیزهای قشنگ درست کنند، آدم‌ها برای هم تولد بگیرند و یکدیگر را غافلگیر کنند، کفشدوزک‌های کوچولو حرف بزنند و.... . کتاب موش کور در خانه‌ی جدید و 15 قصه دیگر، پر است از قصه‌های کودکی با موضوعاتی که دختران کوچولو را با خود همراه می‌کند و به دنیای شاهزاده و پری‌ها می‌برد. قصه‌های این کتاب از داستان‌های مجتمع انتشاراتی براون واتسون (Brown Watson) انتخاب شده است.

داستان کوچولو کجاست، اولین قصه از کتاب موش کور در خانه‌ی جدید و 15 قصه دیگر، درباره‌ی شاهزاده‌ای به نام فی است که یک گربه‌ی ریزه میزه، به نام کوچولو دارد. روز تولدش، ملکه از شاهزاده می‌پرسد که دوست دارد چه کادویی بگیرد. شاهزاده فی می‌گوید که دوست دارد کوچولو همیشه کنارش باشد! از آن روز، کوچولو هر روز صبح ناپدید می‌شود و تا شب پیدایش نیست. عجیب است! اما چه اتفاقی برای کوچولو افتاده است؟!

داستان دیگر کتاب موش کور در خانه‌ی جدید و 15 قصه دیگر، درباره‌ی پری مهربانی است که در یک جعبه زندگی می‌کند، اما دوست دارد مثل بقیه‌ی اسباب‌بازی‌ها و عروسک‌ها، بیرون جعبه، جایی برای زندگی داشته باشد. کفش قرمزی، عروسک بانمکی است که به او کمک می‌کند به دنیای خارج از جعبه بیاید. پری هم می‌خواهد کار کفش قرمزی را جبران کند و فکر جذابی به سرش می‌زند که بدون خواندن کتاب، نمی‌توانید آن را حدس بزنید.

16 قصه در کتاب موش کور در خانه‌ی جدید و 15 قصه دیگر ارائه شده است و هر یک از آن‌ها موضوع جذابی را دربرمی‌گیرند که هر دختر کوچولویی را به خودشان علاقه‌مند می‌کنند. تصاویر کتاب نیز با رنگ‌های بسیار شاد و زنده، شخصیت‌های دوست‌داشتنی و دیدنی، و جزئیات بسیار، حسابی دل دختران را به دست می‌آورد.

ترجمه‌ی کتاب موش کور در خانه‌ی جدید و 15 قصه دیگر را مژگان شیخی، یکی از برترین نویسندگان و مترجمان کودک و نوجوان انجام داده است و واحد کودک نشر افق آن را به چاپ رسانده. این کتاب، برای کودکان سال‌های ابتدایی دبستان می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای تمرین خواندن و علاقه‌مند شدن به کتاب باشد.

کتاب موش کور در خانه‌ی جدید و 15 قصه دیگر برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب موش کور در خانه‌ی جدید و 15 قصه دیگر برای دختران 5 تا 8 ساله خواندنی و دوست‌داشتنی است.

در بخشی از کتاب موش کور در خانه جدید و 15 قصه دیگر می‌خوانیم

گربه‌ی پشمالو این‌طرف و آن‌طرف می‌گشت که ناگهان چیزی روی زمین پیدا کرد. یک مهره‌ی گرد و قرمز که سوراخی هم وسطش بود. او گفت: «وای... چه چیزی پیدا کردم! چه مهره‌ی قشنگی! این مهره‌ی شانس من است!»

گربه‌ی پشمالو جلو رفت تا آن را بگیرد؛ ولی مهره قِل‌قِل‌قِل... غلتید و رفت توی سوراخ آقاموشه. پشمالو فوری رفت جلوی سوراخ و پنجه‌اش را توی آن کرد؛ ولی آخ... معلوم نیست پنجه‌اش به چی گیر کرد که خراشیده و زخمی شد.

فهرست مطالب کتاب

کوچولو کجاست؟
آرزوهای کفش‌‌قرمزی
چه‌قدر می‌خوابی آقاموشه؟
سلام اسب چوبی
میمون کوچولو کجاست؟
مهره‌ی شانس گربه‌ی پشمالو
وز وزوها
مرد بارانی و عروسک آفتابی
آمبولانس و موفرفری
عروسک پارچه‌ای و گنج گمشده
خانم کفشدوزکی در زیر قارچ
هم در خانه، هم در مسافرت
آدم آهنی در حمام
پری‌های ته باغ
موش کور در خانه‌ی جدید
بادبادک و اسباب‌بازی‌ها

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب موش کور در خانه جدید و 15 قصه دیگر
نویسنده
مترجممژگان شیخی
ناشر چاپینشر افق
سال انتشار۱۳۸۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات65
زبانفارسی
شابک978-964-369-625-2
موضوع کتابکتاب‌های داستان سرگرم کننده کودک، کتاب‌های داستان کودک 6 تا 8 سال
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب موش کور در خانه جدید و 15 قصه دیگر

برای دریافت کتاب موش کور در خانه جدید و 15 قصه دیگر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.