معرفی و دانلود کتاب صوتی بچه‌هایی که معلمشان را خوردند

عکس جلد کتاب صوتی بچه‌هایی که معلمشان را خوردند
قیمت:
۵۸۰۰۰ ۲۹,۰۰۰ تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی بچه‌هایی که معلمشان را خوردند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی بچه‌هایی که معلمشان را خوردند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی بچه‌هایی که معلمشان را خوردند

کتاب صوتی بچه‌هایی که معلمشان را خوردند داستان جذاب مدرسه‌ی سی طبقه‌ی وی ساید را برایتان روایت می‌کند. این کتاب مجموعه‌ای از سی داستان کوتاه طنز درباره‌ی معلم‌ها و دانش‌آموزان عجیب و غریب مدرسه‌ی وی ساید است که به قلم لوئیس سکر، نویسنده‌ی مشهور آمریکایی، نوشته شده است و علاوه بر اینکه بچه‌ها را حسابی سرگرم می‌کند، درس‌های اخلاقی هم به آن‌ها می‌دهد.

درباره‌ی کتاب صوتی بچه‌هایی که معلمشان را خوردند

چطور می‌شود وقتی که می‌خواهی یک مدرسه‌ی یک طبقه‌ی سی کلاسه بسازی، یک اشتباه محاسباتی کوچولو مرتکب شوی و بوم! ‌ناگهان یک ساختمان سی طبقه بسازی که در هر طبقه‌اش یک کلاس باشد؟ شاید برای شما مشکل باشد اما برای سازندگان مدرسه‌ی وی ساید کار ساده‌ای بوده است. با این اشتباه بامزه، کلاس روی کلاس ساخته می‌شود و هر طبقه برای خودش دنیایی دارد. مدرسه‌ی وی ساید با ساختمان سی طبقه همان جایی است که ماجراهای کتاب صوتی بچه‌هایی که معلمشان را خوردند (Sideways Stories From Wayside School) در آن اتفاق می‌افتد. این داستان را لوئیس سکر (Louis Sachar) نوشته است و در هر قسمت آن ما را با خود به یک طبقه‌ی این مدرسه می‌برد و داستان عجیب معلم‌های جادویی آن را برایمان تعریف می‌کند.

معرفی و دانلود کتاب صوتی بچه‌هایی که معلمشان را خوردند

لوییس ساکر، نویسنده‌ی محبوب و دوست داشتنی ادبیات کودکان در آمریکا، کتاب بچه‌هایی که معلمشان را خوردند را با چاشنی طنز نوشته است و شما را از خنده روده‌بر می‌کند. این کتاب پر است از شخصیت‌های بامزه و عجیب. اگر بخواهیم کمی درباره‌ی شخصیت‌های آن بگوییم، اول از همه باید به سراغ خانم گورف برویم که زبانی دراز و گوش‌هایی تیز دارد و بدجنس‌ترین معلم مدرسه است که در طبقه‌ی سی‌ام درس می‌دهد. او برای تنبیه بچه‌ها را به سیب تبدیل می‌کند و متاسفانه همیشه دور و برش پر از سیب است. یا مثلا خانم جو که بسیار مهربان است، اما بچه‌ها را به صورت میمون می‌بیند. مائورسیا چه؟ او آنقدر عاشق و شیدای بستنی است که هر روز با خودش بستنی به کلاس می‌آورد، اما اتفاق عجیبی در رابطه با بستنی برایش رخ می‌دهد. از جان هم بگوییم که فقط می‌تواند نوشته‌های برعکس را بخواند و همیشه کتابش را سر و ته می‌گرفت. اما سر و ته خواندن کتاب همیشه جواب نمی‌دهد و یک جایی او را با مشکل مواجه می‌کند. البته شخصیت‌های جذاب دیگری هم هستند که اصلا وجود ندارند، اما بگذارید بیشتر از این درباره‌شان حرف نزنیم. خودتان به کتاب گوش بدهید و لذتش را ببرید!

معرفی و دانلود کتاب صوتی بچه‌هایی که معلمشان را خوردند

کتاب صوتی بچه‌هایی که معلمشان را خوردند اولین جلد از مجموعه‌ی مدرسه‌ی وی ساید است که کتاب برگزیده‌ی سایت آمازون به انتخاب معلمان نیز به حساب می‌آید. این کتاب را مهدی باتقوا فارسی برگردانده و انتشارات رسپینا به چاپ رسانده است. نسخه‌ی صوتی این کتاب خنده دار را نشر صوتی موج با گویندگی اعظم حبیبی منتشر کرده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی مدرسه‌ی وی ساید

زمانی که لوئیس سکر در دانشگاه کالیفرنیا، برکلی درس می‌خواند، برای گذراندن واحدهای درسی‌اش در یک مدرسه به‌عنوان دستیار مشغول به کار شد. در همان مدرسه ایده‌ی نوشتن مجموعه‌ی مدرسه‌ی وی ساید به ذهنش رسید و پس از اینکه از دانشگاه فارغ‌التحصیل شد، نوشتن اولین جلد از این مجموعه را شروع کرد. داستان‌های این مجموعه، در مدرسه‌ای روایت می‌شوند که به علت یک اشتباه مهندسی، به جای یک طبقه، در 30 طبقه ساخته می‌شود. یک اشتباه ساده که ساختمان افقی را عمودی می‌کند! معلم‌ها و کسانی که در این مدرسه‌ی عجیب کار می‌کنند هم فرقی با سازندگانش ندارند. آنها توانایی‌هایی جادویی و فراطبیعی‌ دارند که در کنار بازیگوشی‌های بچه‌ها، ماجراهای خنده‌دار و سرگرم‌کننده‌ای را می‌آفرینند.

این مدرسه‌ی عجیب و غریب و پر است از دردسرهای جورواجور و ماجراهای خنده‌دار و سرگرم کننده باور نمی‌کنید؟ ‌کدام مدرسه‌ای را دیدده‌اید که پر از گاو شود یا معلمی داشته باشد که تنبیهش به سیب تبدیل کردن بچه‌ها باشد؟ در هر جلد از این مجموعه یک مشکل یا چالش برای بچه‌ها پیش می‌آید و یاد می‌گیرند که چطور با آن کنار بیاید و رفع و رجوعش کنند. این مجموعه جوایز زیادی را از آن خود کرد و در ایران انتشارات رسپینا آن را به چاپ رسانده است.

اقتباس‌های سینمایی و فرهنگی از مجموعه‌ی مدرسه‌ی وی ساید

در سال 2005 یک فیلم تلویزیونی بر اساس مجموعه‌ی مدرسه کنار جاده به نام کنار جاده: فیلم سینمایی (Wayside: The Movie) برای شبکه‌ی تله‌تون کانادا ساخته شد. اقبال بینندگان به این فیلم، باعث شد سریالی دو فصلی بر اساس این مجموعه ساخته شود که علی‌رغم تفاوت‌هایی که با کتاب‌ها داشت، توانست محبوبیت فراوانی در بین مخاطبین و همچنین منتقدین پیدا کند و نامزد دریافت جایزه‌ی بهترین مجموعه‌ی تلویزیونی کودکانه در جشنواره‌ی Cartoons on the Bay در سال 2008 نیز شود.

نکوداشت‌های کتاب بچه‌هایی که معلمشان را خوردند

  • با خواندن این کتاب واقعا از خنده روده بر می‌شوید. (School Library Journal)
  • لوییس ساکر سلطان طنز عجیب و غریب است. این داستان‌های به هم مرتبط، عالی و باورنکردنی هستند. (Brightly)
  • فوق‌العاده بامزه. قطعا خوشتان می‌آید. (Kirkus Reviews)

کتاب صوتی بچه‌هایی که معلمشان را خوردند برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای کودکان 6 تا 12 سال مناسب است. همچنین کسانی که به داستان‌های طنز کودکانه علاقه دارند نیز می‌توانند از گوش دادن به آن لذت ببرند.

در بخشی از کتاب صوتی بچه‌هایی که معلمشان را خوردند می‌شنویم

موهای جو فرفری بود اما نمی‌دانست که چند موی فرفری روی سرش دارد. او نمی‌توانست تا عدد به این بزرگی را بشمارد. راستش را بخواهید او اصلا شمردن بلد نبود. وقتی که همه‌ی بچه‌ها برای زنگ تفریح رفته بودند بیرون از کلاس، خانم جولز به جو گفت که داخل کلاس بماند. او گفت: «جو! چند تا تار مو داری؟» جو شانه بالا انداخت: «هوووم... خیلی زیاد». خانم جولز پرسید: «می‌دونم ولی چند تا دونه؟» جو جواب داد: «اونقد که تمام پوست سرمو بپوشونه». خانم جولز گفت: «جو؟ تو مجبوری که شمردنو یاد بگیری!» جو گفت: «ولی خانم جولز من بلدم بشمارم. لطفا اجازه بدید من برم تو حیاط. آخه الان زنگ تفریحه». خانم جولز گفت: «از یک تا ده بشمر ببینم!» جو تا ده شمرد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
3 دقیقه
معرفی کتاب و مقدمه
12 دقیقه
خانم گورف
8 دقیقه
خانم جولز
9 دقیقه
جو
6 دقیقه
شاری
8 دقیقه
تاد
8 دقیقه
ببی
8 دقیقه
کالوین
7 دقیقه
مایرون
6 دقیقه
مائورسیا
12 دقیقه
پائول
7 دقیقه
دانا
10 دقیقه
جیسون
7 دقیقه
راندی
9 دقیقه
سامی
10 دقیقه
دی دی
5 دقیقه
دی جی
6 دقیقه
جان
8 دقیقه
لسلی
1 دقیقه
خانم زاروس
6 دقیقه
کتی
7 دقیقه
ران
6 دقیقه
سه عدد اریک
7 دقیقه
آلیسون
7 دقیقه
دیمون
9 دقیقه
جنی
9 دقیقه
ترنس
9 دقیقه
جوی
8 دقیقه
نانسی
8 دقیقه
استفان
8 دقیقه
لوئیس

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی بچه‌هایی که معلمشان را خوردند
نویسنده
مترجممهدی باتقوا
راویاعظم حبیبی
ناشر چاپیانتشارات رسپینا
ناشر صوتیانتشارات موج کتاب
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۳ ساعت و ۵۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی
۵۸۰۰۰ ۲۹,۰۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی بچه‌هایی که معلمشان را خوردند

صابره محب
۱۴۰۳/۵/۲۰
کتاب‌های لویس ساکر رو از یه جهت شبیه کتاب‌های داستانی دن گاتمن هست. لحن و هیجان داستان واقعا آدم و مخصوصا بچه‌ها رو جذب می‌کنهاما یه بدی که داره گاهی حرف‌های بدی توش زده میشه. از این جهت کتاب‌های این نویسنده رو دوست ندارم.
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب صوتی بچه‌هایی که معلمشان را خوردند

برای دریافت کتاب صوتی بچه‌هایی که معلمشان را خوردند و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.