معرفی و دانلود کتاب صوتی گفتن ناگفتنی‌ها: گفت‌وگوهایی که معمولا انجام نمی‌دهیم

عکس جلد کتاب صوتی گفتن ناگفتنی‌ها: گفت‌وگوهایی که معمولا انجام نمی‌دهیم
قیمت:
۹۹۰۰۰ ۶۹,۳۰۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی گفتن ناگفتنی‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی گفتن ناگفتنی‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی گفتن ناگفتنی‌ها: گفت‌وگوهایی که معمولا انجام نمی‌دهیم

کتاب صوتی گفتن ناگفتنی‌ها را آنا سیل، مجری مشهور آمریکایی، به رشته‌ی تحریر درآورده است. او در این کتاب راهنمایی برای گفت‌وگو در رابطه با موضوعات حساس و دردناک ارائه می‌دهد و ضمن ذکر روایات شخصی و تجربیات آدم‌های متفاوت، کمکتان می‌کند که با همسر، خانواده، همکاران، دوستان و حتی غریبه‌ها مکالمه‌هایی همدلانه و انسانی برقرار کنید.

درباره‌ی کتاب صوتی گفتن ناگفتنی‌ها

مسائلی از جمله مرگ، رابطه‌ی زناشویی، مسائل مالی و هویتی چیزهای مهمی هستند که با وجود اهمیت بالا، در گفت‌وگوهای ما جایی ندارند. حرف زدن درباره‌ی این مسائل دشوار است و اغلب نمی‌دانیم که از کجا باید شروع کنیم و یا چطور از پس چنین مکالماتی بربیاییم. دست‌کم در گذشته تشریفات و آداب و رسومی بود که به طور غیرمستقیم به چنین موضوعاتی بپردازند و بدون تلاش خاصی ما را مجبور کنند که کنار هم باشیم، اما حالا آن سنت‌ها رنگ باخته‌اند و هر فرد جداگانه و در تنهایی خودش باید با این موقعیت‌ها کنار بیاید. کتاب صوتی گفتن ناگفتنی‌ها (Let's Talk About Hard Things) به قلم آنا سیل (Anna Sale) نوشته شده و قرار است پیشنهاداتی ارائه بدهد که مهارت برقراری گفت‌وگوهای دشوار را در شما تقویت کند.

آنا سیل مجری مشهوری است که تا به حال چندین جایزه را از آن خود کرده. او در سال 2014 پروژه‌ای را پی گرفت که در آن با آدم‌های مختلف مصاحبه کرد و به این نتیجه رسید که موضوعات زیادی در زندگی هستند که ما درباره‌شان صحبت نمی‌کنیم، درحالی‌که تمام این موضوعات دائما ذهن ما را به خود مشغول می‌دارند. گفتنی است که همین پروژه آغازگر نوشتن کتاب صوتی گفتن ناگفتنی‌ها شد.

معرفی و دانلود کتاب صوتی گفتن ناگفتنی‌ها

کتاب صوتی گفتن ناگفتنی‌ها در پنج قسمت نوشته شده و به موضوعات مرگ، پول، رابطه‌ی زناشویی، خانواده و هویت می‌پردازد. این کتاب تجربیات شخصیت‌های مختلف را برایتان روایت می‌کند و تکنیک‌ها و مهارت‌هایی را با شما در میان می‌گذارد که به واسطه‌ی آن‌ها یاد می‌گیرید چه زمانی حرف بزنید، چه وقت سکوت است و چطور بنای یک گفت‌وگوی سالم را بگذارید تا به همدلی و صمیمیت بیشتری در روابطتان برسید.

کتاب صوتی گفتن ناگفتنی‌ها را ‬بهاره ‬مظاهری به فارسی برگردانده و انتشارات بذر خرد روانه‌ی بازار کتاب ایران کرده است. انتشارات کتابسرای نیک نیز نسخه‌ی صوتی این کتاب را با صدای فریبا فصیحی در اختیار شما قرار داده است.

نکوداشت‌های کتاب گفتن ناگفتنی‌ها

  • نویسنده به ما نشان می‌دهد که گفت‌وگوهای همدلانه چطور رقم می‌خورند و احساس اعتماد ما را بر می‌انگیزد. او با همدلی از چنین موقعیت‌هایی حرف می‌زند و همه چیز را برایمان شفاف می‌کند. این کتاب مثل یک گفت‌وگوی دلپذیر با یک دوست صمیمی است. (نشریه‌ی نیویورکر)
  • با آنا سیل و کتاب‌هایش در دوران دشوار زندگی آرامش خودتان را حفظ می‌کنید. (پابلیشرز ویکلی)
  • اثر حاضر تکنیک‌هایی عملی پیشنهاد می‌کند، نقشه‌راهی برای گفت‌وگوی موثر و منطقی با اعضای خانواده و دوستان در اختیار شما می‌گذارد و احساس همدلی و همبستگی میان شما برقرار می‌کند. (بوک‌لیست)
  • کتاب گفتن ناگفتنی‌ها ودیعه‌ای است که کمکمان می‌کند صداهای گیج‌کننده‌ی پس‌زمینه را از گفت‌وگوهای حیاتی‌مان حذف کنیم و در فراز و نشیب‌های زندگی و در اوج مشکلات شفاف‌تر با یکدیگر حرف بزنیم، گوش شنوایی برای هم باشیم و در کنار هم خودمان را از مهلکه بیرون بکشیم. (سعید جونز، نویسنده‌ی کتاب چگونه برای زندگی خود می‌جنگیم)
  • گفت‌وگوهای پرمعنی ما با دیگران پیشران درجه یک مسیر خوشبختی ماست که از دل فرهنگ و زمان می‌تازاند. مسیر ارتباط گفت‌وگو است. آنا سیل در کتاب حاضر ابزارها و تکنیک‌های لازم برای نزدیک‌تر کردن ما به دیگران را در اختیارمان می‌گذارد؛ یعنی حرف زدن درباره‌ی مسائل دشوار. (کلی کوریگان، نویسنده‌ی کتاب بیشتر بگو)

کتاب صوتی گفتن ناگفتنی‌ها برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به کتاب‌های روانشناسی و خودسازی علاقه دارید یا به دنبال راه‌هایی برای برقراری گفت‌وگوهای سالم هستید، از توصیه‌ها و راهنمایی‌های کتاب صوتی گفتن ناگفتنی‌ها غافل نشوید.

در بخشی از کتاب صوتی گفتن ناگفتنی‌ها: گفت‌وگوهایی که معمولا انجام نمی‌دهیم می‌شنویم

ما اغلب در گفت‌وگوهایی که به مرگ مربوط می‌شود، محتاط هستیم. در نتیجه آدم‌ها خجالت می‌کشند واضح درباره‌ی این موضوع با ما صحبت کنند یا اینکه واقعا دوست داریم برای رویارویی با درد و مصیبت خود یا انکار آن راه‌حلی پیدا کنیم، اما موفق نمی‌شویم. ما فقط باید راجع به بلایی که مرگ سر زندگی ما می‌آورد صحبت کنیم و در کنار هم شاهد آن باشیم. همان‌طورکه ویلیام فاکنر در کتاب خود به نام گوربه گور نوشت: «برای به وجود آمدن انسان دو نفر لازم است و برای مردن او یک نفر. دنیا این طور به پایان خواهد رسید». همه‌ی ما در نهایت با مرگ روبه‌رو می‌شویم و هیچ کلمه‌ای هم نمی‌تواند این حقیقت را تغییر دهد. اگر به‌خاطر سخت بودن حرف زدن از مرگ کلاً در مورد آن حرف نزنیم، مثل این است که از آخرین چالش مرگ -یعنی به خوبی و با خوش‌نیتی زندگی کردن- فرار کرده باشیم.

اما از آنجایی که هیچ گریزی از مرگ نیست با اشکال متفاوتی از آن مواجه می‌شویم که هر کدام معنا و تأثیر متفاوتی برای ما خواهد داشت. مرگ ممکن است ناگهانی یا تدریجی، خیلی زود یا خیلی دیر و بر اثر تصادف، خودکشی، مصرف بیش از حد مواد مخدر یا در اغلب موارد روی تخت‌های بیمارستان اتفاق بیفتد. در طول زندگی احتمال دارد ما، همسر، فرزندان، پدر و مادر و خواهر و برادر خود را از دست بدهیم. ممکن است با مرگ جنینی که در شکم داریم یا با مرگ همکار و همکلاسی دبیرستان خود و همچنین افراد غریبه اما معروف نیز روبه‌رو شویم. نحوه و زمان مواجهه‌ی ما با مرگ نشان می‌دهد که جامعه‌ی ما از چه کسی مراقبت می‌کند و از چه کسی نه.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
معرفی کتاب
4 دقیقه
سخن ناشر
21 دقیقه
مقدمه- قسمت اول
20 دقیقه
مقدمه- قسمت دوم
21 دقیقه
مرگ- قسمت اول
15 دقیقه
مرگ- قسمت دوم
23 دقیقه
مرگ- قسمت سوم
23 دقیقه
مرگ- قسمت چهارم
19 دقیقه
مرگ- قسمت پنجم
20 دقیقه
مرگ- قسمت ششم
12 دقیقه
مرگ- قسمت هفتم
20 دقیقه
رابطه‌ی زناشویی- قسمت اول
21 دقیقه
رابطه‌ی زناشویی- قسمت دوم
16 دقیقه
رابطه‌ی زناشویی- قسمت سوم
22 دقیقه
رابطه‌ی زناشویی- قسمت چهارم
21 دقیقه
رابطه‌ی زناشویی- قسمت پنجم
24 دقیقه
پول- قسمت اول
18 دقیقه
پول- قسمت دوم
28 دقیقه
پول- قسمت سوم
22 دقیقه
پول- قسمت چهارم
23 دقیقه
پول- قسمت پنجم
22 دقیقه
پول- قسمت ششم
10 دقیقه
پول- قسمت هفتم
17 دقیقه
خانواده- قسمت اول
15 دقیقه
خانواده- قسمت دوم
25 دقیقه
خانواده- قسمت سوم
16 دقیقه
خانواده- قسمت چهارم
18 دقیقه
خانواده- قسمت پنجم
25 دقیقه
خانواده- قسمت ششم
27 دقیقه
هویت- قسمت اول
23 دقیقه
هویت- قسمت دوم
13 دقیقه
هویت- قسمت سوم
19 دقیقه
هویت- قسمت چهارم
25 دقیقه
هویت- قسمت پنجم
25 دقیقه
هویت- قسمت ششم
14 دقیقه
هویت- قسمت هفتم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی گفتن ناگفتنی‌ها: گفت‌وگوهایی که معمولا انجام نمی‌دهیم
نویسنده
مترجم‬بهاره ‬مظاهری
راویفریبا فصیحی
ناشر چاپیانتشارات بذر خرد
ناشر صوتیانتشارات کتابسرای نیک
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۱۱ ساعت و ۲۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب‌های مهارت گفتاری
قیمت نسخه صوتی
۹۹۰۰۰ ۶۹,۳۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی گفتن ناگفتنی‌ها

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی گفتن ناگفتنی‌ها

برای دریافت کتاب صوتی گفتن ناگفتنی‌ها و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.