معرفی و دانلود کتاب صوتی چگونه شفا می‌یابیم: قدرت خود را کشف و آزادانه زندگی کنید

عکس جلد کتاب صوتی چگونه شفا می‌یابیم: قدرت خود را کشف و آزادانه زندگی کنید
قیمت:
۱۷۲۰۰۰ ۱۲۰,۴۰۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی چگونه شفا می‌یابیم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی چگونه شفا می‌یابیم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی چگونه شفا می‌یابیم: قدرت خود را کشف و آزادانه زندگی کنید

کتاب صوتی چگونه شفا می‌یابیم اثری از الکساندرا ال، نویسنده‌ی پرفروش نیویورک تایمز است. نویسنده در این کتاب راهکارهایی کاربردی و مؤثر ارائه کرده است تا مخاطبانش به یاری آن‌ها بتوانند خود را بهتر بشناسند، با آگاهی از ظرفیت‌های وجودی خویش، بر تمامی موانع غلبه کنند و به شادکامی و خوشبختی که همیشه در آرزوی آن بوده‌اند، دست یابند.

درباره‌ی کتاب صوتی چگونه شفا می‌یابیم

کمتر فردی از میان ما هست که در زندگی خود با چالش‌ها و مشکلات متعدد مواجه نباشد. نگرانی و اضطراب به بخشی همیشگی در وجود اغلب قریب به اتفاق ما بدل شده است. در چنین شرایطی حفظ آرامش، بعید و دور از دسترس به نظر می‌رسد. در این میان نباید فراموش کنیم مسئولیت‌های بی‌شماری نیز بر عهده‌ی هر یک از ماست؛ مسئولیت‌های مهمی مانند پشتیبانی از خانواده، نگهداری از فرزندان، تعهدات شغلی و... که هر کدام از آن‌ها نیز فشار مضاعفی بر روان خسته‌ی ما می‌گذارند. چگونه با چنین حجم انبوهی از تنش‌های پایان‌ناپذیر می‌توانیم به اندک آرامشی برسیم؟ چاره‌ی کار به باور الکساندرا ال (Alexandra Elle) در شفای خویش است.

الکساندرا ال در کتاب صوتی چگونه شفا می‌یابیم (How We Heal) در پی آن است تا به مخاطبانش کمک کند درون خویش را از هرچه به آن تعلق ندارد پاکسازی کنند، وجود خودشان را در تمامی ابعاد بهتر و عمیق‌تر بشناسند و فرصت‌ها و شرایط بدیعی خلق کنند تا به فردی مثبت و اثرگذار برای رشد و پیشرفت خود و جامعه‌ی خویش بدل گردند. الکساندرا ال در این کتاب از تجربیات زیسته‌ی خود و رنج‌ها و دشواری‌هایی که از سر گذرانده و مقاومتی که اراده‌ی تزلزل‌ناپذیرش را خلق کرده پلی به امروز و معضلات فردی و اجتماعی انسان عصر حاضر می‌زند تا الهام‌بخش دیگرانی باشد که در رنج‌هایی مشابه روزگار می‌گذرانند.

معرفی و دانلود کتاب صوتی چگونه شفا می‌یابیم

الکساندرا ال یکی از شاخص‌ترین و نام‌آشناترین چهره‌های مطرح در حوزه‌های خودسازی و توسعه‌ی فردی است. او در کارگاه‌های خوددرمانی فراوانی که در سراسر جهان برگزار کرده است فرآیند آشنا و کاربردیِ روان‌شناسی یعنی شفا یافتن از طریق نوشتن را آموزش می‌دهد و از این طریق به مخاطبانش کمک می‌کند با نوشتن، هویت خود را آن‌طور که می‌خواهند بسازند و بپذیرند که با وجود تمامی کاستی‌ها و تردیدها، حضورشان در صحنه‌ی زندگی غنیمتی ارزشمند و تجربه‌ای تکرارناپذیر است اگر دریابند چه‌طور لحظه‌لحظه‌ی آن را به‌واقع زندگی کنند و با استقبال از چالش‌های زندگی، درس‌های آن‌ها را بیاموزند و به کار گیرند.

در کتاب صوتی چگونه شفا می‌یابیم به‌تکرار واژه‌ی شفا را می‌شنوید که منظور از آن، یادآوری مداوم مراقبت از خود و عشق ورزیدن به خویش است. با شفاست که از وابستگی‌ها رهایی پیدا می‌کنید، به استقلال در جوانب مختلف زندگی دست می‌یابید، توان مواجهه با ترس‌هایتان را به دست می‌آورید، کیفیت ارتباط خود با دیگران را ارتقا می‌بخشید، اعتماد به نفس را در خویش تقویت می‌کنید و در نهایت به تعبیر کتاب، به آزادی می‌رسید.

الکساندرا ال کتاب صوتی چگونه شفا می‌یابیم را ذیل چهار عنوان فصل‌بندی کرده و در هر کدام از این فصول به شرح مرحله‌ای از این سفر اعجاب‌برانگیز پرداخته است. او در مرحله‌ی نخست از ناباوری و تردید در خود سخن می‌گوید. مرحله‌ی دوم به روش‌های مقابله با ترس‌ و اضطراب اختصاص دارد. در مرحله‌ی سوم می‌آموزید چگونه داستان خود و خواسته‌هایتان را به شکلی قدرتمند و اثرگذار بازنویسی کنید و در واپسین مرحله یعنی مرحله‌ی چهارم، چگونگی و لزوم تمرکز بر خواسته‌های قلبی‌تان را فرا می‌گیرید. همراه شرح هر یک از این مراحل، تمرین‌های متفاوتی از جمله تمرینات تنفس، گفت‌وگوهای انگیزشی، مراقبه و... نیز ارائه شده‌اند تا آن آموخته‌ها هرچه بیشتر درونی شوند. علاوه بر این، از تجربه‌های واقعی افراد موفق از جمله زنان سرآمد، ورزشکاران، هنرمندان، نویسندگان و... مطلع می‌شوید که هر کدام می‌توانند الهام‌بخشی برای برداشتن گام‌های بعدی برای شما باشند.

معرفی و دانلود کتاب صوتی چگونه شفا می‌یابیم

کتاب صوتی چگونه شفا می‌یابیم توسط نشر ذهن‌آویز و با ترجمه‌ی مهرناز نوروزی به انتشار رسیده است. نسخه‌ی شنیداری این کتاب را به کوشش نوین کتاب گویا و با خوانش ندا پوریان می‌شنوید.

نکوداشت‌های کتاب چگونه شفا می‌یابیم

  • کتاب چگونه شفا می‌یابیم برای شفای ماندگار قلب‌های ما، ابزارهایی در اختیارمان می‌گذارد و دعوتمان می‌کند تا با مهربانی و شکیبایی و عشق با خویشتن رفتار کنیم. (ماریسا رنه لی، کارآفرین و نویسنده‌ی کتاب سوگ نشانه‌ی عشق است)
  • الکساندرا ال دست‌هایمان را می‌گیرد و به ما نشان می‌دهد چگونه زخم‌های التیام‌نیافته‌ی قلب خویش را ترمیم کنیم و در پسِ صلح با گذشته‌ی خود، یک زندگی شادمانه را تجربه نماییم. (جی شتی، نویسنده‌ی پرفروش نیویورک تایمز و خالق کتاب هشت قانون عشق)
  • کتاب چگونه شفا می‌یابیم فراخوانی برای ما جهت مشاهده و همراهی با داستان‌های قدرتمند زندگی دیگران و در نتیجه‌ی آن، شفای زندگی خودمان است. (یاسمین شاین، مربی، از پیشگامان و مدافعان نظریه‌های سلامت روان و نویسنده‌ی کتاب آگاهی مسیر)
  • الکساندرا ال یکی از برترین نویسندگان عصر حاضر است؛ نویسنده‌ای که برای افراد خواهان تغییرات عمیق در زندگی راهکارهای قدرتمندی ارائه کرده است. اگر در جست‌وجوی راه و روشی برای درمان زخم‌های روح و روان خود هستید، این کتاب را به شما توصیه می‌کنم. (آدام گرانت، نویسنده‌ی کتاب پرفروش دوباره فکر کن)

کتاب صوتی چگونه شفا می‌یابیم برای چه کسانی مناسب است؟

به تمامی افرادی که درصددند تا با شناخت عمیق درونیات خود، تغییراتی دگرگون‌کننده در خویش ایجاد نمایند و به کامیابی و خوشبختی در زندگی دست یابند، شنیدن کتاب صوتی چگونه شفا می‌یابیم را پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب صوتی چگونه شفا می‌یابیم: قدرت خود را کشف و آزادانه زندگی کنید می‌شنویم

بررسی گذشته می‌تواند دلهره‌آور باشد؛ زیرا نمی‌توان از اینکه اشتباهی کرده‌ایم یا احساسات کسی را جریحه‌دار کرده‌ایم یا عادت‌های بد قدیمی‌ای را که می‌دانستیم به کارمان نمی‌آیند تکرار کرده‌ایم، فرار کنیم. برای برخی از ما نگاه کردن به گذشته بسیار دردناک است؛ زیرا ممکن است قربانی شده باشیم و فقط بخواهیم که شرم و رنجمان تمام شود.

ناراحتی چیزی نیست که هیچ‌یک از ما بخواهیم احساسش کنیم؛ اما نشان‌دهنده‌ی چالش‌هایی است که مجبور به تحمل آن‌ها بوده‌ایم. رویارویی با چیزی که هنوز دردناک است، پیچیده است. ما می‌خواهیم شفا یابیم، اما نمی‌دانیم از کجا و چگونه شروع کنیم. برقراری صلح با گذشته‌مان مستلزم این است که به هر چیزی که ما را از پا درآورده و متزلزمان کرده نگاه کنیم، حتی اگر اشک ما را درآورد.

ما لایق آرامش و آسایشیم حتی اگر گذشته‌ای دردناک داشته باشیم. امتناع از نگاه کردن به گذشته‌ای که ما را شکل داده، مانع از شفای عمیق ما می‌شود. وقتی شروع به از بین بردن کنترل گذشته بر زندگی‌مان می‌کنیم، درواقع شروع به صلح با خودمان می‌کنیم. گذشته‌ی ما دشمن ما نیست؛ معلم ماست. پذیرای رهنمودهایی که ارائه می‌دهد باشید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
31 دقیقه
معرفی کتاب و یادداشت نویسنده
49 دقیقه
بخش اول: شروع از صفر - قسمت اول
42 دقیقه
بخش اول: شروع از صفر - قسمت دوم
37 دقیقه
بخش دوم: دوست شدن با ترس خود - قسمت اول
32 دقیقه
بخش دوم: دوست شدن با ترس خود - قسمت دوم
47 دقیقه
بخش سوم: بازیابی قدرت خویش - قسمت اول
53 دقیقه
بخش سوم: بازیابی قدرت خویش - قسمت دوم
52 دقیقه
بخش چهارم: شفای قلب - قسمت اول
62 دقیقه
بخش چهارم: شفای قلب - قسمت دوم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی چگونه شفا می‌یابیم: قدرت خود را کشف و آزادانه زندگی کنید
نویسنده
مترجممهرناز نوروزی
راویندا پوریان
ناشر چاپیانتشارات ذهن آویز
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۶ ساعت و ۴۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۱۷۲۰۰۰ ۱۲۰,۴۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی چگونه شفا می‌یابیم

محسن دل خوش
۱۴۰۳/۳/۲۰
تمامی حرف و دستور العمل‌ها کاملا واضح و ساده گفته ممنون ار نویسنده وصدای زیبای راوی متشکرم فقط با عمل کردن به حرفهای این کتاب باعث رشد و تعالی هر انسانی با هر سطح سواد می‌شود
مهسا زارع
۱۴۰۳/۴/۴
صدا و خوانش و همه چیز عالی بود. کتاب بسیار مفید. ممنون
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب صوتی چگونه شفا می‌یابیم

برای دریافت کتاب صوتی چگونه شفا می‌یابیم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.