معرفی و دانلود کتاب صوتی ویوی عاشق علم است

عکس جلد کتاب صوتی ویوی عاشق علم است
قیمت:
۱۵,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی ویوی عاشق علم است و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی ویوی عاشق علم است و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی ویوی عاشق علم است

ویوی کوچولو قبلا بارها در ساحل قدم زده و دریا را از نزدیک دیده است، اما او این‌بار می‌خواهد همراه دوستانش به عمق دریاها سفر کند. کتاب صوتی ویوی عاشق علم است داستان دختر کوچولوی کنجکاوی است که دل به دریا می‌زند و به ما یاد می‌دهد که واقعا در دریاها چه می‌گذرد. کیمبرلی درتینگ و شلی ر. جوهانس در قسمتی دیگر از مجموعه کتاب عاشقان علم قرار است با ما درباره‌ی جالب‌ترین موجودات دریایی صحبت کنند.

درباره‌ی کتاب صوتی ویوی عاشق علم است

ویوی روی تخت‌خوابش دراز می‌کشد و سعی می‌کند تا به خواب برود، اما او هیجان‌زده‌تر از این‌هاست. ویوی و هم‌کلاسی‌هایش قرار است فردا برای دیدن از عمق دریاها به اردوی علمی بروند. کیمبرلی درتینگ (Kimberly Derting) و شلی ر. جوهانس (Shelli R. Johannes) در داستان صوتی ویوی عاشق علم است (Vivi Loves Science) قرار است با ما از جالب‌ترین موجودات دریایی صحبت کنند، به ما کمک کنند تا استخر جزرومدی خودمان را در خانه درست کنیم و درمورد اهمیت حفاظت از دریاها ما را آگاه کنند.

دریاها پر از سرگرمی و شگفتی هستند و برای همین هم ویوی تصمیم می‌گیرد این‌بار به سفری علمی برود تا به ما یاد بدهد که در اعماق دریاها چه می‌گذرد. ویوی عاشق علم است و دست از تلاش برنمی‌دارد تا موفق شود که تمام شگفتی‌های طبیعت را به‌خوبی بشناسد. او به‌خوبی می‌داند که آگاهی داشتن از طبیعت اطرافمان تا چه حد اهمیت دارد و می‌خواهد تا کودکان ما را نیز از این اهمیت باخبر کند.

معرفی و دانلود کتاب صوتی ویوی عاشق علم است

کتاب صوتی ویوی عاشق علم است توسط انتشارات مهرسا تولید شده است و ترجمه‌ی این کتاب جذاب و آموزنده نیز برعهده‌ی محبوبه نجف خوانی بوده است. شما می‌توانید این کتاب صوتی کاربردی و مفید را با صدای فردوس سلیمانی و سارا عرب پوریان بشنوید.

درباره‌ی مجموعه‌ی عاشقان علم

مجموعه‌ی عاشقان علم، با نام اصلی The Loves Science، مجموعه‌ای چندجلدی به قلم شلی ر. جوهانس و کیمبرلی درتینگ است که در هر جلد از آن داستان بچه‌هایی روایت می‌شود که عاشق علم و اکتشاف‌اند. نویسندگان این مجموعه کتاب علمی و آموزنده تصمیم دارند تا روی جذاب حقایق علمی را با ماجراجویی در دل شگفتی‌ها به ما نشان دهند!

در نکوداشت کتاب ویوی عاشق علم است

  • تصاویر رنگارنگ این کتاب، با تصویرنگاری‌های انیمیشن‌های تولیدشده در استودیوهای مشهوری از جمله دریم‌ورکز و دیزنی رقابت می‌کنند و درعین‌حال هم بسیار آموزنده هستند. این نوع از داستان‌نگاری روشی عالی است برای کمک به دانش‌آموزان تا بتوانند ساحل را از دریچه‌ی علم ببینند. (Kirkus Reviews)

کتاب صوتی ویوی عاشق علم است برای چه کسانی مناسب است؟

کودکان 3 تا 8 ساله با همراه کردن ویوی در این سفر علمی دریایی درمورد موجودات و شگفتی‌های دریا می‌آموزند. معلمان هم‌چنین می‌توانند از مطالب این کتاب صوتی جذاب استفاده کنند تا به روشی داستانی کودکان را با ناشناخته‌های سرزمین‌های آبی آشنا کنند.

در بخشی از کتاب صوتی ویوی عاشق علم است می‌شنویم

ویوی هم تلسکوپش رو درست کرد و چندتا صدف دور لبه‌ش چسبوند. ویوی گفت: «چه تلسکوپ ماهی!» خانوم ارل، نگهبان ساحلی، بچه‌ها رو از لابه‌لای تپه‌های شنی به سمت ساحل برد. ویوی و دوستاش مواظب بودن از توی جاده بیرون نرن و به لونه‌ی پرنده‌ها و گیاهان نازک و شکننده نزدیک نشن. خانوم ارل پرسید: «ااا... ببینم کی می‌دونه حوضچه‌های سنگی چه‌طوری به‌وجود میان؟» ویوی دستش رو بالا برد. «وقتی آب دریا بالا میاد و دریا مد میشه، روی ساحل حوضچه‌های درست میشه که گیاهان و جانوران می‌تونن توی اون زندگی کنن. وقتی آب پایین می‌ره و دریا جزر میشه، حوضچه‌ها بازم توی ساحل می‌مونن.»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
13 دقیقه
ویوی عاشق علم است

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی ویوی عاشق علم است
نویسنده،
مترجممحبوبه نجف خانی
راویفردوس سلیمانی، سارا عرب پوریان
ناشر صوتیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۱۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب‌های آشنایی با جانوران برای کودکان، کتاب صوتی کودک
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی ویوی عاشق علم است

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی ویوی عاشق علم است

برای دریافت کتاب صوتی ویوی عاشق علم است و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.