معرفی و دانلود کتاب صوتی سیسی عاشق علم است: آزمایش‌های باحال

عکس جلد کتاب صوتی سیسی عاشق علم است: آزمایش‌های باحال
قیمت:
۱۵,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی سیسی عاشق علم است: آزمایش‌های باحال و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی سیسی عاشق علم است: آزمایش‌های باحال و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی سیسی عاشق علم است: آزمایش‌های باحال

کتاب صوتی سیسی عاشق علم است: آزمایش‌های باحال در قالب داستان سیسی و دوستش، آیزاک، و با همکاری اینشتین، گربه‌ی سیسی، بچه‌ها را با نیروهای کششی و رانشی آشنا می‌کند و به کنجکاوی‌هایشان درباره‌ی علم پاسخ می‌دهد. این کتاب آموزنده را کیمبرلی درتینگ و شلی ر. جوهانس با لحنی کودکانه و ساده به نگارش درآورده‌اند.

درباره‌ی کتاب صوتی سیسی عاشق علم است: آزمایش‌های باحال

دو دانشمند کوچولو، سیسی و دوستش آیزاک، آزمایش‌های باحالی را امتحان می‌کنند. چه آزمایش‌هایی؟ یک روز سیسی گربه‌اش، اینشتین، را در چرخ دستی‌اش نشاند تا او را به کلاس علوم ببرد. قرار بود در کلاس علوم آزمایش‌های تازه‌ای را امتحان کنند. سیسی و گربه‌اش هر دو حسابی برای آزمایش جدید ذوق‌زده بودند. آزمایش باحال امروز درباره‌ی کشش و رانش است. اگر می‌خواهد بچه‌ها را با نیروهای کشیدن و هل دادن آشنا کنید، کتاب صوتی سیسی عاشق علم است: آزمایش‌های باحال (Cece Loves Science: Push and Pull) را برایشان بگذارید.

کتاب صوتی سیسی عاشق علم است: آزمایش‌های باحال یک داستان کودکانه‌ی آموزنده است که با همکاری کیمبرلی درتینگ (Kimberly Derting) و شلی ر. جوهانس (Shelli R. Johannes) به رشته‌ی تحریر درآمده و بچه‌ها را با طرز کارکرد نیروها آشنا می‌کند. بچه‌ها آزمایش را با همکاری گربه‌ی سیسی و اسباب بازی‌های مختلف انجام می‌دهند، با کاغذ و کارتن هم کاردستی علمی درست می‌کنند و حسابی سرگرم می‌شوند. آن‌ها دومینو، تونل و رمپ می‌سازند و در تمام این مراحل نظر اینشتین را هم می‌پرسند.

معرفی و دانلود کتاب صوتی سیسی عاشق علم است: آزمایش‌های باحال

کتاب صوتی سیسی عاشق علم است: آزمایش‌های باحال را محبوبه نجف خانی به فارسی برگردانده و انتشارات مهرسا ذیل مجموعه کتاب عاشقان علم روانه‌ی بازار کتاب ایران کرده است. شما این کتاب را با صدای آسیه گرجی می‌شنوید.

درباره‌ی مجموعه کتاب عاشقان علم

مجموعه عاشقان علم (The Loves Science) یک مجموعه کتاب چندجلدی از داستان‌های کودکانه و آموزنده است که شلی ر. جوهانس و کیمبرلی درتینگ آن را به رشته‌ی تحریر درآورده‌اند. هر جلد داستان یک دختر را روایت می‌کند که عاشق علم و اکتشاف است و طی ماجراجویی‌هایش به حقایق جذاب علمی می‌رسد. این کتاب‌ها از زنان الهام‌بخش جهان می‌گویند و به دخترهای کوچولو یاد می‌دهند که کنجکاوی‌هایشان را دنبال کنند و برای سوال‌هایشان جواب پیدا کنند. کتاب‌های این مجموعه از شخصیت‌های مختلفی می‌گوید. ویوی، سیسی و لیبی از جمله‌ی این دخترها هستند. کتاب سیسی عاشق علم است: آزمایش‌های خوشمزه و کتاب لیبی عاشق علم است از جمله عناوین این مجموعه هستند. نسخه‌ی متنی و صوتی این مجموعه را انتشارات مهرسا به انتشار رسانده و در دسترس بچه‌های دوستدار علم قرار داده است.

کتاب صوتی سیسی عاشق علم است: آزمایش‌های باحال برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای بچه‌های 6 تا 12 سال مناسب است.

در بخشی از کتاب صوتی سیسی عاشق علم است: آزمایش‌های باحال می‌شنویم

توی کلاس، خانم کوری گفت: «امروز می‌خواهیم درباره‌ی کشش و رانش یا همان کشیدن و فشار دادن یاد بگیریم. این‌ها نیروهایی هستند که اجسام را به جهت‌های مختلف حرکت می‌دهند. کسی می‌تواند یک مثال بزند؟»

سیسی دستش را بالا برد و گفت: «کشش، مثل وقتی که اینشتین را توی چرخ دستی‌ام می‌گذارم و می‌کشم.»

آیزاک دستش را بالا برد و گفت: «رانش، مثل وقتی که توپ فوتبالم را شوت می‌کنم.»

خانم کوری گفت: «دقیقا! حالا بیایید آزمایش کنیم و ببینیم که این نیروها چطور کار می‌کنند.»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
11 دقیقه
سیسی عاشق علم است: آزمایش‌های باحال

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی سیسی عاشق علم است: آزمایش‌های باحال
نویسنده،
مترجممحبوبه نجف خانی
راویآسیه گرجی
ناشر صوتیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۱۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب‌های داستان آموزنده کودک، کتاب‌های کودک 9 تا 12 سال
قیمت نسخه صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی سیسی عاشق علم است: آزمایش‌های باحال

برای دریافت کتاب صوتی سیسی عاشق علم است: آزمایش‌های باحال و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.