معرفی و دانلود کتاب صوتی لیبی عاشق علم است

عکس جلد کتاب صوتی لیبی عاشق علم است
قیمت:
۱۵,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی لیبی عاشق علم است و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی لیبی عاشق علم است و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی لیبی عاشق علم است

کتاب صوتی لیبی عاشق علم است اثر شلی ر. جوهانس و کیمبرلی درتینگ که یکی از آثار مجموعه کتاب‌های «عاشقان علم» است، داستان دختر کوچولوی باهوش و کنجکاوی به نام «لیبی» را تعریف می‌کند که به شدت از ترکیب کردن مواد مختلف، لذت می‌برد!

درباره‌ی کتاب صوتی لیبی عاشق علم است

شلی ر. جوهانس (Shelli R. Johannes) و کیمبرلی درتینگ (Kimberly Derting) در کتاب صوتی لیبی عاشق علم است (Libby Loves Science: Mix and Measure)، داستان «لیبی» را تعریف می‌کنند. لیبی عاشق علم است و از انجام دادن کارهای جدید، لذت زیادی می‌برد. او حتی علاقه‌اش به مخلوط کردن مواد مختلف و آزمایش کردن را در قالب آشپزی درآورده و به این ترتیب، دسرهای خوشمزه‌ای هم درست می‌کند.

لیبی به کلاس علوم آقای داروین علاقه‌ی زیادی دارد؛ چون آنجا همیشه کارهای جالبی می‌کنند و نتایج شگفت‌انگیزی هم به دست می‌آورند. مثلاً روزی که آزمایش خمیردندان فیل را امتحان کردند لیبی خیلی خوشحال بود، چون نمی‌توانست باور کند که ترکیب چند مواد ساده، چنین نتیجه‌ی باورنکردنی‌ای ایجاد می‌کند.

معرفی و دانلود کتاب صوتی لیبی عاشق علم است

وقتی آقای داروین خبر برگزاری غرفه‌ی علم را در جشنواره‌ی سالانه‌ی مدرسه داد و از بچه‌ها خواست برای اداره‌ی آن داوطلب شوند، لیبی سر از پا نمی‌شناخت که اسمش را در میان اسامی داوطلبین بنویسد. او می‌خواست به همه ثابت کند که علم، علی‌الخصوص علم شیمی که در آن مواد مختلف را ترکیب می‌کنند،‌ چقدر جذاب و شگفت‌انگیز است. تازه این همه‌ی ماجرا نبود؛ برای برندگان این جشنواره جشن بستنی برگزار می‌شد که در نوع خودش بسیار رویایی بود!

لیبی و دوستانش مقدمات برگزاری جشنواره‌ی سالانه‌ی مدرسه را می‌چینند، اما مشکل اینجاست که کسی از غرفه‌ی علم بازدید نمی‌کند. برای همین هم آن‌ها فکر بکری می‌کنند تا حسابی توجه همه را به غرفه‌ی علم جلب کنند...

کتاب صوتی لیبی عاشق علم است اثری از نشر صوتی مهرساست. این کتاب را با ترجمه‌ی محبوبه نجف‌خانی و گویندگی سارا عرب پوریان و فردوس سلیمانی می‌شنوید.

درباره‌ی مجموعه‌ی عاشقان علم

مجموعه‌ی عاشقان علم با نام اصلی The Loves Science، مجموعه‌ای چندجلدی به قلم شلی ر. جوهانس و کیمبرلی درتینگ است که در هر جلد از آن، داستان بچه‌هایی را روایت می‌کنند که عاشق علم و اکتشاف‌اند و روی جذاب حقایق علمی را با ماجراجویی‌هایشان نشان می‌دهند!

نکوداشت‌های کتاب لیبی عاشق علم است

  • لیبی عاشق انجام آزمایش‌های علمی و کاوش در دنیای اطرافش است. این کتاب ترکیبی موفق از اطلاعات و سرگرمی است. (اسکول لایبرری ژورنال)
  • لیبی در صف دختران قدرتمند می‌ایستد و در این کتاب چنان داستانی را رقم می‌زند که آن را برای کلاس‌های درس مفید و خواندنی می‌سازد. (بوک لیست)

کتاب صوتی لیبی عاشق علم است برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب را به کوچولوهای عاشق علم و بچه‌های 6 تا 12 ساله پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب صوتی لیبی عاشق علم است می‌شنویم

روزی آقای داروین خبر مهمی به بچه‌ها داد. گفت: «قرار است توی جشنواره‌ی پاییزی مدرسه، کلاس ما مسئول غرفه‌ی علم باشد.» بچه‌ها حسابی ذوق کردند. جشنواره‌ی پاییزی خیلی باحال بود و لیبی غرفه‌ی علم را بیشتر از غرفه‌های دیگر دوست داشت.

لیبی گفت: «جانمی جان! ما بهترین غرفه‌ی مدرسه را درست می‌کنیم.» آقای داروین گفت: «امسال هر غرفه‌ای که بیشترین بازدیدکننده را داشته باشد و بلیت بیشتری جمع کند، برنده‌ی یک جشن بستنی می‌شود. ما چند داوطلب لازم داریم تا غرفه را اداره کنند.»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
11 دقیقه
لیبی عاشق علم است

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی لیبی عاشق علم است
نویسنده،
مترجممحبوبه نجف خانی
راویسارا عرب پوریان، فردوس سلیمانی
ناشر صوتیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۱۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی لیبی عاشق علم است

برای دریافت کتاب صوتی لیبی عاشق علم است و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.