معرفی و دانلود کتاب صوتی دوراهی

عکس جلد کتاب صوتی دوراهی
قیمت:
۵۲۰۰۰ ۳۶,۴۰۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی دوراهی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی دوراهی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی دوراهی

کتاب صوتی دوراهی مجموعه‌ای از نقل قول‌های کوتاه و اثرگذار ام. سوسا نویسنده‌ی آمریکایی است که در آن با زبانی ساده به بیان تجربیات شخصی خود می‌پردازد. این کتاب کوچک به شما کمک می‌کند برای خودتان ارزش قائل شوید و دست از عادات مخرب پس از جدایی بردارید تا آسیب‌های کمتری ببینید و از رابطه‌ای که تمام شده است، عبور کنید.

درباره‌ی کتاب صوتی دوراهی

اگر شکست عاطفی خورده‌اید و هنوز زخم‌هایتان التیام نیافته است، اثری که پیش رو دارید، کتاب صوتی دوراهی (Dilemma) می‌تواند مرهمی برای قلب شما باشد. این کتاب در برگیرنده‌ی مجموعه‌ای از جملات قصار و تاثیرگذار به قلم ام. سوسا (M. Sosa) نویسنده‌ی پرفروش آمریکایی است که با زبان ساده به بیان مختصر تجربیات شخصی و عاطفی خود می‌پردازد و نشان می‌دهد که احساسات پس از جدایی چگونه‌اند.

کتاب صوتی دو راهی نیز همانند دیگر نوشته‌های این نویسنده، کتابی در ژانر روانشناسی خودیاری است و به موضوعاتی همچون عشق به خود و آسیب‌های عاطفی می‌پردازد. با این تفاوت که مجموعه‌ای از جملات انگیزه‌بخش را گردآوری کرده و در اختیار شما قرار می‌دهد. این کتاب کمک می‌کند ارزش خودتان را دریابید، اعتماد به نفس فروپاشیده‌تان را دوباره بازیابی کنید، غم‌تان را تسکین بدهید و از پیامدهای عاطفی جدایی عبور کنید.

معرفی و دانلود کتاب صوتی دوراهی

ام. سوسا نخستین بار با نوشته‌هایی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌کرد، به شهرت رسید. به همین دلیل اغلب نوشته‌های او کوتاه و مختصر هستند که همچون تلنگری برای شما عمل می‌کنند. کتاب حاضر نیز از این قاعده مستثنی نیست.

انتشارات مجید کتاب دوراهی را با ترجمه‌ی نهال سهیلی فر به انتشار رساند. نشر صوتی آوانامه نیز کتاب را به صورت صوتی درآورده است و شما آن را با صدای رفیعه پوستی می‌شنوید.

کتاب صوتی دوراهی برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به تازگی از یک رابطه‌ی عاشقانه بیرون آمده و به دنبال تسکینی ساده و آرامش‌بخش برای گذر از احساسات ناخوشایندتان هستید، ‌این کتاب مناسب شماست.

در بخشی از کتاب صوتی دوراهی می‌شنویم

یک نفر به لحاظ عاطفی به تو ضربه خواهد زد. دست کم یکبار در زندگی این آدم مراقب دلت نخواهد بود. آن را تکه تکه خواهد کرد و رویش پا خواهد گذاشت و اصلا متوجه دردی نخواهد بود که به تو تحمیل می‌کنند.

آن وقت، احساس در هم شکستگی می‌کنی، گویی این درد هیچ‌گاه از بین نخواهد رفت؛ اما حتی در بدترین شرایط هم می‌توانی چیزی جدید و ارزشمند درباره‌ی خودت بیاموزی. یاد می‌گیری که چطور خودت را دوست بداری. اینجاست که آدمی جدید از خودت می‌سازی و با نگاه کردن به لحظاتی که گریه‌ات را در آوردند، خنده سر خواهی داد. قوی‌تر از همیشه خواهی بود و می‌توانی به هر کسی با هر چیزی که قصد دارد آزارت دهد، غلبه کنی.

گاهی اوقات چیزی که تجربه می‌کنی عشق نیست، فقط شیفتگی و اعتیاد است. مدام پیشش بری‌گردی چون می‌خواهی حس‌هایی را که اوایل ارتباطت با او تجربه می‌کردی، باز هم تجربه کنی. اینگونه است که عادتی بد را دوباره و دوباره تکرار می‌کنی... بارها و بارها در یک دام می‌افتی...

دست بردار!

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
36 دقیقه
دوراهی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی دوراهی
نویسنده
مترجمنهال سهیلی فر
راویرفیعه پوستی
ناشر چاپیانتشارات مجید
ناشر صوتی آوانامه
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۳۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب‌های جملات قصار
قیمت نسخه صوتی
۵۲۰۰۰ ۳۶,۴۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی دوراهی

M.z
۱۴۰۳/۶/۲۶
کتاب صوتی دوراهی از‌ام سوسا بسیار زیبا و روان بود گوینده صدای عالی داشت و حس خیلی خوبی رو انتقال میداد پیشنهاد می‌کنم مطالعه کنین و اینکه فکر می‌کنم این کتاب صوتیش خیلی بهتر از از اینکه بخرین و بخونین
Afsaneh
۱۴۰۳/۵/۲۶
بسیار به جا بود واسم
پوریا فخاری
۱۴۰۳/۵/۱۴
بی نظیر بود
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب صوتی دوراهی

برای دریافت کتاب صوتی دوراهی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.