معرفی و دانلود کتاب صوتی دختر آسیابان

عکس جلد کتاب صوتی دختر آسیابان
قیمت:
۱۴۸۰۰۰ ۱۰۳,۶۰۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی دختر آسیابان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی دختر آسیابان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی دختر آسیابان

داستانی که نفس را در سینه‌هایتان حبس می‌کند! مارگارت دیکنسون در کتاب صوتی دختر آسیابان عناصر عاشقانه، تاریخی و اجتماعی را در هم می‌آمیزد. اما فارست، دختری است که در جامعه‌ی روستایی مردسالار انگلستان در سال 1918 میلادی، به دنبال عشق و آرامش می‌گردد؛ اما مخالفت‌های پدرش و حوادث روزگار، زندگی او را دگرگون می‌کند. گفتنی است که این رمان یکی از آثار پرفروش ساندی‌تایمز به حساب می‌آید.

درباره‌ی کتاب صوتی دختر آسیابان

دختری قوی و مصمم به نام اما فارست که می‌خواهد از پیله‌ی جامعه‌ی مردسالار و حصار قواعد اجتماعی بیرون بیاید و راه خود را پیدا کند، شخصیت اصلی کتاب صوتی دختر آسیابان است. دو مرد نقشی محوری را در زندگی او ایفا می‌کنند: پدرش که مردی سخت‌کوش و دوست‌داشتنی است و به سادگی زندگی روستایی اعتقاد دارد. او دوست داشت به‌‌جای دختر یک پسر داشته باشد؛ اما هنوز دیر نشده است. دخترش می‌تواند با شخصی که او می‌خواهد ازدواج کند و نوه‌ی پسری برایش به دنیا بیاورد که همه‌ی آرزوهای دور و دراز او را به واقعیت بدل گرداند. در این میان اِما خواسته‌های دیگری در سر دارد؛ او دلباخته‌ی مرد دیگری است و رؤیایش پیوند ابدی با اوست؛ اما اوضاع آن‌طور که پدر و دختر دارند پیش نمی‌رود. مارگارت دیکنسون (Margaret Dickinson)در ادامه‌ی رمان دختر آسیابان (The Miller's Daughter)، همه‌ی انتظارات خوانندگان را از داستان تغییر می‌دهد.

کتاب دختر آسیابان با توصیفاتی زنده از طبیعت روستا و جامعه‌ی مردسالار شروع می‌شود. مارگارت دیکنسون از زادگاهش در انگلستان یعین لینکن‌شایر برای دقیق‌تر شدن در جزئیات کتاب بهره می‌برد. علاوه بر این‌ها، این کتاب استقامت و پایداری یک زن را در جامعه‌ای نشان می‌دهد که ارزش‌هایش را مردان تعریف‌ کرده‌اند. اِما نه‌تنها تحت‌تأثیر مردان اطرافش است، بلکه در دوره‌ی جنگ جهانی اول و سال 1918، همه‌ی معیارهای جامعه از نو بازتعریف می‌شوند و زندگی او را نیز دگرگون می‌کنند. اما می‌خواهد با اثبات توانایی‌هایش به پدر، آسیاب را اداره کند و قدرت زنان را به رخ مردان بکشد. آیا او می‌تواند به این آرزو دست یابد؟ آیا او با همان مردی که دوست دارد ازدواج می‌کند؟ آیا عاقبت رابطه‌ی اما و پدرش بهبود خواهد یافت؟ کتاب صوتی دختر آسیابان را با صدای مریم پاک‌ذات بشنوید تا به پاسخ این سؤالات برسید. نشر صوتی آوانامه نسخه‌ی انتشارات آموت را با ترجمه‌ی جذاب و دقیق مریم مفتاحی را برای خوانش برگزیده است.

نکوداشت‌های کتاب دختر آسیابان

  • حماسه‌ای گیرا، دلخراش و پر از درام. (Yours)
  • ملکه‌ی حماسه‌های عاشقانه. (دیلی اکسپرس)
  • رمان‌های مارگارت دیکنسون عشق به روستا را زنده می‌کند. (Lincolnshire Echo)

کتاب صوتی دختر آسیابان برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به داستان‌های تاریخ و عاشقانه با محوریت زنان علاقه‌مندید، حتماً کتاب صوتی دختر آسیابان را بشنوید.

در بخشی از کتاب صوتی دختر آسیابان می‌شنویم

اما همیشه با خودش فکر می‌کرد خشک کردن آن لباس‌ها در هوای بارانی واقعاً فقط کار جن‌هاست! شلوار مخمل و راه‌راه، پوتین سخت و زمخت و نیز کلاه لبه‌دار لباس کار مرد آسیابان را تشکیل می‌دادند. درواقع حکم یونیفرم را داشتند؛ زیرا نه‌تنها لوک بلکه همه‌ی کارگران مزرعه حتی ویلیام و جیمی هم لباس کار مشابهی می‌پوشیدند. اما در ورودی را بست و در حیاط به سوی او قدم برداشت. آرام و متین ولی با هیجانی درونی جواب داد: «رفته بودم نون بارلت رو بدم.» حقیقت را گفته بود؛ اما نه همه‌اش را. درواقع باید می‌گفت: «و رفته بودم جاسوسی شما را بکنم. چیزهایی که می‌خواستم درباره‌ی شما بفهمم.» ولی درباره‌ی ملاقات با ویلیام ترجیح داد سکوت کند؛ نباید بیشتر از این خشم او را برمی‌انگیخت.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه 1
نمونه 2
18 دقیقه
بخش اول - فصل اول
16 دقیقه
فصل دوم
22 دقیقه
فصل سوم
20 دقیقه
فصل چهارم
21 دقیقه
فصل پنجم
21 دقیقه
فصل ششم
18 دقیقه
فصل هفتم
23 دقیقه
فصل هشتم
28 دقیقه
فصل نهم
30 دقیقه
فصل دهم
22 دقیقه
فصل یازدهم
23 دقیقه
فصل دوازدهم
25 دقیقه
فصل سیزدهم
20 دقیقه
فصل چهاردهم
32 دقیقه
فصل پانزدهم
20 دقیقه
فصل شانزدهم
17 دقیقه
فصل هفدهم
21 دقیقه
فصل هجدهم
11 دقیقه
فصل نوزدهم
9 دقیقه
فصل بیستم
19 دقیقه
فصل بیست‌ویکم
21 دقیقه
فصل بیست‌ودوم
21 دقیقه
فصل بیست‌وسوم
21 دقیقه
بخش دوم - فصل بیست‌وچهارم
13 دقیقه
فصل بیست‌وپنجم
17 دقیقه
فصل بیست‌وششم
14 دقیقه
فصل بیست‌وهفتم
23 دقیقه
فصل بیست‌وهشتم
22 دقیقه
فصل بیست‌ونهم
21 دقیقه
فصل سی‌ام
15 دقیقه
فصل سی‌ویکم
18 دقیقه
فصل سی‌ودوم
18 دقیقه
فصل سی‌وسوم
28 دقیقه
فصل سی‌وچهارم
15 دقیقه
فصل سی‌وپنجم
12 دقیقه
فصل سی‌وششم
14 دقیقه
فصل سی‌وهفتم
19 دقیقه
فصل سی‌وهشتم
20 دقیقه
فصل سی‌ونهم
16 دقیقه
فصل چهلم
21 دقیقه
فصل چهل‌ویکم
17 دقیقه
بخش سوم - فصل چهل‌ودوم
14 دقیقه
فصل چهل‌وسوم
23 دقیقه
فصل چهل‌وچهارم
25 دقیقه
فصل چهل‌وپنجم
26 دقیقه
فصل چهل‌وششم
13 دقیقه
فصل چهل‌وهفتم
19 دقیقه
فصل چهل‌وهشتم
18 دقیقه
فصل چهل‌ونهم
10 دقیقه
فصل پنجاهم
12 دقیقه
فصل پنجاه‌ویکم
16 دقیقه
فصل پنجاه‌ودوم
9 دقیقه
فصل پنجاه‌وسوم
15 دقیقه
فصل پنجاه‌وچهارم
9 دقیقه
فصل پنجاه‌وپنجم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی دختر آسیابان
نویسنده
مترجممریم مفتاحی
راویمریم پاک ذات
ناشر چاپیانتشارات آموت
ناشر صوتی آوانامه
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۱۷ ساعت و ۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی
۱۴۸۰۰۰ ۱۰۳,۶۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی دختر آسیابان

Mahsa Bashiri
۱۴۰۳/۶/۹
رمان زیبا، پرکشش با داستانی پراز توصیفات و فراز و نشیب. چیزی که از کتاب دوست داشتم این بود که به‌شدت با شخصیت‌ها و داستان هاشون درگیر می‌شدی و جالب تر اینکه همه شخصیت‌ها برای من دوست داشتنی بودن حتی شخصیت‌های به اصطلاح منفی! این هنر نویسنده رو نشون میده که طوری شخصیت‌پردازی کنه که مخاطب بتونه درک و همشونو کنه با غمشون ناراحت با خنده‌شون بخنده. 📌یه نکته‌ای در رابطه با نوشته‌ی روی کتاب و حتی خلاصه پشت جلد بگم: این داستان درباره‌ی زنی قوی به نام اِما و چگونگی دست و پنجه‌ نرم کردن اون با مشکلات زندگی ❌ هیچ ارتباطی با «مبارزه با افکار مردسالارانه» نداشت و هیچکدوم از دیالوگ‌ها، وقایع و شخصیت‌ها در این راستا پیش نرفتن❌برعکس تا آخر داستان این افکار جنسیت‌زده ادامه داشتن کسی هم تلاشی برای از بین بردنشون نکرد🤣 البته من اینو ایراد داستان نمیدونم چون بلاخره دوره‌ای از تاریخ رو روایت میکرد که این افکار غالب جامعه بوده! به هرحال من این کتاب رو به همه‌ی دوستداران داستان‌های کلاسیک، درام وعاشقانه پیشنهاد میکنم. ⁦♡⁩
Leila Arefi Arefi
۱۴۰۳/۶/۱۴
رمانی عاشقانه در مورد دختر یک آسیابان پیر و تنهاست که هیچ وقت مورد مهر و محبت پدر قرار نگرفته و حتی مرد زندگی دختر رو هم پدرش انتخاب میکنه و اون مجبور به ازدواج میشه.
داستان در دوران جنگ و بمباران هستش و زنی که هرچی تلاش میکنه نمیتونه سراز کار و شغل شوهرش دربیاره. بعداز فوت آسیابان، براساس وصیت و
نامه، آسیاب به پسر دختر (نوه) میرسه این آغاز دعوا و کشمکش در این خانواده 3 نفره هستش که تخریب آسیاب با طوفانی شدید و رفتن این خانواده به شهر برای زندگی، داستان وارد یه فاز جدید میشه.
Nahid Ghovanloo
۱۴۰۳/۵/۱۷
داستان قصه زندگی چند نسل از یک خانواده است که تحت تاثیر تعصب و کینه، انتخابهایی میکنند که تا چند نسل اثرش باقی میمونه، اینکه داستان یک عمر طولانی رو روایت میکنه باعث شده از روی اتفاقات تلخ و شیرین نسبتا سریع عبور کنه و خواننده عمیقا درگیر رنج و درد شخصیتهای داستان نشه در کل داستان خوبیست و پیشنهاد میکنم اجرای خانم پاک ذات، برای من همیشه یک انگیزه مهم برای انتخاب کتابهای صوتی ست. ممنون
سا-ها
۱۴۰۳/۵/۹
همیشه هنگام خرید کتاب صوتی، نظرات کاربران رو بررسی میکنم و اگر احساس کنم موضوع کتاب مورد علاقم هست خرید میکم. ولی زمانیکه کتاب دختر آسیابان رو خریدم هیچ نظری براش ثبت نشده بود. پس به خانم مریم پاکزاد و آوانامه اعتماد کردم و خریدم و حالا از اعتمادم بسیار راضی هستم. کتابی زیبا به سبک داستان فیلم های انگلستان قدیم با فراز و نشیب های ملموس یک زندگی. واقعا لذت بردم.
حدیث محمودی
۱۴۰۳/۵/۲۹
باسلام من کلا این مدل کتاب هارا دوست دارم خوانش خانم پاک ذات همه کتابها را شنیدنی تر میکند با تشکر راستی خانم پاک ذات تنها راوی هستند که بجای چند شخصیت حرف میزنند وهمه هم از هم تشخیص داده میشود لازم بود این نکته را هم بگویم خانم پاک ذات عالی هستند
Anahita Alaj
۱۴۰۳/۵/۱۷
واقعا داستان زیبا و جذابی بود مخصوصا با گویندگی سرکار خانم پاک ذات که من همه داستانهای ایشون رو گوش میدم و هیچ وقت پشیمون نمیشم از کتابراه ممنونم که با بعضی کتابها نظیر این موجب سرگرمی و بعضی دیگر باعث افزایش دانش و بینش ما نسبت به زندگی میشه 🙏
لیلا جورابلو
۱۴۰۳/۵/۲۳
کتاب دختر آسیابان یک داستان زیبای قدیمی بود. بسیار لذت بردم. حس قصه‌های قشنگ پدرم را در من زنده کرد و من در اثنای شنیدن کتاب مانند دوران کودکیم با‌ام همزاد پنداری کردم. لذت بردم. متشکرم
زهرا بهرامی
۱۴۰۳/۵/۲۷
راوی عالی. داستان اولش کشش بیشتری داشت بعدش روند زندگی و جدال با مشکلاتش بیشتر از هیجان و عشق و‌ احساس بود
ز اسلامی
۱۴۰۳/۵/۱۹
از نظر من که هیجان تو کتاب خیلی دوست دارم این کتاب یکنواخت بود و جذابیتی برای من نداشت ممنون از کتابراه
هستي H
۱۴۰۳/۵/۱۷
داستان چند نسل با تعصب و کینه ورزی است که یک خانم واقعاً نجات دهنده و قوی زندگی رو حفظ میکنه و پیش میبره خوب بود
راشین عباسی
۱۴۰۳/۶/۹
طبق معمول شاهکار دیگری با صدای زیبای راوی عزیزم و داستان هم خوب بود و تا انتها کشش داشت
الهه اسماعیلی
۱۴۰۳/۵/۱۸
پشتکار دختر آسیابان ستودنی بود اما کل کتاب یک جریان روزمره بود. ممنون از راوی عزیز
Sanaz Darbandi
۱۴۰۳/۶/۱۴
رمانی جذاب با موضوعی جالب در مورد وفاداری و پایداری خانواده
ملیحه تقوی
۱۴۰۳/۵/۵
خیلی جذاب بود و خوانش قوی‌ای داشت
مشاهده همه نظرات 14

راهنمای مطالعه کتاب صوتی دختر آسیابان

برای دریافت کتاب صوتی دختر آسیابان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.