معرفی و دانلود کتاب صوتی خانم‌ها به خودتان سخت نگیرید

عکس جلد کتاب صوتی خانم‌ها به خودتان سخت نگیرید
قیمت:
۴۵۰۰۰ ۲۲,۵۰۰ تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی خانم‌ها به خودتان سخت نگیرید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی خانم‌ها به خودتان سخت نگیرید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی خانم‌ها به خودتان سخت نگیرید

کتاب صوتی خانم‌ها به خودتان سخت نگیرید راه‌های راحت‌تر زندگی کردن را به شما آموزش می‌دهد. کریستین کارلسون بر اساس تجربیات شخصی و مطالعات روانشناختی خود این کتاب را نوشته و نشانتان می‌دهد که چطور تحت تاثیر غوغای رسانه‌ها و قضاوت‌های اطرافیان قرار نگیرید و به جای اینکه با قبول مسئولیت‌های بیش از حد، بیهوده به خودتان فشار بیاورید، راحتی خود و عزیزانتان را اولویت قرار بدهید و همیشه سرزنده بمانید.

درباره‌ی کتاب صوتی خانم‌ها به خودتان سخت نگیرید

شرایط زندگی زن‌ها در دنیای امروز بسیار متفاوت از گذشته است. حالا زن‌های بسیاری وارد بازار کار شده‌اند و سمت‌های شغلی متنوعی دارند. اما یک چیز هنوز کاملا تغییر نکرده و آن وظایف زن در خانه است. اغلب اوقات زمانی که مرد و زنی از سرکار به خانه باز می‌گردند، مرد به استراحت مشغول می‌شود و زن شیفت دوم وظایفش را آغاز می‌کند؛ یعنی رتق و فتق امور خانه و بچه‌داری. بسیاری از زن‌ها این شرایط را می‌پذیرند، و بدون انتظار هیچ مشارکتی از دیگر اعضای خانواده، خودشان را برای برقراری تعادل میان کار خانگی و شغلشان می‌فرسایند. این در حالی است که همه در یک خانه زندگی می‌کنند و همه باید در مراقبت از خانه و فضای زندگی شخصی شریک باشند. حالا همین موضوع را به دیگر حوزه‌های زندگی تسری بدهید. واقعیت این است که اغلب زن‌ها برای ازخودگذشتگی تربیت می‌شوند و زیادی به خودشان سخت می‌گیرند. قبول مسئولیت‌های بیش از حد همیشه طاقت‌فرساست و نه تنها شما را خسته و فرسوده می‌کند، بلکه به دیگران نیز آسیب می‌رساند و استقلال فردی را از آن‌ها نیز سلب می‌کند. کتاب صوتی خانم‌ها به خودتان سخت نگیرید (Don't sweat the small stuff for women) به قلم اما کریستین کارلسون (Kristine Carlson) کمکتان می‌کند در تمامی حوزه‌های زندگی شخصی و کاری، همه‌کاره بودن را رها کنید، برخی از مسئولیت‌ها را بر عهده‌ی دیگران بگذارید و از آن‌ها کمک بخواهید.

معرفی و دانلود کتاب صوتی خانم‌ها به خودتان سخت نگیرید

کتاب صوتی خانم‌ها به خودتان سخت نگیرید صد توصیه‌ی کاربردی و مهم درباره‌ی مسائل مختلف در سطوح کلی و جزئی ارائه می‌کند و سعی دارد ریشه‌ی مشکلات را به شما نشان بدهد و البته راه‌حل‌هایی ارائه کند که به سرزندگی و راحتی هر چه بیشتر شما ختم شود. با مطالعه‌ی آن یاد می‌گیرید به خودتان بیشتر اهمیت بدهید، با جسم و روانتان پیوند عمیق‌تری داشته باشید و مسائل کوچکی که شما را آزار می‌دهند، رها کنید. همچنین راه‌هایی پیش‌پایتان می‌گذارد تا کمال طلبی را کنار بگذارید، به مسائل کوچک واکنش‌های شدید نشان ندهید و برای پرهیز از مشکلات به رفتارهای نمایشی متوسل نشوید. به شما یاد می‌دهد که در سخت‌ترین شرایط هم بشاش بمانید و قدرت بذله‌گویی‌تان را از دست ندهید. ناگفته نماند که این اثر مناسب تمام زنان است و از زنان جوان تا سالمند، از مجرد تا متاهل و متارکه کرده را از قلم نمی‌اندازد.

گفتنی است که کریستین کارلسون به همراه همسرش به نگارش مجموعه‌ای از کتاب‌های سخت نگیرید دست زده است که به فروشی بیش از بیست و پنج میلیون نسخه در جهان رسیده‌اند. کتاب صوتی خانم‌ها به خودتان سخت نگیرید نیز یکی از کتاب‌های این مجموعه است که کریستین کارلسون به تنهایی تالیف آن را برعهده داشته است. این کتاب را مهدی قراچه داغی به فارسی ترجمه کرده، انتشارات نقش و نگار وظیفه‌ی انتشار آن به صورت چاپی و صوتی را بر عهده داشته است و شما آن را با صدای شادی زراعتی می‌شنوید.

نکوداشت‌های کتاب خانم‌ها به خودتان سخت نگیرید

  • کتاب حاضر مجموعه‌ای از توصیه‌های ساده و قابل فهم ارائه می‌دهد که به سرزندگی مادران سخت‌کوش کمک می‌کند. (Publishers Weekly)
  • کریستین کارلسون نمونه است. او در این کتاب همچون چراغ راهنمایی عمل می‌کند که ما را از مسیر استرس‌ها، دلسردی‌ها و ترس‌ها دور نگه می‌دارد و سرزندگی و راه رسیدن به اهداف را نشان نمان می‌دهد. (کارن سالمانسون، نویسنده‌ی پرفروش)

کتاب صوتی خانم‌ها به خودتان سخت نگیرید برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به کتاب‌های خودسازی علاقه دارید و دلتان می‌خواهد در کنار رسیدن به موفقیت، یک زندگی شاد و آرام برای خودتان بسازید و خودتان را از یاد نبرید، به این کتاب گوش بسپارید.

در بخشی از کتاب صوتی خانم‌ها به خودتان سخت نگیرید می‌شنویم

وقتی احساس می‌کنید که زیبا و جالب به نظر نمی‌رسید، چه بهتر که مجلات را کنار بگذارید. در آینه نگاه کنید و به خاطر آنچه دارید، سپاسگزار باشید. توجه داشته باشید که مدل‌ها و ستاره‌های سینما و هنرمندانی که آن‌ها را در روزنامه‌ها و مجلات می‌بینید هم انسان هستند. مسلماً آن‌ها از استانداردهایی برخوردارند که ما انسان‌ها آن‌ها را زیبا ارزیابی می‌کنیم. البته این را هم به خاطر داشته باشید که رسانه‌ها با ابزار گوناگونی که در اختیار دارند از آن‌ها انسان‌های زیباتری خلق می‌کنند.

بسیاری از این اشخاص که الگوهای زیبایی به حساب می‌آیند از تمهیدات و ابزار و وسایلی استفاده می‌کنند که بدنشان را زیباتر نشان دهد. چگونه زنی که نه پول کافی دارد و نه فرصت لازم می‌تواند خود را با این توقعات تطبیق دهد و در حد این مدل‌ها ظاهر شود. از آن گذشته چرا باید کسی بخواهد که معیار زیبایی‌اش را یک شخص دیگر قرار دهد. حقیقت مسلم این است که ما نمی‌توانیم چنین کاری بکنیم.

خود را با مدل‌هایی که در جراید معرفی می‌شوند، مقایسه نکنید. به جای آن در بهترین حد خودتان ظاهر شوید. مراقب خودتان باشید. به خودتان برسید. خواهید دید که زیبا ظاهر می‌شوید. جرأت کنید و در آینه به خود نگاه کنید و زیبایی‌هایتان را به عنوان یک زن احساس کنید. اندام‌های منحصر به فرد خودتان را باور کنید. زنی که اعتماد به نفس داشته باشد، جذابترین زن موجود در اتاق است.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
83 دقیقه
معرفی کتاب و قسمت اول
63 دقیقه
قسمت دوم
67 دقیقه
قسمت سوم
70 دقیقه
قسمت چهارم
61 دقیقه
قسمت پنجم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی خانم‌ها به خودتان سخت نگیرید
نویسنده
مترجممهدی قراچه داغی
راویشادی زراعتی
ناشر صوتیانتشارات نقش و نگار
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۵ ساعت و ۴۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب‌های خانواده و روابط
قیمت نسخه صوتی
۴۵۰۰۰ ۲۲,۵۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی خانم‌ها به خودتان سخت نگیرید

maryam mafakheri
۱۴۰۳/۶/۲۳
با تشکر از همه پدیدآورندگان  کتاب شنیداری، خانمها به خودتان سخت نگیرید نوشته کریستین کارلسون که مفید بودن بسیاری از صد توصیه‌اش علاوه برای زنان برای مردان هم محرز است. یکی از این توصیه‌هایی که برای پیشبرد زندگی کاری، خانوادگی، درونی و معنوی دارند توصیه گفتن و شنیدن غیر تدافعی و همدلانه از دل، مرکز عشق است تا حرف‌های دیگران روی شما تاثیر منفی نگذارد.
یکی دیگر از این توصیه‌ها این است که
"وقتی شغل‌تان را از دست می‌دهید وقتی به هواپیما نمی‌رسید و پروازتان را از دست می‌دهید ممکن است که حکمتی در کار باشد ممکن است که قرار است شغل به مراتب بهتری را پیدا کنید... زندگی از ماهیتی برخوردار است که لزوما نمی‌دانید چه اتفاقی قرار است بیفتد اما این اتفاق ممکن است بسیار با شکوه تر از برنامه قبلی شما باشد. درهای وجودتان را بروی ناشناخته‌ها باز نگه دارید. " که هم مرا به یاد مشابه این توصیه در کتاب همسرشان ریچارد کارلسون، (برای چیز‌های بی اهمیت عرق نریز) و هم حکمت بودایی عدم یقین انداخت. با تشکر از گوینده خوش صدا که مطالعه را آسان کردند البته اشتباهاتی در تلفظ  لغات شنیده می‌شد مثلا ده‌ها بار "شمه" با ش کسره دار را با "ش" مفتوح بیان کردند یا مغز‌تان به دوران می‌افتد. با "د" و "و" فتحه دار را با "د" ظمه دار و یا مشرب با "ر " فتحه دار را با "ر "کسره دار بیان کردند.
سلناتفی پور
۱۴۰۳/۵/۴
کتابی جالب برای رویارویی زنان با روزمرگیهای تکراری
Salehi
۱۴۰۳/۶/۲۸
زیبا بود. الزامی برای تمام بانوان
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب صوتی خانم‌ها به خودتان سخت نگیرید

برای دریافت کتاب صوتی خانم‌ها به خودتان سخت نگیرید و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.