معرفی و دانلود کتاب صوتی با عشق سیب هم طعم دیگریست

عکس جلد کتاب صوتی با عشق سیب هم طعم دیگریست
قیمت:
۱۸۳,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی با عشق سیب هم طعم دیگریست و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی با عشق سیب هم طعم دیگریست و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی با عشق سیب هم طعم دیگریست

کتاب صوتی با عشق سیب هم طعم دیگریست نوشته‌ی سحر جعفری، رمانی عاشقانه است که از یک مثلث عشقی و زخم‌های کهنه‌ی دوروبر آن می‌گوید. بعد از گذشت دو سال، سهیل هنوز هم نمی‌تواند از دختری که حالا از او متنفر شده، دست بکشد و تمام تلاشش را می‌کند تا یاد و خاطره‌ی بابک، رقیب سرسختش را از ذهن او بیرون و قلبش را دوباره مال خود کند...

درباره‌ی کتاب صوتی با عشق سیب هم طعم دیگریست

دو سال از آن اتفاق کذایی گذشته اما هنوز این آتش زیر خاکستر خاموش نشده. نگاری که با کمک دکترهای روان‌شناس و قرص‌های مختلف اعصاب توانسته بود دوباره تا حدی به زندگی برگردد، بار دیگر خودش را در میان همان معرکه‌ای می‌بیند که زندگی‌اش را به یک‌باره زیرورو کرده بود...

سحر جعفری در کتاب صوتی با عشق سیب هم طعم دیگریست، ماجرای دختری به نام نگار را روایت می‌کند که همه‌چیز تمام است و هر پسری آرزوی بودن با او را دارد. دوروبرش کم نیستند خواستگارانی که به واسطه‌ی شخصیت و خانمی‌اش، و همچنین اعتبار و آوازه‌ی خوب خانواده‌اش، خواهان ازدواج با او هستند. در میان سیل این هواخواهان و خواستگاران اما کسی هست که گرچه نگار به جانش بسته شده، اما حتی شنیدن نامش هم خون را در رگ‌های نگار به جوش می‌آورد و بغض و کینه و نفرت را به جانش می‌اندازد! این پسر، سهیل، پسر دوست خانوادگی آن‌هاست که از بابت دوستی قدیمی، روابط نزدیکی هم با نگار و خانواده‌اش دارد.

معرفی و دانلود کتاب صوتی با عشق سیب هم طعم دیگریست

بعد از دو سال تلاش برای برگشتن به زندگی عادی، باز هم دست سرنوشت سهیل و نگار را سر راه هم قرار می‌دهد. در گذشته، اتفاقات و پیشامدهای تاریکی رخ داده که دوستی نزدیک آن‌ها را تبدیل به نفرت کرده، و حالا این نفرت جان هردوی آن‌ها را می‌سوزاند! سهیل روزی بزرگ‌ترین دوست و حامی نگار بود که نگار او را به چشم برادر نداشته‌اش می‌دید؛ گرچه لقب «برادر» هربار به جان آشفته‌ی سهیل آتشی می‌انداخت که نمی‌توانست آن را به معشوق بروز بدهد...

در این گذشته‌ی تاریک، ردپای یک رقیب عشقی وجود دارد. بابک، پسر یکی دیگر از دوستان خانوادگی آن‌ها که روابط نزدیکی هم با خانواده‌ی نگار و سهیل داشت، روزی تمام آرزو و تمنای نگار را از آنِ خودش کرده بود؛ کسی که آینده‌اش را با او می‌دید و عاشق رفتارهای سرسخت مردانه‌اش بود. عشق میان بابک و نگار که می‌رفت تا به وصال و ازدواج برسد، با خبری که برای نگار خانمان‌سوز بود از هم پاشید و از بین رفت. خبری که می‌گفت عشق زندگی‌اش به او خیانت کرده و بدتر از همه، حامل خبر، کسی نبود جز سهیل که حالا مجبور بود تا ابد بار خشم و نفرت نگار را از بابت زندگی ازهم‌پاشیده‌اش به جان بخرد و هیچ نگوید...

کتاب صوتی با عشق سیب هم طعم دیگریست کاری از نشر صوتی سخن آفرین گویا و انتشارات یمام است. این کتاب را با صدای زری نوری می‌شنوید.

کتاب صوتی با عشق سیب هم طعم دیگریست برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به رمان‌های عاشقانه‌ی فارسی علاقه دارید، این داستان پرکشش را که پر از عشق و نفرت، دوستی و خیانت است، از دست ندهید.

در بخشی از کتاب صوتی با عشق سیب هم طعم دیگریست می‌شنویم

چشم نگار از دریا کنده نمی‌شد. برایش عجیب بود، در آن فصل از سال، دریا به آن آرامی باشد. همیشه دریا به او آرامش می‌داد. آرامشی که آن روزها تشنه‌ی یک قطره‌اش بود. اما نمی‌دانست چرا آن روز صدای امواج، به جای آرامش، وجودش را متلاطم می‌کرد. در فکر بود که دستی روی شانه‌اش خورد و او را متوجه خود کرد. آقا مرتضی برعکس آن روزها، او را پژمرده دید. این مسئله از نگاه تیزبین پدری که همیشه از آرامش دخترش کنار دریا حظ فراوان می‌برد نمی‌توانست دور بماند. نگار لبخندی مصنوعی به صورت پدرش زد و باز چشم به دریا دوخت که پدرش گفت: «از بچگی عاشق دریا و تماشای اون بودی.» نگار سرش را به سمت پدرش برگرداند و با مهربانی گفت: «دریا بهم آرامش می‌ده و وقتی اینجام احساس خوبی دارم.»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
متن پشت جلد
28 دقیقه
فصل اول - قسمت اول
10 دقیقه
فصل اول - قسمت دوم
26 دقیقه
فصل دوم - قسمت اول
24 دقیقه
فصل دوم - قسمت دوم
26 دقیقه
فصل دوم - قسمت سوم
20 دقیقه
فصل سوم
24 دقیقه
فصل چهارم
25 دقیقه
فصل پنجم - قسمت اول
22 دقیقه
فصل پنجم - قسمت دوم
13 دقیقه
فصل پنجم - قسمت سوم
24 دقیقه
فصل ششم - قسمت اول
33 دقیقه
فصل ششم - قسمت دوم
27 دقیقه
فصل ششم - قسمت سوم
20 دقیقه
فصل ششم - قسمت چهارم
16 دقیقه
فصل ششم - قسمت پنجم
25 دقیقه
فصل هفتم - قسمت اول
23 دقیقه
فصل هفتم - قسمت دوم
23 دقیقه
فصل هفتم - قسمت سوم
26 دقیقه
فصل هفتم - قسمت چهارم
14 دقیقه
فصل هشتم - قسمت اول
28 دقیقه
فصل هشتم - قسمت دوم
24 دقیقه
فصل هشتم - قسمت سوم
25 دقیقه
فصل هشتم - قسمت چهارم
25 دقیقه
فصل هشتم - قسمت پنجم
28 دقیقه
فصل نهم
29 دقیقه
فصل دهم - قسمت اول
24 دقیقه
فصل دهم - قسمت دوم
16 دقیقه
فصل دهم - قسمت سوم
21 دقیقه
فصل یازدهم - قسمت اول
21 دقیقه
فصل یازدهم - قسمت دوم
21 دقیقه
فصل یازدهم - قسمت سوم
26 دقیقه
فصل دوازدهم - قسمت اول
26 دقیقه
فصل دوازدهم - قسمت دوم
25 دقیقه
فصل دوازدهم - قسمت سوم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی با عشق سیب هم طعم دیگریست
نویسنده
راویزری نوری
ناشر چاپیانتشارات یمام
ناشر صوتیانتشارات سخن آفرین گویا
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۱۳ ساعت و ۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان عاشقانه ایرانی
قیمت نسخه صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی با عشق سیب هم طعم دیگریست

برای دریافت کتاب صوتی با عشق سیب هم طعم دیگریست و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.