معرفی و دانلود کتاب صوتی زنگارهای واپسین عشق - جلد دوم

عکس جلد کتاب صوتی زنگارهای واپسین عشق - جلد دوم
قیمت:
۱۹۸,۵۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی زنگارهای واپسین عشق - جلد دوم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی زنگارهای واپسین عشق - جلد دوم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی زنگارهای واپسین عشق - جلد دوم

کتاب صوتی زنگارهای واپسین عشق - جلد دوم نوشته‌ی انسیه آزادی، ادامه‌ی ماجرای سایه را در جلد دوم پی می‌گیرد. سایه که بعد از طلاقش بسیار افسرده و شکننده شده، تصمیم می‌گیرد برای بازگشت به زندگی در یک پروژه‌ی تلویزیونی در نقش کارگردان حاضر شود و در جریان همین پروژه با مردی آشنا می‌شود که سرنوشتش را تغییر می‌دهد...

درباره‌ی کتاب صوتی زنگارهای واپسین عشق - جلد دوم

در جلد اول کتاب صوتی زنگارهای واپسین عشق نوشته‌ی انسیه آزادی، از قصه‌ی سایه گفتیم؛ زن جوانی که قصه از همان ابتدا، با طلاق او از همسرش که روزی با عشق با او ازدواج کرده بود آغاز می‌شد و بعد از آن نیز سایه در گیر و دار این تغییرهای پیاپی، تلاش می‌کرد تا دوباره هویت خودش را پیدا کند و به زندگی با این شرایط جدید ادامه دهد. برای او که زندگی مشترکش با خیانت همسر به پایان رسیده بود، پذیرش این موضوع هرگز کار آسانی نبود و سایه احساس می‌کرد که در یک لحظه نه تنها عشق و زندگی‌اش، بلکه غرور و آبرویش هم از بین رفته است. برای کسی در جایگاه سایه که یک کارگردان مشهور بود و رسانه‌ها نیز توجه زیادی به او و جزئیات زندگی‌اش داشتند، اصلاً راحت نبود که بپذیرد حالا به تیتر اخبار رسانه‌های زرد بدل شده که دارند در رابطه با طلاقش، هزار خبر راست و دروغ می‌نویسند.

معرفی و دانلود کتاب صوتی زنگارهای واپسین عشق - جلد دوم

در جلد اول شنیدیم که خانواده و اطرافیان سایه برای اینکه دوباره او را به زندگی برگردانند تلاش زیادی کردند. همراهی‌های خانواده و علی‌الخصوص مادر که به عنوان یک روان‌شناس کارکشته در کنار سایه بود، مهر و محبت شیدا دوست صمیمی‌اش و البته توجه غیرمنتظره و پیش‌بینی‌نشده‌ی استاد منتظری، استاد دانشگاهش که تلاش کرد با ترتیب دادن یک پروژه و اعلام سایه به عنوان کارگردان، او را از لاک تنهایی و خانه‌نشینی‌اش بیرون بکشد، کمک زیادی کرد تا دوباره سایه به زندگی برگردد و کمی تلخی آنچه از سر گذرانده بود را از یاد ببرد. طی همین پروژه بود که با کامران شکیب آشنا شد و این آشنایی، به چیزی بیش از آنچه سایه انتظارش را داشت تبدیل شد.

حالا در کتاب صوتی زنگارهای واپسین عشق - جلد دوم ادامه‌ی این اتفاقات را پی می‌گیریم. پیشنهاد می‌کنیم که اگر هنوز جلد اول را نشنیده‌اید، برای جلوگیری از لو رفتن داستان ادامه‌ی این مطلب را مطالعه نکنید.

کتاب صوتی زنگارهای واپسین عشق - جلد دوم با حال‌وهوایی متفاوت از جلد اول آغاز می‌شود. هر چه شروع جلد اول پر از تلخی و جدایی و خاطرات از دست رفته بود، حالا در جلد دوم می‌شنویم که عشاق، به فصل وصال رسیده‌اند. عشق غیرمنتظره‌ی شیدا و شاهین، سامیار و سحر، و حالا هم که سایه و کامران، به بار نشسته و هر کدام به نوعی غرق در شیرینی رسیدن به یارشان هستند. گرچه روزهای سایه و کامران بیشتر به مشغله‌ی کار و پروژه‌های در دست تولید می‌گذرد و کمتر فرصت این را پیدا می‌کنند که هم را ببینند، اما از فکر بودنِ هم و جان گرفتن عشقی که هر دو گمان می‌کردند دیگر هیچ‌وقت در زندگی شیرینی‌اش را نمی‌چشند، سرمست‌اند. البته که این شور و اشتیاق عاشقی، چندان خالی از چالش هم نیست و حالا سایه با چالشی جدید مواجه شده که حساسیت‌های بیش از حد کامران است. او تمام تلاشش را می‌کند تا این مرد جوان را آرام و مطمئن نگه دارد،‌ اما دوست داشتن که زیاد شود، گاهی کنترل احساسات از دست آدم‌ها خارج می‌شود...

کتاب صوتی زنگارهای واپسین عشق - جلد دوم کاری از نشر صوتی سخن آفرین گویا و انتشارات یمام است. این کتاب را با صدای زری نوری می‌شنوید.

کتاب صوتی زنگارهای واپسین عشق - جلد دوم برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به رمان‌های عاشقانه‌ی فارسی علاقه دارید، شنیدن این کتاب صوتی در ادامه‌ی جلد اول، می‌تواند لحظات مفرحی را برایتان رقم بزند.

در بخشی از کتاب صوتی زنگارهای واپسین عشق - جلد دوم می‌شنویم

با خانواده‌ام در مورد تصمیمم صحبت کردم. انگار همگی منتظر بودند و حتی استقبال کردند. وقتی از بابت رضایت خانواده مطمئن شدم تصمیم نهایی را گرفتم. در محیط کار اینقدر اعتبار داشتم که بخواهم گاهی طبق نظر و صلاح‌دید خودم کار را تعطیل کنم. به محض اینکه موفق شدم با پدرجان تماس گرفتم و به او اعلام کردم که می‌توانم یک هفته در کنارشان باشم. استقبال کرد و خوشحال شد. اصرار کرد که کارهای بلیط و سفرم را انجام بدهد، اما من موافقت نکردم. طبق قرارمان به من قول داد کامران از موضوع باخبر نشود. بلیطم را گرفتم و همان‌طور که از آژانس بیرون می‌آمدم موبایلم زنگ خورد. کتایون بود.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
متن پشت جلد
24 دقیقه
قسمت اول
26 دقیقه
قسمت دوم
12 دقیقه
قسمت سوم
33 دقیقه
قسمت چهارم
22 دقیقه
قسمت پنجم
23 دقیقه
قسمت ششم
28 دقیقه
قسمت هفتم
16 دقیقه
قسمت هشتم
18 دقیقه
قسمت نهم
16 دقیقه
قسمت دهم
14 دقیقه
قسمت یازدهم
27 دقیقه
قسمت دوازدهم
22 دقیقه
قسمت سیزدهم
18 دقیقه
قسمت چهاردهم
19 دقیقه
قسمت پانزدهم
22 دقیقه
قسمت شانزدهم
30 دقیقه
قسمت هفدهم
33 دقیقه
قسمت هجدهم
16 دقیقه
قسمت نوزدهم
23 دقیقه
قسمت بیستم
21 دقیقه
قسمت بیست‌‍ویکم
36 دقیقه
قسمت بیست‌ودوم
25 دقیقه
قسمت بیست‌وسوم
23 دقیقه
قسمت بیست‌وچهارم
29 دقیقه
قسمت بیست‌وپنجم
21 دقیقه
قسمت بیست‌وششم
26 دقیقه
قسمت بیست‌وهفتم
23 دقیقه
قسمت بیست‌وهشتم
18 دقیقه
قسمت بیست‌ونهم
35 دقیقه
قسمت سی‌ام
24 دقیقه
قسمت سی‌و‌یکم
23 دقیقه
قسمت سی‌ودوم
20 دقیقه
قسمت سی‌و‌سوم
21 دقیقه
قسمت سی‌وچهارم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی زنگارهای واپسین عشق - جلد دوم
نویسنده
راویزری نوری
ناشر چاپیانتشارات یمام
ناشر صوتیانتشارات سخن آفرین گویا
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۱۳ ساعت و ۱۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان عاشقانه ایرانی
قیمت نسخه صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی زنگارهای واپسین عشق - جلد دوم

برای دریافت کتاب صوتی زنگارهای واپسین عشق - جلد دوم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.