معرفی و دانلود کتاب صوتی زنگارهای واپسین عشق - جلد اول

عکس جلد کتاب صوتی زنگارهای واپسین عشق - جلد اول
قیمت:
۱۹۵,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی زنگارهای واپسین عشق - جلد اول و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی زنگارهای واپسین عشق - جلد اول و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی زنگارهای واپسین عشق - جلد اول

کتاب صوتی زنگارهای واپسین عشق - جلد اول نوشته‌ی انسیه آزادی، روایتی عاشقانه از زندگی زنی به نام سایه است که با تمام شدن زندگی مشترکش و طلاق، همه‌چیز را برای خودش پایان‌یافته می‌بیند. اما بعد دست سرنوشت، او را در آستانه‌ی فصل جدیدی از زندگی‌اش قرار می‌دهد که قصه‌های عاشقانه‌ی جدیدی را برای او رقم می‌زند...

درباره‌ی کتاب صوتی زنگارهای واپسین عشق - جلد اول

انسیه آزادی در کتاب صوتی زنگارهای واپسین عشق - جلد اول، قصه را از همان ابتدا، با تلخی جدایی آغاز می‌کند. شخصیت اصلی این داستان زنی به نام سایه است که بعد از سال‌ها زندگی مشترک با همسرش افشین،‌ روزی او را با زن دیگری می‌بیند و پی به خیانتش می‌برد. گرچه این سال‌های آخر، رابطه‌شان به سردی کشیده شده بود، اما با دیدن خیانت از سوی همسر ازدواجی که بر اساس عشق شروع شده بود از بین رفت و تنها خاطرات تلخ و شیرینی از آن باقی ماند که گاه و بی‌گاه، مثل یک کابوس منحوس، سایه را در چنگال خود اسیر می‌کردند.

ماجرا درست از روزی شروع می‌شود که سایه، غمگین و دلشکسته، از پله‌های دادگاه پایین می‌آید و با این واقعیت مواجه می‌شود که حالا زندگی مشترکش به پایان رسیده و خیلی چیزها برایش عوض شده. او افسرده‌تر از آن است که بتواند تصمیمی بگیرد و یا به درستی فکر کند،‌ و روزهای اول جدایی را به بودن کنار خانواده‌اش می‌گذراند تا کمی درد تنهایی را تسکین دهد. مادر سایه که یک دکتر روان‌شناس است،‌ در مسیر پذیرش این اتفاق به او کمک زیادی می‌کند.

معرفی و دانلود کتاب صوتی زنگارهای واپسین عشق - جلد اول

پس از روزها سوگواری برای عشق از دست رفته، او تصمیم می‌گیرد تا خانه‌ای مستقل برای خودش تهیه کند تا بلکه بتواند دوباره روی پای خودش بایستد. او در حالی وسایل خانه‌ی جدید را می‌چیند که هر چیز کوچکی، هزاران خاطره از گذشته را در ذهنش زنده می‌کند و او را هزارباره به عزای روزهایی می‌نشاند که دیگر تکرار نمی‌شوند. سایه با اینکه کارگردانی حرفه‌ای است و در کار خودش سرآمد است،‌ از بابت جدایی و احوال بدش خود را خانه‌نشین کرده و اصلاً به کار فکر نمی‌کند. او که از بابت شهرتش همیشه به بی‌حاشیه بودن اهمیت زیادی می‌داد، حالا در موقعیتی گرفتار شده که همه از پایان یافتن زندگی مشترکش باخبرند و این خود زمینه‌ی به وجود آمدن هزار حاشیه و شایعه را فراهم می‌کند. این وضعیت توأمان با افسردگی شدید، سایه را فرسنگ‌ها از فضای کار کارگردانی دور کرده است.

اما یک روز صبح،‌ ماجرا به کل متفاوت می‌شود. او با تماسی از جانب استاد دانشگاهش، استاد مظاهری روبه‌رو می‌شود که او را به پروژه‌ی تلویزیونی جدیدی دعوت می‌کند تا به عنوان کارگردان در آن مشغول شود. سایه تمام تلاشش را می‌کند تا این دعوت را رد کند، اما تحکم لحن و اصرار استاد، ناچار او را به پذیرش این پیشنهاد وا می‌دارد.

با حاضر شدن سر این پروژه‌ی تلویزیونی، گویی برگ جدیدی از دفتر سرنوشت سایه ورق می‌خورد. حضور در فضای حرفه‌ای کاری که سایه به آن علاقه‌ی زیادی دارد، دوباره ردپای امید به زندگی را در احوالش نمایان می‌کند. اما این تمام قصه نیست؛ چون سایه در این پروژه، با دو آشنا برخورد می‌کند. یکی کامران شکیب،‌ مدیر فیلمبرداری پروژه که سایه قبلاً او را در جشنواره‌های سینمایی دیده و از حرفه‌ای بودنش اطمینان دارد و دومی شاهین، دوست و هم‌کلاسی زمان دانشگاهش که به عنوان تهیه‌کننده در این پروژه حاضر است. سایه بی‌خبر از اتفاقاتی که سرنوشت در آینده برایش تدارک دیده، می‌رود تا پا به یک مثلث عشقی پرحادثه بگذارد...

کتاب صوتی زنگارهای واپسین عشق - جلد اول کاری از نشر صوتی سخن آفرین گویا و انتشارات یمام است. این کتاب را با صدای زری نوری می‌شنوید.

کتاب صوتی زنگارهای واپسین عشق - جلد اول برای چه کسانی مناسب است؟

اگر از طرفداران رمان‌های عاشقانه‌ی فارسی باشید،‌ از قصه‌ی انسیه آزادی نیز استقبال خواهید کرد.

در بخشی از کتاب صوتی زنگارهای واپسین عشق - جلد اول می‌شنویم

هر آنچه برای چیدن خانه نیاز داشتم تهیه کرده بودم. هیچ کدام از وسایل خانه‌ی مشترکم را نیاوردم. نمی‌خواستم با دیدن آن‌ها خاطرات در ذهنم تداعی شود. کتابخانه و کتاب‌هایم ارزشمندترین دارایی من بودند. تنها چیزی که از آن خانه‌ی منحوس آوردم همین‌ها بود. این‌ها بهانه بود، محال است آدم چند سال زندگی مشترک را با نیاوردن خرت‌وپرت فراموش کند؛ اما کاری بود که از دستم بر می‌آمد. روزی که برای جمع کردن وسایلم وارد خانه شدم خاطرات به قلبم هجوم آوردند، آن‌چنان که باعث ریزش عرق در بدنم شدند. با همان حال نامعلوم آنجا را برای همیشه ترک کردم. گاهی اعتبار خاطره‌ها بیشتر از ماندگاری رابطه‌هاست.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
متن پشت جلد
21 دقیقه
قسمت اول
19 دقیقه
قسمت دوم
31 دقیقه
قسمت سوم
16 دقیقه
قسمت چهارم
30 دقیقه
قسمت پنجم
31 دقیقه
قسمت ششم
40 دقیقه
قسمت هفتم
36 دقیقه
قسمت هشتم
26 دقیقه
قسمت نهم
29 دقیقه
قسمت دهم
20 دقیقه
قسمت یازدهم
22 دقیقه
قسمت دوازدهم
25 دقیقه
قسمت سیزدهم
26 دقیقه
قسمت چهاردهم
27 دقیقه
قسمت پانزدهم
29 دقیقه
قسمت شانزدهم
28 دقیقه
قسمت هفدهم
21 دقیقه
قسمت هجدهم
23 دقیقه
قسمت نوزدهم
17 دقیقه
قسمت بیستم
20 دقیقه
قسمت بیست‌ویکم
32 دقیقه
قسمت بیست‌ودوم
33 دقیقه
قسمت بیست‌وسوم
21 دقیقه
قسمت بیست‌وچهارم
23 دقیقه
قسمت بیست‌وپنجم
21 دقیقه
قسمت بیست‌وششم
26 دقیقه
قسمت بیست‌وهفتم
17 دقیقه
قسمت بیست‌وهشتم
23 دقیقه
قسمت بیست‌ونهم
26 دقیقه
قسمت سی‌ام
24 دقیقه
قسمت سی‌و‌یکم
24 دقیقه
قسمت سی‌ودوم
29 دقیقه
قسمت سی‌و‌سوم
26 دقیقه
قسمت سی‌وچهارم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی زنگارهای واپسین عشق - جلد اول
نویسنده
راویزری نوری
ناشر چاپیانتشارات یمام
ناشر صوتیانتشارات سخن آفرین گویا
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۱۴ ساعت و ۲۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان عاشقانه ایرانی
قیمت نسخه صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی زنگارهای واپسین عشق - جلد اول

برای دریافت کتاب صوتی زنگارهای واپسین عشق - جلد اول و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.