معرفی و دانلود کتاب صوتی اینترنت شبیه چاله است: کودکان و امنیت در اینترنت

عکس جلد کتاب صوتی اینترنت شبیه چاله است: کودکان و امنیت در اینترنت
قیمت:
۱۰,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی اینترنت شبیه چاله است و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی اینترنت شبیه چاله است و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی اینترنت شبیه چاله است: کودکان و امنیت در اینترنت

کتاب صوتی اینترنت شبیه چاله است را شونا آینز به رشته‌ی تحریر درآورده است تا با زبانی ساده به کودکان درباره‌ی مفهوم اینترنت و جنبه‌های مختلف آن آموزش بدهد. همچنین به آن‌ها گوشزد کند که در استفاده از آن زیاده‌روی نکنند و تحت نظارت والدینشان بمانند.

درباره‌ی کتاب صوتی اینترنت شبیه چاله است

اینترنت یک دنیای رنگارنگ و پر از شگفتی است که می‌تواند چیزهای بسیار زیادی به ما یاد بدهد ‌و ما را با عزیزانمان در سراسر جهان وصل کند. اما در عین حال اگر مواظب نباشیم دردسرهایی هم با خودش به همراه می‌آورد. زیاده‌روی در استفاده از آن هم مشکل‌آفرین است و وقتی برای ورزش کردن یا معاشرت با آدم‌های واقعی باقی نمی‌گذارد.

کتاب صوتی اینترنت شبیه چاله است (The Internet Is Like a Puddle) به قلم شونا آینز (Shona Innes) نوشته شده است. این اثر یک کتاب آموزشی است که کودکان را با اینترنت آشنا می‌کند و پیرامون آن به بچه‌ها آموزش می‌دهد. مثلا اینکه از چه راه‌هایی می‌توان از اینترنت استفاده کرد یا اینکه چه کاربردهایی دارد.

معرفی و دانلود کتاب صوتی اینترنت شبیه چاله است

نویسنده اینترنت را به یک چاله تشبیه می‌کند که پریدن در آن خیلی لذتبخش است اما چاله‌ها گاهی اوقات عمیق‌تر از چیزی هستند که به نظر می‌رسند و بنابراین حسابی گرفتارمان می‌کنند. این خصوصیت را اینترنت هم دارد و از همین بابت باید مراقب بود. کتاب صوتی اینترنت شبیه چاله است به بچه‌ها یاد می‌دهد که تحت نظارت بزرگترها از اینترنت استفاده کنند و فریب بعضی از چیزها را نخورند.

کتاب صوتی اینترنت شبیه چاله است را احمد تصویری به فارسی برگردانده و انتشارات مهرسا ذیل مجموعه چی شبیه چیه روانه‌ی بازار کتاب ایران کرده است. نسخه‌ی صوتی آن را با صدای آسیه گرجی می‌شنوید.

مجموعه چی شبیه چیه

مجموعه چی شبیه چیه (The Big Hug Collection) یک مجموعه‌ی ده جلدی از کتاب‌های آموزنده است که به قلم شونا آینز و برای کودکان نوشته شده است. کتاب‌های این مجموعه، از مفاهیم مختلف می‌گوید و با زبانی لطیف، به مشکلات و مسائل عاطفی کودکان می‌پردازد و بستری می‌سازد برای اینکه والدین و مربیان بتوانند به راحتی مفاهیم عمیق را با بچه‌ها به بحث بگذارند. شونا آینز سال‌ها به عنوان روانشناس بالینی با تخصص کودکان به کودکانی که در شرایط سخت زندگی کرده و یا آسیب دیده‌اند، یاری می‌رساند؛ بنابراین می‌توان گفت که به خوبی با مشکلات بچه‌های مختلف آشنایی دارد و تا اعماق احساسات آن‌ها را می‌شناسد. کتاب زمین بازی شبیه جنگل است، کتاب اینترنت شبیه چاله است و کتاب دوستی شبیه الاکلنگ است از جمله عناوین این مجموعه هستند که در سایت کتابراه نیز به انتشار رسیده‌اند. مجموعه‌ی حاضر را احمد تصویری به فارسی برگردانده و انتشارات مهرسا در دو نسخه‌ی متنی و صوتی روانه‌ی بازار کتاب ایران کرده است.

کتاب صوتی اینترنت شبیه چاله است برای چه کسانی مناسب است؟

کودکان سه تا هشت سال مخاطبین این کتاب آموزنده هستند.

در بخشی از کتاب صوتی اینترنت شبیه چاله است: کودکان و امنیت در اینترنت می‌شنویم

وقتایی که کسی حواسش به ما نیست، جون می‌ده برای اینکه یواشکی بپریم توی چاله... اما این کار بدون یه آدم بزرگتر مطمئن خیلی خطرناکه.

بزرگترا کمکمون می‌کنن تا بیش از اندازه تو چاله‌ی اینترنت غرق نشیم، سر از جاهای ناجور در نیاریم و گرفتار آدمای غریبه نشیم.

وقتی دستمونو به دست بزرگترا می‌دیم، چاله‌ی اینترنت جای خیلی خیلی باحالی میشه.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
7 دقیقه
اینترنت شبیه چاله است

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی اینترنت شبیه چاله است: کودکان و امنیت در اینترنت
نویسنده
مترجماحمد تصویری
راویآسیه گرجی
ناشر صوتیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی اینترنت شبیه چاله است

مژگان ره باده
۱۴۰۳/۶/۴
خوبه برای عصر امروز ک غرق در اینترنت هستن از سن پایین آموزش ببینن درست وب اندازه استفاده کنن
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب صوتی اینترنت شبیه چاله است

برای دریافت کتاب صوتی اینترنت شبیه چاله است و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.