معرفی و دانلود کتاب شما به روان درمانی نیاز ندارید: 7 مرحله برای روبراه کردن زندگیتان

عکس جلد کتاب شما به روان درمانی نیاز ندارید: 7 مرحله برای روبراه کردن زندگیتان
قیمت:
۱۱۲۰۰۰ ۵۶,۰۰۰ تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب شما به روان درمانی نیاز ندارید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب شما به روان درمانی نیاز ندارید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب شما به روان درمانی نیاز ندارید: 7 مرحله برای روبراه کردن زندگیتان

کتاب شما به روان درمانی نیاز ندارید، راهنمایی کامل برای خودسازی و ارتقای کیفیتِ زندگی است. آلن لوکاس، نویسنده‌ی کتاب، با ارائه هفت گام ساده و هفتاد تمرین کاربردی، به شما کمک می‌کند تا آگاهی بیشتری از خودتان به‌دست آورید، کنترل ذهن‌تان را در اختیار بگیرید و فاصله‌ خود را با هدف‌های‌تان روزبه‌روز کمتر کنید. پس از مطالعه‌ی کتاب حاضر، درک بهتری از زندگی پیدا کرده و می‌توانید ارتباط بهتری با اطرافیان برقرار کنید.

دربا‌ره‌ی کتاب شما به روان درمانی نیاز دارید

کتاب شما به روان درمانی نیاز ندارید (You Don't Need Therapy: 7 Steps to Sort Your Sh*t Out )، نقشه‌ی راهی برای خودسازی و رسیدن به زندگی شادتر و پرمعناتر است. آلن لوکاس (Alan Lucas)، نویسنده‌ی کتاب، به شما کمک می‌کند تا دیدگاه‌تان را تغییر دهید و زندگی را از منظری جدید ببینید. پس از مطالعه‌ی کتاب و انجام تمرین‌های آن، به انسانی تبدیل می‌شوید که از صمیم قلب احساس رضایت و خوشبختی می‌کند.

معرفی و دانلود کتاب شما به روان درمانی نیاز ندارید

نویسنده‌ در این کتاب، سازوکاری با نام سایسو (SYSO)، ابداع کرده است. سیستم سایسو، یک سیستم جامع برای خودیاری است. سازوکاری که از آن صحبت می‌کنیم، در هر برهه‌ای از زندگی قابل اجراست. با دنبال کردن 7 قدم ساده و انجام 70 تمرین کاربردیِ مطرح‌شده در این کتاب، می‌توانید زندگی خود را تغییر دهید. این تمرین‌ها به شما کمک می‌کند تا سکانِ کشتی زندگی‌تان را در دست بگیرید و راهی ساحل آرزوها شوید. به کمک سیستم سایسو، یاد می‌گیرید که آگاهی خود را گسترش دهید، ذهنتان را مدیریت و احساسات خود را کنترل کنید، نیازهای‌تان را به روش های سالم برآورده سازید و فلسفه‌ای شفاف برای هدف زندگی خود داشته باشید. این سازوکار، نقش چشمگیری در درکِ ارتباطِ میان تمامی بخش‌های مختلف زندگی ایفا می‌کند. نویسنده در این اثر به شما یاد می‌دهد تا با بهتر کردن زندگی دیگران، از زندگی خود نیز بیشتر لذت ببرید. کسب احساس رضایت از خود، یکی از مهم‌ترین دستاوردهایی است که پس از مطالعه‌ی کتاب شما به روان درمانی نیاز ندارید، به‌ دست می‌آورید. زمانی که فرد از خود راضی باشد، عزت نفس و اعتمادبه‌نفس او افزایش می‌یابد و این ویژگی، ایشان را در رویارویی با چالش‌ها و دنبال کردن اهدافش قوی‌تر می‌کند. همچنین، رضایت از خود منجر به ایجاد روابط سالم‌تر و شادتر با اطرافیان و لذت‌بردن بیشتر از زندگی می‌شود.

معرفی و دانلود کتاب شما به روان درمانی نیاز ندارید

کتاب شما به روان درمانی نیاز دارید، با این رویکرد تدوین شده که با آشنایی از روش‌های تغییر زندگی، نیازی به مراجعه به روان درمانگر پیدا نمی‌کنید. الن لوکاس، نویسنده‌ی کتاب در بخش نخست این اثر، روش‌هایی را به خواننده می‌آموزد تا به کمک آن‌ها، زندگی خود را روبه‌راه کند. تمرین‌های هفت‌گانه‌ی این کتاب با تمرینی برای افزایش آگاهی آغاز می‌شود. روش‌هایی برای مدیریت ذهن، برعهده گرفتن عواطف، شناخت نیازها، ایجاد تصوری روشن از هدف‌هایی که در زندگی به آن‌ها فکر می‌کنید، قدرشناسیِ قدرت ارتباط متقابل و افزایش انرژی، تمرین‌های هفت‌گانه‌ای هستند که به گفته‌ی نویسنده‌ی کتاب، با انجام آن‌ها از مراجعه به روان‌درمانگر، بی‌نیاز خواهید شد.

کتاب شما به روان درمانی نیاز ندارید را انتشارات دیوار، روانه‌ی بازار کرده و هایده نفریه، مترجم این اثر است.

کتاب شما به روان درمانی نیاز ندارید برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب شما به روان درمانی نیاز ندارید، برای تمامی افرادی که می‌خواهند آگاهی خود را گسترش دهند و مدیریت بهتری بر افکار خود داشته باشند، اثری خواندنی و سودمند به‌حساب می‌آید. مطالعه‌ی این کتاب برای علاقه‌مندان توسعه‌ی فردی و افرادی که می‌خواهند فاصله‌ خود را با هدف‌های‌شان روزبه‌روز کوتاه‌تر کنند نیز خالی از لطف نیست.

در بخشی از کتاب شما به روان درمانی نیاز ندارید: 7 مرحله برای روبراه کردن زندگیتان می‌خوانیم

درعین‌حال که با یکدیگر متفاوتیم برابر نیز هستیم. به جای این‌که خود را با دیگران مقایسه کنید با خود قبلی، با کسی که بودید، مقایسه کنید. این موضوع مهم‌ترین بخشِ رشد و توسعه‌ی فردی شماست. تمرکز خود را بر این نکته بگذارید که به بهترین شکل خود منحصر‌به‌فرد باشید، توجهی نداشته باشید به این‌که دیگران چه می‌کنند و چگونه زندگی می‌کنند. ما همه توانایی‌ها، افکار، عقاید، ارزش‌ها و احساسات خاص خود را داریم. وقتی شروع به مقایسه و تجزیه‌وتحلیل افراد می‌کنیم به این نتیجه می‌رسیم که یکی بهتر از دیگری است. برای مثال، اگر قد افراد را با هم مقایسه کنیم می‌بینیم که یکی بلندتر از دیگری است، درحالی‌که قد فقط یکی از ویژگی‌های فرد است. یک فرد ممکن است قدش از بقیه بلندتر باشد ولی در سایر زمینه‌ها توانایی کم‌تری داشته باشد. ممکن است مشکل شنوایی، بینایی، چشایی یا عاطفی داشته باشد، یا ساختار مغزی کوچک‌تری داشته باشد، سلول‌های قرمز خونی حیاتی کافی نداشته باشد، یا سیستم قلب و عروق و اعصاب ضعیفی داشته باشد و غیره. همه‌ی ما در همه‌ی زمینه‌ها با یکدیگر فرق داریم.

رقابت بسیار خوب و سالم است، ولی برنده بودن در یک مورد به معنای برنده بودن در همه‌ی موارد نیست. هیچ‌کس نمی‌تواند در همه‌ی موارد بهترین باشد، ما همه توانایی‌ها و ظرفیت‌های متفاوتی داریم. از نظر فرهنگی به گونه‌ای برنامه‌ریزی شده‌ایم که رقابت کنیم، هر چند ویژگی بسیار ارزنده‌ای است و باعث ارتقای استاندارد‌ها می‌شود، باید بپذیریم که فقط با ویژگی‌های منحصربه‌فرد خودمان رقابت ‌کنیم. این مسئله به‌ویژه برای رشد شخصیت کودکان بسیار اهمیت دارد که یاد بگیرند بهترین به معنای «بهترین خودت» است، چرا که توانایی‌های ما همیشه در قیاس با دیگران است که «بهتر» یا «بدتر» عنوان می‌شود. در مجموع، به عنوان انسان همگی در زندگی برابریم. همه‌ی ما توانایی‌هایی داریم و به جای این‌که بر معیارهای فیزیکی و مادی تأکید و خود را با دیگران مقایسه کنیم، بهتر است بر توانایی‌های انسانی مانند مهربانی، محبت و قدردانی تمرکز کنیم. توانایی ما در زمینه‌ی غیرفیزیکی نامحدود است. اگر قدوقواره‌ام همین‌قدر است، اما در عوض توان نامحدودی در مهرورزی و محبت و سپاس‌گزاری دارم. شاید باید برای توانایی‌های غیرفیزیکی افراد المپیکی برگزار شود، برای مثال بگوییم مدال طلا در زمینه‌ی محبت و دلسوزی.

فهرست مطالب کتاب

درباره ی نویسنده
زندگی خود را روبه‌راه کنید
مقدمه
مرحله‌ی اول: آگاه تر شوید
مرحله‌ی دوم: ذهن خود را مدیریت کنید
مرحله‌ی سوم: مسئولیت عواطف خود را بر عهده بگیرید
مرحله‌ی چهارم: نیازهای خود را بشناسید
مرحله‌ی پنجم: تصور روشنی از هدف خود در زندگی داشته باشید
مرحله‌ی ششم: قدر ارتباط متقابل خود را بدانید
مرحله‌ی هفتم: انرژی خود را افزایش دهید
خلاصه و قدم‌های بعدی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب شما به روان درمانی نیاز ندارید: 7 مرحله برای روبراه کردن زندگیتان
نویسنده
مترجمهایده نفریه
ناشر چاپیانتشارات دیوار
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات377
زبانفارسی
شابک978-622-92551-8-6
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی، کتاب‌های روانشناسی بزرگسالان
قیمت نسخه الکترونیک
۱۱۲۰۰۰ ۵۶,۰۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب شما به روان درمانی نیاز ندارید

برای دریافت کتاب شما به روان درمانی نیاز ندارید و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.