معرفی و دانلود کتاب توسعه کسب و کار مشاوره در روانشناسی ورزش

عکس جلد کتاب توسعه کسب و کار مشاوره در روانشناسی ورزش
قیمت:
۱۱۴۵۰۰ ۸۰,۱۵۰ تومان ۳۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب توسعه کسب و کار مشاوره در روانشناسی ورزش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب توسعه کسب و کار مشاوره در روانشناسی ورزش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب توسعه کسب و کار مشاوره در روانشناسی ورزش

کتاب توسعه کسب و کار مشاوره در روانشناسی ورزش که به سرپرستی جیم تیلور، یکی از موفق‌ترین مشاوران ورزشی نوشته شده است، به همه‌ی کسانی که می‌خواهند کسب و کار خود را در حوزه‌ی روانشناسی ورزشی راه‌اندازی کنند، کمک می‌کند تا به برندی مطرح در زمینه‌ی مورد علاقه‌ی خود تبدیل شوند و آینده‌ای درخشان برای خود بسازند.

درباره‌ی کتاب توسعه کسب و کار مشاوره در روانشناسی ورزش

آیا در رشته‌ی روانشناسی ورزشی تحصیل می‌کنید و می‌خواهید بدانید برای ساختن آینده‌ی شغلی خود از کجا شروع کنید؟ آیا روانشناسی باسابقه هستید که دوست دارید حوزه‌ی تخصصی خود را به سمت روانشناسی ورزشی تغییر جهت دهید؟ آیا فارغ‌التحصیل شده‌اید اما سردرگم هستید و نمی‌دانید چگونه در زمینه‌ی کاری خود به موفقیت برسید؟ کتاب توسعه کسب و کار مشاوره در روانشناسی ورزش (Practice Development in Sport and Performance Psychology)، نقشه‌ی راه پرفراز و نشیب شما برای ساختن آینده‌‌ای موفق، شاد و پردرآمد خواهد بود.

جیم تیلور (Jim Taylor)، سرویراستار کتاب، سابقه‌ی سال‌ها کار با برترین ورزشکاران سراسر جهان را داشته است. او اعتقاد دارد که ساختن یک مسیر شغلی درست که به موفقیت حرفه‌ای و درآمد خوب می‌انجامد، نیاز به دانشی دارد که او و همکارانش در این کتاب سعی کرده‌اند به شما منتقل کنند. در هر فصل کتاب با توضیحاتی کامل، روان و ساده، مطالبی عمیق و کاربردی به شما آموزش داده می‌شود که با استفاده از آن‌ها می‌توانید پله پله به سمت موفقیت در حوزه‌ی کاری خود، یعنی مشاوره‌ی ورزشی و اجرا، گام بردارید.

معرفی و دانلود کتاب توسعه کسب و کار مشاوره در روانشناسی ورزش

در فصل اول کتاب توسعه کسب و کار مشاوره در روانشناسی ورزش، با کسب و کار مشاوره‌ی ورزشی بهتر آشنا می‌شوید و می‌فهمید که مشاوره‌ی ورزشی شامل چه مواردی است. همین‌طور می‌فهمید با توجه به ویژگی‌های شخصیتی و اهدافتان، آیا شما مناسب این رشته هستید یا خیر. حتی تمرینات متعدد و یک تست روانشناسی، به شما کمک می‌کند تا در این تصمیم‌گیری، که شاید مهم‌ترین تصمیم‌گیری زندگی‌تان است، به معقول‌ترین شکل ممکن عمل کنید.

در فصول بعدی، یاد می‌گیرید که چطور بتوانید در بازار این کسب و کار که هر روز در حال گسترش است، گلیم خود را از آب بیرون بکشید و مهم‌تر این که موفق باشید. انتخاب مزیت رقابتی خود با دیگر رقیبان یکی از اولین گام‌هایی است که به شما آموزش داده می‌شود. سپس درباره‌ی اخلاق در مشاوره‌ی ورزشی، مسائل بسیار مهمی ارائه می‌شود. در بخش‌های بعد درباره‌ی توسعه‌ی کسب و کار، طرح کسب و کار، برندسازی و بازاریابی، ساخت تیم کاری، جذب و پرورش مشتریان و... نکاتی ارزشمند و کاربردی مطرح می‌شود که می‌توانید با استفاده از آن، هر کدام از ستون‌های کسب و کار خود را به بهترین شکل پایه‌ریزی کنید.

استفاده از فناوری‌های مدرن و شبکه‌های اجتماعی در راستای گسترش و تبلیغ کسب و کار شما، یکی از مهم‌ترین کارهایی است که باید در دنیای امروز انجام دهید. خبر خوب این است که فصل یکی مانده به آخر کتاب توسعه کسب و کار مشاوره در روانشناسی ورزش، این موضوع را به خوبی آموزش می‌دهد. در انتهای کتاب نیز، می‌توانید درباره‌ی چشم‌انداز از آیندۀ کسب و کار خود به دست آورید و مثل بزرگترین کسب و کارهای جهان، برای آینده‌ی کاری‌تان، اهدافی دست یافتنی بسازید که شما را به پیش براند.

چیزی که کتاب توسعه کسب و کار مشاوره در روانشناسی ورزش می‌خواهد به شما بگوید این است که شما، همه‌ی آن‌چه برای تبدیل شدن به یک مشاور ورزشی فوق‌العاده نیاز دارید را در خود دارید، فقط باید با یادگیری و پیمودن مسیر درست، در جهت بالفعل کردن توانمندی بالقوه‌ی خود گام بردارید. این کتاب خوب را که برای همه‌ی فعالان حوزه‌ی روانشناسی ورزشی، گوهر پرارزشی محسوب می‌شود، انتشارات حتمی، ناشر تخصصی کتاب‌های تربیت بدنی و علوم ورزشی با ترجمه‌ی خوبی از دکتر امیر دانا و فاطمه رحیمی‌زاده به چاپ رسانده است.

در نکوداشت کتاب توسعه کسب و کار مشاوره در روانشناسی ورزش

  • کتابی آموزنده و کاربردی که از دو جنبه‌ی خاص می‌توان آن را ستایش کرد.... اولا که برخلاف سایر کتاب‌ها، فصل اخلاق، در مرکز کتاب قرار دارد چرا که اخلاق باید نقطه‌ی شروع هر کسب و کار مرتبط با مشاوره باشد. دوما فناوری‌، آینده‌ی مشاوره‌ی ورزش و اجرا است و فصلی در مورد مشاوره در عصر رسانه‌های الکترونیکی و شبکه‌های اجتماعی در قسمت آخر کتاب جای دارد که قطعا برای قرن بیست و یکم، حیاتی است.... (کیت اف هیز، دکترا)

کتاب توسعه کسب و کار مشاوره در روانشناسی ورزش برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب توسعه کسب و کار مشاوره در روانشناسی ورزش برای همه‌ی کسانی که می‌خواهند در حوزه‌ی مشاوره و روانشناسی ورزشی و اجرا کسب و کاری راه بیندازند یا فعالیت خود را گسترش دهند، بسیار کاربردی است.

در بخشی از کتاب توسعه کسب و کار مشاوره در روانشناسی ورزش می‌خوانیم

اگرچه پیشنهاد ارزش منحصر به فرد کارکرد شما ممکن است در تمام طول مدت اوج گرفتن و راه افتادن کسب و کار مشاوره‌تان دستخوش تغییر نشود، اما خدمات، برنامه‌ها، و محصولاتی که ارایه می‌دهید و بازارها و مشتریانی که از شما خدمات دریافت می‌کنند باید فعال و قادر به تغییرً وضعیت و رشد منظم باشند. چون که نیازها و اهداف بازارها و مشتری دائماً در حال تغییر است، وجود قابلیت تحول و انطباق‌پذیری در شما با هدف حیات و موفقیت بلندمدت عملکردتان امری ضروری است. در نتیجه، برای اینکه کسب و کار مشاوره‌تان در این بازار شلوغ و پر رقابت سر پا و مطرح باقی بماند نوآوری در بازار یک ضرورت محسوب می‌شود. داستان بلاک باستر را در نظر بگیرید که در اوج فعالیت خود در سال 2004 برترین شرکت اجاره‌ی فیلم‌های سینمایی خانگی و بازی‌های رایانه‌ای جهان بود. بلاک باستر نتوانست تأثیری که اینترنت می‌توانست بر عادت‌های تماشای فیلم و تلویزیون مردم بر جای بگذارد تشخیص داده و یا نتوانست ببیند که توزیع اینترنتی محصولات رسانه‌ای می‌تواند جایگزین فروشگاه‌های خشتی و ملاتی بشود. زمانی که معلوم شد اینترنت به صرفه‌تر و سودآورتر است، بلاک باستر فاقد بینش و نوآوری لازم برای ایجاد تغییر حالت سریع و موفق در مدل کسب و کار خود بود. نتیجه این شد که شرکت‌های آنلاین اینترنتی از قبیل نتفلیکس کنترل این بازار جدید را به دست گرفته و بلاک باستر مجبور شد در سال 2010 فرم درخواست جلوگیری از ورشکستگی را تسلیم نماید. شما که نمی‌خواهید مثل بلاک باستر زمین بخورید؟

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار
کیت اف. هیز vii
بخش 1: طراحی
فصل 1: قصد دارید مشاور روان‌شناسی ورزش و اجرا بشوید؟
پی ریزی کسب و کار مشاوره
جیم تیلور و باربارا واکر
فصل 2: چه کاری مخصوص شماست؟ ایجاد پیشنهاد ارزش منحصر بفرد
جیم تیلور و تیم هرزو
فصل 3: آیا این درست است؟ چگونه کسب و کار مشاوره‌ی خود را توسعه دهید؟
ادوارد اف انزل جک سی واتسون دوم ریموند پرایر و جیم تیلور
بخش 2: ساخت
فصل 4: حال چه کنید؟ چطور کسب و کار مشاوره‌ی خود را توسعه دهید؟
انگوس ما گفورد دیوید هسه تارین مورگان و جیم تیلو
فصل 5: برنامه چیست؟ نوشتن برنامه کسب و کار
گلن فنینگر و جیم تیلو
فصل 6: چه چیزی برای فروش دارید؟ تعیین نام تجاری و بازاریابی برای کسب و کار مشاوره
جکی رو و جیم تیلو
فصل 7: کمک می‌خواهید؟ ایجاد تیم پشتیبانی و ارتباطات
اریکا کارسون و آلیسون رودی
بخش 2: گسترش
فصل 8: آبپاش دارید؟ پرورش مشتریان
چارلز‌ای ماهر و جیم تیلو
فصل 9: آنلاین هستید؟ استفاده از اهرم رسانه‌های اجتماعی
میشل کرولیس و کری شیاد
فصل 10: می‌بینید؟ چشم‌انداز شما برای آینده
جیم تیلور و کی پورت
درباره‌ی ویراستار
درباره‌ی نویسندگان

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب توسعه کسب و کار مشاوره در روانشناسی ورزش
نویسنده
مترجمامیر دانا، فاطمه رحیمی زاده
ناشر چاپیانتشارات حتمی
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات243
زبانفارسی
شابک978-600-355-159-6
موضوع کتابکتاب‌های ورزشی، کتاب‌های روانشناسی بزرگسالان
قیمت نسخه الکترونیک
۱۱۴۵۰۰ ۸۰,۱۵۰ ت ۳۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب توسعه کسب و کار مشاوره در روانشناسی ورزش

برای دریافت کتاب توسعه کسب و کار مشاوره در روانشناسی ورزش و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.