معرفی و دانلود کتاب انگلیسی برای دانشجویان روانشناسی ورزشی

عکس جلد کتاب انگلیسی برای دانشجویان روانشناسی ورزشی
قیمت:
۸۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب انگلیسی برای دانشجویان روانشناسی ورزشی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب انگلیسی برای دانشجویان روانشناسی ورزشی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب انگلیسی برای دانشجویان روانشناسی ورزشی

کتاب انگلیسی برای دانشجویان روانشناسی ورزشی، نوشته‌ی گروهی از نویسندگان، زمینه‌ساز آشنایی شما با مجموعه‌ای از اصطلاحات پرکاربرد زبان انگلیسی در رشته‌ی روان‌شناسی ورزشی است. این اثر آموزنده به دانش‌جویان کمک می‌کند تا واژگان مورد استفاده در این حوزه را به شیوه‌ای عمیق و ماندگار بیاموزند؛ فرصت بیشتری برای مطالعه‌ی منابع زبان انگلیسی پیدا کنند و همچنین آزمون‌های درسی آینده را با موفقیت بیشتری پشت سر بگذارند.

درباره‌‌ی کتاب انگلیسی برای دانشجویان روانشناسی ورزشی

روان‌شناسی ورزشی، از زیرشاخه‌های پرطرفدار علم روان‌شناسی در سال‌های اخیر است و بسیاری از مقالات دست‌اول این حوزه، همچون دیگر زیرمجموعه‌های روان‌شناسی، به زبان انگلیسی چاپ می‌شود. گروهی از محققان و نویسندگان فارسی‌زبان، با گردآوری مجموعه‌ی کاملی از واژگان و اصطلاحات پرکاربرد در دنیای روان‌شناسی ورزشی، راه تحقیق و دانش‌اندوزی در این وادی را برای دانش‌جویان و علاقه‌مندان هموار‌تر کرده‌اند. کتاب انگلیسی برای دانشجویان روانشناسی ورزشی، دروازه‌ی ورود شما به دنیایی از مقالات و نوشته‌های زبان اصلی در این شاخه‌ی علمی جذاب خواهد بود.

این‌روز‌ها نقش موثر و تعیین‌گر روان‌شناسی ورزشی در بهبود روند کاری ورزشکاران و تیم‌های ورزشی حرفه‌ای، بر کسی پوشیده نیست. روان‌شناسی ورزشی، یک حوزه‌ی میان‌رشته‌ای و حاصل ترکیب دو شاخه‌ی علوم تربیت‌بدنی و روان‌شناسی است. با کمک یافته‌های علم روان‌شناسی ورزشی، و با دقت و بررسی دقیق در الگوهای رفتاری ورزشکاران و عوامل تاثیرگذار بر عملکرد آن‌ها، مربیان حرفه‌ای خواهند توانست روحیه‌ی شاگردان و تیم‌های خود را به شیوه‌ای بهینه مدیریت کنند، کیفیت تمرینات آن‌ها را بالاتر ببرند و به نتایج بهتری در طول رقابت‌ها و مسابقات دست پیدا کنند. گرچه رشته‌ی روان‌شناسی ورزشی از حوزه‌های نوظهور و تازه‌شناخته‌شده به‌حساب‌ می‌آید، اما تعداد مقالات، نوشته‌های علمی و نظری در این حوزه روز‌به‌روز بیشتر می‌شود. وجود مجموعه‌ای از متد‌های تازه‌ی علمی در روان‌شناسی ورزشی، لاجرم مجموعه‌ای از واژه و اصطلاحات تخصصی در این حوزه را نیز پدید می‌آورد. درک صحیح مفاهیم تخصصی و همچنین ترجمه‌ی دقیق آن‌ها نقش فراوانی در پیشبرد علم روان‌شناسی ورزشی و راهیابی آن به‌جنبه‌های عملی دارد. گروهی از پژوهشگران ورزشی و ازجمله‌ی آن‌ها دکتر محمدتقی اقدسی، دکتر امیر دانا، دکتر سعید قربانی و دکتر محبوبه رضائیان، در کتاب انگلیسی برای دانشجویان روانشناسی ورزشی فرصت مناسبی برای آشنایی دانش‌جویان فارسی‌زبان با مجموعه واژگان تخصصی روان‌شناسی ورزشی فراهم کرده‌اند.

نویسندگان این کتاب تلاش داشته‌اند تا رویکردی کاربردی را در شیوه‌ی آموزشی خود لحاظ کنند و ضمن آن، با استفاده از تست‌ها و آزمون‌های متنوع به علاقه‌مندان در یادگیری هرچه سریع‌تر و عمیق‌تر مطالب یاری برسانند. در ابتدای هرفصل از دوازده فصل این کتاب، خواننده با مجموعه واژه‌های پرتکرار و محتوای اصلی هر درس آشنا می‌شود؛ سپس تعدادی سوال برای ورود بهتر به موضوع بحث در اختیار او قرار می‌گیرد و در ادامه، موضوع درس تشریح می‌شود. در بخش بعد، نکات اساسی برای مرور یادآوری می‌شود و در انتها تعدادی آزمون برای ارزیابی دقیق از میزان یادگیری در اختیار شما قرار می‌گیرد. تصاویر رنگی آماده‌شده در هر فصل، از دیگر جذابیت‌های این کتاب است و بخش انتهایی کتاب با عنوان منابع، فرصت مناسبی را برای مطالعات بیشتر در این زمینه در اختیار شما می‌گذارد. کتاب انگلیسی برای دانشجویان روانشناسی ورزشی، از آثار آموزشی مورد‌ تأیید انجمن علمی رفتار حرکتی و روان‌شناسی ورزشی ایران (وزارت علوم تحقیقات و فن‌آوری) است و با تلاش‌های نشر ویراست به شما تقدیم می‌شود.

کتاب انگلیسی برای دانشجویان روانشناسی ورزشی برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی این کتاب آموزنده برای دانش‌جویان رشته‌ی روان‌شناسی ورزشی و سایر علاقه‌مندان به حوزه‌ی تربیت بدنی مفید خواهد بود.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
Unit 1: What Is Sport Psychology
Unit 2: Power of Imagery
Unit 3: Goal Setting in a Team Environment
Unit 4: Why Do Athletes Lose Their Concentration? Distractions in Sport
Unit 5: Self-Talk
?Unit 6: Why a Coaching Philosophy Is Necessary
Unit 7: Sport Talent
Unit 8: Psychological Antecedents of Sport Injury
Unit 9: Beliefs about Ability
Unit 10: Competition Stressors and Athletes’ Responses
Unit 11: Goal Orientation
Unit 12: Psychological Momentum in Sports
References

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب انگلیسی برای دانشجویان روانشناسی ورزشی
نویسنده، ، ،
ناشر چاپینشر ویراست
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات104
زبانانگلیسی
شابک978-622-97699-9-7
موضوع کتابکتاب‌های زبان تخصصی همه رشته‌ها، کتاب‌های دانشگاهی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب انگلیسی برای دانشجویان روانشناسی ورزشی

برای دریافت کتاب انگلیسی برای دانشجویان روانشناسی ورزشی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.