معرفی و دانلود کتاب تردید برای تغییر: کاهش عدم قطعیت در مدیریت

برای دانلود قانونی کتاب تردید برای تغییر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب تردید برای تغییر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب تردید برای تغییر: کاهش عدم قطعیت در مدیریت

کتاب تردید برای تغییر حاصل تجربیات جمعی از مدیران است که هر کدام با چشم‌اندازی متفاوت به تغییر دست یافته‌اند، اما در اصل موضوع، با هم اشتراکاتی دارند. این کتاب در پی آن است تا به خوانندگان بیاموزد که به عنوان یک مدیر، چگونه عدم قطعیت تغییر را به یک فرصت تبدیل کنند و ظرفیت کارمندان را برای دست‌یابی بهتر به تغییرات، افزایش دهند.

درباره‌ی کتاب تردید برای تغییر

کتاب تردید برای تغییر (Change: How to Turn Uncertainty Into Opportunity) نوشته‌ی کورتیس بیتمن (Curtis Bateman)، مارشی پله‌شت (Marché Pleshette)، اندی سیندریک (Andy Cindrich) و کریستی فیلیپس (Christi Phillips)، به شما می‌آموزد که چگونه الگوی منحصربه‌فرد تغییر را درک کرده و آن را به فرصت تبدیل کنید. این کتاب یکی از آثار تأثیرگذار و متحول‌کننده است که طرز فکر شما را درباره‌ی «تغییر»، تغییر خواهد داد! نویسندگان در این کتاب، از عدم قطعیت تغییر، ابهام‌زدایی می‌کنند و از این طریق، به رهبران و مدیران قدرت می‌دهند تا نتایج مثبتی را در مدیریت کسب‌وکارشان به ارمغان بیاورند.

نویسندگان در این کتاب یک مدل تغییر را معرفی کرده‌اند که رهبران و مدیران با پیروی از آن، خواهند توانست به طور مؤثر، تیم‌های خود را درگیر کرده و مسیر روشنی را به سوی پیشرفت طراحی کنند. به علاوه، در کتاب تردید برای تغییر، نمونه‌ها و مثال‌های روشن و ملموسی ارائه شده تا گروه‌ها و تیم‌ها بتوانند با تمرکز بر آن‌ها از طریق فرآیند منحصربه‌فرد خودشان، به سمت ایجاد تغییرات عملی، هدایت شوند.

معرفی و دانلود کتاب تردید برای تغییر

موضوع اصلی کتاب و هدف اصلی نویسندگان این است که به خواننده بیاموزند، مدیران و رهبران چگونه می‌توانند به رغم عدم قطعیتی که نسبت به تغییر وجود دارد، به‌راحتی تصمیمات آگاهانه بگیرند، با شرایط مختلف سازگار شوند و فرهنگ تغییرات مثبت و نوآوری را در سازمانشان پرورش دهند.

کتاب تردید برای تغییر، منبع بسیار ارزشمندی است و برای تمام کسانی که به‌دنبال دست‌یافتن به مهارت حل مسئله و مدیریت فرآیند تغییر هستند، مناسب خواهد بود. این کتاب با تمثیلی تجاری آغاز می‌شود و از رهبران و مدیران دعوت می‌کند که در مورد سفرِ تغییری که در پیش دارند، تأمل کرده و مجموعه‌ای از الگوها و واکنش‌های قابل پیش‌بینی تیم خود را کشف کنند و از این طریق، تغییرات را به طور مؤثر هدایت کنند. درنهایت نیز نتایج معناداری را در محیط مدیریت کسب‌کار پویای امروزی، به دست آورند.

نویسندگان کتاب تردید برای تغییر، معتقدند که درک منحصربه‌فردی از اصول، راهکارها و رفتارهای زیربنایی دارند که در تغییر رفتار مؤثر در مقیاس بزرگ، تأثیرگذار است. به همین سبب، آنان می‌دانند چگونه باید سازمانی را به این توان برسانند که انرژی انسانی خود را مدیریت کند و آنان را در مسیر پشتیبانی از راهبردهای مدنظر سازمان قرار دهد. آنان این دانش را بر اساس تجربیات چهل‌ساله‌شان به دست آورده‌اند.

کتاب تردید برای تغییر 9 فصل دارد. فصل اول تمثیلی را ارائه می‌دهد که پیش از این درباره‌ی آن سخن گفتیم. هدف از ذکر مثال تغییر به مثابه یک سفر، این است که ایده‌ی اصلی نویسندگان برای خواننده، روشن شود. فصل دوم مقدماتی را عرضه خواهد کرد که ذهن خواننده را برای دریافت مطالب اصلی کتاب آماده کند. فصل سوم به کیفیت تجربه‌ی تغییر خواهد پرداخت. فصل چهارم ذهنیت خواننده را برای رهبری تغییر، اصلاح خواهد کرد. از فصل پنجم تا نهم، نویسندگان فرآیند تغییر را در پنج منطقه، بررسی می‌کنند. فصل پنجم، منطقه‌ی وضعیت جاری را توصیف می‌کند. فصل ششم منطقه‌ی تحول را توضیح خواهد داد و نویسندگان در فصل هفتم منطقه‌ی تصمیم‌گیری را تبیین می‌کنند. فصل هشتم منطقه‌ی اتخاذ را معرفی کرده و در نهایت در فصل نهم به منطقه‌ی نوآوری پرداخته می‌شود. این پنج منطقه، فرآیند تغییر را از آغاز تا رسیدن به نتیجه، توصیف و بررسی خواهند کرد.

کتاب تردید برای تغییر نوشته‌ی کورتیس بیتمن، مارشی پله‌شت، اندی سیندریک و کریستی فیلیپس توسط امین پورحسن ترجمه شده و در انتشارات اژدهای طلایی به چاپ رسیده است.

در نکوداشت کتاب تردید برای تغییر

خواندن این کتاب برای کسانی که به دنبال پیشرفت در دنیایی پویا و در حال حرکت هستند و برای رهبرانی که تیم‌های در حال تغییر دارند، بسیار ضروری است. (آمازون ریویو)

کتاب تردید برای تغییر برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب حاضر برای همه‌ی مدیران و رهبران و دانشجویان و فعالان در حوزه‌ی مدیریت و رشته‌های مرتبط مناسب است.

در بخشی از کتاب تردید برای تغییر: کاهش عدم قطعیت در مدیریت می‌خوانیم

به این فکر کنید که وقتی تغییری رخ می‌دهد، معمولاً چه احساسی داریم: اغلب ترکیبی از ترس، وحشت، اضطراب، استرس، دلهره و غیره. البته همیشه این‌طور نیست؛ برخی تغییرها بادآورده، غافلگیرکننده و مطلوب‌اند. اما ما به‌عنوان انسان از نظر فیزیکی طوری طراحی شده‌ایم که تغییر را تهدیدی علیه بقای خود تلقی می‌کنیم. بااین‌حال، بدون تغییر هیچ رشدی در کار نیست. در ویدئویی که به شرکت‌کننده‌هایمان در جلسه‌ی کاری تغییر نمایش دادیم، تأکید کردیم که مغز هنگام مواجه شدن با تغییر چگونه عمل می‌کند:

مغز در دو قسمت خود همواره تهدیدها را بررسی می‌کند: قسمتی که اقدام می‌کند و قسمتی که واکنش نشان می‌دهد. مغزِ متفکر، قسمتی که اقدام می‌کند، ممکن است با هدف و به‌صورت آگاهانه واکنش نشان دهد. این مغز برنامه‌ریزی و آماده‌سازی می‌کند. اینجاست که بهترین کارمان را انجام می‌دهیم. اما مغزِ بقا ناخودآگاه واکنش نشان می‌دهد. این غریزه‌ی واکنشی ما را ایمن و زنده نگه می‌دارد، اما اگر کنترل نشود، ممکن است آسیب جدی وارد کند.

خبر بد این است که هر تغییری، کوچک یا بزرگ، می‌تواند هشداری تهدید‌کننده باشد. مغز متفکر و مغز بقا وقتی علائم هشدار را دریافت می‌کنند بر چگونگی مدیریت تهدید و بازگشت به ایمنی تمرکز می‌کنند. و این کار توانایی ما را برای یافتن راه‌حل‌های خوب محدود می‌کند. خبر خوب این است که مغز می‌تواند با استفاده از الگوها و روتین‌ها عدم قطعیت را به حداقل برساند. مثلاً، وقتی الگوی رانندگی را می‌دانیم، مجبور نیستیم به آن فکر کنیم؛ غرایزمان در زمان مناسب وارد عمل می‌شوند تا از ما محافظت کنند.

فهرست مطالب کتاب

سخن ناشر
پیش‌گفتار
مقدمه
1. چه کسی آرامش را به هم زد؟
2. شروع کار
3. چگونه تغییر را تجربه می‌کنیم
4. ذهنیت لازم برای رهبری تغییر
5. منطقه‌ی وضعیت جاری
6. منطقه‌ی تحول
7. نقطه‌ی تصمیم‌گیری
8. منطقه‌ی اتخاذ
9. منطقه‌ی نوآوری
نتیجه
قدردانی‌ها
زندگی‌نامه‌ی نویسندگان

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب تردید برای تغییر: کاهش عدم قطعیت در مدیریت
نویسنده، ، ،
مترجمامین پورحسن
ناشر چاپیانتشارات اژدهای طلایی
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات252
زبانفارسی
شابک978-622-8270-02-9
موضوع کتابکتاب‌های مدیریت و رهبری
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب تردید برای تغییر

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب تردید برای تغییر

برای دریافت کتاب تردید برای تغییر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.