معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی فرزندپروری

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی فرزندپروری
قیمت:
۴۵,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی فرزندپروری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی فرزندپروری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی فرزندپروری

خلاصه کتاب صوتی فرزندپروری اثری از دان گوکین، مبدع مجموعه کتاب‌های آموزشی دامیز است. گوکین در این کتاب ضمن اشاره به ویژگی‌های خانواده‌هایی که در تربیت فرزندان خود به نتایج درخشان می‌رسند، نکاتی کلیدی برای پرورش فرزندانی موفق و شایسته را ارائه کرده است.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی فرزندپروری

انسان خود را موجودی بسیار هوشمند تصور می‌کند چرا که توانسته آتش را کشف کند، چرخ اختراع کند، دست به محاسبه‌ی سن کیهان بزند، به ماه سفر کرده و ماشین‌هایی را خلق نماید که قدرت تفکر دارند. شاید به همین خاطر است که پرورش فرزند را کاری آسان و غریزی می‌داند و باور دارد به‌راحتی از پس آن برخواهد آمد. اما حقیقت این است که گاهی‌اوقات شرایط آن‌طور که او انتظار دارد پیش نمی‌رود چرا که هیچ رابطه‌ی والد و فرزندی نیست که کاملاً یکسان باشند و به همین دلیل هم قانون و سازوکاری مشترک و همگانی را نمی‌توان به والدین معرفی کرد تا فرزندان خود را دقیقاً مطابق آن بزرگ کنند. شاید بهترین کار برای پدر و مادر این باشد که از توهم والد کامل و بی‌نقص بیرون بیایند، اشتباهات خود را بپذیرند و از اطلاعات و تجارب دیگران در این خصوص بهره ببرند. در چنین شرایطی است که محتویات خلاصه کتاب صوتی فرزندپروری (Parenting for Dummies) از دان گوکین (Dan Gookin) بسیار مفید و کاربردی خواهد بود.

خلاصه کتاب صوتی فرزندپروری بر مهارت مهم و اثرگذار پرورش فرزندان متمرکز است. تفاوتی ندارد که به‌تازگی صاحب فرزند شده یا والدینی باتجربه باشید؛ دن گوکین اطلاعاتی مفید و جالب‌توجهی را درباره والد بودن به شما می‌آموزد و ضمن اشاره به اشتباهات احتمالی و راهکارهای به حداقل رساندن آن‌ها، سازوکارهایی را معرفی می‌نماید تا فرایند پرورش فرزندان برای شما آسان‌تر و ارزشمندتر شده و در نتیجه‌ی به‌کارگیری صحیح آن، قادر باشید ارتباطی عمیق و ایمن با فرزند خود برقرار کنید.

خلاصه کتاب صوتی فرزندپروری راهنمایی نسبتاً جامع حاوی نکات کلیدی متعددی درباره‌ی رشد فرزندان موفق است. دان گوکین در این کتاب از روش‌های شناسایی مشکلات در کودکان و لزوم مداخله‌ی زودهنگام در این خصوص سخن می‌گوید، به مخاطبانش می‌آموزد چگونه کودک را برای ورود فرزندی جدید به خانواده آماده کنند، برای تازه‌والدها نقشه‌ی راهی گام‌به‌گام و جالب ارائه کرده و تلاش دارد تا از طریق تشریح ویژگی‌های یک خانواده‌ی موفق، استراتژی‌هایی کارآمد برای پرورش فرزندانی شایسته و فوق‌العاده ارائه دهد. با شنیدن محتوای این خلاصه کتاب صوتی می‌آموزید چگونه با کودکان خود صحبت کنید و حرف‌های آنان را بشنوید، حس شوخ‌طبعی داشته باشید و در کلام و رفتارتان منعطف باشید، به تغذیه، خواب و سلامت جسمانی و روحی آنان اهمیت دهید، خونسردی خود را در شرایط بحرانی حفظ کنید تا چنین مهارتی در آنان نیز ایجاد شود، عزت نفس را در ایشان پرورش دهید و سالم بمانید و فرزندان خویش را نیز سالم نگه دارید.

خلاصه کتاب صوتی فرزندپروری را به کوشش انتشارات آوند دانش، با ترجمه‌ی شیدا سرمدی و خوانش مریم بنایی می‌شنویم.

درباره‌ی مجموعه کتاب‌های دامیز

کتاب‌های دامیز (For Dummies) عنوان مجموعه‌ی بزرگی از کتاب‌هاست که به گستره‌ی وسیعی از موضوعات مختلف از فناوری، علوم طبیعی و روان‌شناسی گرفته تا هنر، کارآفرینی، تندرستی و غیره پرداخته است. هدف از تدوین و انتشار این مجموعه ساده‌سازی مطالب علوم پیچیده و همه‌فهم کردن و در دسترس قرار دادن آن محتویات برای تمام افراد جامعه از هر قشر و طبقه و با هر پیشینه‌ی آگاهی و سواد است.

هر یک از جلدهای این مجموعه بر حوزه‌ی خاصی متمرکز است و اطلاعاتی کمابیش کامل را در آن موضوع به مخاطبان ارائه می‌نماید. در تولید و انتشار آثار این مجموعه از به‌روزترین مطالب و بالاترین استاندارد برای کیفیت محتوا استفاده شده است. امتیاز انتشار کتاب‌های این مجموعه در ایران در اختیار انتشارات آوند دانش است. «تناسب اندام»، «مکاتبات اداری و تجاری به زبان انگلیسی»، «اقتصادسنجی»، «ابرغذاها» و «هوش مصنوعی» عناوین برخی از کتاب‌هایی هستند که تا به امروز از این مجموعه منتشر شده‌اند.

خلاصه کتاب صوتی فرزندپروری برای چه کسانی مناسب است؟

خلاصه کتاب صوتی فرزندپروری برای مشاوران، آموزگاران، مربیان و والدین و دیگر افرادی که در رشد و پرورش کودکان سهمی دارند، مطالبی جالب‌توجه و آموزنده در بر دارد.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی فرزندپروری می‌شنویم

اهمیت اخلاق خوب را نادیده نگیرید. اگر از کودکی به فرزندانتان بیاموزید که با دیگران مهربان و ملاحظه‌کار باشند، آن‌ها با این ویژگی‌ها رشد خواهند کرد. برای این کار باید الگوی خوبی برای آن‌ها باشید. همیشه به کودکان‌تان لطفاً و متشکرم بگویید.

از آداب غذا خوردن غافل نشوید. همه دوست دارند موقع صرف غذا راحت باشند. شاید فکر کنید بامزه است که پدر قاشق را روی نوک بینی‌اش نگه دارد یا یکی از بچه‌ها با دستمال سفره کلاه درست کند و کل مدت غذا خوردن آن را روی سر بگذارد. اگر حتی وقتی بیرون غذا می‌خورید با این‌جور مسخره‌بازی‌ها مشکلی ندارید این توصیه‌ها را نادیده بگیرید اما اگر فکر می‌کنید این رفتار مناسب محیط عمومی نیست به کودکان‌تان آموزش دهید که چه چیزی پسندیده و چه چیزی ناپسند است. بعد خودتان اولین کسی باشید که قوانین را اجرا می‌کند. کودکان به‌سختی قوانین خانه را به خاطر می‌سپارند. وقتی آداب غذا خوردن در خانه و خارج از آن یکسان نیست این مشکل حتی بدتر هم می‌شود.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
معرفی کتاب
100 دقیقه
فرزندپروری

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی فرزندپروری
نویسنده
مترجمشیدا سرمدی
راویمریم بنایی
ناشر صوتیانتشارات آوند دانش
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۴۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی فرزندپروری

خدیجه سیاسرنزاد
۱۴۰۳/۶/۱۵
نکات جالب در عین حال ساده که شاید ما خیلی راحت از کنار آن‌ها می‌گذریم در این کتاب مطرح شده است که میتواند بسیار کاربردی و مفید باشد
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی فرزندپروری

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی فرزندپروری و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.