معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی مراقبه

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی مراقبه
قیمت:
۴۵,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی مراقبه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی مراقبه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی مراقبه

خلاصه کتاب صوتی مراقبه اثری از شاماش آلیدینا، سخنران، مدرس و متخصص مدیریت استرس است. آلیدینا در این کتاب درصدد است مخاطبان خود را با قدرت شگفت‌انگیز مراقبه آشنا سازد و با معرفی پیش‌نیازها و روش‌های آزموده‌شده‌ی انجام آن، به شنوندگان کتابش کمک کند بهترین و بیشترین نتیجه را از مراقبه کسب نمایند.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی مراقبه

شاماش آلیدینا (Shamash Alidina) در کتاب صوتی مراقبه ضمن اشاره به موهبات شگرف این فعالیت منحصربه‌فردِ معنوی و حالت آرامش عمیق روانی و ذهنی که در اثر این تجربه‌ی یکتا به دست می‌آید، مترصد معرفی پیش‌نیازها و روش‌های محبوب و آزموده‌ی مراقبه به مخاطبان خود است.

پیشینه‌ی انجام مراقبه یا مدیتیشن به باور برخی انسان‌شناسان به هفت هزار سال پیش و هنگامه‌ی چین باستان باز می‌گردد. مراقبه فعالیتی متداول و از اصول آیین‌های شرقی از جمله بودیسم و هندوئیسم به شمار می‌رود. اما آنچه مراقبه را از شرق به غرب رساند به زعم کارشناسان و پژوهشگران، رونق جاده‌ی ابریشم بوده است. مراقبه از آن زمان تا به امروز یکی از تمارین ذهنی محبوب محسوب می‌شود که هنوز و هم‌چنان توسط بسیاری افراد در سراسر جهان برای دستیابی به آرامش و تمرکز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی مراقبه

شاماش آلیدینا در خلاصه کتاب صوتی مراقبه تلاش کرده است ساده‌ترین و در عین حال، کاربردی‌ترین روش‌های مراقبه را به مخاطبان خود بیاموزد چرا که می‌داند در جهانِ پرتنشِ امروزی، که دستیابی به آرامش و دوری از نگرانی برای بسیاری به‌مثابه رؤیایی دور از ذهن و دور از دسترس به نظر می‌رسد، مراقبه کارآمدترین و اثرگذارترین فعالیت است. بر اساس نتایج پژوهش‌های انجام شده، مراقبه این قدرت را دارد تا در ساختار مغز تغییر و تحول ایجاد کند. این تحقیقات نشان می‌دهند مغز افرادی که به‌طور مستمر مراقبه می‌کنند در برخی نواحی از دیگر افراد بزرگ‌تر است و به همین سبب نیز آن‌ها از قدرت خودآگاهی احساسی، خود تنظیمی و توجه بیشتری برخوردارند.

آلیدینا به شما یادآوری می‌کند که با انجام مراقبه به‌صورت روزانه می‌توانید استرس خود را کاهش داده و هم‌زمان انرژی خود را افزایش دهید، عوامل حواس‌پرتی را از خود دور کرده و متمرکزتر باشید، کیفیت سلامت جسم و ذهن خود را ارتقا بخشید، به رشد معنوی دست پیدا کنید و در نهایت زندگی خویش را متحول سازید.

با شنیدن خلاصه کتاب صوتی مراقبه به سفری معنوی دعوت می‌شوید؛ مراحل آرمیدگی و تمرکز بر تنفس و اعضای بدن را یاد می‌گیرید، می‌آموزید که شما هم مانند اغلب مردم شکاف‌های ذهنی متعدد دارید و اینکه چگونه باید افکار و ذهن خود را مدیریت کنید تا از هجوم اطلاعات و اندیشه‌های منفی و بازدارنده به آن شکاف‌ها جلوگیری نمایید، چه‌طور خود را از رنج دردهای جسمانی و آشفتگی‌های روحی برهانید و به آرامش جسمی و روحی برسید و چگونه زندگی روزانه‌ی خود را بدون مشقت و با امید سپری نمایید. خلاصه کتاب صوتی مراقبه راهنمایی عملی، ساده اما کاربردی است که شاماش آلیدینا آن را برای استفاده‌ی عموم به انتشار رسانده است. این کتاب را به کوشش آوند دانش، با ترجمه‌ی شیدا سرمدی و خوانش مریم بنایی می‌شنوید.

درباره‌ی مجموعه کتاب‌های دامیز

دامیز (For Dummies) عنوان مجموعه کتاب‌هایی است که طیف وسیعی از موضوعات مختلف مانند روان‌شناسی، کارآفرینی، سلامت روان و جسم، هنر، فناوری و... را در بر می‌گیرند و با هدف ساده‌تر کردن مطالب تخصصی و پیچیده‌ی علوم مختلف تدوین شده و به انتشار می‌رسند.

کتاب‌های این مجموعه هر کدام بر حوزه‌ای خاص متمرکز هستند. تا به امروز بیش از دو هزار عنوان از این مجموعه در سراسر دنیا ترجمه شده و در اختیار مخاطبان و علاقه‌مندان قرار گرفته است. در تهیه و تولید کتاب‌های دامیز از به‌روزترین نتایج پژوهش‌ها در زمینه‌های مختلف استفاده شده و کیفیت و استاندارد بالایی برای محتوا در نظر گرفته می‌شود.

امتیاز انتشار کتاب‌های این مجموعه در ایران در اختیار انتشارات آوند دانش است. «تناسب اندام»، «مکاتبات اداری و تجاری به زبان انگلیسی»، «اقتصادسنجی»، «ابرغذاها»، «هوش مصنوعی» و «فرزندپروری» عناوین برخی از کتاب‌هایی هستند که تا به امروز از این مجموعه منتشر شده‌اند.

خلاصه کتاب صوتی مراقبه برای چه کسانی مناسب است؟

به تمامی افرادی که در جست‌وجوی راهنمایی کاربردی، عینی و در عین حال ساده برای مراقبه هستند، شنیدن خلاصه کتاب صوتی مراقبه را پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی مراقبه می‌شنویم

مراقبه تمرینی قدیمی‌ست که می‌تواند کمک کند از درد و رنج مشکلات زیادی که زندگی مدرن و پرشتاب ایجاد کرده رها شوید. تنها چیزی که برای مراقبه نیاز دارید مکانی ساکت برای نشستن، توانایی هدایت توجه و یک روش ساده‌ی مراقبه است. تا زمانی که با حسن نیت تلاش کنید دچار اشتباه نمی‌شوید.

چگونه برای مراقبه آماده شویم؟ مراقبه آسان است و به تجهیزات زیادی نیاز ندارد. با این حال می‌توانید خودتان و فضا را به چند روش آماده کنید و مطمئن شوید این امکانات اولیه را دارید: بالشتک مراقبه، نیمکت یا صندلی راحت، مکانی آرام و مرتب که بهتر است مختص مراقبه باشد، در صورت امکان، زمان‌های مشخص، لباس‌های راحت و گشاد، خاموش کردن گوشی و کم‌کردن صدای دستگاه پیغام‌گیر، وضعیت نشستن راحت، روش‌های ساده‌ی مراقبه. چند مورد دیگر که شاید بخواهید اضافه کنید این‌ها هستند: کشش‌هایی به‌منظور آمادگی بدن برای نشستن، میزی برای قراردادن اشیاء خاص، تصاویر، شمع‌ها یا عودها. اگر سرمایی هستید ژاکت یا شال گرم، در صورت تمایل به انجام دادن مراقبه‌ی پیاده‌روی انتخاب راهرو یا مسیری که بتوانید در آن‌جا راه بروید، یک مربی مراقبه که در صورت بروز مشکل یا تمایل به تعمق بیشتر بتوانید از او مشورت بگیرید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
معرفی کتاب
105 دقیقه
مراقبه

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی مراقبه
نویسنده
مترجمشیدا سرمدی
راویمریم بنایی
ناشر صوتیانتشارات آوند دانش
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۴۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی سلامت، بهداشت و تغذیه
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی مراقبه

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی مراقبه

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی مراقبه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.