معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی استعداد هرگز کافی نیست

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی استعداد هرگز کافی نیست
قیمت:
۴۰,۵۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی استعداد هرگز کافی نیست و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی استعداد هرگز کافی نیست و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی استعداد هرگز کافی نیست

جان سی ماکسول در خلاصه کتاب صوتی استعداد هرگز کافی نیست، راهنمای شما در مسیر رسیدن به موفقیت و شکوفا کردن استعدادها خواهد بود. اگر حس می‌کنید پتانسیل و استعدادی دارید که می‌تواند موفقیتی را در زندگی برایتان رقم بزند، شنیدن این خلاصه‌کتاب صوتی را از دست ندهید.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی استعداد هرگز کافی نیست

استعداد هرگز کافی نیست! این جمله را تابه‌حال از دهان هزاران نفر شنیده‌ایم. اما اگر کسی باشیم که استعدادی دارد، و از استعدادش هم باخبر است، آن وقت چه باید بکنیم؟ تکلیف این پتانسیلی که در وجودمان قرار داده شده چه می‌شود؟

جان سی ماکسول (John C. Maxwell) نویسنده، کشیش و سخنران معروف که در حوزه‌ی مدیریت و رهبری آوازه‌ای جهانی دارد، در خلاصه کتاب صوتی استعداد هرگز کافی نیست (Talent Is Never Enough) پاسخ این سوال را به شما می‌گوید. به عقیده‌ی نویسنده، اساساً استعداد یک خاصیت زنده و پویاست که به خودی خود نمی‌تواند تأثیرگذار باشد. درست مثل بچه‌ای که با یک‌سری از توانایی‌‌ها متولد می‌شود،‌ اما تا آموزش نبیند و به پتانسیلش جهت داده نشود نمی‌تواند آن‌ را به بار بنشاند، استعداد نیز نیاز به پرورش، گسترش، جهت دادن، رام کردن و خیلی موارد دیگر دارد تا بتواند در مسیر موفقیت، اثرگذار باشد.

معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی استعداد هرگز کافی نیست

در جهان افراد زیادی هستند که استعدادهای ارزشمندی دارند،‌ اما هیچ‌وقت به موفقیت چشمگیری نمی‌رسند. در مقابل، افراد دیگری هم هستند که با استعداد و موهبتی ذاتی به دنیا می‌آیند، و موفق می‌شوند از دل این استعداد، موفقیت و شهرتی مثال‌زدنی را بیرون بکشند. تفاوت این دو گروه چیست؟ چه عاملی باعث می‌شود که استعداد در برخی فعال و در دسته‌ای دیگر غیرفعال باشد؟

استعداد برای فعال شدن، نیاز به چند عامل تاثیرگذار دارد. برای مثال و در قدم اول،‌ صاحب استعداد باید به استعدادی که دارد باور داشته باشد تا وجود این موهبت به رسمیت شناخته شود. در قدم بعدی،‌ استعداد به ابتکار نیاز دارد تا چرخش بچرخد و نتیجه‌ای حاصل کند. بعد از آن و برای رام کردن قدرتی که استعداد به وجود آورده،‌ نیاز به تمرکز داریم تا به این قدرت و ظرفیت جهت بدهد. پله‌ی بعدی،‌ آمادگی و تمرین است که استعداد را تقویت و آن را در جایگاه مناسبش قرار می‌دهد. شاید اصلی‌ترین عامل،‌ پشتکار باشد که استعداد را پویا و بالنده می‌کند و به آن امکان رشد می‌دهد. در نهایت هم شخصیت و امضای شخصی،‌ درست مانند چاشنی که طعم منحصربه‌فردش را به غذا می‌دهد، استعداد را خاص و متفاوت از دیگران می‌کند. این‌ها اصولی هستند که بدون آن‌ها هیچ استعدادی به بار نمی‌نشیند و نتیجه‌ای از آن حاصل نمی‌شود.

خلاصه کتاب صوتی استعداد هرگز کافی نیست کاری از نشر صوتی کتاب‌سرای نیک و انتشارات آسمان نیلگون است. این کتاب را با ترجمه‌ی حوا میرمحمدیان و روایت فریبا فصیحی در اختیار دارید.

درباره‌ی مجموعه کتاب‌های صد خلاصه‌ی برتر

صد خلاصه‌ی برتر عنوان مجموعه‌ای از کتاب‌های برتر، تأثیرگذار و پرفروشی است که به صورت خلاصه کتاب صوتی منتشر شده‌اند تا دسترسی مخاطبان را به مطالب مفید و کاربردیِ آن‌ها ساده‌تر کنند. کتاب‌های این مجموعه، این امکان را برای مخاطبانی که فرصت کافی برای مطالعه‌ی تمامِ مطالب کتاب را در اختیار ندارند فراهم کرده‌اند تا در مدت‌زمان کوتاهی از محتویات کتاب‌های جالب‌توجه و پرمخاطب آگاه شده و از آن‌ها بهره ببرند. از جمله آثاری که در این مجموعه‌کتاب به انتشار رسیده‌اند می‌توان به خلاصه کتاب‌هایی مانند «کفش‌باز»، «حافظه نامحدود»، «روش گرگ»، «کیمیاگر»، «مردی به نام اُوه»، «من پیش از تو»، «بیندیشید و ثروتمند شوید» و «دنیای سوفی» اشاره کرد.

خلاصه کتاب صوتی استعداد هرگز کافی نیست برای چه کسانی مناسب است؟

طرفداران کتاب‌های خودسازی و توسعه‌ی فردی می‌توانند با شنیدن خلاصه کتاب صوتی استعداد هرگز کافی نیست، مطالب مفیدی را یاد بگیرند.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی استعداد هرگز کافی نیست می‌شنویم

آمادگی به استعداد شما جایگاه می‌دهد.

وقتی به‌خوبی آماده شوید،‌ در جایگاهی هستید که احتمال موفقیت بسیار بیشتر از شکست است. آمادگی باعث می‌شود که شما بتوانید از آنچه در غیر این صورت امکان دارد، موثرتر شوید. صرف‌نظر از اینکه چقدر استعداد دارید، اگر آماده نباشید،‌ همه چیز را به شانس واگذار می‌کنید. تشخیص ارزش آمادگی همیشه آسان است. با درک اینکه چرا تعداد کمی از مردم برای آمادگی کامل وقت می‌گذرانند. آمادگی به شما امکان می‌دهد تا واقعاً از استعدادهایتان بهره‌مند شوید و از فرصت‌هایی که برایتان پیش می‌آید نهایت استفاده را ببرید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
معرفی
6 دقیقه
چکیده‌ی کتاب
2 دقیقه
درباره‌ی نویسنده
1 دقیقه
نکته‌ی مهم درباره‌ی این کتاب الکترونیک
25 دقیقه
بخش اول
30 دقیقه
بخش دوم
28 دقیقه
بخش سوم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی استعداد هرگز کافی نیست
نویسنده
مترجمحوا میر محمدیان
راویفریبا فصیحی
ناشر چاپیانتشارات آسمان نیلگون
ناشر صوتیانتشارات کتابسرای نیک
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۳۲ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی استعداد هرگز کافی نیست

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی استعداد هرگز کافی نیست و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.