معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی زوج درمانی

عکس جلد خلاصه کتاب صوتی زوج درمانی
قیمت:
۴۰,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی زوج درمانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی خلاصه کتاب صوتی زوج درمانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی خلاصه کتاب صوتی زوج درمانی

خلاصه کتاب صوتی زوج درمانی نوشته‌ی برنت بردلی، جیمز فارو، ویلیام دویل جنتری و کیت واکز، اثر دیگری از مجموعه کتاب‌های صوتی «دامیز» است که نحوه‌ی رویارویی با مشکلات و مسائل ناشی از بودن در یک رابطه‌ی عاطفی را توضیح می‌دهد.

درباره‌ی خلاصه کتاب صوتی زوج‌درمانی

بودن در یک رابطه‌ی عاطفی، علی‌رغم تمام مزیت‌ها و شیرینی‌هایی که دارد، می‌تواند کاری بسیار دشوار و فرساینده نیز باشد. اغلب ما از خودمان حتی به‌صورت فردی شناخت کافی نداریم، چه برسد به اینکه بخواهم در چارچوب یک رابطه، نفر دوم را هم بشناسیم و با او به‌درستی برخورد کنیم. گرچه این ناشناختگی سد راه برقراری رابطه نمی‌شود، اما می‌توان با یادگیری تکنیک‌ها و استراتژی‌هایی، مشکلات رابطه را به حداقل رساند و رابطه‌ی پایدار و سالمی را تجربه کرد.

خلاصه کتاب صوتی زوج‌درمانی که بخشی از کتاب زوج‌درمانی (Emotionally Focused Couple Therapy For Dummies) به قلم برنت بردلی (Brent Bradley)، جیمز فارو (James Furrow)، ویلیام دویل جنتری (William Doyle Gentry) و کیت واکز محسوب می‌شود، راهکارهایی ساده اما کاربردی ارائه می‌دهد که می‌توان آن‌ها را راهنما و دستورالعملی برای حضور صحیح در یک رابطه‌ی عاطفی دانست.

اکثر ما در سنین کم پیش‌فرض‌هایی در رابطه با خوشبختی و بودن در یک رابطه‌ی عاشقانه داشته‌ایم که اغلب از تصویر ساختگی موجود در رسانه‌ها ریشه می‌گرفته‌ و لزوماً ارتباطی با آنچه در واقعیت رخ می‌دهد، نداشته‌اند. این فرضیه‌ها و یا بهتر بگوییم، افسانه‌های دروغین، به ما تصویری از روابط عاطفی را القا کرده‌اند که حالا چون در واقعیت میسر نمی‌شود، باعث ناامیدی و ایجاد مشکلات فراوان شده است. خلاصه کتاب صوتی زوج‌درمانی این افسانه‌ها را یک‌به‌یک بررسی می‌کند و نحوه‌ی جایگزینی درست آن‌ها با واقعیت را نیز توضیح می‌دهد.

معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی زوج درمانی

این کتاب که بر اساس رویکرد هیجان‌محور نوشته شده، به جای ارائه‌ی راهکارهایی برای تطبیق و وفق دادن خود با مشکلات، را‌ه‌حل‌هایی را معرفی می‌کند که بیشتر بر بروز احساسات، به جای سرکوب کردن آن‌ها، تمرکز دارد. این کتاب به زوج‌ها نشان می‌دهد که برای برخورد با هر مشکل و پیچیدگی در رابطه، یک ساختار سالم و حساب‌شده وجود دارد و نیازی نیست برای عبور از بحران‌ها، احساسات خود را نادیده بگیرند.

بودن در یک رابطه‌ی سالم مانند هر کار دیگری، نیازمند دانش و یادگیری است و بدون تلاش بی‌وقفه‌ی طرفین عملی نمی‌شود. خلاصه کتاب صوتی زوج‌درمانی می‌تواند در این زمینه راهنمایی‌های خوبی را به‌صورت کوتاه و مختصر در اختیار زوج‌ها قرار دهد. این کتاب اثری از نشر صوتی آوند دانش است و توسط شیدا سرمدی ترجمه شده. روایت آن را نیز هوتن خداپرست عهده‌دار است.

درباره‌ی مجموعه کتاب‌های دامیز

«کتاب‌های دامیز» (For Dummies) عنوان مجموعه‌ای از آثار ساده‌فهم در حوزه‌های گوناگون از روانشناسی، فلسفه و علوم طبیعی گرفته تا خودشناسی و کارآفرینی و موفقیت در کسب‌وکار و فناوری است. اولین کتاب‌های مجموعه‌ی دامیز در اواخر دهه‌ی بیستم و با هدف آشناسازی مخاطبان با رایانه و چگونگی استفاده از آن به انتشار رسید و سپس به دلیل استقبالِ بسیار مخاطبان به جوانب دیگر زندگی انسان نیز تعمیم پیدا کرد.

تا به امروز حدود دو هزار عنوان از آثار این مجموعه در سراسر جهان ترجمه شده و به انتشار رسیده است. هر یک از کتاب‌های مجموعه به تشریح حوزه‌ای خاص می‌پردازد و در گردآوری مطالب آن، از به‌روزترین و استانداردترین محتواهای موجود استفاده شده است. امتیاز انتشار کتاب‌های این مجموعه در ایران در اختیار انتشارات آوند دانش است. «تناسب اندام»، «مکاتبات اداری و تجاری به زبان انگلیسی»، «اقتصادسنجی»، «ابرغذاها» و «هوش مصنوعی» عناوین برخی از کتاب‌هایی هستند که تا به امروز از این مجموعه منتشر شده‌اند.

خلاصه کتاب صوتی زوج‌درمانی برای چه کسانی مناسب است؟

شنیدن این کتاب را به تمام زوج‌ها، چه آن‌ها که در آستانه‌ی شروع رابطه‌ای تازه هستند و چه آنان که سال‌ها از پیوندشان می‌گذرد، پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی زوج درمانی می‌شنویم

رابطه همتی عالی می‌طلبد و با گذشت زمان ممکن است هشدارهایی که نشان می‌دهد اوضاع خوب نیست، نادیده گرفته شود. اگر شما و همسرتان بدانید باید دنبال چه نشانه‌هایی باشید می‌توانید با کمک هم رابطه‌تان را به مسیر درست هدایت کنید. روابط محکم یعنی آن‌هایی که از طوفان‌های زندگی به سلامت گذر می‌کنند، ویژگی‌های اصلی مشابهی دارند. مهم نیست که امروز رابطه‌تان چطور است، شما و همسرتان می‌توانید تلاش کنید و برخی از این ویژگی‌ها را در زندگیتان به کار گیرید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
60 دقیقه
زوج‌درمانی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابخلاصه کتاب صوتی زوج درمانی
نویسنده، ، ،
مترجمشیدا سرمدی
راویهوتن خداپرست
ناشر صوتیانتشارات آوند دانش
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت
زبانفارسی
موضوع کتابخلاصه کتاب صوتی روانشناسی و موفقیت
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات خلاصه کتاب صوتی زوج درمانی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه خلاصه کتاب صوتی زوج درمانی

برای دریافت خلاصه کتاب صوتی زوج درمانی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.