معرفی و دانلود کتاب هرگز دروغ نگو

عکس جلد کتاب هرگز دروغ نگو
قیمت:
۳۸,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب هرگز دروغ نگو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب هرگز دروغ نگو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب هرگز دروغ نگو

کتاب هرگز دروغ نگو داستانی رمزآلود و جنایی از فریدا مک فادن است. نویسنده در این داستان که از کتاب‌های پرفروش نیویورک‌تایمز نیز بوده است، داستان زندگی زوج جوانی را روایت می‌کند که به دنبال خانه‌ای برای خود می‌‌گردند و در میان این جست‌وجوها، در خانه‌ای مرموز و ترسناک گیر می‌افتند.

درباره‌ی کتاب هرگز دروغ نگو

کتاب هرگز دروغ نگو (Never Lie) نوشته‌ی فریدا مک‌فادن (Freida McFadden) رمانی جنایی و معمایی است که داستان زوجی را روایت می‌کند که در جست‌وجوی خانه، در دام یک دروغ می‌افتند.

تریشا و اتان، زوجی هستند که به دنبال خانه‌ای برای زندگی مشترک می‌گردند. آنان روزی در مسیر جست‌وجو و بازدید خانه‌ها، گم می‌شوند و به خانه‌ی دیگری که متعلق به یک پزشک بوده می‌رسند. خانه‌ای متروک و مرموز، اما زیبا و بزرگ. برف و سرما موجب می‌شود که آنان در خانه‌ی مرموز بمانند. پس از بازدید خانه، آنان متوجه می‌شوند که این خانه از آن پزشکی مقتول یا مفقود به نام آدرینه هیل بوده است. تریشا به جست‌وجو در اتاق کار دکتر هیل می‌پردازد و ضبط صوت و نوارهای صوتی مکالمات او با بیمارانش را پیدا می‌کند. او شروع به گوش دادن نوارهای صوتی می‌کند و از راز وحشتناک زنجیره‌ی اتفاقاتی که منجر به مفقود شدن دکتر هیل شده، باخبر می‌شود. تریشا، تکه‌های پازل وقایع را کنار هم می‌چیند و شبکه‌ای از دروغ‌ها را بازمی‌یابد. زمانی که او به تکه‌ی آخر پازل، یعنی نوار پایانی می‌رسد، دیگر خیلی دیر شده است.

معرفی و دانلود کتاب هرگز دروغ نگو

به موازات داستان تریشا و اتان، فریدا مک فادن داستانِ دکتر آدرینه هیل را نیز روایت می‌کند. داستانی قدیمی که در زندگی دو انسان در آینده، تأثیرات مهمی خواهد گذاشت.

نحوه‌ی روایت رمان، بسیار هیجان‌انگیز است. توصیفات نویسنده گیرا و جذاب هستند و تعلیق‌های کتاب، مخاطب را به فکر فرومی‌برند. روایت موازی دو داستان، موجب درگیری بیشتر خواننده با روایت خواهد شد.

کتاب هرگز دروغ نگو نوشته‌ی فریدا مک‌فادن توسط محمد همت‌طلب ترجمه شده و در انتشارات نارون دانش به چاپ رسیده است. این کتاب، یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های آمازون به شمار می‌رود.

افتخارات کتاب هیچ‌وقت دروغ نگو

  • اثر پرفروش آمازون
  • کتاب پرفروش نیویورک‌ تایمز
  • از پرفروش‌ترین‌های ساندی‌ تایمز

نکوداشت‌های کتاب هرگز دروغ نگو

  • هرگز دروغ نگو یک رمان هیجانی تمام‌عیار است. من داستان را ابتدا تا انتها، یک‌نفس خواندم. این داستان آزاردهنده، جذب‌کننده و به شکل لذت‌بخشی شوم است. خوانندگان این رمان را در یک مجلس خواهند خواند. (کارن مک‌کوئسشن، نویسنده‌ی پرفروش کتاب کودک مهتاب)
  • مک‌فادن یک‌بار دیگر رمانی شگفت‌انگیز و لذت‌بخش با گره‌گشایی‌هایی آتشین آفریده است. سعی کنید خود را در جایی ثابت نگه دارید، زیرا او فرش را از زیر پای شما خواهد کشید. (کافئین رید رپیت)

کتاب هرگز دروغ نگو برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای علاقه‌مندان به داستان‌های هیجانی، معمایی و جنایی بسیار مناسب است.

در بخشی از کتاب هرگز دروغ نگو می‌خوانیم

به‌محض اینکه نوار با یک صدای کلیکی تمام می‌شود، احساس تهوع‌آوری را در شکمم احساس می‌کنم.

مردی که داخل نوار بود، ‌ ای‌جی، دکتر هیل را تهدید کرد. صدای دکتر در طول ماجرا کاملاً ملایم و آرام ماند، ولی او قطعاً لرزی را در درونش احساس کرده بود. ولی خیلی خوب می‌توانست پنهانش کند.

آیا پلیس بعد از ناپدید شدن دکتر هیل دنبال ای‌جی گشته بود؟ شاید نه. معلوم نیست که آیا دکتر فهرستی از تمام بیمارانش داشته است، یا خیر؛ و روزنامه‌ها هم هیچ مظنون دیگری به‌جز نامزدش را نام نبرده بودند.

و همچنین، چیز مرموزی در صدای ای‌جی پنهان بود. دقیق نمی‌توانم توجیهش کنم. چیزی مرموز و هم درعین‌حال آشنا.

حالا درباره بطری نوشیدنی که ای‌جی در ابتدای نوار به آن اشاره کرد و برای دکتر هیل آورد، متوجه می‌شوم. یک بطری نوشیدنی از آفریقای جنوبی. وقتی اتان بطری را آورد، گفت که این از آفریقای جنوبی است. آیا این همان بطری است؟ احتمالش خیلی کم است که دکتر هیل دو نمونه بطری نوشیدنی از آفریقای جنوبی داشته باشد.

این باید همان بطری باشد. دکتر هیل احتمالاً بطری را هیچ‌وقت باز نکرده بود و درجایی پنهانش کرده بود. اصلاً اتان آن را از کجا پیدا کرده بود؟ هیچ‌وقت به من نگفت.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب هرگز دروغ نگو
نویسنده
مترجممحمد همت طلب
ناشر چاپیانتشارات نارون دانش
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات287
زبانفارسی
شابک978-622-276-656-6
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب هرگز دروغ نگو

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب هرگز دروغ نگو

برای دریافت کتاب هرگز دروغ نگو و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.