معرفی و دانلود کتاب نفس‌های سرد

عکس جلد کتاب نفس‌های سرد
قیمت:
۱۲۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب نفس‌های سرد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب نفس‌های سرد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب نفس‌های سرد

کتاب نفس‌های سرد اثری داستانی از نویسنده‌ی ایرانی نیره امینی، و رمانی در ژانر درام عاشقانه است. داستان این اثر حول محور شخصیت یک دختر جوان و عواطف و احساسات پرآشوب او شکل می‌گیرد؛ دختری که پس از تجربه‌ی عشقی نافرجام، سرنوشت خود را به دل حوادث پرفراز‌ونشیب‌تری می‌سپارد.

درباره‌‌ی کتاب نفس‌های سرد

رمان‌های عاشقانه می‌توانند انتخابی جذاب و دل‌نشین برای پر کردن اوقات فراغت و فرصتی برای فاصله گرفتن از روزمرگی‌ها باشند. کتاب نفس‌های سرد، نوشته‌ی نیره امینی از آن دسته داستان‌های بلند است که در عین سرگرم‌کننده بودن، می‌تواند ذهن خواننده و احساسات او را با خود همراه سازد و خستگی یک روز شلوغ را با جادوی ادبیات و کلمات از تن بیرون کند.

راوی و شخصیت اصلی داستان کتاب نفس‌های سرد، دختری جوان است؛ دختری با آرزوها، رؤیاها و عواطفی که هر دختری در سن‌وسال جوانی تجربه می‌کند. زندگی قهرمان کتاب نفس‌های سرد در چهل فصل روایت می‌شود و در هر فصل، خواننده با بخشی از سرگذشت پرفرازونشیب او همراه می‌گردد. دخترک جوان داستان اما شخصیت خاص و منحصربه‌فردی دارد. در زمانه‌ای که بسیاری به عشق‌های کوتاه و دل‌بستگی‌های زودگذر دچار شده‌اند، راوی کتاب نفس‌های سرد سعی می‌کند از غلیان هیجانات مصون بماند، به امید آن که بتواند روزی عشقی پاک و ناب را تجربه کند.

اما تقدیر و سرنوشت، همیشه آنچه که انتظارش را داریم سر راه ما قرار نمی‌دهد. دختر جوان کتاب نفس‌های سرد نیز که عمری را برای رسیدن به عشقی ناب صبر کرده؛ حالا با سر رسیدن مرد رؤیاهای خود بیش از هر زمانی غرق در شور و البته اشتیاق است. بااین‌حال، جریانات و حوادث این عشق موعود، رفته‌رفته از تصورات و انتظارات دختر دور و دورتر می‌شود و در ادامه، وضعی نگران‌کننده به خود می‌گیرد.

باوجود تمام تلاش‌های قهرمان کتاب نفس‌های سرد، عشق او سرانجام خوشی پیدا نمی‌کند و زخمی سنگین بر دل او به‌جای می‌گذارد. دختر داستان حالا با تمام توان خود سعی می‌کند تا خاطرات یک عشق مسموم و آزاردهنده را از ذهن و از گوشه‌وکنار زندگی خود پاک کند. اما گاهی سایه‌ی حوادث گذشته، سنگین‌تر از چیزی هستند که تصور می‌کنیم و حتی ما را به سمت تصمیمات سرنوشت‌سازی می‌کشانند.

رمان نفس‌های سرد از نمونه‌های قابل‌توجه ادبیات عاشقانه در این سال‌های بازار نشر ایران است. این کتاب را انتشارات طلایه به دست دوستداران داستان‌های فارسی می‌رساند.

کتاب نفس‌های سرد برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به خواندن ماجراهای عاشقانه و پرتب‌وتاب علاقه‌مندید، این داستان پرکشش را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب نفس‌های سرد می‌خوانیم

بابک می‌خواست بگوید، چون آرزو می‌کنی‌ ای کاش به جای من، حامد همسرت می‌شد، ولی نمی‌خواست نام حامد را به میان بیاورد و پری را یاد گذشته بیندازد. نفس بلندی کشید و گفت: خب، پس از من و از زندگی در کنارم راضی هستی؟ تو چی؟ از من راضی هستی؟

بابک می‌خواست بگوید نه... نه... نه... من تو را دوست دارم ولی زندگی با تو را دوست ندارم، چون نقشی در آن ندارم و تو به من کمترین اهمیّتی نمی‌دهی، اما... جلوی کلامش را گرفت و سعی کرد با خونسردی بگوید، پریچهر... من تو رو خیلی دوست دارم.

آری... او دروغ نگفت ولی حقیقت را پنهان کرد، واقعاً پریچهر را دوست داشت، ولی از زندگی‌ای که پریچهر برایش ساخته بود، ناراضی بود.

پری در پی شنیدن این جمله خندید وگفت: معلومه که دوستم داری... جشن امروز... این کادو... کیک، همه و همه نشون میده که تو دوستم داری. تو هم باید منو خیلی دوست داشته باشی؛ دوست داشتن یک طرفه فایده نداره پریچهر. حالا چی شده یهو به فکر این حرف‌ها افتادی؟ زن و شوهر باید هم‌دیگر رو دوست داشته باشن. آره... ولی امیدوارم این عشق و دوست داشتن، همیشه توی زندگی ما وجود داشته باشد.

پری که حوصله حرف‌های احساسی بابک را نداشت، به کادو اشاره کرد و گفت: خب، حالا باید کیک بخوریم و شمع رو با همدیگه فوت کنیم، بعد هم کادو رو باز می‌کنیم.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب نفس‌های سرد
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات طلایه
سال انتشار۱۳۹۳
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات557
زبانفارسی
شابک978-964-7751-63-6
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان عاشقانه ایرانی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب نفس‌های سرد

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب نفس‌های سرد

برای دریافت کتاب نفس‌های سرد و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.