معرفی و دانلود کتاب مسابقه‌ی خرگوش و لاک‌ پشت

عکس جلد کتاب مسابقه‌ی خرگوش و لاک‌ پشت
قیمت:
۱۴,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مسابقه‌ی خرگوش و لاک‌ پشت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مسابقه‌ی خرگوش و لاک‌ پشت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مسابقه‌ی خرگوش و لاک‌ پشت

امیررضا اندیشه کتاب مسابقه‌ی خرگوش و لاک‌ پشت را جهت آموزش مفاهیمی مانند تلاش، دوستی و همکاری به کودکان نگاشته است. او ابتدا رقابتِ میانِ خرگوش و لاک‌پشت را در مسابقه‌هایی به تصویر می‌کشد که منجر به شکست یکی از آن‌ها می‌شود، اما پس از اینکه این‌دو تصمیم به همکاری و کمک به یکدیگر می‌گیرند، نتیجه‌ای در پی می‌آید که هردو را خوشحال و خشنود می‌سازد.

درباره‌ی کتاب مسابقه‌ی خرگوش و لاک ‌پشت

در کتاب مسابقه‌ی خرگوش و لاک‌پشت، کودکان با اهمیت تلاش و پشتکار و همچنین اهمیت کار تیمی آشنا می‌شوند. خرگوش و لاک‌پشت در چند مسابقه‌ی متوالی شرکت می‌کنند و هربار یکی از آن‌ها پیروز می‌شود، اما در آخرین مسابقه، تصمیم می‌گیرند همکاری کنند و در نقاط ضعف یکدیگر، به‌هم کمک برسانند. آن‌گاه نتیجه‌ای حاصل می‌شود که هر دو از آن خوشحال و راضی به نظر می‌رسند.

امیررضا اندیشه با طرح داستانی آشنا در قالبی متفاوت، کودکان را به این فکر فرو می‌برد که رقابت و جنگ بر سر پیروزی همیشه اولویت ندارد و گاه، همکاری و کمک به یکدیگر به معنای پیروزی در نظر گرفته می‌شود. کتاب مسابقه‌ی خرگوش و لاک‌پشت به ترویج دوستی و رقابت سالم میان بچه‌ها کمک می‌کند و مهربانی و هم‌دلی را به آن‌ها یاد می‌دهد.

این کتاب به کوشش انتشارات پرنده آبی (واحد کودک و نوجوان انتشارات اهورا قلم) به چاپ رسیده است.

کتاب مسابقه‌ی خرگوش و لاک ‌پشت برای چه کسانی مناسب است؟

کودکان 6 تا 8 سال با خواندنِ این کتاب، همکاری و تلاش را در بستر رقابت سالم یاد خواهند گرفت.

در بخشی از کتاب مسابقه‌ی خرگوش و لاک‌ پشت می‌خوانیم

خرگوش با حفظ سرعت و چالاکی خود، با سرعت بسیار از جا کنده شد؛ تا اینکه به رودخانه‌ی عریضی رسید؛ خط پایان مسابقه دو کیلومتر آن‌طرف‌تر از رودخانه بود.

خرگوش آنجا نشست و فکر کرد چه کند؟ در این هنگام، لاک‌پشت آهسته‌آهسته رسید، داخل رودخانه شد، شناکنان خود را به آن‌طرف رودخانه رساند و ادامه داد تا مسابقه را برد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مسابقه‌ی خرگوش و لاک‌ پشت
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات اهورا قلم
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات13
زبانفارسی
شابک978-600-426-345-0
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب مسابقه‌ی خرگوش و لاک‌ پشت

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب مسابقه‌ی خرگوش و لاک‌ پشت

برای دریافت کتاب مسابقه‌ی خرگوش و لاک‌ پشت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.