معرفی و دانلود کتاب قدرت اقدام: همین الان انجام دهید

عکس جلد کتاب قدرت اقدام: همین الان انجام دهید
قیمت:
۳۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب قدرت اقدام و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب قدرت اقدام و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب قدرت اقدام: همین الان انجام دهید

دنیل والتر، سخنران، متخصص، مشاور و نویسنده‌ی تعدادی از محبوب‌ترین کتاب‌های خودیاری، از جمله کتاب قدرت اقدام است. او سال‌هاست با انتقال تجربیات و دانش خود به مخاطبان و شاگردانش از سرتاسر جهان، به هزاران نفر در کشف هدف زندگی و راه‌های تحقق آن کمک کرده است. والتر امیدوار است با نگارش کتاب قدرت اقدام، منبع جامع و گسترده‌ای در زمینه‌ی آموزش و معرفی ابزارها و راهکارهای خودآگاهی و ایجاد انگیزه برای تحقق اهداف و آرزوها در اختیار خوانندگان خود قرار بدهد.

درباره‌ی کتاب قدرت اقدام

دنیل والتر (Daniel Walter) در مقدمه‌ی کتاب قدرت اقدام (The Power of Action: Do It Now) به این موضوع اشاره می‌کند که طبق آخرین تحقیقات و نظرسنجی‌های انجام شده، بیش از 85 درصد مردم از شغل خود متنفرند و درصد بیشتری از مردم در تحقق و رسیدن به اهداف و مقاصدی که تعیین می‌کنند شکست می‌خورند. او این آمار نگران‌کننده را نشانه‌ و شاهدی بر ناامیدی و نارضایتی افراد از زندگی و شغل خود می‌داند و معتقد است این عوامل با تاثیر دوجانبه‌ای که بر یکدیگر دارند باعث گرفتاری افراد در چرخه‌ی باطلی می‌شود که خارج شدن از آن تنها به شرطی ممکن است که انگیزه و مهارت کافی برای قدم برداشتن به سمت اهدافشان را کسب کنند. والتر با توجه به اهمیت این موضوع و با استفاده از تجربیات شخصی خود، تصمیم به نگارش کتاب قدرت اقدام گرفته است.

دنیل والتر در مقدمه‌ی کتاب قدرت اقدام هدف خود را از نوشتن این اثر، کمک به افراد برای کسب خودآگاهی عمیق و در ادامه شناسایی نقاط ضعف و قوت و ارائه‌ی راهکارهایی برای ایجاد انگیزه و غلبه بر موانعِ تحقق اهداف معرفی می‌کند. او در ادامه و در فصل اول کتاب به تعریف خودآگاهی و توجیه اهمیت آن در موفقیت و خودباوری می‌پردازد. والتر در این بخش در شرح خودآگاهی می‌نویسد که خودآگاهی، مجموعه‌ای از مهارت‌ها و مفاهیم شخصی و اجتماعی را شامل می‌شود که علاوه‌بر نقش حیاتی و مهمی که در رشد و پیشرفت شخصی دارند، برای برقراری ارتباط موثر و سالم با دیگر افراد نیز لازم و ضروری هستند. این مهارت‌ها علاوه‌بر اینکه شامل قدرت خودشناسی و توانایی درک نقاط قوت و ضعف است که برای رشد شخصی ضروری و واجب به حساب می‌آیند، مهارت‌های کنترل احساسات و توانایی همدردی و درک عواطف دیگران را نیز شامل می‌شوند. در واقع هدف نهایی دنیل والتر از نگارش این اثر را می‌توان آموزش تقویت خودآگاهی و استفاده از این مهارت برای رسیدن به اهداف و خواسته‌ها دانست.

معرفی و دانلود کتاب قدرت اقدام

دنیل والتر پس از تشریح و توجیه کلی خودآگاهی و نقش حیاتی آن در رسیدن به موفقیت و سعادت، در فصل‌های آینده به تشریح و توضیح گسترده‌ی تمام مهارت‌ها، مفاهیم و ابزارهای ضروری در تحقق نهایی آن‌ها می‌پردازد. او در فصل دوم مفهوم ذهنیت قربانی و راهکارهای غلبه بر این مانع ذهنی را تشریح و در فصل سومِ کتاب برخی از باورهای محدودکننده‌ی ذهنی و استفاده از قدرت ذهن و باورها برای تحقق موفقیت را معرفی کرده است. نویسنده در فصل چهارم بر اهمیت نظم و انضباط و چگونگی تحقق آن در زندگی روزمره تاکید دارد و فصل پنجم را به آموزش هدف‌گذاری و تعیین مقاصد اختصاص داده است.

فصل ششم و هفتم کتاب قدرت اقدام، با تاکید بر اهمیت تمرکز و تعادل در زندگی، مهارت‌ها و ابزارهای لازم برای نهادینه کردن آن‌ها در زندگی معرفی شده است. در فصل هشتم، نقش انگیزه و چگونگی ایجاد و تقویت آن بررسی و تشریح شده. دنیل والتر فصل نهم و دهم کتاب به اهمیت خودانضباطی و ایجاد حرکت پرداخته و راهکارهای تحقق آن‌ها را آموزش داده است. در فصل یازدهم مخاطب با اهمیت نقش دوستان و معاشران در سبک زندگی و برقراری روابط مفید و درست آشنا می‌شود. در ادامه و در چهار بخش نهایی کتاب، نکاتی مازاد برای نهادینه کردن عادت‌های سبک زندگی صحیح و چگونگی کنار آمدن با عواطف و احساسات ناراحت‌کننده و تجربه‌ی عمیق شادی و پیروزی معرفی شده است.

کتاب قدرت اقدام با ترجمه‌ی ساسان جعفرنیا و مونا حضرتی و چاپ نشر زمان تغییر به خوانندگان تقدیم می‌شود.

کتاب قدرت اقدام برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی کتاب قدرت اقدام را به تمام علاقه‌مندان حوزه‌ی خودیاری و افرادی که به دنبال کشف انگیزه و مهارت کافی برای تحقق اهدافشان هستند توصیه می‌کنیم.

در بخشی از کتاب قدرت اقدام: همین الان انجام دهید می‌خوانیم

افرادی با ذهنیت قربانی احساس می‌کنند که دنیا علیه آن‌هاست و توطئه‌ای بی‌پایان برای تبدیل زندگی آن‌ها به جهنم وجود دارد. چه والدین، فرزندان، همکاران یا دوستان آن‌ها، به همه مشکوک هستند و اغلب به دلیل بدگمانی شروع به مشاجره‌های غیرضروری می‌کنند. وقتی مشکلی پیش می‌آید، و واضح است که تقصیر آن‌هاست، مسئولیت اعمال خود را بر عهده نخواهند گرفت. حتی اگر کاری وجود داشته باشد که بتوانند به اصلاح وضعیت کمک کنند، آن را انجام نمی‌دهند زیرا معتقدند معاف از سرزنش هستند. علاوه بر این، آن‌ها همه چیز را شخصی می‌گیرند. آن‌ها می‌توانند یک مکالمه را بشنوند و سریعاً به این نتیجه برسند که افرادی که صحبت می‌کنند درمورد او حرف می‌زنند در حالی که بحث مطلقاً ربطی به آن‌ها ندارد. افرادی که دارای ذهنیت قربانی هستند همیشه احساس رنجش می‌کنند و به چیزهایی مانند این فکر می‌کنند: "من تا به حال چه کار کردم که شایسته‌ی چنین زندگی وحشتناکی باشم؟"

آسیب‌های دوران کودکی علت اصلی ذهنیت قربانی است. هنگامی که در زمان وقوع آسیب به کودکان راهبردهای مقابله‌ای موثر آموزش داده نمی‌شود، به این باور منجر می‌شود که زندگی فقط برای مردم اتفاق می‌افتد و آن‌ها مسئول هیچ‌یک از آن نیستند. درحالی‌که این تا حدی درست است، فرآیند تفکر ناقص است. این درست است که شما مسئول آسیب‌های خود نیستید. صرف‌نظر از نوع ضربه‌ی وارد شده، تقصیر شما نبوده است. با این حال، مسئولیت شفا با شماست زیرا هیچ‌کس نمی‌تواند این کار را برای شما انجام دهد. اگر شخصی باعث حادثه‌ی آسیب‌زا شده است، در طول روند بهبودی به شما کمک نمی‌کند، زیرا در بیشتر موارد، تا آنجا که به او مربوط می‌شود، کار اشتباهی انجام نداده است. سوءاستفاده‌کنندگان هیچ همدلی ندارند و نسبت به قربانیان خود بی‌توجهی کامل دارند. با این حال، لحظه‌ای که متوجه می‌شوید تنها فردی هستید که می‌توانید زخم‌های خود را التیام بخشید، زندگی بسیار آسان‌تر می‌شود.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
فصل 1: بیداری: خودآگاهی و اعتراف به ضعف خود
خودآگاهی چیست؟
چگونه خودآگاهی را توسعه دهیم
نکات اضافی برای تعریف ارزش‌های شخصی
چگونه نقاط ضعف خود را بشناسیم
سؤالاتی برای شناسایی نقاط ضعف
فصل 2: ذهنیت قربانی را کنار بگذارید: موفقیت برای همه امکان پذیر است
ذهنیت قربانی چیست؟
علائمی که نشان می‌دهد ذهنیت قربانی دارید
افراد موفقی که در فقر بزرگ شدند
چگونه ذهنیت قربانی را کنار بگذاریم
فصل 3: در ذهن شروع می‌شود: بیاندیشید و ثروتمند شوید
افکار انرژی هستند
چگونه باورهای محدود کننده بر شما تأثیر می‌گذارند
چگونه باورهای محدود کننده را بشناسیم
چگونه بر باورهای محدود کننده غلبه کنیم
چگونه بیندیشیم و ثروتمند شویم
فصل 4: قدرت نظم: خانه خود را مرتب کنید
آنچه درهم ریختگی با سلامت روان شما می‌کند
امروز مرتب کردن را شروع کنید
نکات بیشتر برای مرتب کردن خانه
نکاتی برای مرتب کردن خانه
چگونه خانه را مرتب نگه داریم
فصل 5: چشم انداز خود را بنویسید و آن را واضح کنید: هدف گذاری با یک هدف
نکات اضافی برای تعیین هدف
فصل 6: حواس‌پرتی‌ها را کنار بگذارید: چگونه تمرکز خود را حفظ کنید
حواس پرتی چیست؟
چه نوع حواس پرتی می‌تواند برای شما هزینه داشته باشد
چرا مردم به راحتی حواسشان پرت می‌شود؟
چگونه حواس خود را کمتر پرت کنید و تمرکز خود را حفظ کنید
فصل 7: همه چیز را کنار بگذارید: فعلاً تعادل کار و زندگی را فراموش کنید
تعادل سالم کار و زندگی چگونه است؟
چرا داشتن تعادل زندگی کاری سالم را باید فعلاً فراموش کنید؟
فصل 8: انگیزه کافی نیست: چگونه وقتی آن را احساس نمی‌کنید به راه خود ادامه دهید
انگیزه چیست؟
چیزهایی که بر انگیزه شما تأثیر می‌گذارد
وقتی انگیزه ندارید چه کاری باید انجام دهید
فصل 9: توسعه انضباط: هیچ چیز بدون خودانضباطی اتفاق نمی‌افتد
خود انضباطی چیست؟
مزایای خودانضباطی چیست؟
چگونه انضباط شخصی را توسعه دهیم
تمرین‌هایی برای افزایش بهره وری
فواید روتین روزانه
چگونه روتین روزانه ایجاد کنیم
اجرای قانون 40 درصد
فصل 10: ایجاد حرکت: از اثر گلوله برفی کمک بگیرید
قدرت ثبات
مزایای ثبات
چگونه ثابت قدم باشیم
فصل 11: دوستان: شما نمی‌توانید همه را به اوج ببرید
چگونه دوستان شما حواس‌تان را پرت می‌کنند
چرا مهم است که با چه کسی دوست هستید؟
تنهایی بخشی از سفر است
از اهمیت دادن به آنچه دیگران فکر می‌کنند دست بردارید
برای برچسب دیوانه بودن آماده شوید
چگونه دوستان خود را رها کنید
فصل 12: موفقیت موقتی نیست: چگونه موفقیت را به سبک زندگی تبدیل کنیم
چرا موفقیت در جامعه عادی نیست؟
چگونه موفقیت را به سبک زندگی تبدیل کنیم
فصل 13: در آغوش گرفتن ناراحتی: با ناراحتی راحت باشید
منطقه آسایش چیست؟
مزایای خروج از منطقه راحتی
چگونه ناراحتی را در آغوش بگیریم
فصل 14: مقابله با ناامیدی: قدرت صبر
ناامیدی چیست؟
چگونه با ناامیدی کنار بیاییم
فصل 15: یک مرحله در یک زمان: پیروزی‌های کوچک خود را جشن بگیرید
بردهای کوچک دقیقاً چیست؟
چگونه بردهای کوچک خود را جشن بگیریم
نتیجه

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب قدرت اقدام: همین الان انجام دهید
نویسنده
مترجمساسان جعفرنیا، مونا حضرتی
ناشر چاپیانتشارات زمان تغییر
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات238
زبانفارسی
شابک978-622-5872-70-7
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب قدرت اقدام

حسینی
۱۴۰۳/۴/۹
اینکه این کتاب به افراد برای کسب خودآگاهی عمیق و در ادامه شناسایی نقاط ضعف و قوت و ارائه ی راهکارهایی برای ایجاد انگیزه و غلبه بر موانع تحقق اهداف معرفی میکند نظرمو جلب کرد وبسیار عالی هست.
فرانک
۱۴۰۳/۴/۸
عالی بود، به شدت توصیه میشه برای تمام افراد. واقعا برای شروع هرکاری نیاز که قبلش این کتاب و بخونیم که در بین راه خسته نشیم و بدونیم که برای رسیدن به هرموفقیتی چه چالش‌های سر راهمون هست.
SINA
۱۴۰۳/۴/۴
با سلام. محتوای کتاب عالیه یکی از بهترین کتاب‌های self_help بود که تا حالا خوندم؛ ولی متاسفانه ترجمه در بعضی بخش‌های کتاب مشکل داشت مخصوصا قسمت‌های آخر کتاب در کل کتاب خوبی بود.
عسل زمانی زاده
۱۴۰۳/۴/۶
این کتاب بسیار اموزنده و مفید است
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه کتاب قدرت اقدام

برای دریافت کتاب قدرت اقدام و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.