معرفی و دانلود کتاب صوتی چرایی خود را پیدا کنید: راهنمای عملی برای کشف هدف خود و تیم‌تان

عکس جلد کتاب صوتی چرایی خود را پیدا کنید: راهنمای عملی برای کشف هدف خود و تیم‌تان
قیمت:
۱۵۲,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی چرایی خود را پیدا کنید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی چرایی خود را پیدا کنید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی چرایی خود را پیدا کنید: راهنمای عملی برای کشف هدف خود و تیم‌تان

کتاب صوتی چرایی خود را پیدا کنید نوشته‌ی سایمون سینک، دیوید مید و پیتر داکر راهنمایی عملی و کاربردی برای پیدا کردن اهداف و انگیزه‌هایمان در هر کاری است که انجام می‌دهیم؛ زیرا دانستن چرایی باعث رسیدن به رضایت خاطر می‌شود و این اولین پله به سمت کسب رضایت و خوشبختی است.

درباره‌ی کتاب صوتی چرایی خود را پیدا کنید

مفهوم «چرایی» که به‌عنوان هسته‌ی اصلی موضوع این کتاب مطرح شده، نخستین بار از نوشته‌های سایمون سینک (Simon Sinek) متولد شد. سایمون سینک معتقد بود که برای داشتن حس رضایت از هر کاری، باید درباره‌ی چرایی آن آگاه و مطمئن باشیم. برای فهم دقیق‌تر این موضوع می‌توانیم از این مثال استفاده کنیم: زمانی که راهی سفری می‌شویم، تا وقتی که ندانیم به کجا می‌رویم و چرا و برای چه کاری عازم این سفر شده‌ایم، آرامش خاطر نداریم و نمی‌توانیم متمرکز باقی بمانیم. این مثال به دیگر ابعاد زندگی هم قابل تعمیم است؛ چطور می‌شود پای در راه سفر زندگی بگذاریم و از اینکه باید به کجا برویم و چه کنیم اطلاعی نداشته باشیم؟

داشتن حس رضایتمندی لزوماً به رفاه و داشتن منافع و مزایای زیاد مربوط نمی‌شود. در حقیقت این مسئله یک انتخاب شخصی است، برای برخی ارزش‌های دیگری به جز موارد مادی مطرح است و اگر هدفی که انتخاب می‌کنند با این ارزش‌ها هم‌سو باشد، حس رضایت درونی عایدشان می‌گردد. معلمی را در نظر بگیرید که با وجود شرایط سخت کار و دستمزد ناکافی، باز هم از شغلش رضایت دارد و در این مسیر احساس خوشحالی می‌کند. این معلم با بودن در این وضعیت دچار فرسودگی نمی‌شود، چون به‌خوبی می‌داند که شغلش، با چرایی‌اش که مثلاً تربیت درست نسل آینده و موثر بودن در مسیر زندگی شاگردانش است، تطابق دارد.

بسیاری از ما در هدف‌گذاری چشم‌انداز واضح و روشنی نداریم. سایمون سینک، دیوید مید (David Mead) و پیتر داکر (Peter Docker) در کتاب صوتی چرایی خود را پیدا کنید (Find Your Why: A Practical Guide for Discovering Purpose for You and Your Team) به‌طور عمیق و ریشه‌ای همین موضوع را بررسی کرده‌اند که اصلاً انتخاب هدف و معنا برای زندگی، چه در حوزه‌های کاری و تحصیلی و چه در حوزه‌ی روابط با دیگران و توسعه‌ی فردی باید بر چه اساسی باشد تا باعث پیشرفت و رضایت درونی شود. گرچه مطالب کتاب به همه‌ی ابعادی که گفته شد قابل بسط و تعمیم است، اما نویسندگان محتوای این اثر را مستقیماً خطاب به کسانی نوشته‌اند که برای تعیین هدف در حوزه‌ی کاری خود نیاز به راهنمایی دارند.

معرفی و دانلود کتاب صوتی چرایی خود را پیدا کنید

نویسندگان در کتاب صوتی چرایی خود را پیدا کنید به سوالاتی اساسی پاسخ می‌دهند، از جمله اینکه چه اتفاقی می‌افتد اگر چرایی ما با رقبایمان شباهت داشته باشد؟ برای تعیین هدف تنها به یک دلیل و چرایی نیاز داریم و یا می‌توانیم بیش از یک دلیل در نظر داشته باشیم؟ اگر مسیر شغلی‌ای که انتخاب کرده‌ایم با دلیل و چرایی ما مطابقت نداشته باشد باید چه کنیم؟ اگر در یک تیم مشغول به کار بودیم و دیگر اعضا بر روی دلیل و چرایی انتخاب‌شده‌ی ما تفاهم نظر نداشتند، چاره چیست؟ با توجه به سوالاتی که مطرح شد، می‌توان گفت که این کتاب برای مدیران کسب‌وکارها، سرپرستان گروه‌های کاری مختلف و حتی کارمندان و کسانی که به‌تازگی وارد یک کار شده‌اند، مناسب است.

اگر کارآفرینید، با کشف چراییتان می‌توانید ویژگی منحصربه‌فرد شرکتتان را برای کارکنان و مشتریانتان بیان کنید. برای نمونه، اپل همیشه بهترین محصولات را نمی‌فروشد؛ مثلاً در برخی محصولات این شرکت، عمر کم باتری یک ضعف ملموس به حساب می‌آید. اما طرفداران این شرکت باور کرده‌اند که «متفاوت اندیشیدن» را، که شعار تبلیغاتی و البته چرایی اپل است، تنها با محصولات اپل تجربه خواهند کرد. دانستن چراییتان استخدام افراد مناسب را هم ساده‌تر می‌کند. هر کارآفرینی به‌دنبال کارکنانی است که به چرایی شرکت باور مسلم داشته باشند، ولی وقتی خودتان به‌عنوان کارفرما، نمی‌دانید آن‌ها به‌جز سخت‌کوشی، باید به چه دلیل و چرایی‌ای باور داشته باشند، از کجا می‌خواهید افراد مناسب و باورمند را پیدا کنید؟ اگر چراییتان را بدانید، می‌توانید افرادی را استخدام کنید که به باورتان باور دارند که این عامل انگیزه‌بخش بسیار قوی‌تری برای کارکنان نسبت به پول است. دانستن چراییتان به‌عنوان صاحب کسب‌وکار، رمز استخدام افراد مناسب با فرهنگ کاریتان است.

کتاب صوتی چرایی خود را پیدا کنید کاری از نشر آموخته و نشر صوتی نوین کتاب است. این کتاب با ترجمه‌ی علیرضا خاکساران و گویندگی علیرضا ناصحی در اختیار شما قرار گرفته.

کتاب صوتی چرایی خود را پیدا کنید برای چه کسانی مناسب است؟

اگر در مسیر شغلی خود نیاز به چشم‌اندازی روشن برای تعیین اهداف کاری مختلف دارید، این کتاب می‌تواند اطلاعات مفیدی در این حوزه در اختیار شما قرار دهد.

در بخشی از کتاب صوتی چرایی خود را پیدا کنید: راهنمای عملی برای کشف هدف خود و تیم‌تان می‌شنویم

یکی از راه‌های عالی برای شروع کشف چرایی قبیله شروع جلسه با صحبت‌های یکی از رهبران ارشد سازمان است، کسی که در شرکت یا بین این گروه محترم است و از پیش صددرصد با مفهوم چرایی آشناست تا دلیل تشکیل این جلسه و اهمیت آن را توضیح دهد. همچنین این فرد می‌تواند از مشارکت‌کنندگان برای سرمایه‌گذاری زمانشان در این فرایند تشکر کند. وقتی می‌دانیم سازمان قدر این تخصیص زمان را می‌داند، مشتاقانه‌تر آن را در اختیارش قرار می‌دهیم. هدف این است که مشارکت‌کنندگان صددرصد مطمئن شوند که اجازه‌ی تمرکز کامل بر این جلسه را دارند. شاید نکته‌ای بدیهی به نظر برسد، ولی وقتی افراد حس کنند باید کارهای دیگری را انجام دهند که اهمیت بیشتری برای شرکت دارند، اغلب موضع تدافعی می‌گیرند. قصدمان این است که مشارکت‌کنندگان به اهمیت این کار پی ببرند و بدانند که برای مشارکت کامل در جلسه مجازند.

وجود رهبر ارشدی مشتاق برای ارائه‌ی توضیحات اولیه به پذیرش شما در نقش تسهیلگر نیز کمک می‌کند، به‌خصوص اگر رابطه‌تان با شرکت یا گروه جدید باشد. با شروع جلسه و دادن تریبون به شما، رهبر ارشد اعلام می‌کند که شرکت برای هدایت گروه طی فرایند کشف چرایی به شما اعتماد دارد و از مشارکت‌کنندگان می‌خواهد تا تمام توجه‌شان را به شما بدهند و همکاری کامل داشته باشند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
33 دقیقه
پیشگفتار
24 دقیقه
فصل یک: با چرا شروع کنید
18 دقیقه
فصل دو: چرایی‌تان را کشف کنید
33 دقیقه
فصل سه: کشف چرایی برای افراد
38 دقیقه
فصل سه ـ قسمت دو
42 دقیقه
فصل چهار: کشف چرایی برای گروه‌ها
59 دقیقه
فصل پنج: کشف چرایی برای گروه‌ها
44 دقیقه
فصل شش: بیان چگونگی‌هایتان
42 دقیقه
فصل هفت: موضع بگیرید
25 دقیقه
پیوست یک: پرسش‌های متداول
6 دقیقه
پیوست دو: نکاتی برای همیار در کشف چرایی فردی
6 دقیقه
پیوست سه: نکاتی برای تسهیلگر در فرایند کشف چرایی قبیله

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی چرایی خود را پیدا کنید: راهنمای عملی برای کشف هدف خود و تیم‌تان
نویسنده، ،
مترجمعلیرضا خاکساران
راویعلیرضا ناصحی
ناشر چاپینشر آموخته
ناشر صوتی نوین کتاب گویا
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۶ ساعت و ۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، کتاب‌های مدیریت و رهبری
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی چرایی خود را پیدا کنید

کیانا بلوکی
۱۴۰۳/۵/۱۶
همه ی ما وقتی سوار ماشینی می شویم، می دانیم به کجا و چرا به آن جا می رویم. ولی متأسفانه وقتی پا در ماشین زندگی می گذاریم، اغلب تا مدتی نمی دانیم به کجا می رویم و اگر هم بفهمیم، نمی دانیم چرا به آن جا می رویم و شاید به همین دلیل از این سفر خسته شویم و نرسیده به مقصد، مسیرمان را تغییر دهیم یا فرشته ی مرگ ما را از این ماشین پیاده کند! در واقع، فقط سفرهایی لذت بخش یا حداقل قابل تحمل هستند که چرایی شان مشخص باشد. چرایی نقطه ی آغاز همه ی انتخاب های خوب است و زندگی مجموعه ای از انتخاب هاست. اگر بدانید چرا هر روز صبح از خواب بلند می شوید، برای بیدار شدن شوق بیشتری خواهید داشت. اگر بدانید چرا شغل تان را انتخاب کرده اید، رفتن به سر کار لذت بخش تر خواهد بود. بارها شنیده ایم که می گویند: «کاری رو که عاشقشی انجام بده» ولی مشکل این جاست در دنیایی که انتخاب های زیادی وجود دارد، بیشتر ما نمی دانیم عاشق چه هستیم و چرایی می تواند در پیدا کردن عشق مان به ما کمک کند. داشتن حس رضایت از زندگی به داشتن هدف بستگی دارد و هدف خود بر چرایی بنا نهاده شده است. برای مثال، اگر ندانیم چرا می خواهیم لاغر شویم یا هرگز برای لاغری دست به کار نمی شویم یا در جایی از مسیر، دست از تلاش برمی داریم. در این دنیا افرادی وجود دارند که بدون اینکه بدانند، پیروی چرایی شان هستند و موفقیت، خوشحالی و رضایت خاطرشان نشانه ی آن است. افرادی هم هستند که بدون چرایی به موفقیت های ظاهری می رسند و نداشتن حس رضایت از زندگی نشانه ی آن است. ولی بیشترمان نه موفقیم و نه خوشحال و به طور حتم به کشف چرایی مان نیاز داریم. کشف چرایی فرآیندی حساس است که به زمان و تفکر و از همه مهم تر راهنما نیاز دارد. این کتاب همان راهنماست.
zahrasharifi sharifi
۱۴۰۳/۵/۲۲
سلام وقت بخیر کتاب بسیار جالبی بود خیلی موشکافانه موضوع هدف رو باز و بررسی کردند اینکه به چی علاقمندی چه کاری چرا؟ به چه دلیل علاقمندی؟ چرا میخای اینکارو انجام بدی و هدفت چیه؟ آخرش که چی؟ میخای به چی برسی در پایان؟ اینها تمام سوالاتی بود که مدام میپرسند و تکرار میکنند و بسیار زیبا و تاثیر پذیر پاسخ میدنگاهی باخودت میگی درست میگه که چی آخرش به چی میخای برسی اینها ذهنتو درگیر می‌کنه و کمکت می‌کنه بیشتر و بهتر و روشن تر فکر کنی به اینکه در چه مسیری قدم میزاری و چرا قدم میزاری و در پایان میخای به کجا برسی بسیار زیبا جواب تمام سوال‌ها داده میشه که از میزان مبهم بودن فضا کاسته میشه اینکه در قالب شخص سوال پرسیده میشه به درک درست تر شنونده بسیار کمک بزرگی می‌کنه وقتی در نهایت چرایی خودت رو پیدا کردی میتونی قدم‌های بزرگتر با دید گسترده تر و بینش بالاتری برداریناآگاهانه قدم بر نمی‌داری و تمام مراحل زندگیت برنامه ریزی شدستبرای روزمره و روتینت کاملاً برنامه داری و طبق اون برنامه اونقدر مرتب پیش میری به همراه اینکه دیدت هم وسیعتر شده.... این روتین و برنامه ریزی لازمه‌ی موفقیتِ و اگه نباشه موفقیتی در کار نیست چون به هرحال بعد از چندین روز ذوق و شوق اولیه از بین خواهد رفت نسبت ب اهداف.... و تنها چیزی که میتونه موفقت کنه آهسته و پیوسته حرکت کردنه با دید و بینشی بزرگ... خواندن این کتاب زیبا پیشنهاد میشه
مهشید سلطانی
۱۴۰۳/۵/۱۹
پیتر دراکر بیش از ۴۰ سال پیش به ما گفت هدف سازمان به وجود آوردن مشتری و تنها منبع سود سازمان، مشتری است. اگر پیتر دراکر امروز اینجا بود، اظهارنظر خود را اصلاح می‌کرد و می‌گفت: «بهترین شرکت‌ها مشتری به وجود نمی‌آورند. هوادار خلق می‌کنند.» پیتر دراکر نزدیک به ۱۵ سال پیش نوشت جالب‌ترین موضوعی که در با نیم قرن کار سازمان‌ها با آن مواجه بوده، اهمیتی است که این سازمان‌ها نه به نیازها بلکه به نتایج می‌دهند. این همان نقطه‌ای بود که دراکر نقش خود را در تغییر آن مهم می‌دانست. توصیف دراکر از پرسش چهارم پرسش‌های مهم دیگری را به ذهن می‌آورد:
پیش‌نیاز توفیق ما چیست؟
آیا قدرت پذیرش اشتباهات خود را داریم؟
اهداف کمی و کیفی کدامند؟
پیشرفت به صورت کمی و کیفی را می‌توان ارزیابی کرد. این دو مقیاس امکان درهم آمیخته شدن دارند. اندازه‌گیری کیفی اشاره به عمق و وسعت تغییر دارد و گرچه در پاره‌ای موراد قابل دیدن نیستند اما همواره واقعی و مهم هستند. از مهم‌ترین سؤالاتی که باید برای رهبران سازمان مطرح شود این است که آیا نتیجۀ موردانتظار آن‌قدر توجیه دارد که منابع سازمان را در آن مسیر قرار دهیم؟ نیاز و پیشینه به تنهایی ادامۀ مسیر را توجیه نمی‌کند. ما باید آن را با مأموریت و نتایج خود بسنحید.
کمیل شاکری
۱۴۰۳/۵/۱۳
از دید من کتاب جذابی نبود. کل کتاب رو میشه در یک جمله خلاصه کرد و اون قدرت اثر تلقین هست. تقریبا کل کتاب تکرار همین جمله به شکل‌های مختلف، با ذکر مثال‌های متعدد از موفقیت اشخاصی است که دچار اثرات تلقینند. نویسنده در بسیاری موارد پا را فراتر از منطق و عقل میگذاره و همه چیز رو ناشی از ایمان و تلقین و خود آدم میدونه صرفا با ایجاد فضای خوشبینی و به نوعی تسلیم سعی میکنه حرفهای غیر منطقی رو در قالب حقایق هستی به مخاطب بخوراند. از چیزی به اسم ضمیر ناخوداگاه هم صحبت میشه که نه توان تعریف درستی از اون رو داره و نه نهایتا به مخاطب درک صحیحی از اون رو میده. عمده موفقیتها رو هم در تکیه به این ناخوداگاه میدونه. در کل من به هیچ عنوان خوشم نیومد. کل کتاب تکرار دو فصل اول و عمده حرفها خمیرمایه‌ای برای گول زدن ساده لوح‌ها و تکرار مفهوم دیدن نیمه پر لیوان. وقت گذاشتن براش برای اهل منطق وقت تلف کردنه.
ساغر کاشانی
۱۴۰۳/۵/۱۱
نقاط قوت:
محتوای انگیزشی و عملی: داکر با ارائه ابزارها و تکنیک‌های کاربردی، به خوانندگان کمک می‌کند تا اهداف و دلایل اصلی خود را شناسایی کنند و برنامه‌ریزی مؤثری برای رسیدن به آن‌ها انجام دهند.
تحلیل‌های عمیق: کتاب به بررسی دقیق و جامع فرآیند تعیین هدف و کشف معنا در زندگی می‌پردازد و به خواننده
این امکان را می‌دهد که به صورت عمیق‌تری به خود و انگیزه‌هایش بپردازد.
مثال‌های واقعی و کاربردی: داکر با استفاده از مثال‌های واقعی و تجربیات عملی، مفاهیم را به شکلی قابل فهم و ملموس ارائه می‌دهد. این ویژگی به خوانندگان کمک می‌کند تا با مشکلات و چالش‌های مشابهی که در زندگی خود ممکن است مواجه شوند، بهتر آشنا شوند.
نقاط ضعف:
پیچیدگی مفاهیم: برخی از مفاهیم و روش‌های مطرح شده در کتاب ممکن است برای خوانندگانی که به دنبال راه‌حل‌های ساده‌تر هستند، پیچیده یا دشوار به نظر برسند.
تمرکز بر مسائل فردی: کتاب بیشتر بر جنبه‌های فردی و حرفه‌ای تمرکز دارد و ممکن است به اندازه کافی به مسائل گروهی یا سازمانی نپردازد.
فاطمه بابایی
۱۴۰۳/۵/۱۶
کتاب خیلی خوبی بود درمورد چرایی و چگونگی بیان جملات خود به طرف مقابل و همچنین مثال های گوناگونی که بیان شده بود به بحث پرداخته. من با قسمت اول کتاب خیلی ارتباط گرفتم اونجا که نویسنده مثالی از یه نفریکه دنبال کار پیدا کردن بود و زد و اون نفر زمان مصاحبه که همه تردید داشتن ایا اونو برای این کار کنن و انتخاب یا نه با اون چرایی که تو جمله خودش بکار برد باعث شده بود تمام توجهات به خودش جلب کنه. من خودم خیلی تو این موقعیت قرار گرفته بودم و خیلی وقت ها هم نمیدونستم چی بگم که باعث بشه اون کار و به من بدن و حالا با مطالعه این کتاب تا حدودی به این نتیجه رسیدم فقط یه عیب این کتاب برای من این بود که با اینکه ولوم صدای گوشیم تا اخر زیاد بود ولی با این وجود صدای ویسو در جاهای شلوغ به سختی میشنیدم کاش این مشکل یه جوری برطرف بشه ممنونم از کتابراه
امیررضا رجبی
۱۴۰۳/۵/۳
آخه مگه میشه کتابراه انقدر تو خوب باشی ❤️ واقعا تبریک به همه عوامل کتابراه
Mahtabparhizkar
۱۴۰۳/۶/۱۳
کتاب چرایی خود را بیابید چیزی رو که هر کس و هر کسب و کاری به دنبالشه رو ارائه می‌کنه: یک هدف واقعی. نویسندگان استراتژی‌ها و تمریناتی رو ارائه می‌کنن که افراد و همچنین تیم‌ها میتونن با استفاده از اونا قدرتمند‌ترین انگیزه هاشون، و دلایلشون برای از خواب بیدار شدن و شروع روز کاری رو کشف کنن. اگه شما به دنبال شغل مناسب می‌گردین، یا سعی دارین کارمندای درستی رو استخدام کنین یا امیدوارین که درک بهتری از خودتون داشته باشین، این کتاب یک راهنمای کاربردیه.
کتاب چرایی خود را پیدا کنید برای چه کسانی مفید است؟
هر کس که در جست و جوی هدف و مقصد خودشه.
کارآفرینانی که در مراحل اولیه راه اندازی کسب و کارشون هستن.
رهبران گروه که میخوان اهداف بلند پروازانه‌ای تعیین کنن.
ن د ا ز ر ن د ی
۱۴۰۳/۵/۷
کتاب صوتی بودنش بهتر از کتاب خواندنی اش است. پیتر داکر و سایمون سینک را می شناسم و دیگر نویسنده کتاب چرایی خود را پیدا کنید، دیوید مید را فکر کنم نشناسم. کتاب ساده و روان نوشته شده است اما جمله بندی و پاراگراف بندی قوی دارد. کشف اسرار شخصیت های افراد و رسالت زندگی، زیستن را هدفمند و انگیزه دار می و کند. تلاش مداوم استمرار آن را در کارها و رسیدن به اهداف را برای به پایان رساندن کارها و نتیجه گیری با رفع مسائل پیش بینی نشده، برنامه ریزی قدرتمند می کند. از همان پیش گفتار کتاب، مسائل و نکات مفید و موثر ارائه می دهد. هم برای افراد حقیقی و فردی، یافتن چرایی را پله پله بیان می کند و هم برای سازمان ها و حقوقی چگونه یافتن چرایی را تشریح کرده است.
مصطفی عزیزی
۱۴۰۳/۵/۹
با درود فراوان خدمت دوستان کتابخوان و گرامی، کتابی بسیار پر معنا و در عین حال کاربردی که به سادگی راه حل رسیدم به خواسته ها چه در کار و چه در رندگی شخصی را برامون ترسیم کرده. در اینجا نویسنده با اندیشه های قدرتمند و قلمی روان و ساده و استفاده از تجربیات خودشون به معنی واقعی کلمه چرایی زندگی را می و توصیف کنند اینکه اون چه چیزیه که به خاطرش می خواهیم به هدفمان برسیم و بهترین خودمون باشیم چه در کار گروهی چه پروژه ی شخصی و چه بسا خودسازی نکات ارزشمندی بیان شده اند که نیاز به تامل داره و میشه باز هم گوش داد و مطالعه کرد این کتاب خوب را ترجمه ی بسیار عالی و خوانش فوق العاده خوبی هم دارد. سپاس از تیم خوب کتابراه برای این کتاب خوب
Ali ahmadi
۱۴۰۳/۵/۲۶
وقتی شروع به کاری میکنم حتما دلیلی دارد ولی بعضی وقتها ممکن است از خود بپرسیم چرا؟ و چرا دارم حرف میزنم؟ چرا دارم راه میرم؟ و هزار چرای دیگه که میشه بهش فکر کرد اما تنها چرایی که وجود دارد ما هستیم! ما! ما هرکاری که انجام میدم هرکاری که فکر میکنم دلیلی دارد دلیلش خودمون هستیم، در این دنیا براساس و هرچیز دلیل چرایی وجود دارد و گاهی به ان فکر میکنم و گاهی بدون فکر کردن فقط انجامش میدم که گاهی این موضوع میتونه شگفت انگیز باشه و گاهی میتونه غیر قابل جبران پس قبل از انجام هرکاری از خودمان میپرسیم چرا؟ و بنظرم این کتاب میتونه بهتون بگه چرا .
David
۱۴۰۳/۵/۷
با سلام و تشکر از همه عوامل و دوستانی که زحمت میکشند تا این دانش و آگاهی به دیگران نیز منتقل شود و انها هم زندگی بهتر و زیبا تری را تجربه کنند و هر روز این آگاهی در کره خاکی فراگیر باشد و عشق ماحصل آن خواهد بود
کتابی برای آن‌ها که نمی‌دانند برای چه به این دنیا امده و حتی انهایی که نمی‌دانند که چرا
شغلی دارن یا اصلا داشتن ان حرفه چه کاری واسشون انجام میده و در کل چرایی هر قسمت مهم زندگی از جمله شغل و روابط انسان را به زبان ساده بیان میکند و خوانش عالی که گوینده داره مزید بر علت هست و در کل توصیه میکنم که این کتاب را حتما مطالعه کنید با تشکر
امید نبیزاده
۱۴۰۳/۵/۴
سلام دوستان خوبم در این کتاب سایمون سینک وهمکاراش در مورد انگیزه وچرایی پشت تصمیمات وکارهای افراد توضیح میدن اینکه هر کسی اگه بدون باور و دلیل اصلی انتخاب هاش چیه مخصوصا تو حرفه اش خیلی بهتر و پر انرژی تر زندگی میکنه بیشتر برای کارهای تیمی و شرکتها کاربردیه که به کارمند هاشون انگیزه بدن واهداف شرکت وکارکنان همسو باشن برای موفقیت فردی هم مناسبه ومیتونه به افراد کمک کنه که دلیل وچرایی زندگیشون رو پیدا کنن وبا اگاهی بیشتری زندگی کنن این کتاب مناسب بیشتر افراد هستش مخصوصا کسانی که به رشد فردی وموفقیت شغلی علاقه مند هستن مرسی
Soheil Sadeghi
۱۴۰۳/۵/۵
عالی بود
اینکه آدم رو به فکر می‌بره تا دقیق تر نگاه کنه
تفاوت بین چرایی و چگونگی ووچیستی
اینکه بطور دقیق هدف و انگیزه خودت رو بشناسیم
اینکه ساز و کهر دنیای واقعی رو درک کنیم
اینکه چطور از احساسات بهترین استفاده کنیم
کی عقلانی و کی احساسی عمل کنیم
مفهوم اعتماد و دلیل اعتماد مردم را بیان عمل
می‌کند
چطور کنیم اینکه باهم صادقانه حرف بزنیم و چرایی مشترک برسیم که چرایی همه رو جواب بده
خیلی خیلی جالب بود
Reza ghorbanzadeh
۱۴۰۳/۵/۸
کتابی عالی برای ریشه یابی چرایی و شناخت خود کتابی برای کمک به پیدا کردن راه زندگی بر اساسی الگو های رفتاری و اخلاقی پیشنهاد میکنم این کتاب را در اولویت خواندن قرار دهید، چون قرار است بزودی تغییر شگرفی در مسیر شناخت خود و اهدافتان شکل گیرد. این کتاب حتی راهنمای بسیار خوبی برای کمک به پیدا کردن چرایی دیگران است. این کتاب بله منتور ها نیز پیشنهاد میگردد. گوینده هم کتاب را بسیار شیوا و روان خوانده.
مشاهده همه نظرات 128

راهنمای مطالعه کتاب صوتی چرایی خود را پیدا کنید

برای دریافت کتاب صوتی چرایی خود را پیدا کنید و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.