نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی چرایی خود را پیدا کنید - پیتر داکر

مرتب‌سازی: پیش‌فرض
کیانا بلوکی
۱۴۰۳/۵/۱۶
همه ی ما وقتی سوار ماشینی می شویم، می دانیم به کجا و چرا به آن جا می رویم. ولی متأسفانه وقتی پا در ماشین زندگی می گذاریم، اغلب تا مدتی نمی دانیم به کجا می رویم و اگر هم بفهمیم، نمی دانیم چرا به آن جا می رویم و شاید به همین دلیل از این سفر خسته شویم و نرسیده به مقصد، مسیرمان را تغییر دهیم یا فرشته ی مرگ ما را از این ماشین پیاده کند! در واقع، فقط سفرهایی لذت بخش یا حداقل قابل تحمل هستند که چرایی شان مشخص باشد. چرایی نقطه ی آغاز همه ی انتخاب های خوب است و زندگی مجموعه ای از انتخاب هاست. اگر بدانید چرا هر روز صبح از خواب بلند می شوید، برای بیدار شدن شوق بیشتری خواهید داشت. اگر بدانید چرا شغل تان را انتخاب کرده اید، رفتن به سر کار لذت بخش تر خواهد بود. بارها شنیده ایم که می گویند: «کاری رو که عاشقشی انجام بده» ولی مشکل این جاست در دنیایی که انتخاب های زیادی وجود دارد، بیشتر ما نمی دانیم عاشق چه هستیم و چرایی می تواند در پیدا کردن عشق مان به ما کمک کند. داشتن حس رضایت از زندگی به داشتن هدف بستگی دارد و هدف خود بر چرایی بنا نهاده شده است. برای مثال، اگر ندانیم چرا می خواهیم لاغر شویم یا هرگز برای لاغری دست به کار نمی شویم یا در جایی از مسیر، دست از تلاش برمی داریم. در این دنیا افرادی وجود دارند که بدون اینکه بدانند، پیروی چرایی شان هستند و موفقیت، خوشحالی و رضایت خاطرشان نشانه ی آن است. افرادی هم هستند که بدون چرایی به موفقیت های ظاهری می رسند و نداشتن حس رضایت از زندگی نشانه ی آن است. ولی بیشترمان نه موفقیم و نه خوشحال و به طور حتم به کشف چرایی مان نیاز داریم. کشف چرایی فرآیندی حساس است که به زمان و تفکر و از همه مهم تر راهنما نیاز دارد. این کتاب همان راهنماست.
zahrasharifi sharifi
۱۴۰۳/۵/۲۲
سلام وقت بخیر کتاب بسیار جالبی بود خیلی موشکافانه موضوع هدف رو باز و بررسی کردند اینکه به چی علاقمندی چه کاری چرا؟ به چه دلیل علاقمندی؟ چرا میخای اینکارو انجام بدی و هدفت چیه؟ آخرش که چی؟ میخای به چی برسی در پایان؟ اینها تمام سوالاتی بود که مدام میپرسند و تکرار میکنند و بسیار زیبا و تاثیر پذیر پاسخ میدنگاهی باخودت میگی درست میگه که چی آخرش به چی میخای برسی اینها ذهنتو درگیر می‌کنه و کمکت می‌کنه بیشتر و بهتر و روشن تر فکر کنی به اینکه در چه مسیری قدم میزاری و چرا قدم میزاری و در پایان میخای به کجا برسی بسیار زیبا جواب تمام سوال‌ها داده میشه که از میزان مبهم بودن فضا کاسته میشه اینکه در قالب شخص سوال پرسیده میشه به درک درست تر شنونده بسیار کمک بزرگی می‌کنه وقتی در نهایت چرایی خودت رو پیدا کردی میتونی قدم‌های بزرگتر با دید گسترده تر و بینش بالاتری برداریناآگاهانه قدم بر نمی‌داری و تمام مراحل زندگیت برنامه ریزی شدستبرای روزمره و روتینت کاملاً برنامه داری و طبق اون برنامه اونقدر مرتب پیش میری به همراه اینکه دیدت هم وسیعتر شده.... این روتین و برنامه ریزی لازمه‌ی موفقیتِ و اگه نباشه موفقیتی در کار نیست چون به هرحال بعد از چندین روز ذوق و شوق اولیه از بین خواهد رفت نسبت ب اهداف.... و تنها چیزی که میتونه موفقت کنه آهسته و پیوسته حرکت کردنه با دید و بینشی بزرگ... خواندن این کتاب زیبا پیشنهاد میشه
مهشید سلطانی
۱۴۰۳/۵/۱۹
پیتر دراکر بیش از ۴۰ سال پیش به ما گفت هدف سازمان به وجود آوردن مشتری و تنها منبع سود سازمان، مشتری است. اگر پیتر دراکر امروز اینجا بود، اظهارنظر خود را اصلاح می‌کرد و می‌گفت: «بهترین شرکت‌ها مشتری به وجود نمی‌آورند. هوادار خلق می‌کنند.» پیتر دراکر نزدیک به ۱۵ سال پیش نوشت جالب‌ترین موضوعی که در نیم قرن کار با سازمان‌ها با آن مواجه بوده، اهمیتی است که این سازمان‌ها نه به نیازها بلکه به نتایج می‌دهند. این همان نقطه‌ای بود که دراکر نقش خود را در تغییر آن مهم می‌دانست. توصیف دراکر از پرسش چهارم پرسش‌های مهم دیگری را به ذهن می‌آورد:
پیش‌نیاز توفیق ما چیست؟
آیا قدرت پذیرش اشتباهات خود را داریم؟
اهداف کمی و کیفی کدامند؟
پیشرفت به صورت کمی و کیفی را می‌توان ارزیابی کرد. این دو مقیاس امکان درهم آمیخته شدن دارند. اندازه‌گیری کیفی اشاره به عمق و وسعت تغییر دارد و گرچه در پاره‌ای موراد قابل دیدن نیستند اما همواره واقعی و مهم هستند. از مهم‌ترین سؤالاتی که باید برای رهبران سازمان مطرح شود این است که آیا نتیجۀ موردانتظار آن‌قدر توجیه دارد که منابع سازمان را در آن مسیر قرار دهیم؟ نیاز و پیشینه به تنهایی ادامۀ مسیر را توجیه نمی‌کند. ما باید آن را با مأموریت و نتایج خود بسنحید.
کمیل شاکری
۱۴۰۳/۵/۱۳
از دید من کتاب جذابی نبود. کل کتاب رو میشه در یک جمله خلاصه کرد و اون قدرت اثر تلقین هست. تقریبا کل کتاب تکرار همین جمله به شکل‌های مختلف، با ذکر مثال‌های متعدد از موفقیت اشخاصی است که دچار اثرات تلقینند. نویسنده در بسیاری موارد پا را فراتر از منطق و عقل میگذاره و همه چیز رو ناشی از ایمان و تلقین خود آدم میدونه و صرفا با ایجاد فضای خوشبینی و به نوعی تسلیم سعی میکنه حرفهای غیر منطقی رو در قالب حقایق هستی به مخاطب بخوراند. از چیزی به اسم ضمیر ناخوداگاه هم صحبت میشه که نه توان تعریف درستی از اون رو داره و نه نهایتا به مخاطب درک صحیحی از اون رو میده. عمده موفقیتها رو هم در تکیه به این ناخوداگاه میدونه. در کل من به هیچ عنوان خوشم نیومد. کل کتاب تکرار دو فصل اول و عمده حرفها خمیرمایه‌ای برای گول زدن ساده لوح‌ها و تکرار مفهوم دیدن نیمه پر لیوان. وقت گذاشتن براش برای اهل منطق وقت تلف کردنه.
ساغر کاشانی
۱۴۰۳/۵/۱۱
نقاط قوت:
محتوای انگیزشی و عملی: داکر با ارائه ابزارها و تکنیک‌های کاربردی، به خوانندگان کمک می‌کند تا اهداف و دلایل اصلی خود را شناسایی کنند و برنامه‌ریزی مؤثری برای رسیدن به آن‌ها انجام دهند.
تحلیل‌های عمیق: کتاب به بررسی دقیق و جامع فرآیند تعیین هدف و کشف معنا در زندگی می‌پردازد و به خواننده این امکان را می‌دهد که به صورت عمیق‌تری به خود و انگیزه‌هایش بپردازد.
مثال‌های واقعی و کاربردی: داکر با استفاده از مثال‌های واقعی و تجربیات عملی، مفاهیم را به شکلی قابل فهم و ملموس ارائه می‌دهد. این ویژگی به خوانندگان کمک می‌کند تا با مشکلات و چالش‌های مشابهی که در زندگی خود ممکن است مواجه شوند، بهتر آشنا شوند.
نقاط ضعف:
پیچیدگی مفاهیم: برخی از مفاهیم و روش‌های مطرح شده در کتاب ممکن است برای خوانندگانی که به دنبال راه‌حل‌های ساده‌تر هستند، پیچیده یا دشوار به نظر برسند.
تمرکز بر مسائل فردی: کتاب بیشتر بر جنبه‌های فردی و حرفه‌ای تمرکز دارد و ممکن است به اندازه کافی به مسائل گروهی یا سازمانی نپردازد.
فاطمه بابایی
۱۴۰۳/۵/۱۶
کتاب خیلی خوبی بود درمورد چرایی و چگونگی بیان جملات خود به طرف مقابل و همچنین مثال های گوناگونی که بیان شده بود به بحث پرداخته. من با قسمت اول کتاب خیلی ارتباط گرفتم اونجا که نویسنده مثالی از یه نفریکه دنبال کار پیدا کردن بود و زد و اون نفر زمان مصاحبه که همه تردید داشتن ایا اونو برای این کار انتخاب کنن یا نه با اون چرایی که تو جمله خودش بکار برد باعث شده بود تمام توجهات و به خودش جلب کنه. من خودم خیلی تو این موقعیت قرار گرفته بودم و خیلی وقت ها هم نمیدونستم چی بگم که باعث بشه اون کار و به من بدن و حالا با مطالعه این کتاب تا حدودی به این نتیجه رسیدم فقط یه عیب این کتاب برای من این بود که با اینکه ولوم صدای گوشیم تا اخر زیاد بود ولی با این وجود صدای ویسو در جاهای شلوغ به سختی میشنیدم کاش این مشکل یه جوری برطرف بشه ممنونم از کتابراه
امیررضا رجبی
۱۴۰۳/۵/۳
آخه مگه میشه کتابراه انقدر تو خوب باشی ❤️ واقعا تبریک به همه عوامل کتابراه
Mahtabparhizkar
۱۴۰۳/۶/۱۳
کتاب چرایی خود را بیابید چیزی رو که هر کس و هر کسب و کاری به دنبالشه رو ارائه می‌کنه: یک هدف واقعی. نویسندگان استراتژی‌ها و تمریناتی رو ارائه می‌کنن که افراد و همچنین تیم‌ها میتونن با استفاده از اونا قدرتمند‌ترین انگیزه هاشون، و دلایلشون برای از خواب بیدار شدن و شروع روز کاری رو کشف کنن. اگه شما به دنبال شغل مناسب می‌گردین، یا سعی دارین کارمندای درستی رو استخدام کنین یا امیدوارین که درک بهتری از خودتون داشته باشین، این کتاب یک راهنمای کاربردیه.
کتاب چرایی خود را پیدا کنید برای چه کسانی مفید است؟
هر کس که در جست و جوی هدف و مقصد خودشه.
کارآفرینانی که در مراحل اولیه راه اندازی کسب و کارشون هستن.
رهبران گروه که میخوان اهداف بلند پروازانه‌ای تعیین کنن.
ن د ا ز ر ن د ی
۱۴۰۳/۵/۷
کتاب صوتی بودنش بهتر از کتاب خواندنی اش است. پیتر داکر و سایمون سینک را می شناسم و دیگر نویسنده کتاب چرایی خود را پیدا کنید، دیوید مید را فکر کنم نشناسم. کتاب ساده و روان نوشته شده است اما جمله بندی و پاراگراف بندی قوی دارد. کشف اسرار شخصیت های افراد و رسالت زندگی، زیستن را هدفمند و انگیزه دار می کند. تلاش مداوم و استمرار آن را در کارها و رسیدن به اهداف را برای به پایان رساندن کارها و نتیجه گیری با رفع مسائل پیش بینی نشده، برنامه ریزی قدرتمند می کند. از همان پیش گفتار کتاب، مسائل و نکات مفید و موثر ارائه می دهد. هم برای افراد حقیقی و فردی، یافتن چرایی را پله پله بیان می کند و هم برای سازمان ها و حقوقی چگونه یافتن چرایی را تشریح کرده است.
مصطفی عزیزی
۱۴۰۳/۵/۹
با درود فراوان خدمت دوستان کتابخوان و گرامی، کتابی بسیار پر معنا و در عین حال کاربردی که به سادگی راه حل رسیدم به خواسته ها چه در کار و چه در رندگی شخصی را برامون ترسیم کرده. در اینجا نویسنده با اندیشه های قدرتمند و قلمی روان و ساده و استفاده از تجربیات خودشون به معنی واقعی کلمه چرایی زندگی را توصیف می کنند و اینکه اون چه چیزیه که به خاطرش می خواهیم به هدفمان برسیم و بهترین خودمون باشیم چه در کار گروهی چه پروژه ی شخصی و چه بسا خودسازی نکات ارزشمندی بیان شده اند که نیاز به تامل داره و میشه باز هم گوش داد و مطالعه کرد این کتاب خوب را ترجمه ی بسیار عالی و خوانش فوق العاده خوبی هم دارد. سپاس از تیم خوب کتابراه برای این کتاب خوب
Ali ahmadi
۱۴۰۳/۵/۲۶
وقتی شروع به کاری میکنم حتما دلیلی دارد ولی بعضی وقتها ممکن است از خود بپرسیم چرا؟ و چرا دارم حرف میزنم؟ چرا دارم راه میرم؟ و هزار چرای دیگه که میشه بهش فکر کرد اما تنها چرایی که وجود دارد ما هستیم! ما! ما هرکاری که انجام میدم هرکاری که فکر میکنم دلیلی دارد دلیلش خودمون هستیم، در این دنیا براساس هرچیز دلیل و چرایی وجود دارد و گاهی به ان فکر میکنم و گاهی بدون فکر کردن فقط انجامش میدم که گاهی این موضوع میتونه شگفت انگیز باشه و گاهی میتونه غیر قابل جبران پس قبل از انجام هرکاری از خودمان میپرسیم چرا؟ و بنظرم این کتاب میتونه بهتون بگه چرا .
David
۱۴۰۳/۵/۷
با سلام و تشکر از همه عوامل و دوستانی که زحمت میکشند تا این دانش و آگاهی به دیگران نیز منتقل شود و انها هم زندگی بهتر و زیبا تری را تجربه کنند و هر روز این آگاهی در کره خاکی فراگیر باشد و عشق ماحصل آن خواهد بود
کتابی برای آن‌ها که نمی‌دانند برای چه به این دنیا امده و حتی انهایی که نمی‌دانند که چرا شغلی دارن یا اصلا داشتن ان حرفه چه کاری واسشون انجام میده و در کل چرایی هر قسمت مهم زندگی از جمله شغل و روابط انسان را به زبان ساده بیان میکند و خوانش عالی که گوینده داره مزید بر علت هست و در کل توصیه میکنم که این کتاب را حتما مطالعه کنید با تشکر
امید نبیزاده
۱۴۰۳/۵/۴
سلام دوستان خوبم در این کتاب سایمون سینک وهمکاراش در مورد انگیزه وچرایی پشت تصمیمات وکارهای افراد توضیح میدن اینکه هر کسی اگه بدون باور و دلیل اصلی انتخاب هاش چیه مخصوصا تو حرفه اش خیلی بهتر و پر انرژی تر زندگی میکنه بیشتر برای کارهای تیمی و شرکتها کاربردیه که به کارمند هاشون انگیزه بدن واهداف شرکت وکارکنان همسو باشن برای موفقیت فردی هم مناسبه ومیتونه به افراد کمک کنه که دلیل وچرایی زندگیشون رو پیدا کنن وبا اگاهی بیشتری زندگی کنن این کتاب مناسب بیشتر افراد هستش مخصوصا کسانی که به رشد فردی وموفقیت شغلی علاقه مند هستن مرسی
Soheil Sadeghi
۱۴۰۳/۵/۵
عالی بود
اینکه آدم رو به فکر می‌بره تا دقیق تر نگاه کنه
تفاوت بین چرایی و چگونگی ووچیستی
اینکه بطور دقیق هدف و انگیزه خودت رو بشناسیم
اینکه ساز و کهر دنیای واقعی رو درک کنیم
اینکه چطور از احساسات بهترین استفاده کنیم
کی عقلانی و کی احساسی عمل کنیم
مفهوم اعتماد و دلیل اعتماد مردم را بیان می‌کند
چطور عمل کنیم اینکه باهم صادقانه حرف بزنیم و چرایی مشترک برسیم که چرایی همه رو جواب بده
خیلی خیلی جالب بود
Reza ghorbanzadeh
۱۴۰۳/۵/۸
کتابی عالی برای ریشه یابی چرایی و شناخت خود کتابی برای کمک به پیدا کردن راه زندگی بر اساسی الگو های رفتاری و اخلاقی پیشنهاد میکنم این کتاب را در اولویت خواندن قرار دهید، چون قرار است بزودی تغییر شگرفی در مسیر شناخت خود و اهدافتان شکل گیرد. این کتاب حتی راهنمای بسیار خوبی برای کمک به پیدا کردن چرایی دیگران است. این کتاب بله منتور ها نیز پیشنهاد میگردد. گوینده هم کتاب را بسیار شیوا و روان خوانده.
کاربر R
۱۴۰۳/۵/۳
واقعا خدا به تمام عوامل کتابراه خیر بده کتاب بسیار مفید و کاربردی هست.
Hoori
۱۴۰۳/۵/۵
چرایی زندگی یا همون ایکیگای یعنی دلیل زندگی و دلیل بیدار شدنمون از خواب.
خب بهتره بگم خوندن این کتاب، مفیدتر از نخوندنش هست اما چراییِ شما رو نمیاره بگذاره کف دستت... شما خودت باید چرایی خودت رو پیدا کنی! کتاب در مورد چرایی زندگی یا همون ایکیگای هست که بنظرم توضیحاتش زیاد بود اما مبحث اصلی، چیز قشنگیه که بتونی انگیزه‌ی زندگیتو پیدا کنی
وحید صادقی نژاد
۱۴۰۳/۵/۵
من هنوز ای کتاب رو مطالعه نکردم. ولی این چندمین کتاب هست که رایگان دریافت میکنم. ولی باهر بار دریافت رایگان به همون مقدار کتاب خرید میکنم. از این مجموعه که انقدر سخاوتمندانه به مخاطب توجه میکنه باید عملا حمایت کرد. من حدود ۶ سال هست که با این مجموعه هستم و تا جایی که بتونم حمایت و تبلیغ خواهم کرد. ممنون از کتابراه.
حسین ریاحی
۱۴۰۳/۵/۵
درود بیشتر موجودات به شکل خاص خود در حال حرکت و یا تکاپو هستند اما بعضی به تفحص و تحقیق چرایی خود و دیگران می‌پردازند و چراغ راه دیگران می‌شوند با مطالعه این قبیل داده‌ها زندگی زیباتر و انجام امور روزمره لذت بخش خواهد شد امید که همگان به چرایی وجود خود پی ببرندممنون از دست اندرکاران کتابراه دست مریزاد
الهام بهرامان
۱۴۰۳/۵/۹
اکثر کتاب‌های موفقیت تاکید فراوان بر روی خودیاری شده است اما در این کتاب علاوه بر خودیاری به دگریاری نیز اشاره شده است
بسیاری از واژه‌های این کتاب را فراموش کرده بودم مثل امن بودن و....
و چرایی برای تمام لحظه‌های زندگی
چرا هر روز بیدار می‌شویم؟ و....
ممنون از کتابراه و آقای علیرضا ناصحی
Bahman
۱۴۰۳/۵/۸
کتاب بسیار خوبیه در همین ابتدای مطالعه این کتاب یه موضوعی را برای اولین بار یاد گرفتم وقتی شما دلیل کارهاتون رو بدونید مطمئنا انجامش هم میدید و انجام دادنش براتون آسون میشه بسیار کتاب خوبیه خودتون باید مطالعه کنید تا مطالبش را عمیقا درک کنید چون یه موضوعی هست که همه بهش نیاز دارند
سعیده میرداودی
۱۴۰۳/۵/۸
تا فصل چهار گوش دادم. کتابی نیست که بشه به شکل انفرادی ازش بهره گرفت و اگر کسی رو نداشته باشی که بتونه در شناخت هویتت کمک کنه در واقع، مطالب کتاب فقط در حد آشنایی با موضوع خوبه و عملی نیست. و با وجود اهمیت موضوع چرایی، به نظرم کتاب خیلی سریع پیش میره و مطالب بیشتر در حد آگاه شدن با موضوع هست
hossine karimi
۱۴۰۳/۵/۱۷
این کتاب اصلا اون چیزی که ازش تعریف شده بود نبود من انتظارم کلا چیزه دیگه‌ای ازین کتاب بود فکر میکردم با خوندن این کتاب خیلی راحت تر میتونم شغلی که بهش علاقه دارم پیدا کنم
ولی ظاهرا این کتاب مخصوصه کسانیه که یا شرکت دارن یا داخله شرکتی کار میکنند
seyyed hasan mousavi
۱۴۰۳/۵/۶
سلام وخسته نباشیدبه تیم زحمتکش کتابراه، که این کتاب خوب به صورت رایگان دراختیارهمه قراردادند، این کتاب برای اینکه بتونیم به جواب سوالاتی که برای همه توذهنمون مخصوصابرای شروع کارش پیش میاددست پیداکنیم وبجواب خیلی ازسوالات میرسیم. درپناه حق باشید
نسرین علیخانی
۱۴۰۳/۵/۴
با سلام و خدا قوت با افتخار میگم عالی سپاسگزارم از همه عوامل کتابراه
محمد مجتبی علی دادیان
۱۴۰۳/۷/۲
با سلام ممنوم از برنامه خوب کتابراه. این کتاب واقعا برای مطالعه عالیه برای کسانی که می خوان جلسه ایی رو اداره کنن برای کسانی که می خواهد یک سخنور عالی بشن و موفق بشن در کاری که انجام میدن مخصوصا کار های گروهی
سودا
۱۴۰۳/۶/۲۶
همه ی ما وقتی میخواهیم جایی برویم یا با ماشین وقتی یه مدت میگذرد پیش خودمان میگیم چرا سوار ماشین شدیم یا کجا داریم میرویم اگر هم بفهمیم نمیدانیم چرا داریم میرویم و به همین دلیله که از اون سفر خسته میشویم.
زهرا رفیعی
۱۴۰۳/۶/۷
برای اینکه هدف زندگی و رسیدن بهش رو پیدا کنید دقیقا راه حل میده و گام به گام راهنمایی میکنه ولی خب این که اون شخص مورد اعتمادی که حاضر باشه این همه وقت بذاره رو چجور پیدا کنیم که نسبت نزدیکی هم نداشته باشه!!
زهره ابراهیمی
۱۴۰۳/۵/۱۰
خیلی عالی بود ولی یک مشکلی که داشت این بود که اصلا کتاب هایش جالب نبود فقط اونایی که رایگان نبود به نظر جالب بودند ولی اونایی که رایگان بود جالب نبودند برای همین من یک ستاره کم دادم ولی خیلی خیلی برنامه عالی
ارغوان منتظری
۱۴۰۳/۶/۲۷
در کل دیدگاه نویسندگان بسیار کمک کننده و سازنده است ولی میتونم تکرار مسائل رو مورد انتقاد قرار بدم. صحبت هایی هست که بیشتر از دو بار در طی کتاب تکرار میشن و باعث حوصله سر بر بودنه متن میشن.
Wolf
۱۴۰۳/۵/۱۷
رابطه های سالم: ایجاد و حفظ رابطه های سالم و موثقی با دیگران می تواند به شما کمک کند تا از زندگی به صورت کامل برخورداری کنید. این شامل ارتباطات عاطفی سالم، روابط خانوادگی، و روابط دوستانه است.
Majidarshia
۱۴۰۳/۷/۱
من در حال یادگیری یه هنر هستم که هم درآمدش خوبه هم علاقه دارم، بعد از مطالعه کتاب با پرسش از خودم که چرا وارد این هنر شدم، میتونم بهتر و با علاقه بیشتر ادامه بدم
Shima
۱۴۰۳/۵/۲۸
سلام من از کتابش خوشم نیومد احساس کردم خیلی شبیه به کتاب‌های انگیزشی کلیشه هست جملاتی که همیشه می‌شنویم و به نظرم بیشتر به کار کسایی میاد که کسب و کاری بزرگ اداره میکنن
مریم بیت سیاح
۱۴۰۳/۵/۱۵
تو دنیای مجازی برای هرچیزی چگونگی آن کار وجود داره ولی متاسفانه وسط راه سرد میشیم چرا چون نمیدانم برای چی شروع کردیم حتما کتاب صوتی چرایی خود را پیدا کنید را با جان دل بشنوید
سمانه دینی
۱۴۰۳/۵/۱۴
به نظر من سرراست، صریح، دقیق و بدون شاخ و برگ اضافی و جزییات خسته کننده، مطلب را بیان می کرد. لحن راوی هم خوب بود، که می توانست در چند مورد بهتر باشد در کل کتاب مفیدیست.
نوشین
۱۴۰۳/۵/۶
کتاب هدفمند و سراسر محتوای آموزشی دارد. اما آیا این همه پیچیدگی در تعریف و بیان چرایی لازم است؟ بنظرم خیلی رولن تر وجذاب تر می شد چرایی هر شخص و هر کار را بیان نمود
Fenix
۱۴۰۳/۵/۵
یکی از بهترین کتاب‌ها در زمینه توسعه فردی و موفقیت از مربی و استاد بزرگ، سایمون سینک که با توجه به حضور در زمانه فعلی، کتابهایی مفید برای نسل جدید و منطبق بر مسائل روز نوشتن
حسین علمدار
۱۴۰۳/۵/۴
واقعا کتاب عالی است وقتی برای شروع هرکاری چرایی قوی وجود نداشته باشد به احتمال خیلی خیلی زیاد آنکار به نتیجه نمیرسه، خواندن این کتابو به همه علاقه مندان معرفی میکنم.
Babak Zakerifar
۱۴۰۳/۵/۳
تشکر کتابراه بابت کتاب رایگان خوب این هفته 🙏🏻
Raana Mansouri
۱۴۰۳/۵/۱۵
کتاب خوبی بود خواننده خودش را میخواهد اینگونه نگاه نویسنده، البته که باید چرایی خود را درزندگی پیدا کنیم تا به چگونگی دستیابی به آن برسیم، 🙏
رضا اشترزاده
۱۴۰۳/۵/۱۰
سلام، تشکر از تلاش شما بزرگواران در مورد کتاب‌های صوتی، بعضا نیاز به در اختیار داشتن متن کتاب و پیوست‌های اون می‌باشد مثلا همین کتاب که اشاره به پیوست‌ها دارد.
reza alahmad
۱۴۰۳/۵/۸
سلام کتاب خیلی خوبی هست و به خیلی چیزها اشاره شده خیلی خوب از همه بهتره صدایی هست که پخش میشه و صدای اصلی خواننده هست. ممنونم خواننده
حمید عزیزی
۱۴۰۳/۵/۴
فعلا تا ابتدای فصل دو خواندم و محتوای کتاب توجهم رو جلب کرده. به نظرم کتاب مفید و کاربردی ایه و باید متعهد باشم تا همگام و همراه باهاش پیش برم.
فرهاد مهرابی
۱۴۰۳/۵/۳
همه‌ی کتابهای موفقیت عالی هستن این کتاب بسیار لازم هست که ادمهایی که دنبال موفقیت هستن باید گوش بدن
سمیه سلیمان زاده
۱۴۰۳/۶/۱۹
کتاب خوبی بود راوی هم عالی بود چرایی‌های زندگی و کارم رو نوشتم واقعا به فکر وا میداره وقتی مینویسی چرا؟ ممنون از کتابراه
غلامرضا فتحی زاده
۱۴۰۳/۵/۷
وقتی چرای زندگی خود را پیدا کنیم با هر چگونگی خواهیم ساخت. موضوع این کتاب همین است البته که این سخن هم منسوب به اقای نیچه است
هانیه دهقانی
۱۴۰۳/۵/۷
کتاب خوبیه تمریناتش باید حتما انجام بشه که تاثیرگذار باشه و برای انجام تمریناتم به یک همراه صبور و آگاه و با درک نیاز دارید
سیاوش تیموری
۱۴۰۳/۵/۵
پی بردن به درون‌ وشناخت بهترازخود وکمک به بازیابی وعیب یابی شخصیت واعمال ورفتارانسان کتاب موشکافانه به ابن قضایا نگاه میکنه
آریا گلی
۱۴۰۳/۵/۴
ممنون از کتابراه عزیز که واقعا کتاب های خوب و کاربردی رو بعنوان هدیه میدن سپاس فراوان از عوامل کتابراه
Saba
۱۴۰۳/۵/۴
خیلی خوب بود من یه نوجونم که حس می‌کنم با خوندن این کتاب خیلی بیشتر از قبل میدونم از زندگی چی می‌خوام و هدفم چیه.
1 2 3 >>