معرفی و دانلود کتاب صوتی توده‌ی یخی ما در حال ذوب شدن است: تغییر و موفقیت تحت هر شرایطی

عکس جلد کتاب صوتی توده‌ی یخی ما در حال ذوب شدن است: تغییر و موفقیت تحت هر شرایطی
قیمت:
۵۰۰۰۰ ۲۵,۰۰۰ تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی توده‌ی یخی ما در حال ذوب شدن است و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی توده‌ی یخی ما در حال ذوب شدن است و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی توده‌ی یخی ما در حال ذوب شدن است: تغییر و موفقیت تحت هر شرایطی

تغییر و موفقیت را با کتاب صوتی توده‌ی یخی ما در حال ذوب شدن است در هر شرایطی پیش ببرید. این کتاب که حاصل همکاری جان پی. کوتر و هولگر راتگبر است و در فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های نشریه‌ی نیویورک تایمز قرار دارد، با زبانی ساده و گیرا یک فرایند هشت مرحله‌ای ارائه می‌کند که روش سازگاری با تغییر را به شما و سازمانتان نشان می‌دهد.

درباره‌ی کتاب صوتی توده‌ی یخی ما در حال ذوب شدن است

جایی در یکی از سواحل قطب جنوب، پنگوئن‌های امپراطور بر روی یک توده‌ی یخ عظیم زندگی می‌کنند. سالیان دراز است که زندگی آن‌ها به همان منوال می‌گذرد، ‌ اما یک روز یکی از آن‌ها که فِرِد نام دارد، متوجه می‌شود که توده‌ی یخ تحت خطر ذوب شدن قرار گرفته است. او به باقی پنگوئن‌ها هشدار می‌دهد، اما هیچ کس صحبت‌های او را جدی نمی‌گیرد. با این‌همه، پنگوئن داستان ما امیدش را از دست نمی‌دهد و برای برطرف کردن تهدید مورد نظرش تلاش می‌کند.

کتاب صوتی توده‌ی یخی ما در حال ذوب شدن است ‌(Our Iceberg Is Melting: Changing and Succeeding Under Any Conditions) به قلم جان پی. کوتر (John P. Kotter) و هولگر راتگبر (Holger Rathgeber) در قالب داستان گله‌ی پنگوئن‌های قطب جنوب نوشته شده است و به شما تکنیک‌های لازم برای پیش‌برد تغییرات و راهکارهایی برای سازگاری با شرایط جدید را آموزش می‌دهد. این کتاب یک فرایند هشت مرحله‌ای را تشریح می‌کند که با کمک آن می‌توانید در هر تیم و سازمانی تغییرات مورد نظرتان را اعمال کنید و شرایط سازگاری با آن را فراهم آورید.

معرفی و دانلود کتاب صوتی توده‌ی یخی ما در حال ذوب شدن است

پانزده فصلْ کتاب صوتی توده‌ی یخی ما در حال ذوب شدن است را تشکیل می‌دهند و به‌صورت تمثیلی روند تغییر را تشریح می‌کنند. داستان این کتاب با نیاز به تغییر شروع می‌شود، با تشخیص مشکل و تلاش برای پیدا کردن روش مناسب پیش می‌رود و حرکت جمعی را پیشنهاد می‌کند. در ادامه، برنامه‌ریزی و تخمین ریسک مورد بررسی قرار می‌گیرد و فرایند هشت مرحله‌ای به تفصیل شرح داده می‌شود. در فصل دوازدهم داستان تمثیلی پنگوئن‌ها به پایان می‌رسد و نویسنده به تفسیر و تحلیل آن می‌پردازد. فرایند هشت مرحله‌ای در فصل سیزدهم است که با جزئیات مطرح می‌شود. در نهایت نیز فصل چهاردهم و پانزدهم به جمع بندی اختصاص دارد.

کتاب صوتی توده‌ی یخی ما در حال ذوب شدن است پرفروش‌ترین کتاب نشریه‌ی نیویورک تایمز و وال استریت ژورنال بوده است و آن را مهسار مشتاق به فارسی برگردانده و نشر ابوعطا ذیل مجموعه زندگی مثبت روانه‌ی بازار کتاب ایران کرده است. نشر صوتی رادیو گوشه نیز این کتاب را با صدای محیا ساعدی در اختیار شما قرار داده.

جوایز و افتخارات کتاب توده‌ی یخی ما در حال ذوب شدن است

  • کتاب پرفروش مجله‌ی نیویورک تایمز؛
  • کتاب پرفروش مجله‌ی وال استریت؛
  • کتاب پرفروش مجله‌ی امروز آمریکا؛
  • کتاب پرفروش مجله‌ی تجارت هفته.

نکوداشت‌های کتاب توده‌ی یخی ما در حال ذوب شدن است

  • فرقی ندارد که در یک سازمان کار کنید یا صرفا به زندگی عادی مشغول باشید، چه مدیر عامل یک شرکت باشید یا یک دانش آموز دبیرستانی، این کتاب برای شما مفید است. (اسپنسر جانسون، نویسنده‌ی کتاب چه کسی پنیر مرا جابجا کرد؟)
  • پنگوئن‌های این کتاب فقط دل شما را نمی‌برند، بلکه به هوش شما هم اضافه می‌کنند. (مری تایلر مور، بازیگر و تهیه‌کننده)
  • هرگز در هیچ کتاب تجاری‌ای یک داستان اخلاقی نخوانده بودم به‌خصوص کتابی که موضوعی پیچیده مثل مدیریت تغییرات دارد. این کتاب موضوع را به‌صورت داستانی ساده توضیح می‌دهد و هر کس که به دنبال راهی برای مدیریت تغییرات است باید آن را بخواند. (ریچارد کوسینسکی، سرپرست توسعه در شرکت یاهو)

کتاب صوتی توده‌ی یخی ما در حال ذوب شدن است برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به کتاب‌های روانشناسی موفقیت و کتب مدیریتی علاقه دارید، این کتاب را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب صوتی توده‌ی یخی ما در حال ذوب شدن است: تغییر و موفقیت تحت هر شرایطی می‌شنویم

روز بعد لوییس از تمام پنگوئن‌ها خواست تا در جلسه‌ای فوق‌العاده شرکت کنند. همانطور که حدس می‌زنید، تقریبا همه‌ی پنگوئن‌ها در این جلسه شرکت کردند. پروفسور پرانرژی تمام صبح مشغول تهیه‌ی مجموعه‌ای بود که به کمک آن‌ها لوییس بتواند هدف را به پنگوین‌های حاضر در جلسه نشان بدهد.این مجموعه را 97 تصویر تشکیل می‌داد که همگی به وسیله‌ی یک نرم‌افزار تهیه شده بودند. پنگوئن ارشد به این مجموعه نگاهی انداخت و سپس آن را به بودی داد. بودی پس از مطالعه و بررسی این مجموعه گفت: «متاسفم، اما من از اینا سر در نمیارم». لوییس از او پرسید متوجه کدام قسمت نمی‌شود. بودی به او گفت با تصویر شماره 2 مشکل دارد. آلیس چشمانش را بست و چند نفس عمیق کشید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
معرفی کتاب
5 دقیقه
پیشگفتار
29 دقیقه
قسمت اول
20 دقیقه
قسمت دوم
10 دقیقه
قسمت سوم
18 دقیقه
قسمت چهارم
11 دقیقه
قسمت پنجم
11 دقیقه
قسمت ششم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی توده‌ی یخی ما در حال ذوب شدن است: تغییر و موفقیت تحت هر شرایطی
نویسنده،
مترجممهسار مشتاق
راویمحیا ساعدی
ناشر چاپیانتشارات ابوعطا
ناشر صوتی رادیو گوشه
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۴۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، کتاب‌های مدیریت و رهبری
قیمت نسخه صوتی
۵۰۰۰۰ ۲۵,۰۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی توده‌ی یخی ما در حال ذوب شدن است

برای دریافت کتاب صوتی توده‌ی یخی ما در حال ذوب شدن است و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.