معرفی و دانلود کتاب صوتی مغز شبیه باغ است: کودکان و آشنایی با ذهن آگاهی

عکس جلد کتاب صوتی مغز شبیه باغ است: کودکان و آشنایی با ذهن آگاهی
قیمت:
۱۰۰۰۰ ۵,۰۰۰ تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی مغز شبیه باغ است و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی مغز شبیه باغ است و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی مغز شبیه باغ است: کودکان و آشنایی با ذهن آگاهی

تابه‌حال به این فکر کرده‌اید که مغزتان چجور جایی است؟ شونا آینز در کتاب صوتی مغز شبیه باغ است، دستتان را می‌گیرد و شما را به فضای درونی مغزتان می‌برد که درست مانند یک باغ است؛ باغی که کارهای زیادی را می‌توان در آن انجام داد! این کتاب موفق به حضور در لیست کتاب‌های «لاک‌پشت پرنده» شده است.

درباره‌ی کتاب صوتی مغز شبیه باغ است

مغز ما در حالت عادی، قابل دیدن نیست. هیچ‌کس نمی‌داند که در همین لحظه، چه چیزی در مغز دوستش، یا حتی خودش، در جریان است. در هر ثانیه هزاران فکر مختلف در مغز در حال پردازش هستند و صدها کار مختلف با هم هماهنگ می‌شوند، اما ما بی‌خبر از همه‌جا، به زندگیمان ادامه می‌دهیم. با این حساب، این عضو شگفت‌انگیز بدن که ما را زنده نگه می‌دارد و باعث تفاوت‌‍ میان آدم‌ها می‌شود، واقعاً چجور جایی است؟

معرفی و دانلود کتاب صوتی مغز شبیه باغ است

شونا آینز (Shona Innes) در کتاب صوتی مغز شبیه باغ است (Your mind is like a garden) به این سوال پاسخ می‌دهد. مغز ما در واقع شبیه باغی با دالان‌های تودرتو و زمین‌های وسیع است. این فضا به ما امکان انجام کارهای فراوانی را می‌دهد؛ مثلاً می‌توانیم در دالان‌های درهم‌پیچیده‌اش گشت‌وگذار کرده و هربار جای جدیدی را کشف کنیم. یا مثلاً می‌توانیم از زمین‌های بزرگ و حاصلخیزش، برای کاشت دانه‌ی علم یا تفکری استفاده کنیم که بعداً رشد کند و از میوه‌اش استفاده کنیم. حتی می‌توانیم از این فضای خالی بزرگ، به عنوان یک انباری بهره ببریم و تمام وسایل اضافه‌مان را آنجا بگذاریم. مغز بزرگ است و توانایی‌هایش قابل اندازه‌گیری نیست، پس چرا آن را به کار نگیریم تا مرزهای خلاقیت و قدرتش را کشف کنیم؟

کتاب صوتی مغز شبیه باغ است کاری از نشر صوتی مهرساست. این کتاب را با ترجمه‌ی احمد تصویری و گویندگی زهره احمدی می‌شنوید. لازم به ذکر است که این کتاب، در فهرست آثار مورد تأیید آموزش و پرورش قرار دارد.

درباره‌ی مجموعه‌ی کودکان و مفهوم زندگی

مجموعه‌ی کودکان و مفهوم زندگی که در زبان اصلی با نام Big hug شناخته می‌شود، در آثار گوناگون خود نگاهی شاعرانه و عمیق نسبت به موضوعاتی چون عشق، خانه، خشم، اینترنت، دوستی، زندگی و... ارائه داده است که تصویرسازی‌های جذاب کتاب‌ها و بیان استعاری مفاهیم، حسی خوشایندی را در کودکان ایجاد خواهد کرد. این داستان‌ها به کودک می‌آموزد نگاهی متفاوت و زیبا نسبت به پیرامون خود داشته باشد.

کتاب صوتی مغز شبیه باغ است برای چه کسانی مناسب است؟

کوچولوهای 5 تا 8 ساله می‌توانند با شنیدن این کتاب، با عملکرد مغز و موضوع ذهن‌آگاهی بیشتر آشنا شوند.

در بخشی از کتاب صوتی مغز شبیه باغ است: کودکان و آشنایی با ذهن آگاهی می‌شنویم

نمی‌شود به مغز کسی دست زد یا آن را با چشم دید. اما هرکس توی سرش چیزی دارد که همیشه فعال است و کارهای مختلفی انجام می‌دهد. مغز ما فکر می‌کند، مسائل مختلف را حل می‌کند، احساس می‌کند، گوش می‌دهد، نگاه می‌کند و درباره‌ی همه‌چیز به ما خبر می‌دهد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
7 دقیقه
مغز شبیه باغ است

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی مغز شبیه باغ است: کودکان و آشنایی با ذهن آگاهی
نویسنده
مترجماحمد تصویری
راویزهره احمدی
ناشر صوتیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب‌های روانشناسی کودک و نوجوان
قیمت نسخه صوتی
۱۰۰۰۰ ۵,۰۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی مغز شبیه باغ است

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی مغز شبیه باغ است

برای دریافت کتاب صوتی مغز شبیه باغ است و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.