معرفی و دانلود کتاب صوتی مدرسه یاد نمی‌دهد!

عکس جلد کتاب صوتی مدرسه یاد نمی‌دهد!
قیمت:
۸۹۰۰۰ ۴۴,۵۰۰ تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی مدرسه یاد نمی‌دهد! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی مدرسه یاد نمی‌دهد! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی مدرسه یاد نمی‌دهد!

کتاب صوتی مدرسه یاد نمی‌دهد! تمام آن آموزه‌های مالی را که مدرسه به شما آموزش نداده است، اما بهتر بود یاد می‌گرفتید، به شما ارائه می‌دهد. این کتاب که با همکاری جمی مک اینتایر و لی بارکر نوشته شده است، اصول ضروری برای مدیریت مالی و بهبود وضعیت اقتصادی را آموزش می‌دهد و راه‌های کاربردی سرمایه‌گذاری را پیش پای شما می‌گذارد.

درباره‌ی کتاب صوتی مدرسه یاد نمی‌دهد!

شاید مباحث زیادی باشد که ترجیح می‌دادید به جای برخی از درس‌های بی‌فایده‌ی مدرسه یاد می‌گرفتید. مطالبی که رایگان و بدون زحمت جست‌وجو به شما عرضه می‌شدند و زندگی‌تان را از همان کودکی شکل می‌دادند. در میان این موارد، احتمالا راه‌های سرمایه‌گذاری و مدیریت مالی یکی از چیزهای مهمی باشد که جای خالی‌اش را حس کرده‌اید. هنوز هم دیر نشده است، به خصوص اگر پای سرمایه گذاری و مدیریت درآمدها در میان باشد. کتاب صوتی مدرسه یاد نمی‌دهد! (What I Didn't Learn at School but Wish I Had: And why Education System Is A Dismal Failure) به قلم جمی مک اینتایر (Jamie McIntyre) و لی بارکر (Leigh Barker) اینجاست تا به شما یاد بدهد چطور وضعیت مالی‌تان را بهبود ببخشید و اصول لازم برای موفقیت مالی را در ضمیر ناخودآگاهتان بکارید.

نویسندگان در کتاب صوتی مدرسه یاد نمی‌دهد! تجربیات شخصی‌شان را با اصول سرمایه‌گذاری و مدیریت مالی ترکیب کرده و راهنمایی عملی برای دستیابی به ثبات مالی در اختیار شما می‌گذارند. بد نیست اشاره کنیم که جمی مک اینتایر در طول زمان کوتاهی، وضعیت اقتصادی‌اش را به طرز چشمگیری بهبود بخشید و به این ترتیب تمامی نکات آزموده شده در زندگی شخصی‌اش را در این کتاب گردآوری کرده است تا به شما در ساخت یک زندگی مرفه‌تر کمک کند.

معرفی و دانلود کتاب صوتی مدرسه یاد نمی‌دهد!

کتاب صوتی مدرسه یاد نمی‌دهد! در پانزده فصل تدوین شده است. فصل اول کتاب بررسی می‌کند که اصولا دلایل شکست افراد در زمینه‌های مالی و اقتصادی چیست و آمار و ارقامی از وضعیت اقتصادی کشور استرالیا به دست می‌دهد. فصل دوم مفاهیم لازم برای جذب پول را به شما آموزش می‌دهد و رابطه‌ی میان افکار و احساسات و پول را بررسی می‌کند. این فصل نشان می‌دهد پول شکل دیگری از انرژی است و یک سیستم جهانی برای کنترل پول وجود دارد که تحت اختیار خانواده‌های نخبه است. فصل سوم روش‌های کارکرد پول در ابعاد کلان را ردیابی می‌کند و فصل پنجم به سراغ اصل مطلب، یعنی آموزش قرن بیست و یک می‌رود. این فصل پنج جز اصلی آموزش قرن بیست و یک را برمی‌شمارد و چهار مهارت کلیدی این آموزش را در اختیار شما قرار می‌دهد. فصل ششم راه‌های بالا بردن سطح انرژی را پیش پایتان می‌گذارد تا با استفاده از آن‌ها تغییرات چشمگیری در زندگی به وجود بیاورید و فصل ششم کمکتان می‌کند که ذهنیت یک میلیونر را در خودتان توسعه بدهید و آگاهی برای خلق ثروت را به خودتان بازگردانید. فصل هفتم فرایندی طراحی می‌کند تا با استفاده از آن بفهمید دقیقا چه می‌خواهید و هدف واقعی‌تان در زندگی چیست و فصل هشتم نیز پایه‌های طراحی یک برنامه‌ی عملیاتی برای رسیدن به این هدف را عنوان می‌کند.

فصل نهم کتاب صوتی مدرسه یاد نمی‌دهد! به طور خلاصه به شش نیاز انسانی آنتونی رابینز اشاره دارد و می‌گوید برای داشتن یک زندگی مرفه باید این نیازها را برآورده کنید. با استفاده از تمرینات فصل دهم می‌توانید دریابید چقدر طول می‌کشد تا به آزادی مالی برسید و فصل یازدهم راهکارهای کاهش بدهی و مدیریت نقدینگی را در اختیارتان می‌گذارد. فصل دوازدهم هشت مرحله برای افزایش سرمایه را توضیح می‌دهد. فصل سیزدهم اطلاعات واقعی از راهکارهای ابداعی سرمایه‌گذاری را مطرح می‌کند. فصل چهاردهم در رابطه با سرمایه‌گذاری در املاک راهنمایی‌تان می‌کند. در نهایت، فصل آخر نیز آخرین راهکار برای ثروتمند شدن را عنوان می‌کند و شما می‌توانید از میان تمامی راهکارهای پیشنهاد شده در کتاب، راهکارهای مناسب خودتان را پیدا کرده و با اجرا کردنشان قدم در مسیر جذب ثروت بگذارید.

کتاب صوتی مدرسه یاد نمی‌دهد! توسط سیده ژاله موسوی نصر به فارسی برگردانده و با صدای خود او صوتی شده است. وظیفه‌ی چاپ و انتشار نسخه‌ی صوتی کتاب را انتشارات کهکشان دانش بر عهده داشته و به این ترتیب آن را در دسترس مخاطبین علاقه‌مند قرار داده است.

کتاب صوتی مدرسه یاد نمی‌دهد! براتی چه کسانی مناسب است؟

اگر به دنبال یادگیری راه‌های سرمایه‌گذاری و شیوه‌های کاربردی مدیریت مالی هستید، این کتاب را از دست ندهید.

در بخشی از کتاب صوتی مدرسه یاد نمی‌دهد! می‌شنویم

می خواهم نکته‌ای را در این مورد که چرا اکثر افراد به دنبال کسب و کار می‌روند و در آن سقوط می‌کنند، بیان کنم. مایکل جربر کارآفرین و نویسنده‌ی کتاب «اسطوره‌ی الکترونیکی» است. او اغلب در مورد چگونگی شکست خوردن اکثر مشاغل در پنج سال اول صحبت می‌کند. او گفت اگر به مدت بیش از ۵ سال در شغلی هستید، برای پنج سال آینده زیاد هیجان‌زده نباشید، چون هشتاد درصد این مشاغل با شکست مواجه می‌شوند. بنابراین اگر پنج سال اول از کاری اخراج نشدید، پنج سال آینده خواهید شد. اکثر افراد به دلیل کار کردن برای رؤسای احمق بیمار می‌شوند، بنابراین تصمیم می‌گیرند کسب و کار خود را شروع کرده و به کار این روسای احمق پایان دهند.

به جای کار کردن پنج روز در هفته برای یک چک حقوق تضمین شده، شش تا هفت روز در هفته و اغلب بدون دریافت چک حقوق کار می‌کنند. در مورد کسانی که شاغل هستند، شاید بتوانید این آمارهای تاسف‌بار را مشاهده نمایید. به عنوان یک مربی موفق در موسسه‌ی قرن بیست و یک با هزاران استرالیایی کار کرده و به افراد زیادی کمک کرده‌ام میلیونر شوند. این کار باعث شده هزاران نفر در مدت کوتاهی به طور منطقی بازنشسته شده و سبک زندگی دلخواه خود را ایجاد نمایند. اساساً آن‌ها فکر کردند بیست یا سی سال این کار طول می‌کشد ولی در مدت چند سال توانستند به آن دست یابند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
48 دقیقه
معرفی کتاب و مقدمه
28 دقیقه
فصل اول: چرا اکثر افراد شکست می‌خورند؟
33 دقیقه
فصل دوم: دنیای پول
27 دقیقه
فصل سوم: پول فقط یک ایده است
53 دقیقه
فصل چهارم: آموزش قرن بیست و یک چیست؟
23 دقیقه
فصل پنجم: چگونه سطح انرژی خود را به‌سرعت بالا ببریم
12 دقیقه
فصل ششم: توسعه‌ی ذهنیت یک میلیونر
22 دقیقه
فصل هفتم: روش کشف هدف اصلی شما
11 دقیقه
فصل هشتم: طراحی زندگی
9 دقیقه
فصل نهم: شش نیاز انسانی
16 دقیقه
فصل دهم: اهداف مالی خود را محقق سازید
6 دقیقه
فصل یازدهم: کاهش بدهی و مدیریت نقدینگی
53 دقیقه
فصل دوازدهم: هشت مرحله برای شروع مسیر میلیونر شدن
40 دقیقه
فصل سیزدهم: راهکارهای نقدینگی فوری
25 دقیقه
فصل چهاردهم: راهکارهای املاک
19 دقیقه
فصل پانزدهم: اصل سطل کودک

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی مدرسه یاد نمی‌دهد!
نویسنده،
مترجمسیده ژاله موسوی نصر
راویسیده ژاله موسوی نصر
ناشر صوتیانتشارات کهکشان دانش
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۷ ساعت و ۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، کتاب‌های مالی و بیمه
قیمت نسخه صوتی
۸۹۰۰۰ ۴۴,۵۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی مدرسه یاد نمی‌دهد!

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی مدرسه یاد نمی‌دهد!

برای دریافت کتاب صوتی مدرسه یاد نمی‌دهد! و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.