معرفی و دانلود کتاب صوتی موفقیت یک شبه

عکس جلد کتاب صوتی موفقیت یک شبه
قیمت:
۶۹,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی موفقیت یک شبه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی موفقیت یک شبه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی موفقیت یک شبه

ماریا هاتزیستفانیس، صاحب یکی از پرفروش‌ترین برندهای بهداشتی مراقبت از پوست جهان، در کتاب صوتی موفقیت یک شبه از زندگی حرفه‌ایش می‌گوید و تجربیات و فرازونشیب‌های مسیر هجده ساله‌ی رسیدن به موفقیت را شرح می‌دهد. او که کارش را از اتاق خواب خانه‌اش شروع کرد، حالا محصولش را در فروشگاه‌های سراسر جهان عرضه می‌کند. گفتنی است کتاب حاضر در فهرست پرفروش‌ترین عناوین حوزه‌ی کسب و کار سایت آمازون قرار دارد.

درباره‌ی کتاب صوتی موفقیت یک شبه

صاحب یک برند موفق بودن چگونه ممکن است؟ اگر کسب و کارتان را از اتاق خانه‌تان شروع کنید، می‌توانید امید داشته باشید که در آینده به موفقیت برسید؟ زمانی که ماریا هاتزیستفانیس (Maria Hatzistefanis) کسب و کارش را راه می‌انداخت، انتظار داشت یک شبه به موفقیت برسد. آیا چنین چیزی ممکن شد؟ موفقیت او چقدر طول کشید؟ او در کتاب صوتی موفقیت یک شبه (How to Be an Overnight Success: Making It in Business) همه چیز را تعریف می‌کند و برایتان توضیح می‌دهد که چگونه یک شبه موفق شد و کسب و کارش حالا محصولی جهانی تولید می‌کند.

ماجرا از این قرار است که ماریا هاتزیستفانیس در زندگی‌اش چندین کار مختلف را امتحان کرده و در اکثرشان شکست خورده است. او چندین بار تغییر شغل داده و اخراج را نیز تجربه کرده است. بدهی‌های بسیاری بالا آورده و دست به ریسک‌های مختلفی زده اما موفقیتی کسب نکرده است؛ تا اینکه حدود هجده سال پیش شرکت خودش، شرکت آرایشی و بهداشتی رودیال (Rodial) را در اتاق خواب خانه‌اش تاسیس کرده و آن را به موفقیت امروزینش رسانده است. در واقع او با ارائه‌ی یک سرم مراقبت از پوست به موفقیتی بی‌نظیر دست یافت و سیل تحسین‌هایی که موفقیت او را یک شبه می‌خواندند، به سمتش سرازیر شد، اما واقعیت این بود که پشت پرده‌ی آن موفقیت یک شبه، سال‌ها تلاش نشسته است. او در کتاب صوتی موفقیت یک شبه همین تجربیات و تلاش‌هایش را شرح می‌دهد و راهنمایی متشکل از توصیه‌های حرفه‌ای و رازهای رسیدن به موفقیت را در اختیارتان می‌گذارد.

معرفی و دانلود کتاب صوتی موفقیت یک شبه

کتاب صوتی موفقیت یک شبه پانزده فصل دارد. توصیه‌های اساسی نویسنده به طور خلاصه عبارتند از: یافتن و حفظ انگیزه، مشورت گرفتن از دیگران، باور داشتن به خود و یادگیری مهارت‌های جدید در همه حال. نویسنده از داستان اخراجش آغاز می‌کند، کشمکش‌های روزانه و خطراتی را که پشت سر گذاشته، شرح می‌دهد و سپس راه‌های مشهور شدن و تبلیغ کردن را برمی‌شمارد. پس از آن به شما نشان می‌دهد که چطور برند شخصی خودتان را بسازید و در ادامه انگیزه‌تان را حفظ کنید تا به موفقیت برسید.

کتاب صوتی موفقیت یک شبه در فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های حوزه‌ی کسب و کار سایت آمازون قرار دارد. سیده ژاله موسوی نصر آن را به فارسی برگردانده و گویندگی آن را نیز بر عهده گرفته است. وظیفه‌ی چاپ و انتشار صوتی کتاب را نیز انتشارات کهکشان دانش به اتمام رسانده و به این ترتیب آن را در اختیار مخاطبین علاقه‌مند قرار داده است.

کتاب صوتی موفقیت یک شبه برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی این کتاب را به علاقه‌مندان کتاب‌های خودسازی و موفقیت، به ویژه آن‌هایی که به شرح دستاوردها از زبان کارآفرینان موفق علاقه دارند، پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از کتاب صوتی موفقیت یک شبه می‌شنویم

آی پد در سال 2001 راه‌اندازی شد، ولی استقبال خوبی از آن نشد. تا زمانی که نسخه‌ی چهارم در سال ۲۰۰۴ پیاده‌سازی شد. بیز استون، بنیانگذار توییتر، تلاش می‌کرد نسخه‌هایی از وبلاگ‌نویسی‌ها و محصولات متعدد را به مدت هشت سال قبل از یافتن فرمول درست راه‌اندازی کند. روویو، شرکت تولیدکننده‌ی انگری بردز، با ساختن ۵۰ بازی، زمانی که این بازی ظهور کرد، در مرز ورشکستگی بود. استثنا در این قانون شاید یوتیوب باشد، ولی حتی اگر آن نیز یک شبه موفق شده باشد، پنج سال طول کشید تا به سودآوری برسد! من هنوز برندی پیدا نکرده‌ام که یک شبه ساخته و ماندگار شده باشد. موفقیت یک شبه فقط یک شب دوام دارد.

برای در معرض دید قرار دادن کسب و کار خود باید تلاش کنید. شاید روزها در جست‌وجوی شغلی باشید و با خود فکر کنید: چرا نمی‌توانم آن را به دست بیاورم؟ یا چرا نمی‌توانم محصول خود را به فروش برسانم؟ کجای کار من اشتباه است؟ باید تسلیم شوم. فقط حواستان باشد، این کار مسابقه نیست. باید آن را درست انجام دهید، بنابراین زمانی که یک شبه موفق می‌شوید، برای آن آمادگی دارید. باید بدانید محصول و مشتری شما کیست. ثبات داشته باشید، همان پیام را روی محصول، رسانه و فضای مجازی منعکس نمایید تا دیگران بتوانند تشخیص داده و شما و محصولتان را به خاطر بسپارند.

موفقیت یک شبه سال‌ها طول می‌کشد. وقتی به این مرحله رسیدید، باید خود را به چالش بکشید. باید سکون نداشته و راکد نباشید. به عنوان یک کارآفرین، هرگز به نقطه‌ای نمی‌رسید که بگویید خب، الان خیلی موفق هستم، موفقیتی که می‌خواستم را به دست آوردم.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
15 دقیقه
معرفی کتاب - مقدمه
10 دقیقه
فصل اول: شروع
8 دقیقه
فصل دوم: اخراج شدم. باید چه کار کنم؟
21 دقیقه
فصل سوم: زیبایی و ذهن
29 دقیقه
فصل چهارم: کشمکش روزانه
12 دقیقه
فصل پنجم: استخدام افراد هوشمندتر از من
12 دقیقه
فصل ششم: خطرات و بازتاب‌های آن
16 دقیقه
فصل هفتم: تبلیغ کردن
28 دقیقه
فصل هشتم: پاداش‌ها، زرق‌وبرق و افراد مشهور
22 دقیقه
فصل نهم: عامل کارداشیان
27 دقیقه
فصل دهم: مشهور شدن در اینستاگرام
25 دقیقه
فصل یازدهم: زمانی برای تعامل با یک‌ طراح
33 دقیقه
فصل دوازدهم: برند شخصی خود را بسازید
15 دقیقه
فصل سیزدهم: بهترین لباس خود را بپوشید
29 دقیقه
فصل چهاردهم: با انگیزه باشید: قهوه، شکر و دیگر محرک‌ها
13 دقیقه
فصل پانزدهم: آن را محقق گردانید

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی موفقیت یک شبه
نویسنده
مترجمسیده ژاله موسوی نصر
راویسیده ژاله موسوی نصر
ناشر صوتیانتشارات کهکشان دانش
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۵ ساعت و ۱۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب‌های زندگی نامه
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی موفقیت یک شبه

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی موفقیت یک شبه

برای دریافت کتاب صوتی موفقیت یک شبه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.