معرفی و دانلود کتاب صوتی هفت راز اربابان پول

عکس جلد کتاب صوتی هفت راز اربابان پول
قیمت:
۴۸۰۰۰ ۹,۶۰۰ تومان ۸۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی هفت راز اربابان پول و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی هفت راز اربابان پول و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی هفت راز اربابان پول

کتاب صوتی هفت راز اربابان پول نوشته‌ی رابرت شمین و پیتر هیرش، راهنمایی عمومی و جامع درباره‌ی بالا بردن سواد مالی و در نهایت ثروتمند شدن است. در این کتاب، از متخصصان حوزه‌ی سرمایه‌گذاری یاد می‌گیرید که چطور با دارایی‌تان مانند یک کارشناس مالی حرفه‌ای رفتار کنید.

درباره‌ی کتاب صوتی هفت راز اربابان پول

می‌توان این را با اطمینان گفت که ثروتمند شدن قطعاً جزو رویاها و آرزوهای تمام آدم‌هاست، اما با شرایط بد اقتصادی و تورم افسارگسیخته‌ی امروز، آیا می‌توان امیدی به ثروتمند شدن داشت؟

برای پاسخ دادن به این سوال، باید در ابتدا به سوال دیگری پاسخ بدهیم؛ آیا ما سواد مالی کافی برای رفتار درست با پول را داریم؟ اگر پول زیادی داشته باشیم، می‌دانیم که چطور باید آن را ذخیره، خرج و یا سرمایه‌گذاری کنیم؟ پاسخ این سوال برای اکثر ما «خیر» است. البته ما در این مسئله تقصیری نداریم، آموزش مالی که یکی از مهم‌ترین و حیاتی‌ترین آموزش‌ها برای هر انسانی است،‌ از ما دریغ شده و در دوران مدرسه هیچ‌کس به ما یاد نداده که پول دقیقاً چیست و چه کاری می‌توان با آن انجام داد. اما جای نگرانی نیست، چون رابرت شمین (Robert Shemin) و پیتر هیرش (Peter Hirsch) که از متخصصان شناخته‌شده‌ی امور مالی در جهان هستند، اصلی‌ترین چیزهایی که باید درباره‌ی پول بدانید را در کتاب صوتی هفت راز اربابان پول (The Seven S.E.C.R.E.T.S. of the Money Masters) به شما توضیح داده‌اند.

چه حکمتی وجود دارد که ثروتمندان هرروز ثروتمندتر می‌شوند و فقرا حتی اگر پولی به دستشان برسد، آن را به شکلی بیهوده از دست می‌دهند؟ پاسخ این سوال به موارد زیادی بستگی دارد و نمی‌توان نقش نظام سرمایه‌داری را در آن نادیده گرفت، ولی یکی از اصلی‌ترین دلایل آن این است که ثروتمندان یا همان اربابان پول، می‌دانند که چطور باید با پولشان رفتار کنند تا آن را همیشه در جریان نگه دارند و چند برابرش کنند. کسانی که این رازها را ندانند، پولشان را به شکلی بی‌ثمر و بی‌فایده خرج می‌کنند، بی‌آنکه آورده‌ای برایشان داشته باشد.

معرفی و دانلود کتاب صوتی هفت راز اربابان پول

رابرت شمین و پیتر هیرش در کتاب صوتی هفت راز اربابان پول، این دانش را در قالب هفت راز خلاصه می‌کنند؛ امنیت مالی، هزینه‌ها و مخارج، گردش مالی، میزان بازگشت سود، اقتصاد، مالیات و منطق جمعی. شاید در نگاه اول این بحث کمی تخصصی به نظر برسد، ولی این موارد شامل دانش حداقلی‌ای هستند که هر فرد بالغی باید درباره‌ی پول داشته باشد.

کتاب صوتی هفت راز اربابان پول به شما وعده‌ی وسوسه‌برانگیزی نمی‌دهد؛ قرار نیست با شنیدن این کتاب یک‌شبه پولدار شوید، یک میلیون تومانتان را به صد میلیون تبدیل کنید و یا با شعبده‌بازی، بدهی‌های مالیتان را از بین ببرید. این کتاب به صورت پایه‌ای به شما کمک می‌کند که منطق و کارکرد پول را بهتر بفهمید و یاد بگیرید که پول در یک جامعه چطور کار می‌کند. شما به‌عنوان یک بزرگ‌سال یاد می‌گیرید که چطور با پولتان سرمایه‌گذاری کنید، چطور مالیاتتان را حساب کنید، چطور میزان بازگشت سود را محاسبه کنید و غیره.

کتاب‌های زیادی در بازار وجود دارند که ادعا می‌کنند می‌توانند سواد مالی شما را بالا ببرند، ولی برخی از آن‌ها توسط افرادی نوشته شده‌اند که شایدچیز زیادی از بازار سرمایه ندانند. مهم است که اطلاعاتتان درباره‌ی امور مالی را از افراد مطمئن و متخصص یاد بگیرید. رابرت شمین که یکی از نویسندگان این کتاب است، در امور ملکی متخصص است و با انجام معاملاتی که ارزششان بالای 50 میلیون دلار بوده، تخصصش را در این زمینه اثبات کرده است. پیتر هیرش نیز که حالا به‌عنوان یک کارآفرین فعالیت می‌کند، سابقه‌ی تحصیل در دانشگاه حقوقی یشیوا نیویورک را داشته و در امور حقوقی از تسلط بالایی برخوردار است.

کتاب صوتی هفت راز اربابان پول کاری از نشر صوتی شادن پژواک و انتشارات طاهریان است. این کتاب را با ترجمه‌ی محمد ساسانی و افروز خسروپور و گویندگی علی باقرلی، مهیار ستاری و فرزانه فائزی می‌شنوید.

نکوداشت‌های کتاب هفت راز اربابان پول

  • این رویکرد برای مدیریت پول، هم عمیقاً ساده و هم به طرز نوینی کاربردی است. صمیمانه این کتاب را توصیه می‌کنم. (Vicente Fox)
  • کتاب هفت راز اربابان پول مقدمه‌ای هیجان‌انگیز و آسان برای پیگیری یکی از ترسناک‌ترین حوزه‌های زندگی بیشتر مردم، یعنی مدیریت امور مالی شخصی است. (Jeffrey Hayzlett)
  • کتاب هفت راز اربابان پول یکی از آن کتاب‌های کمیاب است که در زمینه‌ی امور مالی هم امید می‌دهد و هم کمک می‌کند. (Sam Caster)

کتاب صوتی هفت راز اربابان پول برای چه کسانی مناسب است؟

ازآنجاکه سواد مالی یکی از ضرورت‌های زندگی است، این کتاب را به همه پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب صوتی هفت راز اربابان پول می‌شنویم

اگه همه‌چیز رو ثبت کنید، خیلی از رازها براتون آشکار می‌شن. تکمیل این لیست به شما فرصت می‌ده که عادات اشتباه و نادرست مالیتون رو شناسایی و بعد حذف کنید. اغلب افراد وقتی لیست رو تکمیل می‌کنند متوجه می‌شن که چه کارهایی رو باید انجام می‌دادن ولی ندادن. اولین کاری که اون‌ها پس از تکمیل لیست یاد می‌گیرن روش‌های بوجه‌بندی درآمد ماهانه‌شونه. اگه از نحوه‌ی بودجه‌بندی درآمد ماهانه اطلاعات دارید، باید روش صحیح اون رو اعمال کنید، نه اونچه که تصور می‌کنید. ممکنه لازم باشه برای هزینه‌های اتومبیل،‌ شهریه‌ی کلاس‌های آموزشی فرزندان و هزینه‌های خونه هم بودجه‌بندی کنید. اگه بتونید از لیستتون موارد بیشتری رو حذف کنید احتمال موفقیتتون بیشتره.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
14 دقیقه
پیشگفتار
13 دقیقه
مقدمه: گاو لاغرمردنی
69 دقیقه
فصل اول: روز بد مایکل
45 دقیقه
فصل دوم: هزینه‌ها و مخارج
21 دقیقه
فصل سوم: گردش مالی
36 دقیقه
فصل چهارم: میزان بازگشت سود
27 دقیقه
فصل پنجم: اقتصاد
21 دقیقه
فصل ششم: مالیات
11 دقیقه
فصل هفتم: احساس
9 دقیقه
سخن پایانی: موفقیت مالی تنها یک راز دارد

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی هفت راز اربابان پول
نویسنده،
مترجممحمد ساسانی، افروز خسروپور
راویعلی باقرلی، مهیار ستاری، فرزانه فائزی
ناشر چاپیانتشارات طاهریان
ناشر صوتی شادن پژواک
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۴ ساعت و ۲۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، کتاب‌های مالی و بیمه
قیمت نسخه صوتی
۴۸۰۰۰ ۹,۶۰۰ ت ۸۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی هفت راز اربابان پول

فرشاد فرهادی فر
۱۴۰۳/۶/۱۴
عالی است، با استفاده از داستان‌ها کمک به درک مطلب کرده است، و گوینده کاملا با احساسات کتاب را خوانده
متشکر از برنامه خوبتون
امیر
۱۴۰۳/۵/۸
مطالب کلی و خیلی ابتدای می باشد و مناسب برای افراد تازه وارد به حوزه سرمایه گذاری.
M.n
۱۴۰۳/۶/۴
خوب بود به هر حال ارزش شنیدن را داشت
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب صوتی هفت راز اربابان پول

برای دریافت کتاب صوتی هفت راز اربابان پول و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.