معرفی و دانلود رایگان کتاب صوتی قهرمان من تویی (قصه مبارزه با کرونا برای کودکان)

برای دانلود قانونی کتاب صوتی قهرمان من تویی (قصه مبارزه با کرونا برای کودکان) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی قهرمان من تویی (قصه مبارزه با کرونا برای کودکان) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی قهرمان من تویی (قصه مبارزه با کرونا برای کودکان)

کتاب صوتی قهرمان من تویی (قصه مبارزه با کرونا برای کودکان) داستان یک دختر کوچک به نام سارا را روایت می‌کند که از کرونا ترسیده و دائما با مادر دانشمندش درباره‌ی این بیماری صحبت می‌کند و سوال می‌پرسد. سارا به کمک اطلاعاتی که از مادرش یاد گرفته، در ذهن خود به تخیل می‌پردازد و راهی یک سفر خیالی آموزنده برای مبارزه با کرونا می‌شود.

درباره‌ی کتاب صوتی قهرمان من تویی (قصه مبارزه با کرونا برای کودکان)

ویروس کرونا با سرایت بالا و سریع خود همه‌ی ما را غافلگیر کرد و با شتاب بسیار زیادی تمام دنیا را در وحشت فرو برد. همه به قرنطینه در خانه‌هایشان پناه بردند و ارتباط فیزیکی‌شان را با جهان بیرون از خانه به حداقل رساندند. اخبار هولناک ابتلا و مرگ و میر و شرایط بحرانی که در تمامی کشورهای جهان با خود به همراه آورد، ترس و اضطراب بسیاری را رقم زد. در این میان کودکان نیز تحت تاثیر همین شرایط قرار گرفتند. آن‌ها مجبور شدند مثل اعضای دیگر خانواده در خانه حبس بمانند و از دیدن و بازی با دوستانشان محروم شدند. کتاب صوتی قهرمان من تویی (قصه مبارزه با کرونا برای کودکان) (My Hero Is You) تلاش کرده است که مشکلات برآمده از کرونا را برای کودکان شرح بدهد تا بهتر این بیماری را درک کنند.

کتاب صوتی قهرمان من تویی (قصه مبارزه با کرونا برای کودکان) یک داستان آموزنده برای کودکان است که به آن‌ها برای مواجه شدن با شرایطی که بیماری کرونا با خود به همراه آورده است، روحیه می‌بخشد. این داستان کودکان را با خود به نقاط مختلف دنیا می‌برد و به آن‌ها یاد می‌دهد که در دوران همه‌گیری کرونا چه مواردی را رعایت کنند تا سالم بمانند. داستان درباره‌ی یک دختر کوچولو به نام سارا است که مثل بچه‌های دیگر از کرونا ترسیده و به مادرش پناه می‌برد. او از مادرش سوال‌های زیادی می‌پرسد و با جواب‌های مادرش راهی یک سفر خیالی برای مبارزه با کرونا می‌شود.

کتاب حاضر توسط سازمان بهداشت جهانی نوشته شده و به چندین زبان زنده‌ی دنیا از جمله چینی، عربی فرانسوی اسپانیایی و... در اختیار کودکان جهان قرار گرفته است. اگر بخواهیم دقیق‌تر بگوییم این کتاب به کوشش گروه مرجع حمایت‌های لازمه‌ی سلامت ذهنی و روانی (MHPSS) به نگارش در آمده و در تمامی مراحل از دانش متخصصان و کارشناسان معتبر بهره گرفته است.

برگردان فارسی کتاب صوتی قهرمان من تویی (قصه مبارزه با کرونا برای کودکان) را انتشارات میان رشته‌ای به انجام رسانده است و نشر صوتی استودیو صداهای همراه با صدای علی علیزاده، زهرا امینی، حلما رحیمی، غزاله فلاح، محبوبه کریمایی، علی درویشوند و نادی خرم وطن روانه‌ی بازار کتاب ایران کرده است.

کتاب صوتی قهرمان من تویی (قصه مبارزه با کرونا برای کودکان) برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب آموزنده برای کودکان 3 تا 8 سال مناسب است.

در بخشی از کتاب صوتی قهرمان من تویی (قصه مبارزه با کرونا برای کودکان) می‌شنویم

سالم با یک لبخند ادامه داد:
«...همه باید دستامون رو با آب و صابون بشوییم! سارا، ما اینو می‌دونیم. ما هم اگه بیمار بشیم، توی آرنجمون سرفه می‌کنیم؛ و به جای دست دادن به مردم فقط براشون دست تکان می‌دیم. ما سعی می‌کنیم داخل خونه بمونیم ولی توی یک شهر پرجمعیت هستیم که همه توی خونه نمی‌مونن!»

آریو گفت: «هوممم.... شاید من بتونم توی این کار کمک کنم. اونا نمی‌تونن ویروس کرونا را ببینن ولی منو می‌تونن ببینن. بچه‌ها بپرید بالا، ولی لطفاً روی دو طرف بال‌های من بنشینید. چون اقلاً یک متر از هم فاصله دارن».

فهرست مطالب کتاب صوتی

29 دقیقه
قهرمان من تویی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی قهرمان من تویی (قصه مبارزه با کرونا برای کودکان)
نویسنده
مترجمگروه مترجمان
راویعلی علیزاده، زهرا امینی، حلما رحیمی، غزاله فلاح، محبوبه کریمایی، علی درویشوند، نادی خرم وطن
ناشر چاپیانتشارات میان رشته‌ای
ناشر صوتی استودیو صداهای همراه
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۲۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی قهرمان من تویی (قصه مبارزه با کرونا برای کودکان)

حبیب عبدالرحمانی
۱۴۰۳/۶/۱۸
کتاب خوبی برای آموزش شیوه‌ی مبارزه کودکان با ویروس کرونا است
آرمین فخیمی محمد پور
۱۴۰۳/۶/۲
این کتاب برای کودکان مناسبه پیشنهاد میکنم برای بچهاتون این کتاب رو پخش کنید
گیو
۱۴۰۳/۶/۲
عالی بود و خیلیم مفید بود واسه بچه‌ها واقعا آموزنده است
ساعد وثوقی
۱۴۰۳/۶/۸
خیلی هم عالی بود ممنون از لطف شما
مریم کاشانی
۱۴۰۳/۶/۳
خیلی جالب بود. دخترم دوسش داشت.
کوثر عباسی
۱۴۰۳/۶/۲۶
کتاب خوبی بود برادرم ازش خوشش اومد
مشاهده همه نظرات 6

راهنمای مطالعه کتاب صوتی قهرمان من تویی (قصه مبارزه با کرونا برای کودکان)

برای دریافت کتاب صوتی قهرمان من تویی (قصه مبارزه با کرونا برای کودکان) و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.