معرفی و دانلود کتاب صوتی قطب نما

عکس جلد کتاب صوتی قطب نما
قیمت:
۵۰۰۰۰ ۳۵,۰۰۰ تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی قطب نما و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی قطب نما و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی قطب نما

کتاب صوتی قطب نما نوشته‌ی بهار پورهمت، راهنمایی است که مسیر رسیدن به موفقیت را روشن می‌کند! اگر حس می‌کنید که درگیر روزمرگی شده‌اید و سرعت حرکت به سمت اهدافتان کند شده، این کتاب به شما کمک می‌کند تا انرژیتان را بازیابی کنید و به موفقیت برسید.

درباره‌ی کتاب صوتی قطب‌نما

همه در زندگی مسیری برای پیمودن دارند؛ بعضی در انتهای این مسیر برای خود هدفی مجسم نموده‌اند و بعضی دیگر بی‌هدف پیش می‌روند تا فقط روزها را به شب و شب‌ها را به روز رسانده باشند. مهم نیست که در دسته‌ی اول جای بگیرید یا در دسته‌ی دوم، بهار پورهمت در کتاب صوتی قطب‌نما به سراغ معضلی رفته که کمابیش گریبان هر دو گروه را می‌گیرد و آن‌ها را از پیشروی در این مسیر باز می‌دارد؛ کرختی و یا از دست دادن انگیزه، همین عامل است که اگر به حضورش بی‌توجهی گردد و ماندگار و ادامه‌دار شود، راهش را به سمت افسردگی باز می‌کند و شخص را به‌کلی در برابر انجام فعالیت‌های روزانه فلج می‌سازد.

بهار پورهمت در ابتدای کتاب صوتی قطب‌نما از طرز فکر یا به اصلاح «مایندست» افراد می‌گوید که نقشی حیاتی در میزان حس خوشبختی و رضایت آن‌ها از زندگی دارد. او داستان زندگی خودش را در قالب سرگذشت دختری روایت می‌کند که همه‌چیز دارد و از زندگی‌اش راضی و خوشحال است. دختر همیشه خیالش از بابت کمبودهای مالی راحت است زیرا می‌داند که پدرش همیشه او را تأمین خواهد کرد. این اطمینان از پدر، نه تنها حس استقلال را از او گرفته، بلکه باعث شده تا پدر در ذهنش تجسم عینی خوشبختی باشد. این وابستگی بیش‌ازحد نیز باعث شده تا او عاشق مردانی شود که اندکی از ویژگی‌های پدرش را دارند. او که خوشبختی‌اش را به شخصی بیرونی وابسته می‌داند، هیچ‌وقت نمی‌تواند حس شادی و خوشحالی را به شکل کامل و واقعی تجربه کند و دلیلش این است که طرز فکر او عاملیت خودش را در رسیدن به حس و حال خوب نادیده می‌گیرد.

معرفی و دانلود کتاب صوتی قطب نما

جدا از طرز فکر که یکی از عوامل کرختی و افسردگی است، عوامل دیگری نیز هستند که سرعت ما را در این مسیر کم می‌کنند و اگر مورد بی‌توجهی واقع شوند، دیر یا زود ما را در میانه‌ی راه متوقف می‌سازند. یکی از این عوامل، توجه نکردن به سلامت عمومی جسم و روح است. پورهمت در کتاب صوتی قطب‌نما، به اهمیت تغذیه‌ی مناسب و ورزش نیز پرداخته و توصیه‌هایی در این باره ارائه کرده که عمل به هر کدام، سلامت جسمی و روحی را تضمین می‌کند.

بهار پورهمت افکار منفی و مخربی که از گذشته نشئت می‌گیرند را سنگ دیگری به پای پیشرفت معرفی می‌کند و توضیح می‌دهد که زمانی که بتوانید فکر گذشته را رها کنید و تنها بر آینده و مقصدتان متمرکز شوید، بخش زیادی از سنگینی و کرختی وجودتان را زمین می‌گذارید و می‌توانید راحت‌تر به زندگی ادامه دهید.

کتاب صوتی قطب‌نما اثری از نشر صوتی ماه‌آوا و انتشارات نسل نواندیش است. این کتاب را با صدای نسرین رضایی می‌شنوید.

کتاب صوتی قطب‌نما برای چه کسانی مناسب است؟

اگر شما هم حس می‌کنید که مدتی است انگیزه‌ی لازم جهت ادامه دادن مسیر زندگی را ندارید، این کتاب می‌تواند در این خصوص راهنمایی‌های ارزنده‌ای را در اختیارتان قرار دهد.

در بخشی از کتاب صوتی قطب نما می‌شنویم

شما دقیقاً در چه زمانی بهتر کار می‌کنید؟ در چه وقت‌هایی بیشتر بازدهی داشته‌اید؟ در چه زمان‌هایی از کار خود، هم‌صحبتی با خانواده و دوستان، بیشتر لذت برده‌اید؟ مسلماً زمانی که حال شما خوب بوده، شاد و خوشحال بوده‌اید، آرامش خوبی را احساس کرده‌اید. به ندرت پیش می‌آید کسی در موقعیت‌هایی همچون جدایی از یک نفر و موقعیت‌هایی مثل ترس یا عصبانیت، با آرامش کار کند. شاید هم اصلاً کسی نباشد که بتواند در این موقعیت‌ها بازدهی خوبی از زمان خود دریافت کند. یکی از مسائلی که در مسیر هدف، و به‌طورکلی در مسیر زندگی باید در نظر گرفته شود، کنترل کردن احساسات است. شما نمی‌توانید در حین کار کردن، ناگهان از کوره دربروید و تا مدت‌ها کار خود را رها کنید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
48 دقیقه
سخنی کوتاه از درون
52 دقیقه
وسیله‌ی راه
53 دقیقه
انواع باورها
41 دقیقه
راهنمای حرکتی
54 دقیقه
تقویت رفتارها با کلمات
63 دقیقه
تأثیر افکار مربوط به گذشته بر آینده
48 دقیقه
تکرار یک رفتار و تقویت آن
35 دقیقه
صبور بودن و آشتی با زمان

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی قطب نما
نویسنده
راوینسرین رضایی
ناشر چاپیانتشارات نسل نواندیش
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۶ ساعت و ۳۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۵۰۰۰۰ ۳۵,۰۰۰ ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی قطب نما

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب صوتی قطب نما

برای دریافت کتاب صوتی قطب نما و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.