معرفی و دانلود کتاب صوتی قاتی ناسور

عکس جلد کتاب صوتی قاتی ناسور
قیمت:
۱۵۰۰۰ ۷,۵۰۰ تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی قاتی ناسور و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی قاتی ناسور و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی قاتی ناسور

ریچل برایت در کتاب صوتی قاتی ناسور داستان دایناسور کوچولویی را تعریف می‌کند که با هر اتفاق کوچکی حسابی قاطی می‌کند و عصبانی می‌شود! قاتی‌ناسور دلش می‌خواهد حسابی بازی کند و خوش بگذراند، اما اتفاق‌های مختلف اعصابش را به‌هم می‌ریزند و روزش را خراب می‌کنند...

درباره‌ی کتاب صوتی قاتی‌ناسور

ما آدم‌ها (و حتی دایناسورها!) در طول روز احساسات مختلفی را تجربه می‌کنیم. گاهی خوشحال و پرانرژی هستیم، گاهی ناراحت و غمگینیم و گاهی هم عصبانی هستیم. همه‌ی این احساسات اگر در زمان درستی بروز یابند، مفید و پرفایده هستند. آن‌ها به ما کمک می‌کنند که شرایط مختلف را درک کنیم و به آن‌ها واکنش درستی نشان دهیم. مشکل زمانی به وجود می‌آید که این احساسات، بدون دلیل ظاهر می‌شوند و یا ما درست از عهده‌ی تحلیل و ریشه‌یابی‌شان برنمی‌آییم؛ چه شد که این حس در من به وجود آمد؟ آیا می‌دانم که چطور باید این حس را بروز دهم؟ آیا اصلاً اجازه دارم این حس را با راه‌هایی که ممکن است به دیگران آسیب بزند نشان دهم؟

قصه‌ی کتاب صوتی قاتی‌ناسور (The Stompysaurus) هم درباره‌ی همین ماجراست. ریچل برایت (Rachel Bright) نویسنده‌ی این اثر، ماجرای یک دایناسور کوچولوی بامزه را تعریف می‌کند که عاشق زندگی کردن است! او هر روزش را با حال خیلی خوب شروع می‌کند و خوشحال است از اینکه می‌تواند هر روز، کلی بازی کند و خوش بگذراند. اما دایناسور کوچولوی قصه‌ی ما یک مشکل بزرگ دارد، اینکه خیلی زود و خیلی ساده عصبانی می‌شود و وقتی هم که اعصابش به‌هم می‌ریزد، کل روزش خراب می‌شود.

معرفی و دانلود کتاب صوتی قاتی ناسور

امروز هم یکی از همان روزهاست؛ قاتی‌ناسور کوچولو با خوشحالی از خواب بیدار شده و خودش را کش و قوس می‌دهد، ولی ناگهان با ضربه‌ی بالشی که توی سرش می‌خورد حسابی عصبانی می‌شود! برادر کوچک‌ترش از روی شوخی این کار را کرده و می‌خواسته کاری کند که قاتی‌ناسور با او بازی کند، اما قاتی‌ناسور حالا حسابی قاطی کرده و دارد دورتادور خانه را به دنبال برادر کوچک‌ترش می‌دود! او آن‌قدر عصبانی است که نمی‌تواند درست فکر کند و ذهنش را متمرکز نگه دارد، و همین باعث می‌شود که محکم زمین بخورد و پایش حسابی درد بگیرد!

قصه‌ی کتاب صوتی قاتی‌ناسور به همین‌جا ختم نمی‌شود، چون در ادامه‌ی روز هم اتفاقات مختلفی می‌افتد که قاتی‌ناسور را حسابی عصبانی می‌کند. دیگر کار به جایی رسیده که قاتی‌ناسور دور خودش می‌چرخد و فریاد می‌زند و گریه می‌کند. این وضعیت دوستانش را هم حسابی ترسانده، چون نمی‌دانند چطور باید قاتی‌ناسور را آرام کنند. تا اینکه مامان‌ناسور، چیزی می‌گوید که قاتی‌ناسور کوچولو را آرام می‌کند...

کتاب صوتی قاتی‌ناسور کاری از نشر صوتی مهرساست. این کتاب را با ترجمه‌ی زینب طاهری و گویندگی فردوس سلیمانی و زهره احمدی می‌شنوید.

کتاب صوتی قاتی‌ناسور برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب را به کوچولوهای 3 تا 7 ساله پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب صوتی قاتی ناسور می‌شنویم

داداش کوچولوی بازیگوش قاتی‌ناسور، صبرش تموم شده بود. دیگه نمی‌تونست منتظر بمونه تا قاتی‌ناسور سرحال بشه و بیاد باهاش بازی کنه. اون بالش رو زد توی سر داداش بزرگه، براش زبون درازی کرد و فرار کرد و رفت! قاتی‌ناسور قاطی کرد! تالاپ تولوپ بالا و پایین پرید و افتاد دنبال داداش کوچولو.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
10 دقیقه
قاتی‌ناسور

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی قاتی ناسور
نویسنده
مترجمزینب طاهری
راویفردوس سلیمانی، زهره احمدی
ناشر صوتیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۴۰۳
فرمت کتابMP3
مدت۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی
۱۵۰۰۰ ۷,۵۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی قاتی ناسور

سلناتفی پور
۱۴۰۳/۵/۴
بسیار خوب برای غلبه برای عصبانیت کودکان
Monireh Inanloo
۱۴۰۳/۵/۷
داستان جالبی داشت
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب صوتی قاتی ناسور

برای دریافت کتاب صوتی قاتی ناسور و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.